Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.01 Ft USD 368.6 Ft CHF 403.39 Ft GBP 458.3 Ft

Fórum

Becenév: omnicid omnicid
Csatlakozott: 2008-06-28 14:42:54
Utolsó belépés: 2009-02-18 18:10:11
Fórum hozzászólás: 32

Fórumhozzászólásai

Előzmény: #157 hozzászólása



Remélem a moderátor nem törli.
Nem vélek felfedezni benne rasszizmust.

Előzmény: #156 hozzászólása


Érdekességként: ezek nem akarnak dolgozni.
.....bűnözés :: 2009-02-03. 17:58 :: Nyomtatóbarát változat
MSZP-s .... Gárda alakul
A Nyugat-Magyarországon alakuló .... gárda nevében nem lesz benne a gárda szó, vezetőjének pedig a győri vajdát kérték fel. (Kuruc.info: ha esetleg valaki elfelejtette volna: bűnöző a lelkem. További háttérinfó róla ITT)

.... gárda felállítását hirdette meg a Győr-Moson-Sopron Megyei .....ok Érdekvédelmi Szövetség vezetője. Pádár László tervei szerint a szervezet önvédelmi, önszerveződő csoport lesz, azzal a céllal, hogy demonstráljon a .....ság érdekeiért. Pádár elmondta, hogy az ötlet azt követően fogalmazódott meg benne, hogy a múlt heti iváni Magyar Gárda-felvonulás hatására született meg benne a szervezet alapításának gondolata. "Én elbújtam akkor, mert nem akartam, hogy megverjenek. De ezt már bánom, mert nem elbújni kell, hanem fellépni a szélsőjobboldali demonstrációk ellen. Mi ott nem kaptunk szót, pedig ha van egy ilyen szervezetünk, akkor mi is összegyűlhetünk egy közeli helyszínen."

Eszerint a .... gárda ellentüntetések szervezésével fog reagálni a Magyar Gárda gyűléseire, kérdeztük, amire Pádár úgy reagált: a .....gárda nem fog masírozni. "Mi azért hozzuk létre a szervezetet, hogy az érdekeinket érvényesítsük. Hogy a munkahelyünk és az otthonunk közt masírozhassunk."

Pádár, aki egyébként az MSZP győri képviselője, hangsúlyozta, hogy távol áll tőlük a radikalizmus. "Ez inkább egy civil szervezet lesz. A nevében nem is lesz benne, hogy gárda" - mondta. Kérdésünkre, hogy akkor miben különbözik a már működő ....szervezetektől, azonban mégis a gárdás vonalat hangsúlyozta. "Hiszen maga is megkeresett erre a hírre. Nekünk pedig ez a fontos, hogy nyilvánosságot kapjunk."

A ..... gárda munkanevű szervezet amúgy az ország csupán három, nyugati megyéjében szerveződik. Zala, Vas és Győr-Sopron-Moson megyében kezdenek toborozni. A szervezet vezetőjének Pádár a győri vajdát, Lakatos Lászlót kérte fel.

A tagok nem viselnek majd egyenruhát. "A bőrünk színe lesz az egyenruha" - jelentette ki Pádár. Kérdésünkre ugyanakkor kijelentette, bárki lehet tag, akár Magyar Gárdás is, ha a célja, hogy segítse a ....ok felemelkedését.

A szervezet tevékenységéről Pádár konkértumokat nem mondott, mivel tervei szerint ő maga "egyszerű katona" lenne csak, a vezetést az említett Lakatos Lászlóra bízná. A fizikai felkészítést firtatva annyit elmondott, az egészségügyi nevelés nagyon fontos, és erre hangsúlyt fektetnének.

Az MSZP nem nyilvánított véleményt képviselőjének kezdeményezéséről, mivel azt nem politikusként, hanem civilként indította útjára, mondta végezetül Pádár.

Moderálta: (3932) 2013-11-15 13:07:54

Előzmény: #20 hozzászólása



Tisztelt Barátom "csak 10 évig " foglalkoztam a Zetorral. Ez nem pesszimizmus szerintem,inkább rálátás.De nem haragszom meg,sőt elfogadom ha más a véleményed.

Előzmény: #17 hozzászólása


10641,11441,12441, szinte ugyan az a motor csak a tiéden a nagy olasz intercooler van rajt.Ezt már itt a fórumon több helyen leírtam.
Lehet szépítgetni, megmagyarázni,de az alap motor ugyan az 4156ccm az összes Zetorban.
A 12441-ben tényleg egy túlfeszített motor van. A 6 hengeres Same motor ami 11741-ben volt az könnyedén tudta a 120Le-őt.

Előzmény: #16 hozzászólása



440 üzemóránál elég baj hogy ennyi hiba is van.
Nem tud 50km/h-val menni,vagy a tiéd valami különc.

Előzmény: #397 hozzászólása



Szorít a mundér misike?

Előzmény: #381 hozzászólása



"Azt, hogy Én csak a régi történelemkönyveket ismerem ezzel is hülyeséget beszélsz, mert abba Te nem találtál még csak utalást sem az AHV-ra."

No comment.

Előzmény: #356 hozzászólása




Tisztelt Szundi!
Már én se akartam semmit szólni, de amit Te írtál azt mégsem lehet csak úgy a kalap mögé tenni.
1.Azt mondod aki ír a fórumra mind szidja a rendőröket.Talán el kellene gondolkodni azon hogy ennek valami oka van./Tisztelet a kivétel rendőrnek./
2. Politikai indíttatás nincs bennem.
Soha nem voltam és nem is leszek semmilyen pártnak a tagja.Azért hogy valaki elmondja a véleményét még nem jelenti azt hogy csúnyán viselkedik.
3.Amit a Mg. vállalkozók adóbefizetéséről írtál az azt sugalja hogy nem látsz tisztán.
4.Még azt üzenem Tisztelt Szundi.A Kádár-rendszer alatt kiadott "Töri könyvek" helyett ideje volna olyat is elolvasni amiben nem a hazugságok vannak leírva.

ui.nem az a fajta ember vagyok "hogy csak szidjak valakit" még valami: ebben a fórumban nagyon sok mindenről szó esik

Előzmény: #204 hozzászólása



Ezért a 6,2 millióért kapsz egy "üres" Zetort.
Mondhatnám egy light-ost/induláskor ezen a néven akarták forgalmazni/.
A fenntartási költségről majd a garancia végén is kiváncsi leszek a véleményedre,főleg ha 240km-ről járnak szervizelni.

Előzmény: #124 hozzászólása



Nem, Kecskemét környékiek vagyunk.
Csak nagyjából képben vagyunk a Zetor kereskedőkkel.

Előzmény: #121 hozzászólása



A Vas Ottóról van szó, igen ismerem.
Amit az etikáról írsz, egyet értek.
A legcsúnyább amikor márkakereskedő társak próbálják egymást lejáratni.
A zetorból a 80-at oszd el kettővel és még úgy is nagyon nagy jó indulattal hihető/talán/.
A Magyarországon eladott egész éves darab szám van amikor nem éri el a százat.A Kasz-Coop egész pályafutása alatt lehet hogy nem adott el 80 Zetort.

Előzmény: #119 hozzászólása



Megkoctáztatom így ismeretlenül ez a kereskedés vagy Nyiregyháza vagy Pécs.

Előzmény: #193 hozzászólása



Ha adsz egy e-mail címet szívesen megadom a Proximás számát és beszélhetsz vele.

Előzmény: #193 hozzászólása



320 üzemóra után most cirkuszolnak a kereskedővel, hogy vásárolja vissza.Már az is majdnem mindegy hogy milyen áron csak vigye.Most lehetne mondani hogy nem hozzá értő az ember,de ez nem igaz.
Hibák:kompresszor,fékszelep,váltó,óriás motorolaj fogyasztás,amire a kereskedő azt mondta hogy nem takarította a levegőszűrőt,meg azért van olajfogyasztás mert keveset ment a traktor és leragadtak a gyűrűk. Bla-bla.

Előzmény: #187 hozzászólása



Volt idő mikor nagyon szerettem a Zetort.
Több tipusát használtam 6245,6340,7340,9540,10540 ezek még jók voltak.
Ezeket még nem a maffia holding vezette gyárban gyártották.

Előzmény: #189 hozzászólása



A kristályt ne keverjük a Brunoi gyártású Zetorral.

Előzmény: #187 hozzászólása



Ugy érzem az olvasottakból Neked most van alakulóban a zetorral a kapcsolatod.
Ha majd jobban a dolgok mélyére látsz kiváncsi leszek az akkori véleményedre./Ha nem csak a pénz vezérel/

Előzmény: #186 hozzászólása



egy időben a zetor rakta az olasz same motort a 116 ill.11741-es tipusokba,mert a mai napig nem tudott egy normális 6 hengeres motort csinálni.

Előzmény: #185 hozzászólása



Ez már bocsánat de baromság.
A HTC holdingtól vett volna a Landini technológiát?
Ezt a céget nem jegyzik sehol,nem hogy tőle vegyenek valamit.

Előzmény: #339 hozzászólása



Az enyémet meg az baszta fel hogy vegyigázt fújtak a tömegre,kíméletlenül állat módra.
Hasonlót az ÁVH művelt annak idején.
Nem olyan régen a szemeket lőtték ki,szintén leállatiasodva.Erre te gondolom az mondod felsőbb parancsra. De ez nem ad felmentést.

Előzmény: #334 hozzászólása



Nem nálam verték ki a biztosítékot a kollégáid,a társadalom többsége elött az egész rendőrség.
Egész más szemüvegen keresztül látjuk a világot.
Amit te mondasz az a lényeg elmaszatolása,mondhatnám ködösítés.De hát a rendőrségen belül volt kitől megtanulni.
Majd ha esetleg mégis kilépsz ebből a körből talán tisztábban fogod látni a helyzetet.
Hogy nem írok rendszeresen a fórumba nem jelenti azt hogy nem olvasom.A Te két mondatod verte ki nálam a biztosítékot.
Egyébként indulás óta fizető partnere vagyok az agroinformnak/az elsők közül/.
Annyira másként látjuk a helyzetet hogy erről nekünk nincs értelme beszélgetni.

Előzmény: #331 hozzászólása


Az én ismereteim szerint a rendőrség a Magyar adófizetők pénzén fenntartott szervezet.A feladata többé-kevésbé az volna ami az autókon is szerepel szlogenként "Szolgálunk és védünk".
Ezzel szemben azok vannak bűntetve,lenyúlva akik fenntartják.A legnagyobb baj hogy reggel úgy van kiengedve az egyszerű rendőr hogy mennyi pénzt kell a szolgálat végéig beszedni.Ezt még tetézi ha az asszony is megmondja mennyit kell hazavinni. Miért van az ha egy normál autós meglát egy igazoltató rendőrt,rögtön az jut eszébe ezek megint mi a f...t akarnak?/Megjegyzem mindene rendben van./Vagy ugyan megint mennyit kell adnom hogy békén hagyjon?
Sajnos ez a Magyar valóság.Lehetne még hosszan folytatni de nem látom értelmét.

Előzmény: #331 hozzászólása



1.Ez csak duma.

2.Te irtad mondjunk olyan munkahelyet ahol nem kell dolgozni.
A rendőrségre biztosan nem, mert ez már nem az.
De ezt te is tudod csak álltatod magad.

3.A munkanélküliség vitt arra hogy ne legyen főnököm

Előzmény: #307 hozzászólása



Ez a két mondat "csípi" a szemem.
Gondolom nem kényszerített rá senki hogy rendőr legyél.Csak az a munkahely ahol nem kell semmit csinálni?Ha fentről baszogatnak neked is tovább kell?
Mi van az autótókra ragasztva? Büntetünk és terrorizálunk?Szerintem nem.
Sajnos erre a szintre süllyedt a rendőrség.
Talán érdemes volna más nevet találni.

Előzmény: #299 hozzászólása


Ez is egy hitvallás amit írtál csak egy kicsit furcsa.
Többek között ezért is hiteltelen a Magyar Rendőrség, ha még nevezhető annak.

" Ha tudtok egy nagyon fasza munkahelyet ahol nem kell dolgozni hidd el már ott is hagynám nem olyan szuper ezt csinálni. Engem is baszogatnak fentről akkor nekem is baszogatni kell kint!"

Előzmény: #78 hozzászólása


Ha találsz még jó állapotút vegyél egy 10540-est, vagy 9540-est, ezek még jó traktorok voltak.

Előzmény: #25 hozzászólása


A szlovák HTC maffia vezette Zetor gyár,
és az ukrán vendég munkások sem jobbak mint a török. Ha a lengyelek nem vennék ekkora darab számban lehúzhatnák a rolót.A Magyarországon eladott 80-110 db/év szám se nagy eresztés.
Az egész gyártás egy alap motorra épül.
Kb. nyolc éve igérgeti a hathengeres motort, amit a mai napig nem tudott összehozni.Ami a 116 ill. 117-esekben volt az is SAME motor volt.
Ha egy kicsit tunningolva lett/ezeket a motorokat lehet/ akkor szétszaggatta a hajtásláncot.

Előzmény: #313 hozzászólása



Melyik NKH-nál mondta ezt a tag? És milyen rendeletre, vagy jogszabályra hivatkozott?

Előzmény: #377 hozzászólása


Szerintem ha minden tipus 800 ezer esetleg
1 millióval kevesebbe kerülne akkor találná meg a helyét a piacon.De ezeket a mostani árakat semmi nem indokolja, illetve az új Zetorokkal foglalkozók tudják a miértjét.Valamelyik előző irásodban említetted a 9540-es tipust. Ezekhez nem véletlenül adta a John Deere a nevét,továbbá 10540,6340,7340, de ez a világ már elmúlt.
A most előállított minőség valami egészen más.

Előzmény: #375 hozzászólása


Akkor úgy látom egyetértünk a Zetor a hagyományos adagolós motorral ezt nem tudja teljesíteni. 2 éves időtartamra konstruálni egy motor
nevetséges.Ezért is gondolom hogy csak duma.
De a Zetor bemutatón valamit mondani kell, és nyolc éven keresztül ugyanazt mondani már kissé unalmas.

Előzmény: #353 hozzászólása




Ez a tipikus eset amikor nincs elképzelés csak
foltozgatják a traktort.Forterra váltó 1305-ös motor
a hiraulika marad a régi mechanikus.Ez nem új tipus csak maszatolása a dolgoknak.Folyamatos áremelkedés mellet magyarázzák a bizonyítványt.
A 6 hengeres motort sem hihető hogy megcsinálják 2009-re, de lehet hogy nem is sok értelme volna,ha
2011-től a traktoroknak is teljesíteni kell a TIER IV.
normát. A motorgyártó üzemükben csak szét kell nézni,aki látta tudja miről beszélek.

Előzmény: #354 hozzászólása


Ezt a dumát minden évben előadják a Zetornál, amióta a HTC "maffia" Holding kezébe került a gyár/15.000 db traktor 6 hengeres motor,amerikai gyártás..stb/
Magyarországi szó-szólója Takács András ZTR.Agro Kft.Csak sajnos ebből az elmúlt 8 évben semmi nem lett, és arról sem szólnak egy szót sem hogy Ukrán vendégmunkások rakják össze a Zetort csapnivaló minőségben.A fejlesztéseik abból állnak, hogy 4200ccm-es motort variállják,
illetve erősitgetnek egy kicsit a hátsólehajtáson.
/Egy alap motor az összes, még a 12441-es is nagy olasz intercoolerrel./
Az elmúlt évek alatt nem tudtak csinálni egy terhelés alatt kapcsolható irányváltót sem.
/Ezt is kb. 6 éve igérgetik./
Ami volt 6 hengeres motor az a Same-től származott, egy alap elektronikus vezérlésű motor amelyikből könnyedén kilehetet hozni akár 130-140 le is, csak ezt már nem birta a hajtáslánc.
Tehát a nagy Zetor napokon ellhangzottaknak nagyrésze csak méla.
Nagy kár hogy a Zetor márkát ide süllyesztették.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mire figyeljen a gazda, aki ősszel búzát vagy árpát vetett? + VIDEÓ
Mire figyeljen a gazda, aki ősszel búzát vagy árpát vetett? + VIDEÓ
Összefoglaló és videó a Kalászos növények – aktuális munkálatok webináriumról.
Főzzük meg a gyomokat a szántóföldön!
Főzzük meg a gyomokat a szántóföldön!
Az eljárás forradalmasíthatja az egész, peszticidek nélküli gyomirtást.
3db 650/65 R38-as méretű kleber gumi eladó
3db 650/65 R38-as méretű kleber gumi...

240.000 Ft

Hobby Pónik eladó egyben
Hobby Pónik eladó egyben

780.000 Ft

Hobby kanca eladó
Hobby kanca eladó

1.500.000 Ft

New Holland 110-90 DT traktor
New Holland 110-90 DT traktor

7.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]