Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 393.08 Ft USD 367.24 Ft CHF 402.9 Ft GBP 457.25 Ft

Fórum

Becenév: Gyuri1975
Csatlakozott: 2012-01-29 16:25:19
Utolsó belépés: 2022-03-21 13:49:23
Fórum hozzászólás: 92

Fórumhozzászólásai

Előzmény: attila_attila_toth #840 hozzászólása


Hello! Falsot szív,lehet lelazult a karburátor.

Előzmény: mityko.zoltan #901 hozzászólása



Kb 3.5 liter,de van nívópálca.Olajszűrő a ladára való kell rá. Olajcsere függ ,hogy mennyit van használva,ha nagyon keveset akkor 2 évente.De sűrűbben elvégzett olajcserétől egy motor se ment még tönkre :)

Előzmény: jacint.baranyi #898 hozzászólása



Üdv!Sebességváltóház 7.5 liter,hátsó hajtás:4.5 liter ,véglehajtások :0.25 literek,kormánymű: 0.5 liter. Sok sikert a trakihoz és BÚÉK!

Előzmény: szeidl.jani #895 hozzászólása



Üdv! Húzz a reteszelőn akkor jó lesz.A váltó tetején van 3 kontraanyás csavar a kuplung harang mögött ,ha jól emlékszem a jobb szélső az másik kettő a sebesség váltóé ,de ahogy meglazítod érezni fogod.Feszítés közben mozgasd a kart ,hogy ne legyen túl szoros se.

Előzmény: m andrás #362 hozzászólása



Üdv! Ha a kinyomócsapágy és a kinyomókarok ("békák")Közt egyformán van hézag (kb 1.5-2mm)és mégis csúszik,akkor az új tárcsa teljes felületével nem érintkezik a lendkerékkel illetve a szerkezet nyomólapjával. Mert a tárcsa sík a kapcsolódó felületek meg hullámosak illetve csíkosak.Ha hullámos akkor csúsztatásnál lüktet, ugrál,ha csak csíkos akkor idővel összekophat,csak ne tükrösödjön illetve égjen meg a kuplung tárcs közben.

Előzmény: Güzü #3101 hozzászólása


35cm magas,45cm széles ez a bálaalagút mérete ez fix hossza állítható nekem kb 80cm hosszúra van beállítva.

Előzmény: Güzü #3097 hozzászólása



Üdv ! Én "Köla Rivale 2" nevűt hajtattam vele soha nem a trakit folytotta le ha nagyon megtorkollott,hanem a nyíróéket szakította.Ez egy 8cm hosszú 8.8 szakító szilárdságú M8-as hatlapfejü csavar.

Előzmény: bisa54 #274 hozzászólása


Hőlégfúval.De ha a kompresszió rendben van mínuszokban is könnyen indul, viszont a 20w50-es olajat célszerű lecserélni télire 15w40re ez nem sűrűsödik a hidegben úgy mint a másik.

Előzmény: Kincses József #270 hozzászólása


Üdv! Tankot kiveszed ,váltófedelet leszeded,fülkét nem kell levenni,csak a padlólemezből a szerelő ablakokat.Tisztaságra ügyelj,hogy kosz ne essen a váltóba. Valószínű,hogy léptetővilla rögzítőcsavarja tágult fel és eshetett ki.Nekem az irányváltó rögzítője pottyant ki.

Előzmény: Zetor6340 #111 hozzászólása



Üdv ! A kuplung bovden végéről.Ez húzza meg a bovdent,hogy a pedál fent legyen kopra a padozatnál,és legyen holtjáték a kinyomócsapágy és a villák közt.

Előzmény: becsojan #697 hozzászólása



Üdv Jani! A teljesítmény szükségletét a munkagépeknek a gyártója megadja. Bálázót,én COLA RIVAL 2 típusút T25-tel üzemeltettem gond nélkül,ha vastag volt a rend vagy túl nedves,nem a trakit fojtotta meg,hanem a nyíróéket szaggatta a bálázóba.(Ez egy M8x130-as csavar amit 2 perc kicserélni).A TZK-val sose próbáltam dolgoztatni,csak helyre tologatás erejéig volt utána téve,mert könnyebb volt szűk helyre bemanőverezni vele.Meg az eredeti vonórész végett a TLT nem is tudtam csatlakoztatni. Ajánlom figyelmedbe az AGT 830 -as trakit az első példányok 94-es gyártásúak,már vannak a használt piacon és csak esett az áruk is valamelyest.

Előzmény: Muskátliszájú #297 hozzászólása



Sajnos igen,mert ki van vonva forgalomból,máskülönben lassú jármű átíratáskor nem kellene.De érdemes elmenni egy okmányirodába ott mindent elmondanak az ügymenetről .

Előzmény: wernerj #693 hozzászólása


Üdv ! 368 fordulat/percnél csak kevesebb,mert ennyi a Tzk TLT tengelyének fordulat száma 3.sebességi fokozatban,és ennél nagyobb fokozatban nem szabad kaszálni vele,ez van a kezelési utasításában.

Előzmény: zozobp #691 hozzászólása



Üdv! Motor fordulattal arányos,ahogy a motor forog úgy forog a TLT attól függetlenül,hogy a traki megy-e,vagy áll,ha be van nyomva a kuplung,természetesen nem forog a TLT. Ez a fordulat 825/perc maximálisan pörgetve a motort,ha kisebb gázon van járatva értelem szerűen alacsonyabb. Az útarányosnál 1m megtett útra eső TLT fordulatszám 3.3 fordulat/méter.1.sebességben 127fordulat/perc,2.-ban 283,3.-ban368,4.-ben 906 ezek voltak előremenetben,hátramenetben 1.-98;2.-219;3.-284;4.-701. Dobkaszát,szárzúzót motor fordulattal arányos TLT meghajtással szokták üzemeltetni.De figyelembe kell venni,hogy nem lehet összkerék hajtásba kapcsolni,ha motorisztikus hajtásba van a TLT.Ha kell az összkerék,márpedig dombos vidéken és homokon nem árt,inkább javasolnám a TZK helyett a Tomo Vinkovics trakit mert az állandó összkerékben tudja mind a kétféle TLT fordulatot.

Előzmény: zozobp #689 hozzászólása



Üdv ! TZ4k gyári alternálós kaszájának nem kell nagy fordulat,sőt 4.fokozatot tilos is kapcsolni a működtetésekor. A tlt-hajtásnak útarányos fokozatban kell lennie a kaszáláskor nem motorfordulatosban ,viszont az összkerékhajtás működhet közben.

Előzmény: Muskátliszájú #294 hozzászólása


Üdv! Adásvételi,alvázszámra kötelező biztosítás,NHK-nál műszaki vizsga (régi forgalmi,adásvételi,biztosítási szerződés bemutatásával). Innen Műszaki adatlapot kap,eredetiség vizsga,okmányiroda(összes papírral) és kap új rendszámot,forgalmit és törzskönyvet . A végeredmény Kb 70 000 Ft lesz.

Előzmény: Tomi476 #292 hozzászólása


Üdv! Ha 1 tengelyes és szarv kormányos nem is kell műszaki rá,ugyan az a kategória,mint a rotakapa-pótkocsi kombináció.

Előzmény: becsojan #687 hozzászólása



Örülök neki ,hogy sikerült megoldanod,köszönöm,hogy visszajelezted itt a fórumon.Üdv :Gyuri.

Előzmény: becsojan #685 hozzászólása


Üdv Janó! Szívesen segítenék a pontos típussal,de sajnos nem tudok valami Magnetti Marelli gyártmány volt ,az ezredforduló tályán vettem. Azóta a Tzk-t is cseréltem Mt8-ra (2hengeres változat)Mikor a Tzk-t Eladtam az összes specifikus pótalkatrészt vele adtam,többek közt a tartalék gyertyát is.De van ötletem.Pl http://webaruhaz.habi.hu/termekek/2810/T_25_izzitogyertya.html ez a gyertya 978FT érdemes megnézni valószínűleg 12voltos is. Hátha tudtam segíteni :Üdv Gyuri.

Előzmény: becsojan #682 hozzászólása



Ajánlom figyelmedbe még ezt az oldalt,de lehet ismerd már.http://kertitraktor.lapunk.hu/?modul=forum

Előzmény: becsojan #680 hozzászólása


Üdv Janó!Kezdjük sorjában: A régi izzító szegbe(a furatjába)izzító papír járt ,minden izzításos indításnál ki kellett csavarni beletenni, meggyújtani, becsavarni és lehetett indítani.Ilyen gyári izzítópapírt nem igazán lehet kapni(,bár lehet belinkel ide valaki aki tud ilyet),de helyettesíthető A4-es fehér levélpapírból 5-6 cm-es csík keresztbe levágva ,fel kell sodorni teljesen tömörre,ezt erősen belecsavarni az izzítószegbe,szárazon (mindenféle gázolaj,denszesz,benzintől mentesen)meggyújtani,széle ég közepe parázslik,ezt becsavarni a helyére,max gáz állás ,dúsító és beindul.Nem kell félni a papírt elégeti,semmi galibát nem csinál.Én a MIA diselemet szoktam így indítani.Na de modern világot élünk az elektromos izzítás sokkal praktikusabb és gyorsabb.Ahogy írtad kb 5 mm a dugattyú fenéktől bőven elég,ha ennél több nem spriccol rá a porlasztó a tüzes részre,és nem ér semmit se.Nem törik el nem kell ettől félni.Hogy milyen fajta volt nem tudom,csak az érdekelt,hogy 12 voltos legyen mert ahol sorba kötik autónál azok 3 voltosak az ide értelem szerűen nem jó.Hengerfejet le kell szerelni és gyertával elvinni esztergályoshoz.Belefúr betétnek nagyobb átmérőt,betétbe meg illeszti a gyertyát.Remélem tudtam segíteni sok sikert az át alakításhoz.Üdv :Gyuri.

Előzmény: kaszkadőr #21061 hozzászólása



Üdv! Beragadt a kapcsoló. Meg kell kicsit "pliccegtetni". Mintha indítanál,csak leugrasztod az ujjadról,hogy a rugó erőből cspja vissza és el fog aludni.Ha sokáig van beragadva képes leolvadni a szigetelés a kábelről ami az izzítógyertyához megy ki.

Előzmény: Sanyi #31889 hozzászólása


Igen forgalomba lehet helyezni,én is vettem így trakit(MT8-ast). Kell adásvételi a forgalmiban lévő tulaj és te közted,biztosítást kell kötni alvázszámra,majd műszaki vizsga,eredetiség vizsga mert ki van vonva,amúgy nem kellene,okmányiroda és adják rendszám és forgalmit ,persze a közben kapott illetékek befizetgetése. Végeredmény kb 70000Ft az illetékeseknek. Ezt a vásárlásnál érdemes az eladónak emlegetni,hátha lehet kissé alkudozni.

Előzmény: Módos Péter #20992 hozzászólása


Üdv !Még egy ötlet,nézd meg,hogy a nyomáshatároló golyóhoz valami törmelék nem szorúlt-e be és kapásból ott elmegy a nyomás.

Előzmény: Szabika90 #249 hozzászólása



Örülök,hogy sikerült,és köszönöm,hogy vissza jelezted itt a fórumon . :)

Előzmény: Szabika90 #247 hozzászólása



Üdv ! Fülke aljából vedd ki a szerelő ablakot a gumiszőnyeg alól,így kitudod venni kuplung szerelő ablakát és látni fogod,hogy van e hézag a kinyomó csapágy és a kiemelő karok közt mikor elérte a csúszást,ha van hézag,akkor csere,ha nincs akkor van értelme az állításnak.Állítani lehet a 3 karon illetve a rudazaton.Arra figyelj,nehogy a TLT kuplungját nézd. Remélem tudtam segíteni,majd írd meg mire jutottál,had pörögjön kicsit ez a fórum is.

Előzmény: Gyuri1975 #1151 hozzászólása



Előzmény: Gyuri1975 #1150 hozzászólása



Előzmény: Kovács Zoltán_77368 #1148 hozzászólása


Üdv ! Elnézést,hogy beleszólok a témába,de a legolcsóbb,ha az ember saját magának meg tudja csinálni.Hegeszteni,nem egy ördögtől való tudomány kis gyakorlással jó kezdő lehet bárkiből,hajlítót meg csinálni kell egyet én is csináltam itt egy kép róla,kézi hajtású,nagyon könnyű vele bánni.

Előzmény: tweety0723 #676 hozzászólása


Szívesen.Én meg örülök,hogy visszajeleztél,legalább látom,hogy olvastad az írást. Két kistrakinak T4k-10 és a tz4k-14-nek csináltam elektromos izzítást.Mind a kétszer úgy kezdtem,hogy hengerfej le és a gyertyával irány az esztergályos,gyertyát autósboltban vettem,csak annyit kértem 12voltos legyen a többit adta a méret.Saját gépek voltak,szuper lett az indítás soha többé nem kellett a dúsító gombot be se nyomni indításkor,csak 10-15 másodperc izzítás teljes gáz és már indult is,ha nagyon hideg volt inkább még rákellet egy picit indítás után tartani,hogy ne dadogjon. Most MT8-as van tavaly januárban légtorok izzítást lett beépítve(a T25 -ös spirálgyertyája)az is nagyon jó ,kíméli az aksit . Mia 4,5Le-s dízelbe (cirkulát hajt)próbáltam a leghosszabb gyertyát,ami 12voltos,de avval jártam úgy mint te,hogy nem indított,mert nem bírtam elég mélyre engedni,ott nem elég az égéstér,mert örvénykamrás a dugattyú és abba kell beérni,mert a porlasztó is oda lő be.Úgy ,hogy ott maradt a hagyományos izzítópapír és az izzítószeg ki be tekergetése.
Remélem sikerül megoldanod a problémádat,jó szerelést kívánok.

Előzmény: tweety0723 #671 hozzászólása



Üdv! Két probléma is felmerülhet:1.izzít-e a gyertya,és megfelelően fel is izzik. 2.:Kellő mértékben be ér-e az égéstérbe,úgy hogy a porlasztó rá tudjon spriccenteni. A hengerfejben kúpos égéstér van ebbe be kell lógnia a gyertyának.

Előzmény: Laxa #236 hozzászólása



Igen úgy kell kapcsolni.A TRaktorkernél vannak hozzá alkatrészek,de borsos náluk mindennek az ára.Amit lehet a Habitól szoktam venni. Legcélszerűbb lenne valami bontottat szerezned. A mászó fokozat nekem a kis bálázóhoz nélkülözhetetlen.

Előzmény: Gyuri1975 #233 hozzászólása



Ez alatt a fedél alatt van .

Előzmény: Gyuri1975 #233 hozzászólása


Elnézést a fórumozóktól valahogy elrontottam túl sokszor lett a kép feltőltve,bocsánat.

Előzmény: Gyuri1975 #232 hozzászólása



Kerestem egy képet a netről próbálom beilleszteni,hogy érthetőbb legyen amiről írtam.

Előzmény: France #230 hozzászólása


Üdv!Nekem mikor rendetlenkedett, a felező áttétel 3 bolygókereke közül egynek kimászott a tengelye ,természetesen a tűgörgői is szétpotyogtak és ledarálódtak.Ez az áttétel a sebváltó bal oldalán van,a deknijébe 1 fém cső megy a kuplung pedálok tengelyétől errő könnyű megismerni.A dekni levétele után az egész felezőt egységként ki lehet húzni.Persze előtte bal hátsó kerék le,hirolika munkaheger tartója is le,olajat is célszerű le,de pont a szint felett van,nem kötelező.

Előzmény: szelezsanpeterne #658 hozzászólása



Üdv! Ahol az adattábla van,ott a sebváltó kuplungharangjának a peremébe van ütve,de eléggé halványan,mert öntvény,így alaposan le kell késsel kaparni a festéket,hogy látszódjon,de nem smirdli vagy flex ,hogy ne kopjon ki. Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: DZSIMI #43656 hozzászólása



Neolux egy vacak ,1év alatt kifakul,képes porzani,nem a felhólyagosodásra gondolok,mert rosszul volt előkészítve festés előtt,hanem mikor mosod és szivaccsal törlőd meglátszik a festék színe a szivacson,ez a fakulást követően van.Na ez után ha egy rendesebb 2k-s ,agresszívabb hígítójú festékkel szeretné valaki lefesteni lehet kínlódni az aládolgozással,hogy az új festék jó legyen.

Előzmény: vasvarikriszta #761 hozzászólása



Üdv! Kíváncsiságból megkérdem mennyi lenne az ára?

Fényképen megmutatom a váz illetve a motorszámot,hátha valaki keresi és ez segít neki.Váz szám az elején a piros keretbenVáz szám az elején a piros keretbenMásik szögből fotózvaA hátulján itt csak tájolni tudom a képen a fényes alátétű csavarok felett sajna nem látszik.A  motorszám a hengertalpnál a fülkefelől bal oldalán a gépnek,a piros keret mutatná.

Előzmény: Williams #91 hozzászólása


Orosz könyvből szkenelltem be remélem azt sikerült feltöltenem PDF-ben,hátha segít.

Előzmény: Brenner Csaba #217 hozzászólása


Üdv! Általánosan tudom mondani,azt kell nézni,hogy milyen a kiszemelt gép.Ne legyen hiányos ,pl súlyok,burkolati lemezek,vonórész meglegyen.Gumiköpenyek állapota,aksi stb.,valamint a papírjai rendbe legyenek,hogy átíratható legyen.Alváz motorszám ütött legyen,ne csak plaketten szerepeljen.Kopó alkatrészek könnyen kaphatók hozzá a HABI-nál is T25 és T40-es alkatrészei egyezőek ebbe a családba tartozik. Egyébként 50 lovas összkerekes gép ára viszonylag alacsonyabb ,mintha Mtz lenne. Az újabbak orbitosak gyárilag. Majd Írd meg mire jutottál,legalább azzal is kicsit pörög a fórum.

Előzmény: Attila1020 #19335 hozzászólása



Légteleníteni kell. Kézipumpa,mikor nem buborékos a szivárgó olaj csavarok meghúz,majd porlasztótartónál is meglazítani ,dekompresszor mellett addig indítózni még nem köpködnek a csövek,utána meghúzni és indítani.

Előzmény: Attila1020 #19333 hozzászólása



Az adagoló hengerekfelüli oldalán,ahol a rézcsövek jönnek ,közcsavar szerűségre az alsó(azt hiszem elég régen kellet hozzányúlnom)a nyomástartó szelep.Régebbiben kis lapka volt az tudott keresztbe fordulni,aztán kúpos szelep lett az újabbakban,de pl rugóhiba,vagy valami kosz és fel tud az is akadni.Elsőnek ezt nézd meg.

Előzmény: Attila1020 #19331 hozzászólása



Különös képen nagy kárt nem okoz,valószínűbb,hogy a nyomástartó szeleped vacakol,ezért nem tudod indítani.

Előzmény: bodo0518 #204 hozzászólása



Véleményem szerint,a legolcsóbban,hogy keresni kell egy bontásra itéltet,ami gyárilag orbitos volt,és leszedni róla minden motyót,hogy a műszakin ne tűnjön fel a házi átalakítás.

Előzmény: Benkő József_88441 #200 hozzászólása



Előre 1-es felezővel ez a leglassabb. A "3X" jelzés azt mutatja,3.-de hátra,alatta a rendes előre 3.-fokozat. A lüvercet,meg ha irányváltod persze,hogy előre megy.

Előzmény: Williams #197 hozzászólása



Szia! 0.3mm a szelephézag.Szelepdeknit leveszed,nyomócsöveket és résolajcsövet leszereled,és utána villáskulccsal ki tudod tekerni a porlasztó tartó csavarját. Motorhoz szerelési leírást,illetve ábrákat legkönnyebben úgy találsz,ha a T25-ös trakihoz keresel ,ugyan az a motor család ,egyik 2,másik 4 hengeres.

Előzmény: #18154 hozzászólása



Igen az van rajta a bálázón szabadon futós-kuplungos ez a gyári kardánja.Akármit felkap max a nyíróéket szokta elcsapni.

Üdv! Nekem volt T25-öm Cöla rival 2-es bálázót hajtattam vele simán vitte.Mivel nincs gardán fék és benyomtam kuplungot a lendület még forgatta a bálázót,gyorsan kilöktem üresbe, kuplung föl ,kis gáz és feldolgozta amit az asztal felszedett nem fulladt bele. Bálázni mászó 1 ha nagyon gyér a rend akkor mászó 2 ,tehát van idő gépészkedni.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ne kockáztasd a pénzbírságot!
Ne kockáztasd a pénzbírságot!
Sok használt növényvédő gép tanúsító matricája lejárhatott a közelmúltban.
Hirdetés
Hogyan birkózhat meg kukorica gyomirtónk egyidejűleg a hiányzó csapadékkal és szétszórt táblákkal?
Amazone Catros 6001
Amazone Catros 6001

11.950.000 Ft

Amazone Cenius 4002 kultivátor
Amazone Cenius 4002 kultivátor

11.400.000 Ft

Kombinátor kistraktorhoz
Kombinátor kistraktorhoz

180.000 Ft

Hardi Alpha permetező
Hardi Alpha permetező

6.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]