Hirdetés
Fórum
- Massey Ferguson traktorok új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Körbálázót, de milyet? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ 1221 traktor új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
Előzmény: a2457 #22857 hozzászólása
A meghalt szivattyú is tud produkálni hidegen 3,5bárt
Előzmény: Magister #22855 hozzászólása
Olajteknőt levettük szívócső rendben, olaj nincs 1 hónapos, óra-motor közti cső cserélve, nyomáshatárolón még a gyári plomba volt, megnéztük ott sem találtunk semmi koszt. egyelőre ennyi.
Üdv!
Olajnyomás problémával küzködök, helyzet a következö:
hidegen 3,5, melegen 0,5-2 között ingadozik folyamatosan a mutató, nem ugrál, szépen lassan fel alá járkál, fordulatszámtól teljesen függetlenül. Sose találkoztam még 1 bár alatti olajnyomással, ezt most nemrég kezdte el.
Nektek is folyamatosan ingadozik az óra? Mert ameddig benem melegszik, hidegen szépen tartja a 3.5 bárt. A probléma csak meleg motornál jelentkezik mindig.
Előzmény: szeki 2 #22699 hozzászólása
Köszönöm!
Üdv!
Valaki tudja hogy hány bár a porlasztó nyitónyomása?
Előzmény: atti212. #22647 hozzászólása
köszi a tippet! na nálam ugyan ez a jelenség. talán most választ kaptam arra is hogy miért szivtam ilyen sokat a szivattyú és a tömb közti tömitésekkel... viszont a tömböt sose piszkáltam még, ismeretlen terület számomra. hol is helyezkedik el pontosan ez a kúpos szelep? megnézném mi a helyzet vele.
Előzmény: a2457 #22645 hozzászólása
Biztos vagyok hogy van benne elég olaj. Ha levegős lenne akkoris minden müködne rajta rendesen? Hogyan tudom, megnézni hogy habos e az olaj? Csak úgy hogy leersztem a meleg olajat? Én esetleg inkább arra gyanakszom hogy valami kosz van a tömbben. De nemtudom hogy ez egyáltalán okozhatja ezt? Vagy csak simán elfáradt a 24 év alatt, és cserével orvosolható.
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy erősen zúgó hangot hallok a vezértömb felől.. eleinte azt hittem hogy a szivattyúval van a baj, de mivel azt nemrégen cseréltem ezért most már biztos vagyok benne hogy vezértömböl jön a hang. Csak akkor szűnik meg ha éppen emelek, vagy leengedek. De ennek ellenére teljesen jól működik csak hát nagyon idegesítő.. Esetleg valakinek valami tipp?
Előzmény: LehelLehel #22529 hozzászólása
Szia! Épp ma csináltam meg az enyémet, fentről indulva 10-20-10. A biztositéktábla, és a régi drotos biztositékok megvannak számozva(1,2,3) igy megvan hogy melyik biztositéknak hol a helye és felisvan tüntetve rajtuk hogy hány amperosak. Én meguntam ezeket, és ma vettem hozzá késes biztositéktáblát:
Nézzétek mivel találkoztam a metro parkolóban..:D
Tetszik ez a fajta kabinfűtés, kérdés mennyire lehet hatékony?
Előzmény: Gepi #22386 hozzászólása
Vettem rá egy ns-16ot, meg egy ns-10es szervo szivattyút, gondoltam akkor már mind2 legyen rajta új.
És hallgattam rátok, felöntöttem mind2 rendszert motorolajjal. Tökéletes!
Megszünt aza probléma hogy csak hidegen volt normális szervom..
Mai munka:
Előzmény: sanislo90 #22222 hozzászólása
15w-40es olaj az megfelel nem?amúgy idáig kimondottan hidraulika olajjal használtam, ami tényleg elég híg volt. csináltunk ma egy nyomáspróbát 50bart tudott...duplája kéne legalább..a vezértömbhöz még nem volt hozzányúlva, ezért gondoltam a szivattyúra.
Sziasztok!
Már nagyon régen jártam itt, de most újra erre sodort az élet.
Érdeklődnék hogy használ-e valaki közületek NS-16os szivattyút? Nekem most még a gyári 10es van fent, de nagyon gyengének találom és 1000res fordulat felett erősen zúgó hangot ad. Ha már ígyis úgyis vennem kell egy új szivattyút akkor 16osat venném, a felfogatása lényegében ugyan az. De öszintén megmondva kicsit félek hogy nem-e fog eldurrani valami cső, vagy esetleg a vezértömb birná-e a nagyobb nyomást.
Vagy ha tudtok másik szivattyút ajánlani azt megköszönném.
Előzmény: #16296 hozzászólása
Igazából ha a kúpnak az 1/3 része befúrta magát sőt talán még annyi se szétropatja és gyönyörűen szét hasad. viszont akkor van baj ha elég sok ág hely van a fába meg még ráadásul közel is vannak egymáshoz akkor kicsit vissza esik a fordulatszám...meg nem is hasítja el olyan szépen szó szerint roncsol..ilyen szempontból az ékes jobb lenne. itt semmi áttétel nincs ez direktbe megy.
Sziasztok!!
Egy kis hasogatás:)) volt olyan fa amiben megfulladt a vlagyi 1500ös fordulaton:// de egész jól ment..
Üdv sines68!
Hova valosi vagy?
NS 16-os szivattyut fel lehet rakni a traktora elvileg a gyari szivattyu is 6 bordas ugye?vagy 4?
Üdv Árpy!
Nagyon szépen köszönöm a matricákat.
Nagyon jó kézügyességed van.
Itt vannak a képek, nekem nagyon tetszenek.
Boldog békés karácsonyt mindenkinek!!
Előzmény: #14969 hozzászólása
üdv ápri!
bocsánat hogy ilyen későn válaszolok de, felfele van a nyíl..amúgy ma is dolgoztam vele olyan 6-7 fok volt nálunk. nem raktam be a szűkítőt se semmit. meg se mozdult a hőfok mutató.igaz nem kemény munkát.
Előzmény: #14827 hozzászólása
Erre küld 19ludwig92@citromail.hu.
Gyusza nekem is ap251em van hogy csináltad meg a munkahengeres részét le tudnád nekem fényképezni?
Amúgy hidegen az olajnyomas fel megy 4re is.
Ma is kintvoltam. Melegedett megint.
Előzmény: #14682 hozzászólása
Ismerem ezt az olajat német elvileg. Ilyen hidraulika olajat használok meg a valtóba is oest olaj van.
Előzmény: #14674 hozzászólása
Árpi a kipufogó vagy a kartergáz ne legyen kékes?
Én nem értem miért melegszek ennyire.. Mi lehet a baj?az ékszíj tuti nem csuszik. Kimostam a hűtőbordákat tele volt olajsárral de nem jobb.. Semmivelse. Menyi aza hőfok ami már nem normális?
Előzmény: #14673 hozzászólása
amúgy ti milyen motor olajat használtok én agip 15w40-et szoktam venni. évente cserélem de a gép megy talán évi szinten 50 üzemórát. talán sokat is mondtam hisz 19 éves gép és 725 üzemróra van benne..minden estere érdekelne hogy többieknél is fenn áll a jelenség hogy ha melege van nyomja a kartergázt. nekem mondtak olyat is hogy kopott a motorom.
ma igen csak melege volt szegénynek 80 fok fölé szökött az olaj.
elég nagy kartergáza volt, nálatok is előfordul?
Előzmény: #14669 hozzászólása
igen, de felesleges le is veszem majd róla. az a két betonoszlop darab nem sokat nyom rajta.
Ma se unatkoztam.
Árpi és az enyém?
Árpi és az enyém?
Üdv Bela66!
Korábban írtad hogy neked is problémáid voltak az elsöhíddal. Kopott a gumi a bal oldalon. Nekem ugyanaz a helyzet csak a jobb oldalon.Mi volt a baja?
Előzmény: #14117 hozzászólása
100-200e?! szerintem kicsit keveset mondtál..neten vannak millió felettiek is.
Előzmény: #951 hozzászólása
most amíg nem csinálja nem foglalkozok vele.
Előzmény: #949 hozzászólása
és ezt a tárcsát hol találom?
Üdv!
Mi lehet a probléma oka, ha a traktor jobb első kereke nyomot hagy az aszfalton de csak a jobb a bal nem! Nehezebben kormányozható, kopik a gumi. kipróbáltam hátramenetben is ott egyáltalán nem csinálta ezt.
megpróbáltam újra előre és rendben volt, teljesen normálisan működött. soha nem csinált még ilyet..
Előzmény: #946 hozzászólása
neviccelj..:D 20 éve a gyári színében ragyog. meg se fordult a fejembe hogy lefessem.
helló!
Árpi matricáim?:D készülnek? csak vicceltem ám. csak mondom írok hogy el ne felejtsd
Előzmény: #13888 hozzászólása
szia Árpi.. nekem is kifúj a füst. úgy ahogy mondtad indításnál nyom egyet és elhagyja utána már.. néztem a kipufogót esetleg hátha lyukas lenne de nem:/ mi a teendő?
t-30as traktor porlasztója ugyan az mint a t-25é?
t-30as traktor porlasztója ugyan az mint a t-25é?
Előzmény: #939 hozzászólása
koszonom arpi.
t-30as traktor porlasztója ugyan az mint a t-25é?
az igen jo akkor most mar tudom miert egett el a 4. gyujtasjapcsolom ..
Előzmény: #13674 hozzászólása
egy inditas gatlo relé ki lett iktatva mert az rosz volt..de az elvileg csak azt szabalyozta hogy mikor elindul a motor nem enged rainditani megegyszer nem?de az indito relé es az inditas gatlo relé az egy es ugyanaz?
sziasztok jól van bekötve ez a gyújtáskapcsoló?
3K - kék, narancssárga
0B - fehér
C - szürke, kék
CT - rózsaszín
+ - kék
ez kb a 4. gyújtáskapcsolóm... izzítás mindig van viszont mikor teljesen ráfordítom a kulcsot elöl az önindító felől hallok egy kattanó hangot. újrapróbálom 4-5.-re elindul de akkor se mindig az önindító most volt szerelőnél azt mondta semmi baja.szerintetek?
e sziasztok nagy az en problemam forog 4 csapagy magaba a valtoblokba. mit mondtok mit csinaljak vele?masik hogy a sebvaltokart nem tudom uresben mozgatni. csak egybe es haromba tudom csak belerakni.. 2be meg maszoba mar nem... mindig ugyan ott ragad be. es teljesen mind 1 mit csinalok megyek elore hatra iranyvaltot csesztetem semmit nem csinal..es egyszer csak kiengedi.. es utana jo.mi lehet a baja.?