Gyuri1975 adatlapja

Becenév:Gyuri1975

Csatlakozott:2012-01-29 16:25:19

Utolsó belépés:2017-05-23 01:53:30

Fórum hozzászólás:83

Kapcsolatfelvétel

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-04-23 00:02:22

    Válasz Zetor6340 #111. hozzászólására

    Üdv ! A kuplung bovden végéről.Ez húzza meg a bovdent,hogy a pedál fent legyen kopra a padozatnál,és legyen holtjáték a kinyomócsapágy és a villák közt.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-03-16 15:10:17

    Válasz becsojan #697. hozzászólására

    Üdv Jani! A teljesítmény szükségletét a munkagépeknek a gyártója megadja. Bálázót,én COLA RIVAL 2 típusút T25-tel üzemeltettem gond nélkül,ha vastag volt a rend vagy túl nedves,nem a trakit fojtotta meg,hanem a nyíróéket szaggatta a bálázóba.(Ez egy M8x130-as csavar amit 2 perc kicserélni).A TZK-val sose próbáltam dolgoztatni,csak helyre tologatás erejéig volt utána téve,mert könnyebb volt szűk helyre bemanőverezni vele.Meg az eredeti vonórész végett a TLT nem is tudtam csatlakoztatni. Ajánlom figyelmedbe az AGT 830 -as trakit az első példányok 94-es gyártásúak,már vannak a használt piacon és csak esett az áruk is valamelyest.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-03-13 12:34:30

    Válasz Muskátliszájú #297. hozzászólására

    Sajnos igen,mert ki van vonva forgalomból,máskülönben lassú jármű átíratáskor nem kellene.De érdemes elmenni egy okmányirodába ott mindent elmondanak az ügymenetről .

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-03-12 23:21:14

    Válasz wernerj #693. hozzászólására
    Üdv ! 368 fordulat/percnél csak kevesebb,mert ennyi a Tzk TLT tengelyének fordulat száma 3.sebességi fokozatban,és ennél nagyobb fokozatban nem szabad kaszálni vele,ez van a kezelési utasításában.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-03-12 23:14:08

    Válasz zozobp #691. hozzászólására

    Üdv! Motor fordulattal arányos,ahogy a motor forog úgy forog a TLT attól függetlenül,hogy a traki megy-e,vagy áll,ha be van nyomva a kuplung,természetesen nem forog a TLT. Ez a fordulat 825/perc maximálisan pörgetve a motort,ha kisebb gázon van járatva értelem szerűen alacsonyabb. Az útarányosnál 1m megtett útra eső TLT fordulatszám 3.3 fordulat/méter.1.sebességben 127fordulat/perc,2.-ban 283,3.-ban368,4.-ben 906 ezek voltak előremenetben,hátramenetben 1.-98;2.-219;3.-284;4.-701. Dobkaszát,szárzúzót motor fordulattal arányos TLT meghajtással szokták üzemeltetni.De figyelembe kell venni,hogy nem lehet összkerék hajtásba kapcsolni,ha motorisztikus hajtásba van a TLT.Ha kell az összkerék,márpedig dombos vidéken és homokon nem árt,inkább javasolnám a TZK helyett a Tomo Vinkovics trakit mert az állandó összkerékben tudja mind a kétféle TLT fordulatot.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-03-12 18:21:00

    Válasz zozobp #689. hozzászólására

    Üdv ! TZ4k gyári alternálós kaszájának nem kell nagy fordulat,sőt 4.fokozatot tilos is kapcsolni a működtetésekor. A tlt-hajtásnak útarányos fokozatban kell lennie a kaszáláskor nem motorfordulatosban ,viszont az összkerékhajtás működhet közben.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-03-10 21:38:45

    Válasz Muskátliszájú #294. hozzászólására
    Üdv! Adásvételi,alvázszámra kötelező biztosítás,NHK-nál műszaki vizsga (régi forgalmi,adásvételi,biztosítási szerződés bemutatásával). Innen Műszaki adatlapot kap,eredetiség vizsga,okmányiroda(összes papírral) és kap új rendszámot,forgalmit és törzskönyvet . A végeredmény Kb 70 000 Ft lesz.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-03-07 23:34:49

    Válasz Tomi476 #292. hozzászólására
    Üdv! Ha 1 tengelyes és szarv kormányos nem is kell műszaki rá,ugyan az a kategória,mint a rotakapa-pótkocsi kombináció.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-02-15 21:03:08

    Válasz becsojan #687. hozzászólására

    Örülök neki ,hogy sikerült megoldanod,köszönöm,hogy visszajelezted itt a fórumon.Üdv :Gyuri.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-02-07 12:20:34

    Válasz becsojan #685. hozzászólására
    Üdv Janó! Szívesen segítenék a pontos típussal,de sajnos nem tudok valami Magnetti Marelli gyártmány volt ,az ezredforduló tályán vettem. Azóta a Tzk-t is cseréltem Mt8-ra (2hengeres változat)Mikor a Tzk-t Eladtam az összes specifikus pótalkatrészt vele adtam,többek közt a tartalék gyertyát is.De van ötletem.Pl http://webaruhaz.habi.hu/termekek/2810/T_25_izzitogyertya.html ez a gyertya 978FT érdemes megnézni valószínűleg 12voltos is. Hátha tudtam segíteni :Üdv Gyuri.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-02-03 13:40:44

    Válasz becsojan #682. hozzászólására

    Ajánlom figyelmedbe még ezt az oldalt,de lehet ismerd már.http://kertitraktor.lapunk.hu/?modul=forum

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-02-03 13:01:36

    Válasz becsojan #680. hozzászólására
    Üdv Janó!Kezdjük sorjában: A régi izzító szegbe(a furatjába)izzító papír járt ,minden izzításos indításnál ki kellett csavarni beletenni, meggyújtani, becsavarni és lehetett indítani.Ilyen gyári izzítópapírt nem igazán lehet kapni(,bár lehet belinkel ide valaki aki tud ilyet),de helyettesíthető A4-es fehér levélpapírból 5-6 cm-es csík keresztbe levágva ,fel kell sodorni teljesen tömörre,ezt erősen belecsavarni az izzítószegbe,szárazon (mindenféle gázolaj,denszesz,benzintől mentesen)meggyújtani,széle ég közepe parázslik,ezt becsavarni a helyére,max gáz állás ,dúsító és beindul.Nem kell félni a papírt elégeti,semmi galibát nem csinál.Én a MIA diselemet szoktam így indítani.Na de modern világot élünk az elektromos izzítás sokkal praktikusabb és gyorsabb.Ahogy írtad kb 5 mm a dugattyú fenéktől bőven elég,ha ennél több nem spriccol rá a porlasztó a tüzes részre,és nem ér semmit se.Nem törik el nem kell ettől félni.Hogy milyen fajta volt nem tudom,csak az érdekelt,hogy 12 voltos legyen mert ahol sorba kötik autónál azok 3 voltosak az ide értelem szerűen nem jó.Hengerfejet le kell szerelni és gyertával elvinni esztergályoshoz.Belefúr betétnek nagyobb átmérőt,betétbe meg illeszti a gyertyát.Remélem tudtam segíteni sok sikert az át alakításhoz.Üdv :Gyuri.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-31 21:19:55

    Válasz kaszkadőr #21061. hozzászólására

    Üdv! Beragadt a kapcsoló. Meg kell kicsit "pliccegtetni". Mintha indítanál,csak leugrasztod az ujjadról,hogy a rugó erőből cspja vissza és el fog aludni.Ha sokáig van beragadva képes leolvadni a szigetelés a kábelről ami az izzítógyertyához megy ki.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-31 11:49:54

    Válasz Sanyi #31889. hozzászólására
    Igen forgalomba lehet helyezni,én is vettem így trakit(MT8-ast). Kell adásvételi a forgalmiban lévő tulaj és te közted,biztosítást kell kötni alvázszámra,majd műszaki vizsga,eredetiség vizsga mert ki van vonva,amúgy nem kellene,okmányiroda és adják rendszám és forgalmit ,persze a közben kapott illetékek befizetgetése. Végeredmény kb 70000Ft az illetékeseknek. Ezt a vásárlásnál érdemes az eladónak emlegetni,hátha lehet kissé alkudozni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-15 20:24:39

    Válasz Módos Péter #20992. hozzászólására
    Üdv !Még egy ötlet,nézd meg,hogy a nyomáshatároló golyóhoz valami törmelék nem szorúlt-e be és kapásból ott elmegy a nyomás.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-14 17:37:32

    Válasz Szabika90 #249. hozzászólására

    Örülök,hogy sikerült,és köszönöm,hogy vissza jelezted itt a fórumon . :)

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-11 19:55:32

    Válasz Szabika90 #247. hozzászólására

    Üdv ! Fülke aljából vedd ki a szerelő ablakot a gumiszőnyeg alól,így kitudod venni kuplung szerelő ablakát és látni fogod,hogy van e hézag a kinyomó csapágy és a kiemelő karok közt mikor elérte a csúszást,ha van hézag,akkor csere,ha nincs akkor van értelme az állításnak.Állítani lehet a 3 karon illetve a rudazaton.Arra figyelj,nehogy a TLT kuplungját nézd. Remélem tudtam segíteni,majd írd meg mire jutottál,had pörögjön kicsit ez a fórum is.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-10 17:11:26

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-10 17:09:10

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-10 17:06:51

    Válasz Kovács Zoltán_77368 #1148. hozzászólására
    Üdv ! Elnézést,hogy beleszólok a témába,de a legolcsóbb,ha az ember saját magának meg tudja csinálni.Hegeszteni,nem egy ördögtől való tudomány kis gyakorlással jó kezdő lehet bárkiből,hajlítót meg csinálni kell egyet én is csináltam itt egy kép róla,kézi hajtású,nagyon könnyű vele bánni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-12-06 21:43:01

    Válasz tweety0723 #676. hozzászólására
    Szívesen.Én meg örülök,hogy visszajeleztél,legalább látom,hogy olvastad az írást. Két kistrakinak T4k-10 és a tz4k-14-nek csináltam elektromos izzítást.Mind a kétszer úgy kezdtem,hogy hengerfej le és a gyertyával irány az esztergályos,gyertyát autósboltban vettem,csak annyit kértem 12voltos legyen a többit adta a méret.Saját gépek voltak,szuper lett az indítás soha többé nem kellett a dúsító gombot be se nyomni indításkor,csak 10-15 másodperc izzítás teljes gáz és már indult is,ha nagyon hideg volt inkább még rákellet egy picit indítás után tartani,hogy ne dadogjon. Most MT8-as van tavaly januárban légtorok izzítást lett beépítve(a T25 -ös spirálgyertyája)az is nagyon jó ,kíméli az aksit . Mia 4,5Le-s dízelbe (cirkulát hajt)próbáltam a leghosszabb gyertyát,ami 12voltos,de avval jártam úgy mint te,hogy nem indított,mert nem bírtam elég mélyre engedni,ott nem elég az égéstér,mert örvénykamrás a dugattyú és abba kell beérni,mert a porlasztó is oda lő be.Úgy ,hogy ott maradt a hagyományos izzítópapír és az izzítószeg ki be tekergetése.
    Remélem sikerül megoldanod a problémádat,jó szerelést kívánok.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-12-05 15:38:39

    Válasz tweety0723 #671. hozzászólására

    Üdv! Két probléma is felmerülhet:1.izzít-e a gyertya,és megfelelően fel is izzik. 2.:Kellő mértékben be ér-e az égéstérbe,úgy hogy a porlasztó rá tudjon spriccenteni. A hengerfejben kúpos égéstér van ebbe be kell lógnia a gyertyának.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-28 21:34:39

    Válasz Laxa #236. hozzászólására

    Igen úgy kell kapcsolni.A TRaktorkernél vannak hozzá alkatrészek,de borsos náluk mindennek az ára.Amit lehet a Habitól szoktam venni. Legcélszerűbb lenne valami bontottat szerezned. A mászó fokozat nekem a kis bálázóhoz nélkülözhetetlen.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-27 21:47:49

    Válasz Gyuri1975 #233. hozzászólására

    Ez alatt a fedél alatt van .

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-27 21:28:21

    Válasz Gyuri1975 #233. hozzászólására
    Elnézést a fórumozóktól valahogy elrontottam túl sokszor lett a kép feltőltve,bocsánat.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-27 21:25:58

    Válasz Gyuri1975 #232. hozzászólására

    Kerestem egy képet a netről próbálom beilleszteni,hogy érthetőbb legyen amiről írtam.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-27 21:16:07

    Válasz France #230. hozzászólására
    Üdv!Nekem mikor rendetlenkedett, a felező áttétel 3 bolygókereke közül egynek kimászott a tengelye ,természetesen a tűgörgői is szétpotyogtak és ledarálódtak.Ez az áttétel a sebváltó bal oldalán van,a deknijébe 1 fém cső megy a kuplung pedálok tengelyétől errő könnyű megismerni.A dekni levétele után az egész felezőt egységként ki lehet húzni.Persze előtte bal hátsó kerék le,hirolika munkaheger tartója is le,olajat is célszerű le,de pont a szint felett van,nem kötelező.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-05-25 21:57:46

    Válasz szelezsanpeterne #658. hozzászólására

    Üdv! Ahol az adattábla van,ott a sebváltó kuplungharangjának a peremébe van ütve,de eléggé halványan,mert öntvény,így alaposan le kell késsel kaparni a festéket,hogy látszódjon,de nem smirdli vagy flex ,hogy ne kopjon ki. Remélem tudtam segíteni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-02-29 13:56:36

    Válasz DZSIMI #43656. hozzászólására

    Neolux egy vacak ,1év alatt kifakul,képes porzani,nem a felhólyagosodásra gondolok,mert rosszul volt előkészítve festés előtt,hanem mikor mosod és szivaccsal törlőd meglátszik a festék színe a szivacson,ez a fakulást követően van.Na ez után ha egy rendesebb 2k-s ,agresszívabb hígítójú festékkel szeretné valaki lefesteni lehet kínlódni az aládolgozással,hogy az új festék jó legyen.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-02-04 19:00:11

    Válasz vasvarikriszta #761. hozzászólására

    Üdv! Kíváncsiságból megkérdem mennyi lenne az ára?

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-01-16 15:53:17

    Fényképen megmutatom a váz illetve a motorszámot,hátha valaki keresi és ez segít neki.Váz szám az elején a piros keretbenVáz szám az elején a piros keretbenMásik szögből fotózvaA hátulján itt csak tájolni tudom a képen a fényes alátétű csavarok felett sajna nem látszik.A  motorszám a hengertalpnál a fülkefelől bal oldalán a gépnek,a piros keret mutatná.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-01-10 15:24:54

    Válasz Williams #91. hozzászólására
    Orosz könyvből szkenelltem be remélem azt sikerült feltöltenem PDF-ben,hátha segít.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-12-22 18:56:06

    Válasz Brenner Csaba #217. hozzászólására
    Üdv! Általánosan tudom mondani,azt kell nézni,hogy milyen a kiszemelt gép.Ne legyen hiányos ,pl súlyok,burkolati lemezek,vonórész meglegyen.Gumiköpenyek állapota,aksi stb.,valamint a papírjai rendbe legyenek,hogy átíratható legyen.Alváz motorszám ütött legyen,ne csak plaketten szerepeljen.Kopó alkatrészek könnyen kaphatók hozzá a HABI-nál is T25 és T40-es alkatrészei egyezőek ebbe a családba tartozik. Egyébként 50 lovas összkerekes gép ára viszonylag alacsonyabb ,mintha Mtz lenne. Az újabbak orbitosak gyárilag. Majd Írd meg mire jutottál,legalább azzal is kicsit pörög a fórum.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-20 22:08:05

    Válasz Attila1020 #19335. hozzászólására

    Légteleníteni kell. Kézipumpa,mikor nem buborékos a szivárgó olaj csavarok meghúz,majd porlasztótartónál is meglazítani ,dekompresszor mellett addig indítózni még nem köpködnek a csövek,utána meghúzni és indítani.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-20 21:47:01

    Válasz Attila1020 #19333. hozzászólására

    Az adagoló hengerekfelüli oldalán,ahol a rézcsövek jönnek ,közcsavar szerűségre az alsó(azt hiszem elég régen kellet hozzányúlnom)a nyomástartó szelep.Régebbiben kis lapka volt az tudott keresztbe fordulni,aztán kúpos szelep lett az újabbakban,de pl rugóhiba,vagy valami kosz és fel tud az is akadni.Elsőnek ezt nézd meg.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-20 20:47:24

    Válasz Attila1020 #19331. hozzászólására

    Különös képen nagy kárt nem okoz,valószínűbb,hogy a nyomástartó szeleped vacakol,ezért nem tudod indítani.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-20 17:29:40

    Válasz bodo0518 #204. hozzászólására

    Véleményem szerint,a legolcsóbban,hogy keresni kell egy bontásra itéltet,ami gyárilag orbitos volt,és leszedni róla minden motyót,hogy a műszakin ne tűnjön fel a házi átalakítás.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-19 16:39:59

    Válasz Benkő József_88441 #200. hozzászólására

    Előre 1-es felezővel ez a leglassabb. A "3X" jelzés azt mutatja,3.-de hátra,alatta a rendes előre 3.-fokozat. A lüvercet,meg ha irányváltod persze,hogy előre megy.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-10-15 06:06:33

    Válasz Williams #197. hozzászólására

    Szia! 0.3mm a szelephézag.Szelepdeknit leveszed,nyomócsöveket és résolajcsövet leszereled,és utána villáskulccsal ki tudod tekerni a porlasztó tartó csavarját. Motorhoz szerelési leírást,illetve ábrákat legkönnyebben úgy találsz,ha a T25-ös trakihoz keresel ,ugyan az a motor család ,egyik 2,másik 4 hengeres.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-02-25 19:13:29

    Válasz #18154. hozzászólásra

    Igen az van rajta a bálázón szabadon futós-kuplungos ez a gyári kardánja.Akármit felkap max a nyíróéket szokta elcsapni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-02-25 18:45:11

    Üdv! Nekem volt T25-öm Cöla rival 2-es bálázót hajtattam vele simán vitte.Mivel nincs gardán fék és benyomtam kuplungot a lendület még forgatta a bálázót,gyorsan kilöktem üresbe, kuplung föl ,kis gáz és feldolgozta amit az asztal felszedett nem fulladt bele. Bálázni mászó 1 ha nagyon gyér a rend akkor mászó 2 ,tehát van idő gépészkedni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-12-24 17:01:21

    Válasz #165. hozzászólásra Üdv a fórumozóknak ! Valamint kellemes ünnepeket és csupa jót mindenkinek!Nekem is LTZ 55-öm van és valóban a hidraulikára volt kötve a fűtés.De ez egy sikertelen műszaki megoldás én kiiktattam,még a csőkígyót is kiszedtem a mennyezetből,igy legalább a ventilátornak van ereje levegőt fújni.Mivel én leginkább nyáron használom nekem a hűtés volt a fontosabb.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-12-24 16:52:36

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-07-25 22:56:58

    Válasz #546. hozzászólásra Üdv! Szerintem dugulás kínozza. Megállás után tud lassan szivárogni a gázolaj a rendszerben ,ezért lehet újra indítani,de mikor jobban kellene,hogy follyon nem győz,és le áll.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-06-01 21:34:17

    Válasz #535. hozzászólásra Szeva! A sebváltóba 7.5 liter kell,a hátsó hídba 4.5 liter ,a lehajtásokba,pedig 0.25 liter kell. A szerelő pedig nyissa ki a szemét,mert mindenütt van szint ellenörző csavar.smile tongue

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-05-16 20:45:36

    Válasz #513. hozzászólásra Üdv ! Ajánlom figyelmedbe a következő fórumot ott kimondottan sokan foglalkoznak evvel a típussal és gépkönyvet lehet kérni,letölteni a fórumozó tagtársaktól.http://kertitraktor.lapunk.hu/?modul=forum

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-19 20:19:12

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-19 20:16:39

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-19 20:14:05

    Válasz #16253. hozzászólásra Ez pedig az egy karos kulissza sémája.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-13 20:15:42

    Válasz #18291. hozzászólásra
    Vagy nem volt megfelelő a golyó átmérője,vagy előtte a T csavar vége picit deformálta a fészek profilját (eléggé lágy vasból van),vagy nem volt kellően meghúzva.Ha le van szerelve vízszintesen kell meghúzni,hogy a golyó középen legyen .Én egy kb 30cm hosszú fél colos csőnek a végébe vágtam bele keresztbe és azzal szoktam nyitni ,zárni a T csavart.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogama Kft
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bioenergia Massza Kft.
Bohr
Bos-Plus Kft.
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Selector Export-Import Kft
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
TRAKMAX Gépcentrum
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
CONOW HW Pótkocsi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Golden Lube Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kukoricavetőmag.hu Kft.
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Markó István Egyéni Vállalkozó
Mega-LKW kft.
Metal-Sheet Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas