Fórum
- Eke minden mennyiségben új
- Grubber új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Földművesként való nyilvántartás új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Műtrágya árak új
Cikkajánló
Sajtóközlemény


Jó nagy kamu ez is szerintem. Valósítsd meg a projektet,legyen rá pénzed,közben mindenki "levesz" aztán a végén lesz a 2,5 M helyett kb 1 M a tiszta támogatás. Nem mondom hogy az rossz,de aki tényleg rá van szorulva,az hogyan invesztáljon 4 milliót egy tanya felújítására előre?
Szállító 8

Itt van Ő:
Üdv gazdák!
Lassan itt a tavasz,ideje motorra pattanni!
Van akiben emléket idéznek a régi motorok,van akik csak szimplán csodálják,de egy biztos: mindenkinek tetszenek!
Van egy pár veterán motorom meg pár libakergetőm is amiket árulok. Van egy-két különlegesség is.
Itt egy szép példány,hátha valakit érdekel:
http://http://olx.hu/hirdetes/danuvia-125-felujitottan-muszakira-viheto-papirokkal-elado-ID33c4x.html#b28fe9cd49
Erről lenne szó:

Moderálási elveink miatt törölve: 2015-06-03 13:44:26
Előzmény: #4054 hozzászólása
Pedig valami értelmeset akartam írni...
Elnézést,tisztázódtak a dolgok...másodfokról van szó!

Előzmény: #4047 hozzászólása
A termést vetni ajánlották,így a felhasználása,minősége miatt drágább.
Vagy nem?
Előzmény: #4044 hozzászólása
A fémzárolt vetőmag első termésére gondoltam.
Nem így nevezik?{:confused:
Valaki meg tudná mondani hogy az f1 vetőmag búzát mennyivel lehet drágábban adni?
Előzmény: #3989 hozzászólása
Valaki?
Valaki meg tudná mondani hogy az f1 vetőmag búzát mennyivel lehet drágábban adni?
Előzmény: #1192 hozzászólása
A Valeo az Francia cég,nem Japán.
Mózes járt arra?
Előzmény: #4359 hozzászólása
Észak Baranya,az majdnem Tolna,igaz?
Mi meg itt lakozunk a Duna túl oldalán,Szekszárd,Paks magasságában... :))
Üdv Nektek innen! :))
Előzmény: #4357 hozzászólása
A régi 123 motorját szokták be szerelni. A legjobb a 2.0 vagy a 2.4-es diesel.
A motor maga az örökkévalóság+a gyári motorhoz képest jó nagy nyomaték,fogyasztásban meg aztán...Uaz benzinből eszik 25-30 litert,ezek meg el mennek dieselből 10-12 literrel.
Előzmény: #4355 hozzászólása
Mit mire terveztek,ezt tiszteletben kell tartani.
Az M24 Volga motor teljesítményére megfeleltek a hidak.
A nagyobb nyomaték,lóerő hamar tönkre teszi őket...
Előzmény: #4353 hozzászólása
Jól beszélsz..nekem volt egy diesel nívám,utólag be épített diesel motorral.
Annál például a kardán keresztek mentek tönkre a nyomatéktól,két havonta cserélhettem őket /5DB/.
Előzmény: #4349 hozzászólása
Saját tapasztalatom nincs,de dicsérik,hogy jó!
Ez mindig attól függ,mire használod.
Kisebb terepen a gyári hajtás el viszi.
Ha jó gumik vannak rajta,akkor akár komolyabb terepre is be merészkednék vele.
Alapból jó kis "paraszt terepjáró" szerintem,ha csak a határt kell körbejárni,arra tökéletesen megfelel.
Előzmény: #4348 hozzászólása
Szépen szól a hatlövetű...azaz a 324 TD.
Csak dicsérni tudom az át építéseket.
Ha jól sikerül,mint a példa mutatja.
Jó magam nem bántom a gyári motor+váltó hajtás láncot,csak amit a típus meg enged.
Azon belül próbálom ki hozni a maximumot... :))
Te merre székelsz? Már ha publikus...
Előzmény: #4345 hozzászólása
Azt vágom..
Csak mondom,hogy a vitara nem a legjobb alap erre.
Lehet úgy építeni hogy viszonylag kemény lesz,de a gyári megoldások korlátot szabnak majd.
Az igazi terepjáróktól messze elmarad ,bár az sem mindegy ki vezeti,egy jó sofőr csodákra képes! :))
Előzmény: #4343 hozzászólása
Vágom... :)) A Vitara nem egy világbajnok terepjáró.
Lehet rajta "segíteni" de akkor sem kell ki húzni a gyufát vele. :D
Előzmény: #4338 hozzászólása
Kaimannal megy a Vitara mint a baszás,mi? :))
Tény,hogy a Hummer kemény,de túl hosszú és széles ez biztos.

Ez számos helyen hátrány.
Az Unimog brutális terepen,köszönhetően a portál hidaknak.
De az meg inkább szállító jármű,mondhatni a Hummer is az.
Polgári célra a legkirályabb a G merci,ez biztos,van belőle rövid és hosszú változat,terepjárás tekintetében nincs párja!
Előzmény: #4335 hozzászólása
El férne az...maximum pár akácfa bánná...
Egy kis tél felénk... :))


Előzmény: #4324 hozzászólása
Jaj,jaj,kemény Orosz propaganda film.
Mindjárt az elején azt ecsetelik,hogy golyóálló...
Nem hiszem hogy nálunk bármelyik gazdára lövöldöznének...
Ettől függetlenül a Gaz Tiger kemény gép,de azért nem adnék agy H1-et cserébe...
Előzmény: #4321 hozzászólása
Az meg attól függ hogy mire...
Villantani azért egy H1 az kemény...
Na meg azért nem hiszem hogy a kis hazánk bármelyik dűlőútja feladná neki a leckét...
Előzmény: #4318 hozzászólása
Azért abban sem lennék biztos...
Előzmény: #2269 hozzászólása
Hello!
Küldtem e-mailt privátba.
Előzmény: #4309 hozzászólása
Előzmény: #1193 hozzászólása
Pedig már volt "kapcsolatunk".
Memória zavarra szedj Cavintont!
Előzmény: #4307 hozzászólása
A "G" széria nem véletlenül tartja az árát szanberg!
Ne a tucat Mercédeszhez hasonlítsd!
Előzmény: #1191 hozzászólása
Igen! :)
Te meg itt laksz nem messze,ha jól tudom...
Előzmény: #4305 hozzászólása
Én nem bánom hogy a formán nem változtattak az elmúlt 30 év alatt.
A technika benne van,belül meg full luxus.
Ha egy ilyen kategóriás terepjárót 25 évesen nem kapsz meg 1 millió alatt,annak oka van.
Mégpedig a megbízhatóság,a hírnév. Ez egy értékálló befektetés.
Ma "adsz érte" 100.000 eurót,de 20 év múlva is el fogod tudni adni 20.000-ért.
Persze ha el ,akarod adni,lehet hogy a sírba is elkísér...
Előzmény: #1187 hozzászólása
Jahh,a képen nem én vagyok...
Előzmény: #1188 hozzászólása
Ha minden jól megy,hamarosan lesz NC huzalszikra vágónk.
Egyelőre úgy vágatjuk az anyagot,nem messze van vizes és lézer vágó ismerős is.
Homokmégyen van a telep,egy kis falu mellett Bács megyében.
Előzmény: #4301 hozzászólása
Itt nem a formát fizeted meg,hanem azt ami szinte egy terepjáróban sincs.
A gyárilag beépített 2 merev hidat,meg a 3 differenciál zárat.
Ezek igazi vérbeli terepjárók.
Na meg aztán nem hiszem hogy bárki el utasítana egy ilyet,"kocka" ide vagy oda...
Előzmény: #1185 hozzászólása
Van egy akkora CNC megmunkáló központunk,amiből Magyarországon csak 1-2 darab van.
Szinte egy autó belefér...
Na persze amit mondasz,a szállítás,meg a gép "órabére....
Nem biztos hogy megérné. :)
Előzmény: #1179 hozzászólása
Gravíroztasd bele CNC marógépen.
Tartós és esztétikus.
Például ilyen,ezt mi csináltuk:
Előzmény: #1180 hozzászólása
Arra simán jó bármelyik,mivel nincs nagy igénybevétel.
Nekem van itthon több Einhell cuccom,azok bírják,ha a teljesítmény határukon belül dolgozol.
Előzmény: #803 hozzászólása
Ennek semmi köze a "nemzeti stílushoz" .
Szimplán egy faszfej az emberünk.
Előzmény: #791 hozzászólása
Azért a "seggfej" az erős volt koma!
Még én próbáltalak védeni,akkor még nem tudtam hogy ekkora seggfej vagy!
Húzzá' a faszba innen!
Előzmény: #779 hozzászólása
Szerintem simán bele illik ide,mivel "paraszti harci szekér"-ről van szó.
Aki akarja olvassa,és érdeklődik,akit meg nem érdekel,az lapoz tovább.
Ezért nem kell ennyi
A nyugodtság hosszú életet eredményez!
Előzmény: #774 hozzászólása
Olvastam és értelmeztem is.
Nem tudom mi a gondod vele hogy ide írt.
Nem az én dolgom,de azért nem kell ennyire "leszidni" az embert.
Szerintem.
Előzmény: #766 hozzászólása
Ezek közül melyik merítette ki az általad leírtakat?
Felénk van egy nagygazda,aki fontolgatta hogy Hummert vesz,mert azt mondták neki hogy az kurva jó...
Amúgy fingja nincs a terepjárókról,L200 van neki több darab.
Én bíztattam,hogy vegyen,de csak H1-et,azzal azért elég nagy arc volna ki járni a paprika földekre.
Párszor biztos elmennék vele "határszemlére"...
A parasztok meg sárgulnának az irígységtől,hogy az ember Dodge-val jár megnézni,mekkorák a csövek a kukoricásban...
