Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 414.77 Ft USD 402.09 Ft CHF 439.56 Ft GBP 489.72 Ft

Fórum

Becenév: ludwig
Csatlakozott: 2011-12-30 15:24:08
Utolsó belépés: 2018-08-19 22:29:30
Fórum hozzászólás: 74

Fórumhozzászólásai

Előzmény: a2457 #22857 hozzászólása



A meghalt szivattyú is tud produkálni hidegen 3,5bártsmile confused

Előzmény: Magister #22855 hozzászólása



Olajteknőt levettük szívócső rendben, olaj nincs 1 hónapos, óra-motor közti cső cserélve, nyomáshatárolón még a gyári plomba volt, megnéztük ott sem találtunk semmi koszt. egyelőre ennyi.

Üdv!

Olajnyomás problémával küzködök, helyzet a következö:
hidegen 3,5, melegen 0,5-2 között ingadozik folyamatosan a mutató, nem ugrál, szépen lassan fel alá járkál, fordulatszámtól teljesen függetlenül. Sose találkoztam még 1 bár alatti olajnyomással, ezt most nemrég kezdte el.smile hammer
Nektek is folyamatosan ingadozik az óra? Mert ameddig benem melegszik, hidegen szépen tartja a 3.5 bárt. A probléma csak meleg motornál jelentkezik mindig.
smile helpsmiliesmile helpsmilie

Előzmény: szeki 2 #22699 hozzászólása



Köszönöm!smile thumbup

Üdv!

Valaki tudja hogy hány bár a porlasztó nyitónyomása?smile confused

Előzmény: atti212. #22647 hozzászólása



köszi a tippet! na nálam ugyan ez a jelenség. talán most választ kaptam arra is hogy miért szivtam ilyen sokat a szivattyú és a tömb közti tömitésekkel... viszont a tömböt sose piszkáltam még, ismeretlen terület számomra. hol is helyezkedik el pontosan ez a kúpos szelep? megnézném mi a helyzet vele.

Előzmény: a2457 #22645 hozzászólása



Biztos vagyok hogy van benne elég olaj. Ha levegős lenne akkoris minden müködne rajta rendesen? Hogyan tudom, megnézni hogy habos e az olaj? Csak úgy hogy leersztem a meleg olajat? Én esetleg inkább arra gyanakszom hogy valami kosz van a tömbben. De nemtudom hogy ez egyáltalán okozhatja ezt? Vagy csak simán elfáradt a 24 év alatt, és cserével orvosolható.

Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy erősen zúgó hangot hallok a vezértömb felől.. eleinte azt hittem hogy a szivattyúval van a baj, de mivel azt nemrégen cseréltem ezért most már biztos vagyok benne hogy vezértömböl jön a hang. Csak akkor szűnik meg ha éppen emelek, vagy leengedek. De ennek ellenére teljesen jól működik csak hát nagyon idegesítő.. Esetleg valakinek valami tipp?smile confusedsmile confused

Előzmény: LehelLehel #22529 hozzászólása



Szia! Épp ma csináltam meg az enyémet, fentről indulva 10-20-10. A biztositéktábla, és a régi drotos biztositékok megvannak számozva(1,2,3) igy megvan hogy melyik biztositéknak hol a helye és felisvan tüntetve rajtuk hogy hány amperosak. Én meguntam ezeket, és ma vettem hozzá késes biztositéktáblátsmile thumbup:


smile aikido

Nézzétek mivel találkoztam a metro parkolóban..:D
Tetszik ez a fajta kabinfűtés, kérdés mennyire lehet hatékony?


Előzmény: Gepi #22386 hozzászólása



Vettem rá egy ns-16ot, meg egy ns-10es szervo szivattyút, gondoltam akkor már mind2 legyen rajta új.smile smile
És hallgattam rátok, felöntöttem mind2 rendszert motorolajjal. Tökéletes!smile thumbupcool
Megszünt aza probléma hogy csak hidegen volt normális szervom..

Előzmény: sanislo90 #22222 hozzászólása



15w-40es olaj az megfelel nem?amúgy idáig kimondottan hidraulika olajjal használtam, ami tényleg elég híg volt. csináltunk ma egy nyomáspróbát 50bart tudott...duplája kéne legalább..a vezértömbhöz még nem volt hozzányúlva, ezért gondoltam a szivattyúra.

Sziasztok!
Már nagyon régen jártam itt, de most újra erre sodort az élet.smile whistling
Érdeklődnék hogy használ-e valaki közületek NS-16os szivattyút? Nekem most még a gyári 10es van fent, de nagyon gyengének találom és 1000res fordulat felett erősen zúgó hangot ad. Ha már ígyis úgyis vennem kell egy új szivattyút akkor 16osat venném, a felfogatása lényegében ugyan az. De öszintén megmondva kicsit félek hogy nem-e fog eldurrani valami cső, vagy esetleg a vezértömb birná-e a nagyobb nyomást.smile confused
Vagy ha tudtok másik szivattyút ajánlani azt megköszönném.smile thumbupcool

Előzmény: #16296 hozzászólása



Igazából ha a kúpnak az 1/3 része befúrta magát sőt talán még annyi se szétropatja és gyönyörűen szét hasad. viszont akkor van baj ha elég sok ág hely van a fába meg még ráadásul közel is vannak egymáshoz akkor kicsit vissza esik a fordulatszám...meg nem is hasítja el olyan szépen szó szerint roncsol..ilyen szempontból az ékes jobb lenne. itt semmi áttétel nincs ez direktbe megy.

Sziasztok!!

Egy kis hasogatás:)) volt olyan fa amiben megfulladt a vlagyi 1500ös fordulaton:// de egész jól ment..


Üdv sines68!

Hova valosi vagy?

NS 16-os szivattyut fel lehet rakni a traktora elvileg a gyari szivattyu is 6 bordas ugye?vagy 4?smile confused

Üdv Árpy!
Nagyon szépen köszönöm a matricákat.
Nagyon jó kézügyességed van.
Itt vannak a képek, nekem nagyon tetszenek.

Boldog békés karácsonyt mindenkinek!!

Előzmény: #14969 hozzászólása



üdv ápri!

bocsánat hogy ilyen későn válaszolok de, felfele van a nyíl..amúgy ma is dolgoztam vele olyan 6-7 fok volt nálunk. nem raktam be a szűkítőt se semmit. meg se mozdult a hőfok mutató.igaz nem kemény munkát.

Előzmény: #14827 hozzászólása



Erre küld 19ludwig92@citromail.hu.

Gyusza nekem is ap251em van hogy csináltad meg a munkahengeres részét le tudnád nekem fényképezni?

Amúgy hidegen az olajnyomas fel megy 4re is.

Ma is kintvoltam. Melegedett megint.smile hammer


Előzmény: #14682 hozzászólása



Ismerem ezt az olajat német elvileg. Ilyen hidraulika olajat használok meg a valtóba is oest olaj van.

Előzmény: #14674 hozzászólása



Árpi a kipufogó vagy a kartergáz ne legyen kékes?

Én nem értem miért melegszek ennyire.. Mi lehet a baj?az ékszíj tuti nem csuszik. Kimostam a hűtőbordákat tele volt olajsárral de nem jobb.. Semmivelse. Menyi aza hőfok ami már nem normális?smile confused

Előzmény: #14673 hozzászólása



amúgy ti milyen motor olajat használtok én agip 15w40-et szoktam venni. évente cserélem de a gép megy talán évi szinten 50 üzemórát. talán sokat is mondtam hisz 19 éves gép és 725 üzemróra van benne..minden estere érdekelne hogy többieknél is fenn áll a jelenség hogy ha melege van nyomja a kartergázt. nekem mondtak olyat is hogy kopott a motorom.smile whistling

ma igen csak melege volt szegénynek 80 fok fölé szökött az olaj.
elég nagy kartergáza volt, nálatok is előfordul?
smile confused

Előzmény: #14669 hozzászólása



igen, de felesleges le is veszem majd róla. az a két betonoszlop darab nem sokat nyom rajta.

Ma se unatkoztam.smile whistling


Árpi és az enyém?smile crying

Árpi és az enyém?smile crying

Üdv Bela66!
Korábban írtad hogy neked is problémáid voltak az elsöhíddal. Kopott a gumi a bal oldalon. Nekem ugyanaz a helyzet csak a jobb oldalon.Mi volt a baja?smile confused

Előzmény: #14117 hozzászólása



100-200e?! szerintem kicsit keveset mondtál..neten vannak millió felettiek is.smile wink

Előzmény: #951 hozzászólása



most amíg nem csinálja nem foglalkozok vele.smile hammer

Előzmény: #949 hozzászólása



és ezt a tárcsát hol találom?smile confused

Üdv!
Mi lehet a probléma oka, ha a traktor jobb első kereke nyomot hagy az aszfalton de csak a jobb a bal nem! Nehezebben kormányozható, kopik a gumi. kipróbáltam hátramenetben is ott egyáltalán nem csinálta ezt.
megpróbáltam újra előre és rendben volt, teljesen normálisan működött. soha nem csinált még ilyet..smile nonono

Előzmény: #946 hozzászólása



neviccelj..:D 20 éve a gyári színében ragyog. meg se fordult a fejembe hogy lefessem.

helló!
Árpi matricáim?:D készülnek? csak vicceltem ám. csak mondom írok hogy el ne felejtsdsmile innocentsmile thumbupcool

Előzmény: #13888 hozzászólása



szia Árpi.. nekem is kifúj a füst. úgy ahogy mondtad indításnál nyom egyet és elhagyja utána már.. néztem a kipufogót esetleg hátha lyukas lenne de nem:/ mi a teendő?smile confusedsmile confused

t-30as traktor porlasztója ugyan az mint a t-25é?smile confused

t-30as traktor porlasztója ugyan az mint a t-25é?smile confused

Előzmény: #939 hozzászólása



koszonom arpi. smile thumbupcool

t-30as traktor porlasztója ugyan az mint a t-25é?smile confused

az igen jo akkor most mar tudom miertsmile hammer egett el a 4. gyujtasjapcsolom ..

Előzmény: #13674 hozzászólása


egy inditas gatlo relé ki lett iktatva mert az rosz volt..de az elvileg csak azt szabalyozta hogy mikor elindul a motor nem enged rainditani megegyszer nem?de az indito relé es az inditas gatlo relé az egy es ugyanaz?smile confused

sziasztok jól van bekötve ez a gyújtáskapcsoló? smile confusedsmile confused



3K - kék, narancssárga
0B - fehér
C - szürke, kék
CT - rózsaszín
+ - kék
ez kb a 4. gyújtáskapcsolóm... izzítás mindig van viszont mikor teljesen ráfordítom a kulcsot elöl az önindító felől hallok egy kattanó hangot. újrapróbálom 4-5.-re elindul de akkor se mindig az önindító most volt szerelőnél azt mondta semmi baja.szerintetek?

e sziasztok nagy az en problemam forog 4 csapagy magaba a valtoblokba. mit mondtok mit csinaljak vele?masik hogy a sebvaltokart nem tudom uresben mozgatni. csak egybe es haromba tudom csak belerakni.. 2be meg maszoba mar nem... mindig ugyan ott ragad be. es teljesen mind 1 mit csinalok megyek elore hatra iranyvaltot csesztetem semmit nem csinal..es egyszer csak kiengedi.. es utana jo.smile confusedmi lehet a baja.?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Többen és kevesebb papírmunkával pályázhatnak a támogatásra.
Fontos tudnivalók a növényvédelmi kezelésről szóló nyilatkozatról
Mák lombtrágyázási technológia,  C-komplex
Mák lombtrágyázási technológia,...

980 Ft

Sorközművelő kultivátor 150 cm
Sorközművelő kultivátor 150 cm

260.000 Ft

Hidegvérű jellegű csikó
Hidegvérű jellegű csikó

430.000 Ft

Rotoland 280 kalapácsos mulcsozó és szárzúzó
Rotoland 280 kalapácsos mulcsozó és...

730.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]