T.f. adatlapja

Becenév:T.f.

Csatlakozott:2012-02-15 22:29:35

Utolsó belépés:2019-01-01 19:33:29

Fórum hozzászólás:574

A felhasználó hirdetései

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-18 20:38:24

    Válasz Bigiboy77 #226. hozzászólására
    Nem ismerem . Mo.-ról írok , más okból figyelem a Bazos-t , így tudok a hirdetésről .
    A kerék 18,4R34-esnek tűnik a képről , az eleje 14,9R24-nek .
    A váltó milyen - passz .
    A lengyeleknél sok van , jellemzően 16/8 váltóval .
    https://www.olx.pl/rolnictwo/ciagniki/q-ursus-1634/
    A 16/8 váltó a nehéz munkát biztos nem bírja , az enyémben is kinyírta az előző tulaj . Szerintem egy köztes gép , talajon egy 130 LE körüli munkagép parkkal , vontatásban viszont tempósabb , erősebb gépként használható . Illetve TLT-s munkánál terhelhető ki a motor ( forgóboronás vetőgép ).
    Igen , egy kicsit olyan mint egy turbózott 122-es.Ez gyárilag orbitos . A fülke viszont
    egy (két) kategóriával különb mint a 121-esé .
    Én elsőre beleszerettem , 12145 mellé jött eredetileg .
    Nem értem miért nem tudod bekötni a külső tömböt , az eredeti 121-es fedélen van hidraulika csatlakozási pont ( a visszafolyó tömlő megy a külső tömbre , majd annak a kimenő ága a visszafolyás .
    Az UR IV-es segédmunkahenger nagyobb mint a 121-esé .
    Ha ezt a témát tovább akarjuk boncolni akkor menjünk át a Zetorosba .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-18 19:12:34

    Válasz Bigiboy77 #223. hozzászólására
    Mint írtam, a törzs teljes egészében a 16245-é , az első híd is (ugyan az mint a 12145 ,csak van benne difizár ), a különbség a linkelt gépnél az erősített emelőkar , függesztő orsó , vonókar , segéd hidraulika mh. ezek alapból a 18345-ösből valók , egyébként a 16245 SUPER is ezekkel van szerelve .
    Hidraulika kör 1 belső vezérlésű ( mint a 12145-ön ) és 2 külső , tagosítható tömbről vezérelt ( ez esetleg bővíthető ).
    Én ikresíthető csillagfelnivel tervezem a nyomtáv beállítását . Alapesetben sorközbenjáró , hátul 440 mm széles gumikkal , szükség esetén a következő sorközre eső ugyanilyen gumikkal ikresítve .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-18 18:34:50

    Válasz broll79 #22346. hozzászólására
    Bármit vehetsz adásvételi szerződéssel , de csak számla kibocsájtásra NEM KÖTELES magánszemélytől (az őstermelő nem az , ugyanis adószámos ! ), egyéb esetben mindig számla is kell ! Ekkor viszont a szerződésen szerepelnie kell az eladó ADÓAZONOSÍTÓ számának !!!!
    A munkagép is ugyan az az eset , csak alapesetben 7 év a leírási idő .
    Alkatrészt , bontott fődarabot is vehetsz , ami anyag költség amennyiben beépíted meglévő TÁRGYI ESZKÖZBE , ez esetben a beszerzés (a vételártényleges kifizetése ) időpontjában elszámolható költség .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-18 17:15:45

    Válasz broll79 #22342. hozzászólására
    Szia . Ha egyéni vállalkozóként adózol , akkor igaza van a könyvelőnek . Viszont ha egyéni vállalkozói igazolvánnyal , családi gazdálkodó vagy akkor elszámolható a beszerzés évében egy ősszegben a tárgyi eszköz .
    SZJA tájékoztató füzetek 06.
    Az értékcsökkenési leírás elszámolása 16
    A mezőgazdasági őstermelőnek az egyéni vállalkozóra vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmaznia az értékcsökkenési leírás elszámolásakor azzal az eltéréssel, hogy az adóév utolsó napján a termőföldről szóló törvény szerinti családi gazdálkodónak minősülő magánszemély és a családi gazdaságban nem foglalkoztatottként közreműködő családtagja a családi gazdaság részét képező, vagy ahhoz tartozó tárgyi eszközöknek, nem anyagi javaknak az üzembe helyezés időpontjára megállapított beruházási költségét - választása szerint - az üzembe helyezés adóévében jogosult egy összegben költségként elszámolni. 17

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-18 15:53:00

    Válasz Bigiboy77 #219. hozzászólására
    A 1634 nem lengyel , Martinban szerelték , alapkivitelben 4-es gyorsított , opcióban 3-as szinkron váltóval .
    .
    A fülke a 18345-é , csak klíma nélkül , ill az óracsoport és a hidraulika vezérlőkar más ( minden alk. egyébként egyezik az UR II C verzióval , így jó az alk. ellátás ).A fülke kb 30 cm-el van a törzs felett , a munkaterületre való rálátás teljesen más mint a 16245-nél .
    A műanyag burkolatos 16245 S első hídja tudtommal szélesített , nem valószínű hogy belefér a sorközbe .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-18 13:50:39

    Válasz Bigiboy77 #214. hozzászólására
    https://stroje.bazos.sk/inzerat/92225248/URSUS-16345.php
    Egy ilyen nem fér az elképzelésbe ?
    A törzs egy 16245 , erősített hidraulikával ,UR IV-es lengyelfelszereltségű fülkével .
    Többféle első hajtás áttétel kombináció .
    Én idén akarok egyet hozzád hasonló munkasorra beüzemelni (átépíteni , jelenleg váltó javításra vár , úgy hogy mindenképp szét lesz borítva ), nálam ugyan a lazító és a sorközművelő nem erre lesz .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-17 22:24:18

    Válasz VMisi #3064. hozzászólására
    Bocs , hogy beleszólok , minden márkának van egy ajánlott nyomásértéke a tengelyterhelés és menetsebesség függvényében .
    A Taurus-é például :
    TAURUS 2008

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-15 20:15:55

    Válasz agrárproletár #1379. hozzászólására
    A kérdésed "zöldkönyves" részére a válasz .
    https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A0300083.FVM
    http://www.agroline.hu/konyv/a-mezogazdasagi-es-erdeszeti-gepkezeloi-jogositvany-bevezeteserol-es-kiadasanak-szabalyairol
    A mezőgazdasági és erdészeti gépkezelői jogosítvány bevezetéséről és kiadásának szabályairól.

    Tájékoztató

    A mezőgazdasági és erdészeti gépkezelői jogosítvány bevezetéséről és kiadásának szabályairól.

    A mezőgazdasági és erdészeti gépkezelői jogosítvány bevezetéséről és kiadásának szabályairól szóló - többször módosított [36/2004. (IV.1), 77/2005. (IX.1.) FVM rendelet] - 83/2003. (VII.16.) FVM rendelet a gépkezelői jogosítvány igénylésének és kiadásának feltételeit, továbbá az eljárás rendjét szabályozza. A rendelet végrehajtásának elősegítésére a fontosabb tudnivalókat az alábbiakban foglaljuk össze.

    A rendelet kiadásának előzményei és indoka

    A munkavédelemről szóló törvény (Mvt) alapján, a veszélyes tevékenységekre (technológiákra) vonatkozóan az illetékes miniszter határozza meg az ágazaton belül végzett biztonságos, az egészséget nem veszélyeztető munkavégzés személyi, tárgyi és szervezési követelményeit. A törvény végrehajtása érdekében került sor az agrár ágazatban a Mezőgazdasági Biztonsági Szabályzat és az Erdészeti Biztonsági Szabályzat kidolgozására és közzétételére. (Előbbi a 16/2001. (III. 3.) FVM, utóbbi a 15/1989. (X. 8.) MÉM rendelettel került kiadásra.)

    A szabályzatokkal összhangban bevezetésre kerülő gépkezelői jogosítvány a meghatározott erő- és munkagépek esetében annak tanúsítására szolgál, hogy a gép kezelője elsajátította a géppel végzendő munkák szakmai és munkavédelmi ismereteit, képes a munka- és környezetvédelmi előírások betartásával ellátni munkaköri feladatait. A gépkezelői jogosítványt a munkavégzés során a gép kezelőjének magánál kell tartania, és ellenőrzés esetén azt be kell mutatnia.

    A rendelet hatálya

    A rendelet a munkavédelemről szóló törvényben foglalt felhatalmazás alapján került kiadásra, így hatálya az Mvt 87. § 9. pontja szerint a szervezett munkavégzés keretében végzett tevékenységekre, illetve az e tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásokra, valamint ezen tevékenységeket és szolgáltatásokat végző munkavállalókra terjed ki.

    Szervezett munkavégzés:

    a munkaviszonyban, közszolgálati, illetve közalkalmazotti jogviszonyban, szövetkezeti tagság esetén munkaviszony jellegű jogviszonyban, a tanulói és hallgatói jogviszonyban a gyakorlati képzés során, büntetés-végrehajtási jogviszonyban (előzetes letartóztatásban, elítéltként), a közigazgatási határozat alapján, a fegyveres erők, fegyveres testületek, a hivatásos állami és a hivatásos önkormányzati tűzoltóság és más rendészeti szervek tagjai által szolgálati viszonyukban, a polgári szolgálatban végzett munka, valamint a munkáltató által kezdeményezett, irányított vagy jóváhagyott társadalmi munka. (Mvt. 87. § 9. pont.)

    Ennek értelmében a rendelet hatálya - a gépkezelői jogosítvány beszerzésének kötelezettsége - nem terjed ki a családi gazdaságban munkavégzést folytató gazdálkodóra, a segítő családtagra.

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-12 17:49:53

    Válasz csoppika #2412. hozzászólására

    http://traktor60.hu/szoghajtomuvek
    Ezek közt nem találsz beépíthetőt ?

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-11 21:26:30

    Válasz csoppika #4525. hozzászólására
    Te , a D.szerdahelyi első 3 kép nem azonos a Nyitraival ? Az ár egyébként reális , ha minden működik rajt .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-11 20:51:00

    Válasz fanatiek #8869. hozzászólására
    Ha nem látható semmi ami fogná a dobot , akkor nem marad más ,mint amit Dzsanosi írt , a két labirint gyűrű fészket mart magának ( ez egyébként tipikus hiba ) és az fogja . Ez esetben a dobot két oldalról feszítsd / húzd meg , ki kell hogy ugorjanak a gyűrűk és akkor lejön .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-10 15:20:13

    Válasz T.f. #8856. hozzászólására
    https://www.ksmotorshop.com/article-detail/view/en/30901/repair-set-piston-sleeve-93891960-kolbenschmidt-280002002-80002002-89002002
    http://shop.atpmotor.cz/index.php?sekce=hledat&dotaz=89003959
    https://www.nekvinda-obchod.cz/vyhledavani/?sWord=89003959
    A Nikvinda-nál van folyamatban rendelésem .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-10 15:04:15

    Válasz Filler #8855. hozzászólására
    https://shop.marting.sk/en/set-of-cylinder-liner-piston-piston-rings-pin-assemblies-and-components/set-of-cylinder-liner-piston-piston-rings-pin-assembly-ur-ii-110mm-3-piston-rings-no-89-003-959
    Ők forgalmazzák , de a gyártó cseh . A WEB áruházon keresztül elvileg meg kellene tudnod vásárolni . A honlap vásárlói tájékoztatója szerint szállít Mo.-ra .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-09 10:07:03

    Válasz atisgyulai #62281. hozzászólására
    https://www.jofogas.hu/magyarorszag?q=mtz%20kipufog%C3%B3

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-08 14:04:08

    Válasz Sanyee #62251. hozzászólására
    Szia.
    Műszaki vizsga:
    -minden forgalomba helyezés NHK-s vizsga,melyet vagy a megyei vizsgabázison vagy kihelyezett vizsgán NHK-s vizsgabiztos végez.
    -a rendszán típusa 65 kW-ig piros,felette fekete.
    -eredmény: -JÁRMŰ MŰSZAKI ADATALAP egyedi forgalomba helyezési engedély + forgalomba helyezés előtti műszaki vizsgálat.
    Okmányok:
    -bármely okmányiroda:
    -JÁRMŰ MŰSZAKI ADATALAP
    -GFB szerződés
    -adás-vételi sz.(itt jön a cifra)
    -eredet vizsga
    - ha minden okmányod időben,tulajdonosban folytatólagos bejegyeznek tulajdonosnak és megkapod az okmányokat és a rendszámot
    - ha valami nem stimmel (pl.:hiányzik ez eredeti jármű okmány vagy az okmány meg van ugyan de nem az ott bejegyzett tulajdonostól van az adás-vételi akkor jön a lenti jogszabály:

    326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet

    a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról
    (7) A lassú jármű, a lassú jármű pótkocsija vagy a mezőgazdasági vontató forgalomba helyezésére irányuló kérelem elbírálása során a jármű tulajdonjogának hitelt érdemlő igazolása hiányában a származás-ellenőrzés elvégzése, valamint törzskönyv kiadása nélkül a forgalmi engedély és a rendszámtábla kiadható az üzemben tartó járműnyilvántartásba történő egyidejű bejegyzésével, feltéve, hogy a jármű magyarországi gyártására, vagy behozatalára 1999. január 1-jét megelőzően került sor, és a forgalomba helyezést kezdeményező ügyfél birtokába kerülése igazolt.
    http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100326.KOR&celpara=#xcelparam
    Ennek alapján kaphatsz üzembentartó bejegyzéssel okmányokat .Tulajdonosként nincs senki sem bejegyezve! NAGYON lényeges az "1999.jan.01. előtti" feltétel.
    Ez egy könnyítés az idősebb járművek forgalomba helyezésére.
    A fenti szövegrész egy régebbi hozzászólás átemelése , tudtommal még érvényes a jogszabályi hivatkozás . A lényeg , legyen bármilyen , a géphez kapcsolódó iratod 1999.01.01. előtti dátummal .
    Nem biztos , hogy minden ügyintéző ismeri ezt a jogi lehetőséget , ez esetben hivatkozz hangsúlyosan a 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet (7) bekezdésére .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-07 20:07:58

    Válasz lorant90 #8837. hozzászólására
    Szia. Küldtem egy E-mail-t .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-06 14:22:22

    Válasz T.f. #96. hozzászólására

    http://www.nkh.gov.hu/web/kozuti-gepjarmu-kozlekedesi-hivatal/jarmuatalakitas

  • Ugrás a témához » T.f. | 2019-01-06 14:19:33

    Válasz csoppika #94. hozzászólására


    Az átalakítás során a jármű fajtája csak abban az esetben változtatható meg, ha

    - különleges indokolt esetben - speciális rendeltetésű tehergépkocsi keletkezik,

    3500 kilogrammot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű gépkocsi átalakítása során lakó-felépítményű gépkocsi keletkezik,

    az átalakítás során keletkező járműfajta az átalakításra kerülő típus gyári változataként is létezik;
    motorkerékpár segéd-motorkerékpárrá ebben az esetben sem alakítható át,

    65 kW (88,4 LE) motorteljesítményt és 6000 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó mezőgazdasági vontató átalakítása során lassújármű keletkezik,

    az N1 kategóriába tartozó tehergépkocsi átalakítása során olyan személygépkocsi keletkezik, amely teljesíti az M1 kategóriára vonatkozóan a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendeletben előírt további műszaki feltételeket. E rendelkezés nem érinti a külön jogszabályban előírt egyéb feltételek teljesítésének kötelezettségét,

    autóbusz átalakítását követően trolibusz keletkezik.

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-27 09:21:09

    Válasz Claastra. #79. hozzászólására
    Azért nem ártana az éppen hatályos jogszabályi állapotot is figyelembe venni !
    https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1100261.KOR
    Ebben nem látom a Mgv.-re vonatkozó értelmezést .
    1. § (1) A rendelet hatálya

    a) a Magyarország területén belföldi forgalomban és nemzetközi forgalomban

    aa) * tehergépjárművel díj ellenében végzett közúti árutovábbítási, valamint autóbusszal díj ellenében végzett személyszállítási tevékenységre (a rendelet alkalmazásában a továbbiakban együtt: közúti közlekedési szolgáltatás),

    ab) * tehergépjárművel végzett saját számlás közúti áruszállításra, és

    ac) autóbusszal végzett saját számlás személyszállításra,

    valamint az ilyen tevékenységet végző természetes személyekre, jogi személyekre és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetekre, továbbá

    b) * a Magyarországon székhellyel rendelkező, a polgári perrendtartásról szóló törvény szerinti gazdálkodó szervezetek (a továbbiakban: gazdálkodó szervezet) által Magyarország területén kívül nemzetközi forgalomban végzett közúti közlekedési szolgáltatásra

    terjed ki.

    (2) A nemzetközi forgalomban végzett közúti közlekedési szolgáltatásra e rendelet rendelkezései csak annyiban alkalmazhatóak, amennyiben nemzetközi szerződés eltérően nem rendelkezik.

    (3) Jogszabály eltérő rendelkezése hiányában az autómentési szolgáltatást végző gazdálkodó szervezet díj ellenében végzett közúti árutovábbítási tevékenységére a rendelet rendelkezéseit kell alkalmazni.

    (4) * Nem terjed ki a rendelet hatálya - a 13. § (2)-(3) bekezdésében, a 18. § (1) bekezdésében, a 19. § (3) bekezdésében, a 20. §-ban, valamint a 33. § (4)-(5) bekezdésében foglaltak kivételével - a postai küldeménynek a postai szolgáltatásokról szóló törvény alapján postai szolgáltatásnak minősülő szállítására, valamint a hulladékról szóló törvény alapján hulladékgazdálkodási engedély birtokában végzett szállításra.

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-23 11:57:43

    Válasz robika52 #2694. hozzászólására
    Nem . A váltószivattyú ha gyengül , akkor csökken vagy meg is szűnik a váltó olaj hűtése ezzel együtt a váltó kényszer kenése . Ekkor lehet a munka hidraulika visszafolyó ágát átkötni a váltóhidraulika olajhűtőjére . Így lesz ismét olajhűtésed ( javul az olajnyomás is ) és a kenés is helyre áll .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-23 07:49:52

    Válasz robika52 #2675. hozzászólására
    Szia. Ha Zetor mellet döntesz akkor inkább a 121-est vedd , sok helyen változtattak a 120-hoz képest a javára .A leglényegesebb a kivezetett hidraulika nyomóág , tetszőlegesen bővíthető a körök száma , ha szükséges , plusz visszaköthető a hűtőkörre , ha gyengélkedik a váltó szivattyú . A fűtése is jobb.
    A 0-ás széria 40 , az 1-es 30 év körüli , mindegyik a nagyüzemi idők gépe 10.000 üh felett , jó állapotú ritka , az elektromos hálózatuk ha eredeti kész életveszély , a cseréjére alapból készülj .
    Bontott alk. az 1-eshez jobban van .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-22 07:38:49

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-19 13:27:19

    Válasz vénkabi #1177. hozzászólására
    Max 100 mm-es van .
    Többi privátba .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-19 07:44:50

    Válasz csoppika #8781. hozzászólására
    A javítás menete Szd.-on ,a kopott furatot vonalba fúrják túlméretesre , ha 1 mm körüli a hiba akkor a bronz lesz kivűlről túlméretes , ha több 3-(4) mm ,akkor kap egy acél betét perselyt és úgy a gyári bronzot .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-18 21:04:55

    Válasz csoppika #8774. hozzászólására
    Szia . Mekkora a hiba ? Nekem csináltak Szekszárdon vonalba fúrást , perselyezést .
    Küldj egy képet és adatokat az kopásról .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-13 08:23:21

    Válasz vénkabi #1173. hozzászólására


    Szia. Ha jól értem , akkor ilyen csavart keresel . Ez 90 mm hosszú , ha jól emlékszem ,akkor különböző hosszban volt ahol vettem . Ha adsz pontos méretet rájuk tudok kérdezni ( Eke kopóalkatrészként kell keresni ), ha van nekik , akkor ők postáznak is alkatrészt .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-11 20:47:12

    Válasz Gabi 07 #8739. hozzászólására
    Szia. Ilyen hibával még nem találkoztam , de a nagy bontás előtt érdemes lenne megnézni a váltó oldalán a működtető mechanizmus . Az két csuklós- rudazatos " csoda " , ha véletlenül oda eset valami fentről vagy esetleg elállítódott tud ilyen tünetet produkálni .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-10 19:35:49

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-10 18:30:01

    Válasz Gomgom #61456. hozzászólására
    Szia . A váltó oldalára (a váltókompresszor helyére )fel lehet tenni egy segédváltót a mászósebességek eléréséhez .Beépítve az 1-es , 2-es és a két hátrameneti fokozatból csinál mászó sebességet . 1,26 0,95 0,74 0,56 Km/h értékkel .
    https://webshop.keletagro.hu/mtz-menetlassito-mechanikus_id2184
    https://webaruhaz.habi.hu/termekek/6391/menetlassito_kpl_mechanikus.html

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-10 18:14:57

    Válasz Filler #61465. hozzászólására
    Szia. A beépítési méretek megegyeznek , de a vezérlőkar állások fordított sorrendbe vannak . Nekem van bukókeretes 50-esen 80-as antislip , jól is működik , igaz én a karokat is cserélten az egykaros vezérlésért.

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-04 13:15:42

    Válasz Dekalb #8708. hozzászólására
    Szia . Kérlek olvasd el az eredeti kérdést .
    #8696



  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-12-02 20:11:28

    Válasz Sanyee #8696. hozzászólására
    Szia.
    Egy 120-as Zetor a maga 5,5 to-jával biztosan jobb mint egy 100-as Mtz.
    Sebesség fokozat talajmunkánál van 3 (4) plusz a nyomaték váltó ( ami nem állandó fokozatot jelent , csak időszakosat ).
    Ha változó terepviszonyaid vannak , akkor a nyomatékváltóval garantáltan veri az Mtz-t .
    A 6 hengeres motor teljesen más , mint a felhúzott 4 hengeres Mtz .
    Viszont az , hogy az általad említett típusok kb 40 ill. 30 évesek (ismeretlen előélettel és javítási múlttal )az előrevetíti , hogy igen zsebbenyúlós javításba is bele futhatsz , Csoppikának ez a gondja .
    Ha Zetor mellet döntesz , akkor 12045-t NE !! , már 40 év körüliek , és csak 1 kihelyezett hidraulikájuk van , a bővítés mecerás .
    A 12145 esetén viszont inkább 16145 praktikusabb ( közel egy árban és súlyban vannak ), a turbós motor kárpótol a kevesebb sebességfokozatért és simán viszi a 4 késes lazítót vagy a 3 m-es grubert , ugyan ezeket a 120-nem .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-28 08:10:41

    Válasz csoppika #8693. hozzászólására
    Nem . Egy agy kettő fokozatot lát el.
    2db sz.agy és 4db sz.fedél a csere tárgya .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-27 07:37:43

    Válasz csoppika #8687. hozzászólására
    Szia.
    Sikeresen kihúztad a 400 ezres kérdést .
    Váltófék csak a 0-ás és az 1-es szériákban van ,a tied 2-es abban még a helye sincs , de nem is lehet tenni bele ,a hidraulikus kuplungnál nincs rudazat amiről menne .
    A tiedben szinkron váltó van , ott ez felesleges .
    A leírásod alapján kuka mind a két szinkron , annak a cseréje alaphangon 400.000 Ft (egy szinkron agy fedéllel Br. 200 e.) .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-26 20:23:07

    Válasz robi-man #8678. hozzászólására
    A pont Dzsanosi kollégánál van , én elsőre hibás fékszallag beállításra tippeltem ,de az övé valószínűbb .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-26 20:19:27

    Válasz csoppika #8680. hozzászólására
    Katalógus szerint RB 160 ZP-20 ( https://webshop.axial.hu/erogep-alkatreszek/zetor/kormany-orbit-01-578-0001-00.html ) ami egy 160köbcm-es orbit , nálam beépítve DANFOSS OSPC 160 ON ennek minden szempontból megfelelője a Habinál az MTZ 1025 orbitja SALEO DOC 160 ADS1 ( https://webaruhaz.habi.hu/termekek/18529/Szervo_orbit_szivattyu_1025_kozcsavar_Saleo.html )

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-25 21:56:39

    Válasz robi-man #8675. hozzászólására
    Illetve még egy kérdés . Ha benyomott kuplungnál kiveszed üresbe , majd vissza teszed ( közben folyamatosan nyomod a kuplungot ) simán vissza veszi vagy recseg ?

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-25 21:51:10

    Válasz robi-man #8675. hozzászólására
    Ha a nyomatékváltó "békába" van akkor is fékez a váltó ?

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-25 09:50:58

    Válasz endypapa #8670. hozzászólására
    Ez ugyan egy 162-es fedél ,de hátha segít . A munkahenger a szabadon lévő csatlakozóra van kötve .

    Hidraulika fedél

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-23 20:35:15

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-09 20:31:47

    Válasz csoppika #8647. hozzászólására
    A házcserével az a gond , hogy az alvázszám abba van beleütve , cserénél ugrik az eredeti alvázszám , mehetsz AF-es számért NKH-ás műszakira .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-09 19:15:28

    Válasz csoppika #8638. hozzászólására
    Megvan .
    Nem a kardán törött , hanem a kiskúpkerék hengergörgős csapágyának a fészke .
    Miért keresel hídházat ?

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-09 19:12:37

    Válasz ...almai Zsolti #8639. hozzászólására
    Zetor Crystal néven nem , de Lengyel piacra Ursus néven szereltek gyors 4-es váltóval 155 Le-s változatot .
    Egyébként beépíteni belehet a 16045-be a 4-es váltót , hogy mit fog kibírni az a használattól függ .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-09 06:32:44

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-11-04 07:56:58

    Válasz pamko #579. hozzászólására
    Igen .
    https://www.nav.gov.hu/nav/inf_fuz
    Szja 06 füzet
    Kizárólag családi gazdálkodóra vonatkozik !
     mező-, erdőgazdasági tevékenység: növénytermesztés, kertészet, állattartás, a méhanya nevelés, halászat, haltenyésztés, szaporítóanyag-termesztés, vadgazdálkodás, erdőgazdálkodás, kiegészítő tevékenységgel vegyes gazdálkodás;
     kiegészítő tevékenység: falusi és agroturizmus, kézművesipari tevékenység, fűrészáru-feldolgozás, takarmány-előállítás, mezőgazdasági termékből élelmiszer előállítása, dohányfeldolgozás, bioüzemanyag-előállítás a mező-, erdőgazdasági tevékenység során keletkezett melléktermékek, növényi és állati eredetű hulladék hasznosítása, nem élelmiszercélú feldolgozása, valamint az ezekből a termékekből keletkezett termékek közvetlen termelői értékesítése, MEZŐGAZDASÁGI SZOLGÁLTATÁS , valamint a mezőgazdasági üzemhez tartozó termelési tényezők hasznosítása, értékesítése;
    A kapott ellenérték a 8 mill.-os /fő bevételbe tartózó bevétel !
    Bevételnek minősül többek között:
     az értékesített termék, a tevékenység ellenértékeként vagy ezek előlegeként befolyt, vagy váltóval kiegyenlített összeg, a természetben kapott ellenérték (valamennyi esetben a felár, az engedmény, az árkiegészítés figyelembevételével);

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-10-16 07:11:31

    Válasz Buvargabi #8599. hozzászólására
    Szia.
    Megkaptam . Köszönöm !

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-10-15 07:23:54

    Válasz Buvargabi #8597. hozzászólására
    Szia .
    Elküldenéd nekem is a Bosch-Ehr-es szerelő elérhetőségét ?

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-10-11 18:59:35

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-10-10 20:19:11

    Válasz enzsoltika #8587. hozzászólására

    BOSCH EHR
    A 24.o. - kontrol panel ( a belső kialakítás azonos a különböző potméterekkel szerelt változatok esetén )

    50.o. - EHR D
    54.o. - EHR B (a tiedben valószínűleg ez van )
    Mérni a rajz szerinti csatlakozási pontok közt tudsz ellenállást. Valószínű a négyállású kapcsoló potméterének a kopása , mivel a kontakt hibát már kizártad .
    Ha muszáj panelt venned vagy javítatnod , akkor valamelyik Zetor forgalmazót keresd .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2018-10-08 19:52:24

    Válasz enzsoltika #8582. hozzászólására
    Szia . A kép alapján Bosch EHR vezérlőd van . Annál a 2-8-as hibakód a négyállású üzemmódválasztó kapcsoló( beépítés szerint potméter ) hibáját jelzi .

[bezárás x]