Hirdetés
Fórum
- T-16M traktor új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- S.O.S. új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Műtrágya kijuttatása permetezővel, lombtrágyaként!!!! új
- Deutz Fahr traktorok új
- Kajszibarack új
- GPS működése új
- Szója termesztése új
Cikkajánló
A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
2028-ban meg akarják kezdeni a szer forgalmazását.
Hirdetés
Előzmény: #13130 hozzászólása
Hello! Egy jól működő komplexum lényege, hogy azt kapod a pénzedért amit szeretnél. Az új gép vŕsárlásakor a KITE biztosítja a partner számára a megfelelő szakmai hátteret, 1 év teljes körű garancia, vásárolható minimális összegért 2 év kiterjesztett jótálás. 5 évig fődarab, motor, váltó, hajtás rendszer méltányossági javítás ha nem üzemeltetési hiba történt. A javító programok úgynevezett PIP-eket a szerviz elvégzi ami szintén költségmentes, amiket a Gyártó az első gép kiadásától kezdve észre vesz mint hibát, azonnal próbálja korrigálni. Sorolhatnék sokmindent még, de szerintem már nagyjából érthető miért is nagyobb az árrés mint a garázsból árulóknál.
Keresek Bobcat-S175 csúszó kormányzású kompakt rakodógépet. Elfogadható áron, akár motor hibásat is vagy egyéb mechanikus hibával.
Előzmény: #12956 hozzászólása
Első vagy hátsó?
http://m.youtube.com/watch?v=2VWB2JS3_pk
Előzmény: #12771 hozzászólása
Ritkán szólok, de olyankor úgy gondolom van miért. 1 év garancia mindenemű alkatrészre ami nem kezelői hibából származik térítés mentesen cseréljük, nincs kiszállási díj, sem munkadíj. "KITE" kötelező szervíz az első évben, olaj+szűrő kiszámlázásra kerül a munka díj és a kiszállás is! ( ha új autót veszel ott is így működik a dolog) A plussz 2 év kiterjesztett jótálásnak természetesen van anyagi vonzata. Ott sincs kiszállás és munka díj számlázás. Az alkatrésznél van önrész. Az 1+2 éves kiterjesztett jótálást leginkabb a cascohoz tudnám hasonlítani. Annyi kérésem hagy legyen már mielőtt elkezdünk sárral dobálózni előtte gyűjtsünk kellő információt. Azt sem hiszem hogy a 8r-es traktornál számlázás történt volna. Ha bárkinek kérdése van szívesen reagálok rá. Köszönöm hogy elolvastad.
Előzmény: #340 hozzászólása
Kb 5000 üzemóra lehetett a gépben, mert látszott a vezérlőn hogy kicserélték. Valószínűleg a kikötős sztori sántított, mert a javítás megkezdése előtt elhívtuk a kereskedőt és némi vita után rendezte a számlát. :)
Előzmény: #335 hozzászólása
A kedvencem egy S 175volt ettől a kereskedőtől. Azt mondta s vevőnek ez egy igazán szuper megkímélt gép, hiszen csak 1700 üzemóra van benne és csak kikötőben használták kizárólag seprőadapterrel. A valóság nem ezt mutatta miután tüzetesen utána jŕrtunk. A gép eladási értéke 4millio + ÁFA a vevő örült micsoda vétel :) Felhívott menjek nézzem át: 2 db hidromotor, 4db lánc, 8db csapágy, 4db szimering szett, 4db izzító gyertya, 1db feltöltő szivattyú . Hirtelen ennyi jut eszembe durván 2 Milla volt csak az anyag költsčg, de akkor is mondtam neki miért nem szólt hogy nézzem meg vásárlás előtt! :)
Előzmény: #329 hozzászólása
Sajnos elég sok onnan vásárolt gépet javítottam ki az üzlet megkötése után. Esztétikailag eléggé rendben vannak a gépek amiket behoz a jó ember innen-onnan, de műszakilag hagy magaután kifogásolást. Ha csak egyszer fordult volna elő nem írnék negatívumot.
Vagy esetleg amikor s hibát produkŕl izzítás villog? Sárga felkiŕltójel?
Előzmény: #12698 hozzászólása
Szia! VP44 Bosch adagolós az üzemanyag rendszere vagy common rail? Műszerfal szokott-e olyat csinálni, hogy gyújtás ráadáskor kicsit kerreg vagy kilengése van a fordulatszám mutatónak?
Előzmény: #312 hozzászólása
Szia Gábor!
Igen én volnék
Sziasztok!
A Kubota motortól nem kell megijedni. Télen -20 -ban simán indul, jó akkumulátor, működő izzító gyertyák, normális üzemanyag. Kgabor73 említette már nem kell tőlük félni. Minden odafigyelés kérdése. Ha szerelői kérdés van nyugodtan kérdezzetek.
Előzmény: #12551 hozzászólása
Hello! Nem akarok hülyeséget mondani, de ha emlékeim nem csalnak a B4 fema szelep a váltón belüli csoport fékező kuplungot vezérli. A kalibráció előtt végeztetek kenő olaj nyomás mérést és szivárgás tesztet? Ez elég lényeges lenne, mert akkor is sikertelen lesz a kalibráció, ha szivárgás van bármelyik dugattyúnál, túl sokáig tart a feltöltési idő és ezért írja hibának.
Előzmény: #12279 hozzászólása
Milyen típusú a gép?
Előzmény: #12273 hozzászólása
Köszönöm, hogy megválaszoltad.
http://hun-hu.2011-line-up.com/index.php/Termekek/AMS/JDLink-Ultimate-1-evig-ingyen
Az új JD R-es indításgátlóval rendelkezik + a JD-link ami nagyon hasznos dolog. Nyomon tudod követni a gépet, geometriai határokat tudsz beállítani amit ha elhagy a gép azonnal riasztást küld az e-mail fiókodra és a telefonodra anélkül hogy a kezelő bármit is észre venne, plusz van egy olyan értesítési forma, hogy a gép beindításáról is kaphatsz értesítés. Röviden tömören és ez csak pár százaléka a hasznos információknak.
http://hun-hu.2011-line-up.com/index.php/Termekek/AMS/JDLink-Ultimate-1-evig-ingyen
Előzmény: #12196 hozzászólása
Elárulod melyik alközponthoz tartoztok? Saját magamból indulok ki, volt olyan hogy este 6-kor indultam a 100-kilóméterre lehervadt kombájnhoz és olyan is hogy a vasárnapi ebédtől álltam fel. Ezért írtam, hogy biztos a céggel van a baj vagy egy két oda nem figyelő emberke miatt általánosítanak a kedves partnerek! ??
Előzmény: #12175 hozzászólása
Csak szerviz fronton tudok érdemlegeset hozzászólni. Tény, hogy elég magas szolgáltatási díjjal dolgozik mindenki, de gondoljunk bele pl. vasárnap 11-óra aratás kellős közepe kihívod a szervizt mert nem tudsz mit kezdeni, esetleg ha még alkatrész is kell jobb esetbe van raktáron rosszabb esetben másnap reggel. Nagyon szélsőséges példa, de ezt kell megfizetni.
Emberek biztos mindig mindenben a KITE a hibás??? Ne legyünk már ennyire egyoldalúak
http://www.youtube.com/watch?v=PCcFLR0lx3o
Előzmény: #884 hozzászólása
Szia!Több éves Bobcat szerelői tapasztalattal rendelkezem, bátran javasolnám a Bobcatet!
Előzmény: #11973 hozzászólása
KITE??
Sziasztok!
Ezen fórumon újnak számítok. Rendelkezem némi JD-tapasztalattal szerelés szempontjából. "Nem fontos, hogy hol dolgozom"! Ezen téma felkeltette érdeklődésemet "RAPID" klasszikus eset, JD-8130 kezdődött egy magasnyomású szivattyú cserével, egr-szelep, rengeteg valótlan hibakód, elektromos tápszivattyú, 6db injektor, teljes motor felújítás, kilyukadt dugattyú, stb és ezt mind 3ezer üzemóra alatt. Aki ismeri az árakat, akkor mennyit is takarítottunk meg valójában?
Előzmény: #11434 hozzászólása
odisys
http://www.youtube.com/watch?v=T-ZKQQLdyE0
Ennyi
Előzmény: #232 hozzászólása
Egyébként mi a problémád? Hátha tudok segíteni.
Előzmény: #232 hozzászólása
Szia!
Neten nem igen fogsz találni, de ha mégis valaki tud segíteni akkor az nem lesz olcsó. Az a baj annyira le van védve, hogy esetleg gépkönyvet ha találsz, de alkatrész katalógust nem igen mert mindig változtatja a Bobcat a cikkszámokat.
Előzmény: #225 hozzászólása
Mindent pontosan úgy írtál le ahogy kell, köszönöm hogy válaszoltál és segítettél a kollégának.
Előzmény: #226 hozzászólása
Szia tudok küldeni 553 pdf katalógust. A részleteket majd megbeszéljük, nem nagyon osztogatja senki csak úgy
Sziasztok!
Válaszolok minden kérdésre csak kérlek benneteket a privát mailemre írjatok kroly.molnar@gmail.com. Eléggé lefoglal a munkám nincs egy perc szabad időm sem , hogy fórumozzak az emailjeimet rendszeresen olvasom. Profilt váltottam, de nagyon szívesen segítek ha tudok.
Sziasztok!
Aki GS- használ, SF1,SF2, RTK és nem kereste meg a Kite az vegye fel a kapcsolatot velük mert március 8-tol másik műholdak léptek üzembe és át kell ütni a vételi jelet ugyanis 12db "új" katonai műholdat kapott a JD. Természetesen a régi is érvényes lesz 1 darabig amíg használható, de ha nem küld jelet akkor ott álltok a semmiben
Előzmény: #215 hozzászólása
Nem igazán értem miért bírálod szakmai tudásom? De legyen! Erre csak azt szoktam mondani a hülyékkel kár vitatkozni mert legyőznek a rutinjukkal! Amit ajánlottam 10W40-es olajat semmivel nem tud kevesebbet mint az áhított gyárilag megadott 10W30. Ami egyébként egy hígabb olaj és én télen használom a hidraulika rendszerbe a dermedés pontja alacsonyabb a 10W40-nél.Majd nyáron megnézheted mekkora veszteséggel dolgozik a géped a fantasztikus 10W30-al. Azért írtam az 1%-ot mert már ismerem a fajtádat, bármerre jártam eddig európa szinten mindenhol van belőletek. Ha kérhetnélek még egyszer ne bíráld a 15-éves szerelői múltamat addig amíg nem ismersz. Amit régebben írtál azért szívesen megnézném nulla ismerettel hogy raksz össze egy alap bobit, ami tényleg csak az alap opciókkal van szerelve
Előzmény: #213 hozzászólása
Ne haragudj, de nem bírom magamban tartani! Te annyira begyepesedett felfújt hólyag vagy hogy az már döbbenet!!
Tisztában vagy Te egyel talán hogy mit jelentenek a számok egy olajnál mert nem úgy néz ki! De részemről lezártnak tekintem ezt a dolgot mert Te vagy az a bizonyos 1% akinek ha maga a gyártó legnagyobb embere mondaná el a dolgokat Te akkor is a saját fejed után mennél!!
Előzmény: #205 hozzászólása
B+ ezek tapasztalatok.
Előzmény: #201 hozzászólása
Na jó akkor, azt csinálsz amit akarsz. 7-éve foglalkozom rakodógépekkel, meg sem hallgatod az embert csak fújod a magadét.
Előzmény: #198 hozzászólása
nem a gyári olajon van a hangsúly, hanem hogy te tudod milyen viszontagságok között használod a gépet és ez alapján válassz magadnak olajat. De ajánlani tudom a BP HLP-HM 46-os hidraulika olajat egy nagyon jó prémium olaj vagy Bp Vanellus Multi Fleet 10W40 ha esetleg mégis a motor olaj mellett döntenél.
Előzmény: #195 hozzászólása
a thomas is kubota motoros volt ugye?
Előzmény: #192 hozzászólása
Nos a kezedbe veszel egy komolyabb olajat a címkéjéről beírod Google-ba ott megtalálsz róla minden információt vagy csak simán keresgélsz az olajok között.pl Milyen hőfok tartományban mennyire tartja a viszkozitását meg ilyenek.
Előzmény: #193 hozzászólása
min töröd a fejed??
Előzmény: #188 hozzászólása
teljes fordulaton ezek a deutz motorok 2050-2300 fordulaton pörögnek
Előzmény: #183 hozzászólása
Ha ilyen nagy tudású vagy akkor minek kérdezel! Ha egy kicsit utána olvasnál tudhatnád hogy minden olajnak van specifikációs száma ami alapján kitudod választani a neked megfelelőt!
Előzmény: #181 hozzászólása
Éppen ezért van szükség a megfelelő specifikációs hidraulika olaj megválasztására!
Előzmény: #178 hozzászólása
Bobcatat tudom felhozni példának, 5-115 celsius fokig változik a hidraulika olaj hőmérséklete mind munka és időjárás függvénye. Aggodalomra semmi ok ez teljesen normális.
Előzmény: #172 hozzászólása
sikerült elhárítani a hibát??
Előzmény: #172 hozzászólása
a kép alján ami van az a tápszivattyúja, a fönti a légtelenítő szelep. Általában az szokott ilyenkor a gond lenni az nem zár vissza rendesen.
Előzmény: #167 hozzászólása
Hali!
Mikor cseréltél üzemanyag szűrőt? A kézi pumpa egyben nyomástartó szerepet is ellát, ugyanis van benne egy visszacsapó szelep, ha jobban megfigyeled van rajta nyíl is az áramlási irányt jelölve. Második fontos dolog, az üzemanyag szűrőtől ami megy cső az adagolóra az egy légtelenítő és nyomástartó szelepre csatlakozik rá az a szelep egy tekerős vége van akkor szokott még ilyet csinálni ha az kivan lazulva. Harmadik ami nagy ritkán következik be valahol farsot tud szívni a búvárcsőnél ha nincs tele tankolva. Tapasztalatok alapján nagyjából
ennyi ha nem javul írj.
Előzmény: #165 hozzászólása
Ha felnyitod a fülkét, a hátsó tengely és a hajtásház sarkánál van egy vízkifolyó furat ott vezettem már ki én is karter csövet.