Hirdetés
Fórum
- Körbálázót, de milyet? új
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
- Nitrosolos fejtrágyázás gabonában,repcében új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Massey Ferguson traktorok új
- CLAAS kombájncsalád új
Fazekas Sandor urnak uzenem, nem tudom el kuldeni sem emilben sem fenykepen a SUP_15 vetesi tablazatat mert nagyon rosszul latszik, es fol van fogatva a vetogep fedelere.Ha el jon nagyon szivesen segitek,nem kerek erte semmit.
Előzmény: Gumóka #16 hozzászólása
Kerestem a neten videot van is egy folteve de nem hassia-rol (magyarul) de mint mondod egyszerubb le tekerni.
Előzmény: Gumóka #14 hozzászólása
Kolest, muhart, szeretnek vele vetni ezert kellene a vetesi tablazat,udom hogy le lehet forgatni de tablazat utan egyszerub es gyorsabb lenne a bealliras.(bocs az ekezetekert angol billenytuzetem van)
Helo mindenki! Tudna nekem segiteni valaki? Egy hassia 25 soros 3m gabona vetogep beallitasi tablazattal?
Előzmény: HirdetőS #78828 hozzászólása
Nekem is ugyan ez volt, hüvely repedés lett a vége.Ugy lehet meg tudni le kel venni a henger fejet es az olaj teknőt,föl önteni szinig vizel a blokkot es a motor ala kel tenni egy darab papirt és fogod latni hol csöpög.
Előzmény: HirdetőS #78830 hozzászólása
Nem mindegy hogy hideg motornal vagy melegnel.
Előzmény: Nagymami #5726 hozzászólása
Én is úgy számolom,de nem a mostani gázolaj árral.
Előzmény: rongyos #5727 hozzászólása
A mostani gázolajjal számolj ne a 370 sel,Másik topik-ban már a magasabb üzem anyag árral 40-45000 ezerrel számolják az aratást!
Előzmény: barazdabetyar. #2749 hozzászólása
Jó megoldás!
Előzmény: MrPoke #2738 hozzászólása
Nem vagyok egy tözsde cápa,de azért egy kicsit képben vagyok.
Előzmény: .Feco. #2735 hozzászólása
Nagyban vagy kicsiben?
Előzmény: Mihály #2717 hozzászólása
Ha most ez van mi lesz szerinted május 15 előtt??? Nem lesz mindegy hogy 480 vagy 7-800 és senki nem tudja hogy e fölött vagy ez alatt,ami szerintem nem lesz. Nagy hibát követtek el a nagy vezirek,azzal hogy nem tiltották egyből le a külföldieket a tankolástól.
Előzmény: MrPoke #2731 hozzászólása
Érdekes előre látás!!!!! Csak nem nálunk.
Előzmény: Földönfuto #2712 hozzászólása
Szerintem is,lesz olyan hogy ott fogja lábon hagyni a gabonáját mert nem tudja majd ki fizetni a bér aratást.Május 15 től (ha addig ki húzzák) el kel nekik engedni az árakat,és mint látjuk a szomszédoknál hogy hogy alakulnak az árak,ránk is ez vár.Nagyon meg gondolandó,a bér aratás és a bér munka.
Ki mennyiért bérmunkázik mtz vel kisebb területeken,(szántás,tárcsázás kombinátorozás) 1-2 hektáros földeken? A mostani gázolaj árral.
Előzmény: Földönfuto #2703 hozzászólása
Igen,a mezőgazdaság nagyon jól teljesít ha jól tudom 2 vagy 3 éve harmadik volt az unióban a gabona és kukszi termelésben,szerintem lesz ott is brékó rendesen,de itt is.
Előzmény: tibcsi1 #2695 hozzászólása
Teszel rá egy 200 l hordót és ki húzod a benzin kútra csak nem biztos hogy tele engedik tankolni,tegnap az omv nél nem lehetett kapni a másiknál max 50 lityi trakiba nesze neked mezőgazdaság!! A Románoknál van ahol már 1000 ft egy liter.
Előzmény: Csaba(Quercus) #2657 hozzászólása
Szar emberek egytől egyig. Jakab Pista mióta benn van a Nagy házban tojik a gazdákra, Győrfi Balázs meg el van foglalva a saját birtoka irányításával.Ezek után hogy legyen nekik idejük,a tagok képviseletére???
Előzmény: ..,-:) #2273 hozzászólása
Nem tudtam,nem vagyok áfa körös.
Előzmény: Magister #2254 hozzászólása
Hogy meg érsd a problémát előbb tisztában kéne lenned egy két dologgal.Gázolaj ÁFA vissza igénylése ilyen nincs,jövedék adó van. Ahhoz hogy új és modern gépet vásároljon a" PARASZT-nak" pályázni kel és nagyon sok banki hitelt kel fölvegyen.Továbbá hogy be kerüljél a "PARASZTI" életbe minimum egy mezőgazdasági szakirányú iskolának kell lenni,amit nem adnak ingyen!! A termény árak emelkedését te is nagyon meg fogod a pénztárcádon érezni Az előre szerződésekkel és a kárpótlásokkal kapcsolatban halvány fingod sincs hogy működnek. Utólag: Úgy látom ha mindennek tudatában lennél kurva nagy PARASZT lenne belőled.Kérdem én mit ennél ha a PARASZT nem dolgozna?????????{:lol:}.
Adott egy mtz 80-as motor hüvely sülyedéssel ki hogyan oldotta meg a problémát? Válaszokat előre köszönöm.
Előzmény: colizoli #76770 hozzászólása
Köszi a jó tanácsot. Egy jó párszor már neki indultam hogy rakok be egy zuhanás gátlót de még idáig nem értem oda.
Előzmény: B.Bali #76766 hozzászólása
Nekem már egy jó néhány éve ki van dobva belőle mind két dolog(anti slip,helyzet erőszabályzó) csak a baj volt vele,nagyon vigyázni kel vele a le engedéssel, mert ha nehéz gép van utána nagyon gyorsan le engedi. A rés olaj vissza engedését is meg kel oldani mert ha nem vezeted vissza akkor nyomás keletkezik az elosztó tömbben és nem maradnak a helyükön a karok
Előzmény: szhely #72 hozzászólása
Használtat nem érdemes bele rakni,Nekem van kapcsolatom kint de ahoz ki kel menni vagy próbáld meg Szegedet 06-62461880
Előzmény: szhely #67 hozzászólása
Még ezzel ment a szervód?????? nem hiszem.Meg van benne fordulva az aluminium persely 1-2 mm süjedés,a másik oldala sem lehet különb(hidraulika.Úgy ahogy van KUKA! Nem szabad vele kinlódni.
Előzmény: szhely #57 hozzászólása
Igen csak nem olyan egyszerű annak aki nem szedet még szét ilyen szívattú. Maga a ki szedése,nagyon könnyű de a vissza rakása pláne ha van lég tartály na az már egy kicsit más tészta.Mert ugyanis van benne egy aluminium görbe cső a szívattyúban ami az olajat szívja a szűrön keresztűl.Nem mindegy hogy milyen gumival helyettesíted a szív gumit.Szedtél már szét szivattyút?????? meg jegyzem azért nevezik szív guminak mert mind két oldalon(hidraulika,szervó)középen szív alakuan van be helyezve a gumi gyűrű. Tudtad????
Előzmény: szhely #47 hozzászólása
Heló! A javításban mit értesz? Szedtél már szét szivattyút? csak kintről vagy Szeged dorozsmai út,de ezek horror áron adnak mindent.Javítani nem igen tudod,esetleg a szív gumikat tudod cserélni.általában ezeket szokta ki nyomni,az alumínium perselyek szoktak megkopni a nem megfelelő olaj miatt,és ezeket hiába cseréled nem lesz jó(tapasztalatból mondom).Tervbe van a Romániai út mert az adagolókat szeretném föl újíttatni,mert ithol nagyon nagy pénzeket mondanak meg amúgy kint lehet mindent kapni hozzá.
Előzmény: szhely #40 hozzászólása
Hidraulika olaj, de nem túl vastag és nem túl vékony. Mert ha vastag télen nehezen szívja át a szűrőn,ha vékony nyáron nehezen megy a hidraulika mert föl melegszik az olaj és olyan lesz mint a víz.
Előzmény: bejczi88 #3726 hozzászólása
Az már sok 2.3mm nézd meg hogy nincs el görbülve a csőr.
Előzmény: bejczi88 #3726 hozzászólása
Már látod a hibát,annak az okát keresd miért késik mert valahol kopás van és ha meg találtad meg van a z oka miért hagy ki a kötés.Én úgy szoktam csinálni hogy üres kamrával, kézzel hajtatom,kötésre állítom és hátulról egy nem erős rugóval,össze fogom mindkét madzagot és húzom hátrafelé,mialatt tekeri a napszámos és kötés alatt van.Így látni fogod mennyi a kettő között az eltérés. Jó tanács!! mindig ahoz kel igazitani amelyik jól köt.
Előzmény: bejczi88 #3724 hozzászólása
Egy jó tanács!! Aki nem ért hozzá inkább ne!Mert később több lesz a kár. Mi a baj vele ? Talán tudok segíteni.
Előzmény: Ares 826 #36 hozzászólása
Ez még a régi kép.
Előzmény: Nero1 #35 hozzászólása
Ha meg nézed a lenti képet a szerszámos láda és a lépcső között lehet látni a szivattyú deknit.,
Előzmény: Nero1 #35 hozzászólása
Amint azt írtam emilben a darázs derékban a lépcső mellet egy téglalap alapú deknin 10 es csavarok fogják és ezen a deknin van egy négyszög csavar, kormány szervó nyomó cső mellet az a nívója (11 es kulcs) Nincs külön hidralika rendszer,egyben van a hidraulika a szervóval,tehát egy szivattyú de két célt szolgál.Nem olyan bonyolult a ki szedése de annál komplikáltabb, a szét szedése és a vissza rakása.A szűrője másik oldalon a levegő tartály alatt van. Mi a gond?
Előzmény: Mérnökferi #1463 hozzászólása
Holnap hívjál a reggeli órákban talán tudok segíteni:70 414 92 59
Nekem van egy mély szántó Román ekém minden ekefejet kehet a talaj kötöttségéhez állítani,és minden ekefejre föl lehet szerelni az eke talp lazítót(barázda lazítót) ezeket is lehet állítani. Valakit érdekel eladó.
Előzmény: jozef19 #3637 hozzászólása
Nem az a lényeg hogy ki milyen madzagot gyárt hanem hogy mej madzaggal működik a bálázó. Én ki próbáltam szinte mindet úgy hogy van tapasztalat.
Előzmény: szantofold22 #3633 hozzászólása
Ismerősömnek Agotexes 350 van benne elég jó működik neki mi után sikerült be állítani a vezérlést,munka közben még egy kis finom állítást kellet végezzen a madzag fogón,ajánlom a joni 400 as madzagot azt ha szét nyitod a végén látod hogy hálós,és nem olyan kemény mint az agrotexes. A madzag vágó pengét nézd meg annak borotva élesnek kell lennie. A bála keménység is befolyásolja a madzag tépést.Hadd kérdezek egyet? a kamrában tépi vagy miután ki dobta magából?
Előzmény: UE-28 Apa #3625 hozzászólása
Pucold ki a kamrát madzag legyen be fűzve üresen kézzel valakivel hajtasd meg,tedd kötésre(madzagot kézzel húzd hátrafelé kötés közben)és nagyon lassan hajtasd és figyeld a kötés menetét mind két oldalon és rá jössz hogy mi a hiba,(mindég a jó oldalhoz kell igazítani a rosszat,fogaskerekek lógását kopását hézagát)
Előzmény: k-roy90 #6768 hozzászólása
Készenlét zrt ők a hivatalos forgalmazók ha jól tudom.
Előzmény: rudi88 #6769 hozzászólása
Azt a célt szolgálja hogy le szorítja a rendet a rendfelszedőre(van a két oldalán állítási lehetőség,rugókkal)azt amit te fésűnek nevezel az is rend le szorító azon is van állítási lehetőség attól függ mit bálázol.
Előzmény: k-roy90 #6752 hozzászólása
A harmattal vigyázni kel pláne gyepnél mert ha nagy a harmat be penészedik.
Előzmény: tefupapa #3576 hozzászólása
Kézzel tekerd körbe és meg találod hol akad.
Előzmény: tanyasilegeny #3573 hozzászólása
Kos ,behordó villa,kötőtű mind hármat szinkronba kel hozni.Szépen sorban.Ha nem megy hívjál 06 70 414 9259.
Előzmény: k-roy90 #6736 hozzászólása
Az r12 es olyat is csinál szalmában ha egy kicsit le van darálva hogy nem engedi a hálót be tekerni mert a háló vezető műanyagra rádobja a töreket és a háló meg akad és jön az Anyázás.
Előzmény: k-roy90 #6736 hozzászólása
Az előfordul még az R12 sel is ha széles a rend legyen az luci szalma akkor csinál olyat hogy a hálót a két széléről egy 5 centis részre nem tekeri rá,utólag meg jegyzem hogy az apró szárú takarmányt nem lehet vele bálázni mert a rúdlánc közt ki potyog a takarmány,és rendet csinál maga után(tapasztalatból mondom).
Előzmény: k-roy90 #6696 hozzászólása
Nem ajánlom mert szívás lesz a vége de nem is kicsit egy kicsivel több a harmat lucernánál (volt hogy be melegedet) nagy nehezen tudtam ki szedni a kamrából tehát jobb ha nem vállalod.
Előzmény: roland04 #70562 hozzászólása
Évek óta nem használom mert le dobtam róla nem győztem javítani mindég össze olajozta az egész váltót difiházat maradt az oldal karos megoldás,egy kicsit vigyázni kel mert nagyon gyorsan le engedi a nehezebb gépeket.
Előzmény: Gumóka #70316 hozzászólása
Sok sikert hozzá és ki tartást!
Előzmény: Gumóka #70310 hozzászólása
Gyerek korom óta traktoron ülök,több mint 40 év szakmai tapasztalat jóval túl az 5x en és még mindig elő jönnek olyan dolgok hogy még én is tanulok!! Ez már csak egy ilyen szakma.