Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Epertermelés új
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
- Vadkártérítés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- GPS működése új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Kajszibarack új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Előzmény: mia motor #2087 hozzászólása
Üdv!
Emlékeim szerint a főtengely szíjtárcsa első 13 mm es pályája a generátoré, utánna jön két 17 mm es, azok a ventillátor, vízpumpa, meg van még egy használaton kívüli 10 miliméteres. Az esetleg...
Ha kicsi, akkor meg kell oldani a feszítőgörgő helyére... amúgy meg JAMZ 236 :)
Előzmény: tetova.sereghajto #85 hozzászólása
nullahathúsz/938 hetvenegy40
kérlek hívj fel!
Előzmény: Mérnökferi #1909 hozzászólása
Ez nem egyedi eset! A gazdatársé erdőben dolgozik, már az összes ki van cserélve sűrűmenetes 10,9 re! A derekában, a munkahenger bakokban, mindenben.
Üllőn vásárolunk a Winutnál!
Előzmény: arokpart51 #1902 hozzászólása
Üdvözletem!
Az enyémben a TELJES felújítás óta 110 üzemóra van. Ha valahol tudsz egy jó állapotú YaMz-236 motort, vagy MAZ - 500 teherautót, akkor megegyezhetünk ! :)
Előzmény: .Richard. #1891 hozzászólása
Igyekszem folyamatosan fenntartani a káoszt!
A kormány pedig szettben érkezett 80 pénz volt Ukrajnában.
Mert én az ilyen konyhakész szetteket szeretem...
Megjött végre az Ukránoktól!
Előzmény: dobó+ #1886 hozzászólása
ordog.janos@gmail.com
Kérlek írj ide egy mailt!
Elgondolkodtam még a Jamz 236 on, ahhoz még átalakító készlet is van a az Ukránoknál
Előzmény: rsándor #1854 hozzászólása
Üdvözlet!
Köszönöm a gyors reagálást.
Átesett a motor egy teljes felújításon, nyugvó, hajtókar csapágyak, turbó, hüvelyek, dugattyúk, gyűrűk, csapszegek, tömítések, mindent amit csak lehet alapon, legyen jó a gép!
Utánna bejáratás közben megszorult, a főtengely belseje teljesen tele volt piszokkal, annyival, hogy az elzárta az olajzási furatokat a hajtókarokon, megcsináltuk, beindítottuk, megint megszorult, elrepesztette az egyik hüvelyt, összekeveredett a víz az olajjal, ezt követően újabb, mindent átfogó tisztítás, rengeteg piszok mindenhonnan, megint új alkatrészek.
most ez után járt egy napot változó fordulaton az udvarban, utánna sétáltattam, semmi tünet, de amikor igen sekélyesn, igen lassan tárcsázgatni kezdtem vele megint szorulni kezdett majd kopogni és ismét szürkül az olaja...
Mi van ilyenkor??
Kedves fórum társak! szeretnék SOS segítséget kérni ,T-150 V6 os motorjában jártas közületek javítás tekintetében valaki?
Előzmény: krisztina8413 #1830 hozzászólása
Kedves krisztina8413!!
Ha a Beregszász Muzsalyi úti boltra gondolsz,
perfektek magyarból és sajnos csak úgy műxik ha kimész hozzá!
DE akkor nagyon műxik!
Előzmény: Szőlész Zolka #1783 hozzászólása
De van egyszerűbb mód is az utántöltésre, a vízhűtő mellett, menetirány szerint jobb oldalon van egy kis edény, betöltő nyílással, szuszogóval, az lenne a hivatalos betöltő.
Ennek az oldalnak a közepén láthatod mindezt képekben, illetve olvashatsz is róla részletesen /google fordítóval elég darabos/
http://железный-конь.рф/smazka-traktorov-t-150-i-t-150k.html
Előzmény: Új T150es #1771 hozzászólása
Üdvözöllek! nekem egy 5,5 méteres függesztett kombinátor van mögötte, a problémád teljesen ismerős!
Ukrán barátainknál kapható "olcsón" megoldás! Beregszászon lehet is kapni: https://autoside.com.ua/product/ustanovka-nasos-dozatora-na-t-150/
Előzmény: medikus #44978 hozzászólása
Igen, jobban megnézve mostmár szerintem is az lehet, mert igencsak buborékozik a víz, pótkocsival pedig rögtön felforr.
Előzmény: Tobszi #44975 hozzászólása
Levettem a hűtősapkát, nyomja a vizet.
illetve a hőmérséklet emelkedésével csökken az olajnyomás...
Kedves Fórumtársak!
Segítséget szeretnék kérni! A homlokrakodós MTZ 50 esünk igencsak melegszik, van hőmérője a 4. hengernél és a vízhűtőn is. 80-90 fok körül mérnek szólóban, pótkocsival felforr...
A légszűrő tiszta, a hűtő is az, termosztát nics, fagyálóval van feltöltve.
4 lapátos ventillátorral szerelt, az olajcsere 10 üzemórával ezelőtt, centrifugál szűrő tisztítással együtt.
Előre is köszönöm!
Előzmény: bencejuhasz95 #77 hozzászólása
Szervusz!
Nem lehet esetleg, hogy az a munkahenger karmantyú problémás?
Vagy a zuhanásgátlóban a szelep alá szorult valami kis piszok?
Előzmény: mia motor #1741 hozzászólása
Ha szabadna esetleg én is benézhetnék??
Különben meg tényleg barbár aki szétvágja, ennyi lóerőt, ennyi pénzért máshol nem kap!
Előzmény: oprita #65 hozzászólása
Szia!
Szerintem az olajtartály felőli tömb kakilt be, valószínűleg piszok mehetett a szelepe alá, ami a tömb végénél található.
Előzmény: Zolii18 #1717 hozzászólása
Szia!
Kellett már egyszer így indítani a miénket is, a kismotor halála miatt, nagyon figyelj hogy rendesen bekapcsolódjon a helyzetbe a kapcsolókar, és csak akkor engedd fel a kuplungot ha megvan a kellő váltónyomás, mert ha kiugrik, vagy 8 bar alatt próbálod lehet belőle baj is! illetve ha nem aszfalton csinálod tanácsos összkerékben próbálni, saját tapasztalat alapján
Előzmény: tarka129 #55 hozzászólása
Szervusz!
nekem kb két hete sikerült szert tennem egy 750 esre, lötyög az enyém is rendesen! De a dolog itt lehet kétélű is, mert a forgóoszlop első csapágya könnyen kenhető, ám az alsó a fogaskerékkel együtt igen nehezen hozzáférhető, lehet az enyémet ezért hanyagolták el...
így az ott levő csapágy is össze van törve nekem, lóg ott is, meg löttyenhet a fogaskerék is az oszlop reteszén...
Gépkönyvben szépen láthatóak a hibaforrások!
Sziasztok!
Ma 15 órakor hívtam őket, a pályázatokat összegezték, döntéshozatal holnap délelőtt és a honlapra is felkerül az eredmény péntek délelőtt.
Mondta az ügyintéző Úr!
Előzmény: Mérnökferi #157 hozzászólása
Amikor megvettük, nem volt rajta semmi, még munkahenger meg hátsó kerék se
Csak egy csoroszlyát tettem fel rá, az utólsó fejhez, 5-8 centi mélységre állítva. Nem tudom mennyiben akadályozhatja az áteresztő képességet, tekintve, hogy jó 15-20 centiméterrel a fej előtt halad, de az biztos, hogy ha mind a 4 előtt lenne, akkor az elsőnél igen aggodalmas lenne a fennmaradása, főleg ha egy kicsit is jobban beleengeded "véletlenül" az első felét.
Így nekem nem befolyásolt negatívan semmit, 8 hektár gyepet törtem fel vele kísérlet képen( merthogy most raktam rá) továbbá 6 hektár kukoricát. mindkettőnél álomszerűen fordított az utólsó fej, meghát szép lett a barázda fal is!
Előzmény: Nabu #1615 hozzászólása
De mivel ez egy pofonegyszerű blokk, a karbi pedig nagyon alap módon van felfüggesztve illetve mivel ráfolyásos az üzemanyag ellátása, lehet kisérletezni valami egész más 350 köbcenti körüli kétüteműnek a karbijával...
Az enyém jóideig működött egy lebutított trabantkarbival, utánna pedig 350 es Jawa volt rajta, utánna kompresszióvesztés a sz@r minőségű dugattyúgyűrűk sorozatos törése miatt...
Előzmény: Szőlész Zolka #1608 hozzászólása
Én egy ehhez hasonló megoldást láttam az ukránoknál, ez saját "alkotás"
Előzmény: gyula19780201 #1606 hozzászólása
Pontosan így van! Télen vannak árnyoldalai az elektromos indításnak, de egy 220 voltos motormelegítővel, illetve forróvizes felöntéssel ezek mind felejtősek és eltörpülnek azok mellett a dühöngéssel és problémakereséssel töltött órák mellett amik azzal telnek, hogy miért nem indul a kétütemű...
Ami valljuk be ha megbízható, akkor az összes önindítónál tovább teker!!
Előzmény: Ares 826 #136 hozzászólása
Megerősítem!! Illetve én is 10-720 as 4 feje IH ekével szántok és tényleg nagyon jó kapcsolat ezzel a traktorral, 1500 as fordulaton 2/2 ben nagyon jól viszi még 28 centi körül is!
Igaz ekés téma, de igencsak meghálálja ez az eke tapasztalatom szerint a tárcsás csoroszlyát!
Előzmény: Mérnökferi #1562 hozzászólása
Üdvözlet!
Van itt egy szántáselmunkálós fórum az Agroinformon. Abban találtam ezt a remek képet, szerintem ez igazán remek, igazán brutális szerkezet lett!
Minden dicséret a készítőnek!
Nekünk is van ilyen földünk, igazi öntésterület, golyóvá tudod gyúrni feldobod és úgy marad mikor leesett
Előzmény: Mérnökferi #1564 hozzászólása
Szervusz!
El is ment a csomag!
Hasonló de nem egészen ilyen, az kevésbé cibálja és gyorsabban forog a fúrófej.
Megnéztem tegnap a tipusát, ELLETARI
Előzmény: #1555 hozzászólása
Jászfényszarun az egyik kedves gazdatársnak van ilyen cucca, a traki fügesztőszerkezetében lévő csőtengelyekhez kapcsolódik és kardánnal hajtott
Tisztelt Fórumtársak!
Ki mekkora tárcsát húz a T-150 el, és főleg hová akasztja.
Tárcsa vásárlásban gondolkodunk azért érdeklődöm.
A válaszokat előre is köszönöm!
Előzmény: #51 hozzászólása
Tessék!
Ha rossz akkumlátorú szünetmentes kell akkor meg írj egy e-mailt nekem és megoldjuk!
http://butor-lakberendezes.vatera.hu/lampa_vilagitas/reflektor/led_reflektor_30w_slim_akcio_2039376704.html
Előzmény: #47 hozzászólása
Én a T-150 ben kipróbáltam, a saját verzióm:
használt, rossz akkumulátorú számítógép szünetmentes, minimális kábelezés, meg biztosíték + 2 darab ilyen 30 wattos LED reflektor amit vaterán újítottam 4000 forintért.
Szétvisz mindent, ráadásul könnyen mobillá tehető, mert reflektorok hátára Patex Power-fixel felragasztottam két kioperált hangszóró mágnest
Előzmény: #1541 hozzászólása
Mi a rák történt itt???
Előzmény: #1490 hozzászólása
Szia, köszönöm szépen, de ez még így is nagy áldozat lenne!
Majd elmegyek érte a jövő héten valamikor
Találtam vonó horgot, de Zalaegerszegen van...
lakik esetleg valaki a közelben?
Előzmény: #1484 hozzászólása
Bizony egy-két régi Tsz telepet és MÉH telepet átnéztem utánna de még sehol nem lett sajna, trágyaszórózni pont jó lenne!
Előzmény: #1481 hozzászólása
erre a fajtára gondolok:
http://stroy-technics.ru/gallery/t-150-2/image_196.jpg
Előzmény: #1480 hozzászólása
Arra a verzióra ami az MTZ alsó húzójához hasonlít.
amivel fel is tudom emelni az eszközt, mondjuk a talpalóról
Kedves Fórumtársak!
Van-e esetleg valakinek tapasztalata a T-150 hátsó függesztő kapcsával, használja-e valaki esetleg eladót tudtok e valamerre.
Előre is köszönöm!
Előzmény: #1475 hozzászólása
Sziasztok! az eredeti szerintem sincs rosz helyen, ha áldozol rá, akkor ez pl egy jó megoldás lehet:
http://www.autoalkatresz.hu/haszonjarmu-motor/motorblokk_alkatreszei/man-f-2000-levegoszuro-haz-604549
már csak azért is mert fekvő, de lehet még bontóban is találsz hozzá!
Előzmény: #1455 hozzászólása
ARES Úr!
leszel te esetleg szombaton az Agromash expón?
lesz ugye Agroinformos tali is, meg a facebookos Elit traktor lóerő klubos is 14:00 tól, mert szívesen találkoznék veled!
Előzmény: #1451 hozzászólása
hogy érted hogy "üzemen kívül" van?
nem volt hosszú ideje használva, nincs kardán hozzá?
Váltóját nézd meg kapcsol e minden fokozatban, ha lehet melóban is próbáld ki.
Illetve ha a Kedves gazdatársak meg is köveznek én az önindító mellett vagyok.
Előzmény: #1409 hozzászólása
Csatlakozom, jó az elektromos indítás nagyon.
Kényelmes illetve nyugodt lehetsz hogy akármikor tekerni fog. de a kolléga szerelési ismereteit tekintve ehhez kérje szakértő segítségét:)
minden lenézés és negatív vélemény nélkül, inkább segítség mint elb@szott összerakás...
Előzmény: #1423 hozzászólása
Szia, van, 3 példányban, beszkennelve, írj kérlek egy emailt az ordog.janos@gmail.com ra és küldöm őket :)
Urak! ha valaki orbitosításban gondolkodik akkor itt egy kis segítség, bár oroszul.
Én nagy hasznát láttam, főleg az orbit elhelyezéséhez!
http://fermer.ru/forum/t-150/115885
Urak! ha valaki orbitosításban gondolkodik akkor itt egy kis segítség, bár oroszul.
Én nagy hasznát láttam, főleg az orbit elhelyezéséhez!
http://fermer.ru/forum/t-150/115885
Előzmény: #1369 hozzászólása
Szia, én szántottam vele függesztettel, ha ammellett döntesz ragassz a kormányra egy légycsapót, hogy amint mozdítasz rajta az jó nagyot csapjon a kezedre!
amint egy picit mozdítasz elcsóválja a farát és hirtelen olyan lesz a barázda mint az ökörhugyozás...
a 4 fejes IH jó választás, én is olyat használok középmély lapokkal sajna gaztakarók nélkül...