Hirdetés
Fórum
Becenév: | szasza8308 |
---|---|
Csatlakozott: | 2011-07-14 21:24:00 |
Utolsó belépés: | 2023-09-28 06:04:04 |
Fórum hozzászólás: | 32 |
Fórumhozzászólásai
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Epertermelés új
- Szója termesztése új
- Fagyvédelmi szélgép új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kukorica és napraforgó vetése új
Cikkajánló
Ne kockáztasd a pénzbírságot!
Sok használt növényvédő gép tanúsító matricája lejárhatott a közelmúltban.
Hirdetés
Előzmény: systole16 #288 hozzászólása
Leszedték a válót, a hátrameneti kuplung volt rossz, átengedte az olajat. De az egész váltót kompletten cseréltük, mert nem sokkal került többe mintha csak a kuplungot cseréltünk volna.
Előzmény: Rőth Gábor #262 hozzászólása
Hello! Az auto power váltó nagyon kényelmes, könnyű kezelni. De ha elromlik akkor nincs javítás csak váltó csere ami elég húzós. Nekem 2 éve netto 5.m + munkadíjba került kb.8500 üzemóránál cserélték. Általában 7-8000 óránál többet ritkán mennek el, a szerelők szerint. Ha kemény talajmunkát végez akkor még ennyit sem. De ha jól müködik akkor sokkal jobb mint a poweres.
Előzmény: duka #22056 hozzászólása
Sajnos nem tudom. De elméletileg meg kell mérni a mágnesszelep ellenállását multiméterrel és akkor megtudod, hogy zárlatos vagy sem.
Hozzáértő szerelőt kérdezz róla, hogy mekkora ellenállást kell mérned, ha jó a tekercs.
Előzmény: duka #22051 hozzászólása
https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/68967/referrer/search/pgId/8588855
A kód alapján szerintem valahol itt lehet a hiba
Előzmény: duka #22051 hozzászólása
https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/68967/referrer/search/pgId/8588855
A kód alapján szerintem valahol itt lehet a hiba
Előzmény: duka #22051 hozzászólása
Szia! A gépkönyv alapján a hibakódhoz azt írja, hogy a C4 mágnesszelepnél nyitott áramkör.
Szerintem szakadt a vezeték ami megy a szelepre, vagy bedöglött a mágnesszelep.
Előzmény: VDénes #139 hozzászólása
A szivattyú együtt fordul a függesztő karral, a kardán mindig egyenes marad. A mérő skála nagyjából pontos max. 30-40 litert lehet tévedni. Én általában 200 L/Ha mennyiségre állítom így 10 Ha beérek kényelmesen egy tartállyal. Természetesen a nagyon gödrös a pálya akkor lassítok, de a kerettel eddig még nem volt gond. Ha billen és leér a földre a keret széle akkor az utolsó szakasz becsuklik majd visszaáll az eredeti helyzetbe (rugós biztosítás van rajt).
Előzmény: Tomi81 #134 hozzászólása
Szia! Szerintem ebben nincs igazad, nekem a vontatott előtt 600 literes függesztett volt és azzal sokkal lassabban ment a permetezés. Ha nem tudja megoldani a víz szállítást a földhöz akkor nagyon lassan fog haladni a függesztettel.
Előzmény: VDénes #135 hozzászólása
A vezérlés geosystem. Van benn átfolyásmérő. Manuális és automatikus mód van benn, a manuálisban a beállított nyomást tartja az automatikusban beállítom a liter/Ha mennyiségét és azt tartja sebességtől függetlenül. A tartályban lévő vizet nem méri azt a permetező oldalán lévő átlátszó csőben látod. Én gps-el megyek az pontosan méri a hektárt, igy mindig tudom, hogy álok a permetlével a tartályba. Nyomkövetős vonórúd van hozzá, de éles fordulókban nem követi a traktor nyomát.
Előzmény: VDénes #131 hozzászólása
Szia! Nekem Garden jet 2200 permetezőm van hidraulikus keretnyitással, számítógépes vezérléssel. 5 éve használom kb. 3000 Ha van benn. Egyszer kellett a húzó részén csapszeget cserélnem mert megkopott és nagy volt a holtjátéka, ezen kívül eddig hibátlanul működik 9-10 Km/h-val húzom.
Előzmény: KP #196 hozzászólása
Szia! Nekem a JD 6800 gép is kicsit füstölt (fehér-kék füst) hidegen és melegen is. A megoldás a végén a motor belső levegőszűrő csere lett, ránézésre nem tűnt eltömődöttnek de valamiért mégsem ment át rajta rendesen a levegő.
Bocs! Elfelejtettem eddig válaszolni. A Szegána Kft.-nél rendeltem.
Előzmény: farkasbal0331 #67 hozzászólása
Szia!
Ha leveszitek a tárcsát nézzétek meg a belső felét ahol felfekszik a teflongyűrűre. Ha már kopott /válla van/ akkor mindenképp párba /tárcsa+tömítő/ érdemes cserélni.
amúgy nem drága dolog a tömítés én pár hete rendeltem kb 2000 Ft. darabja.
Remélem tudtam segíteni és megjavul a gép.
Előzmény: farkasbal0331 #64 hozzászólása
Nálam amikor egyenletlenül vetett, néha kihagyott néha duplát vetett akkor a vetőtárcsa és az az mögötti teflongyűrű csere oldotta meg a hibát.
A régiek kopottak voltak és nem volt tökéletes a vákuum.
Előzmény: farkasbal0331 #64 hozzászólása
Szia! Mit értesz ez alatt? Nincs meg a megfelelő tőszám vagy a magok közti távolság ingadozik?
Köszi. Nagyából visszaolvastam, de én vontatottra gondoltam az kb. 37-38q. Az középkötött földre nem tűnik olyan rossznak. De maga a minőségre tartósságra nem írt rosszat. Majd az EXPO-on meglátjuk élőbe és összehasonlítom a többivel.
Sziasztok! Gondolkozom tavaszra egy rulmako u693.tip. 4,5m. tárcsa vètelèn. Egyenlőre mèg nem tudom, hogy èrdemes előre crossboard simítót rendelni vagy sem. Akinek van róla tapasztalata, vèlemènye az írja meg. Köszi!
Előzmény: Claastra. #1240 hozzászólása
Ha erről van szó, akkor nem tűnik drágának.
https://webshop.keletagro.hu/claas-conspeed-szarzuzokes-kukorica-adapater-szarzuzokes_id32799
Előzmény: Claastra. #1240 hozzászólása
A conspeed kései passzolnak az oros asztalhoz is? kb. mennyibe kerül darabja?
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ki honnét és mennyiért szerzi be Oros Cornado asztalhoz a szecskázó késeket. A gyári 12e örül van ami elsőre elég húzósnak tűnik.
Ok. Köszi a válaszokat. Akkor majd csak kukoricára lemezelem be.
Üdv!
Érdeklődnék, hogy w540 kombájnnál napraforgóra felrakjátok -e a dobtakaró lemezeket vagy sem? Eddig Z2058 arattam ott nem raktam be és tisztán szedte, könnyen ment a gép.
Valamint a W540 előző tulaja mondta, hogy ő a kukoricára sem rakta be a takarólemezeket, erről mi a véleményetek, tapasztalatok? A régi gépet lemezeltem mindig kukoricára.
Szia!
Múlt héten nekem is ugyan ez volt a gondom egy 2058.-al. A megoldás az lett hogy az űrítő csiga időreléjét kellett kicserélni. A rossz relé is behúzott/kattogott/ mikor kapcsoltam a billenő kapcsolót de valamiért mégsem ment át az áram. A fulke jobb oldalán lévő panelján van a relé K25 számú.
A w440 hasonlitanâm a 2058-hoz.
Szerintetek tud annyit valós teljesítményben mit egy Z 2058.-as?
Lehet, hogy igazad van. A környéken még nem láttam egyet sem, gondoltam hátha van a fórumozók közt valakinek és tud róla pár infót mondani.
Sziasztok! Érdeklődnék, szerintetek milyen a JD W440 PTO kombájn, érdemes foglalkozni vele évi 250-300 Ha.-ra? Valakinek valami Tapasztalata vele? Köszi.
Sziasztok! Keresnénk JCB 3CX rakodóhoz üzemeltetési leírást magyar nyelven,illetve alkatrész katalógus. Köszi!
Nem csökken, a tartályban a felső jelig van a hűtővíz.
A hűtéshez meg annyit, hogy a váltóolaj hűtő egy rendszeren van a motor vízhűtőjével, de a műszerfal normális hűtővíz hőmérsékletet jelez.
Köszi az észrevételt. Holnap megmérjük a hűtőre menő és eljövő víz hőfokát hátha mégis a hűtésben lesz a hiba. Sok megkérdezett azt mondja biztos a fokozatmentes váltó hibás, de szerintem akkor annak lenne valami tapasztalható jele, de érzésre tökéletesen működik.
Sziasztok!
Véleményetekre, segítségetekre lennék kíváncsi. Van egy jd 6920- as autopower váltóval szerelt traktorom melyben 8000 üzemóra van és kb. 2 hónapja kiírja hogy a váltóolaj túlmelegedett álljak meg a géppel.Úgy vettem észre, hogy a melegedés nem függ össze a terheléssel, csak a kerék fordulattal. Mert ha szántóföldi munkát végzek 8-10 km/h sebességgel akkor 1.5-2 óra után írja a melegedést, ha pedig üressen 40 km/h-val megyek az országúton akkor meg kb. 20 perc után túlmelegszik a váltóolaj. A gép teljesen simán megy, gyorsul nem rángat, a váltónak sincs semmi hangja. A feltöltő szivattyút újra cseréltük (kopott volt) a hűtés rendszer jó. Egyenlőre nem jövünk rá a hiba okára.
Előre köszönöm a tanácsokat.