T.f. adatlapja

Becenév:T.f.

Csatlakozott:2012-02-15 22:29:35

Utolsó belépés:2021-02-14 00:27:06

Fórum hozzászólás:879

A felhasználó hirdetései

  • RAU - MB TRAC Felépítménypermetező tartály
    5

    RAU - MB TRAC Felépítménypermetező tartály
    80.000 Ft

    2021. április 17. 10:18Permetező tartály, felépítményTolna

    Eladó 2000 literes permetező tartály ,toronnyal , hiányos , javítható kerettel . Csere érdekel : HW 80-11 , T 088 felni (16/70-20-as gumimérethez ) IFA W50...

    phone Telefon: +36203761719

    80.000 Ft
  • ZTS / ZETOR 18345 tip. traktort keresek bontásra
    3

    ZTS / ZETOR 18345 tip. traktort keresek bontásra
    Ár nélkül

    2021. április 17. 10:18ZetorTolna

    Keresek ZTS UR IV 18345 tip. traktort (üzemképtelen , hiányos is érdekel ) bontásra , illetve bontott fődarabokat (elsősorban: váltó - (P 135-ös két váltókaros...

    phone Telefon: +36203761719

    Ár nélkül

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » T.f. | 2021-04-14 10:13:28

    Válasz T.f. #6136. hozzászólására


    Ezt egyébként egy MTZ vitte a kapott infó alapján .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2021-04-14 10:02:15

    Válasz madle #6135. hozzászólására
    Egy ilyen megoldásra nem gondoltál még ?

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5QHeRpEcs-KoCMQLIzakGT33mDdnh3gXBpg&usqp=CAU

    Elöl 600 l , hátul a keret rendszer és már jó is a súlyelosztás .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2021-04-04 14:21:42

    Válasz Gabi 07 #10734. hozzászólására
    Hívj fel , küldtem számot .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2021-01-24 21:29:27

    Válasz kajszi_71823 #10420. hozzászólására
    https://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/17819-lamela-vnitrni/
    https://www.nekvinda-obchod.cz/produkt/18269-lamela-treci-/

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-28 21:11:19

    Válasz erik18 #10378. hozzászólására
    "Az miért lehet H a váltó hűtő nem melegszik?"
    A hűtőre a váltóhidraulika nyomástartó szelepéről megy az olaj , ha nincs túlfolyás a szelepről akkor nincs olajhűtés sem . Ez akkor lehet : ha a szivattyú már csak a nyomástartáshoz szükséges teljesítményt tudja vagy a rendszer vesztesége sok ill. a kettő kombinációja .
    A gond ilyenkor még az , hogy a kényszerkenésű helyek sem kapnak kenést , ugyanis azt a hűtőről visszatérő olaj végezné . Ezen túl : hűtés nélkül még jobban melegszik az olaj és még vékonyabb lesz , így még jobban csökken a szivattyú teljesítménye .
    Kapcsolj ki minden fogyasztót (első hajtás - ki , váltó - béka , TLT - ki )és így mérj nyomást meleg olaj mellett , majd egyesével kapcsold a funkciókat , amelyiknél nagy az esés - ott a kopás is biztos . Ha így nem találsz kiugró hibát , akkor a szivattyú a fő gyanúsított . Sajnos csak cserélni lehet és ahhoz szét kell húzni a váltót .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-28 20:52:40

    Válasz schyla #1795. hozzászólására
    Ez talán még inkább praktikus . Androidon fut és mindent megadd , és kéznél van ( okostelefonon ).
    https://agriculture-lechler-gmbh.hu.aptoide.com/app

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-27 12:55:50

    Válasz Gumóka #73068. hozzászólására
    Tolnába ő bont (igaz nem nagy tételben).
    https://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=8e0a4bf35bf0eef294d552fb181e04e6

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 22:38:22

    Válasz Szabi. #3547. hozzászólására
    Igen , egy pattanó hanggal ül ki a gumi a peremhez , de az ehhez szükséges nyomás nem lehet több 2,5 bar-nál !

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 22:28:15

    Válasz A.I. #3537. hozzászólására
    Igen a táblázat tartalmazza az A8 ( 40 km/h )értékét is .
    Itt egy példa a 2,5 bar szerelési nyomásra .

    https://gumiarzenal.hu/custom/gumiarzenal/image/data/LET%C3%96LT%C3%89SEK/Gumiarzen%C3%A1l%20traktorgumi%20akad%C3%A9mia.pdf

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 21:57:22

    Válasz Ares 826 #3532. hozzászólására
    Erről vitázunk .

    Egyébként annyit hibáztam , hogy nem tengely hanem egy gumira jutó terhelés értékét adják meg .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 20:50:04

    Válasz juhaszsanyi #3522. hozzászólására
    Továbbra is mondom , az adott márka adatlapját nézd , ez pl. megfelel a 9,5-42 -nek Alliance-ben .
    https://atgtire.com/product-detail/farmpro-radial-90/?product=379&segment_id=3

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 20:44:18

    Válasz Ares 826 #3525. hozzászólására
    Bocsi , de nem mondtam félrevezetőt !!!!!!!!!!!!!
    "Mindig az adott márka gyári adatlapját kellene figyelembe venni ."
    Ebben mi a hiba ? Az adatlapon megvan tengely terhelés és sebesség vonzatába az ajánlott abroncs nyomás .( mindig az adott márka katalógusát nézem , és te ........)

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 20:38:15

    Válasz Ares 826 #3521. hozzászólására
    Tudom , a nyomásértékeket a katalógusba néztem meg .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 20:35:56

    Válasz traktoristaarpi1 #3517. hozzászólására

    https://atgtire.com/product-detail/320-value-plus/?size=12.5/80-18&product=276&category=9&scroll=true

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 20:29:10

    Válasz juhaszsanyi #3518. hozzászólására
    Az abroncs peremre tolási nyomást . Egyébként ez a 2,5 bar egy angol nyelvű figyelmeztető szöveg kíséretében van a gumin

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 20:18:07

    Válasz juhaszsanyi #3515. hozzászólására
    Szia . Bocs , de akkor teszed e legrosszabbat a gumival . Mindig az adott márka gyári adatlapját kellene figyelembe venni .
    A gumisokról általában : " 2,5 van ráírva , használd azon " mindezt egy 1,6 bar max üzemi nyomású traktor hátsó gumira .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-19 20:10:45

    Válasz traktoristaarpi1 #3512. hozzászólására
    Add meg a márkát , akkor lehet pontos értéket is tudok adni .
    Általánosságban :
    BKT 148 A6 5,1 bar
    BKT 154 A6 6,7 bar
    Valószínűleg a 6,5 bar a helyes , a 2,5 bar egy általános határérték szerelési nyomásra .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-17 12:42:22

    Válasz T.f. #503. hozzászólására

    Hát , a kérdés dátumát benéztem .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-17 12:39:07

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-11 18:04:31

    Válasz kajszi_71823 #428. hozzászólására
    Nálunk műszakivizsgán rögtön bukna , ha máson nem , hát a motorszámon . A rendőr biztos nem venné észre , csak a rendszám hiányát .
    "Nálunk a kutyát nem érdekli, amíg rendben van a világítás és elfogadható állapotban van."
    Ha ez így menne itt is , akkor nem lenne priuszom hatósági jelzés nélküli jármű vezetése okán .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-11 17:58:07

    Válasz kajszi_71823 #427. hozzászólására
    A 0-ás házon is megvan az említett nyílás , ott van a mikroszivattyú csövezése .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-11 17:53:10

    Válasz T.f. #425. hozzászólására
    Egyébként régebben agyaltam azon , hogy vissza alakítok egy 6 hengerest 4-esre , hogy fordulékonyabb legyen , de ezt nálunk lepapírozva forgalomba helyezni szinte lehetetlen lenne .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-11 17:46:09

    Válasz kajszi_71823 #424. hozzászólására
    Ha szürke a váltó , akkor az egy "0"-ásból van , ez esetben nem akarok hülyeséget írni a vissza alakításról . Az biztos , hogy az 1-es és a 2 -es közt csak a kinyomócsapágy - vezetőhüvely cserével lehet ide - oda alakítani a kuplungházat . Az egy másik gond , hogy a 0-ás és 1-es változatban mechanikus nyelestengely-fék van , 2-es esetén ezt a szinkron kiváltja . Na most , ha visszaalakítod a kuplungot ez a fék nem lesz ( kérdés , hiányzik-e egyáltalán ) .
    Szerencsések vagytok , ha papír könnyen rendezhető ,itt nálunk nem olyan egyszerű és ha igen akkor is zsebbenyúlós .
    Sajna egyébként , hogy nálunk elég ritka a 8245 és akkor is egy 12245 áráért adnák .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-11 16:42:37

    Válasz Nyomasek Bobo #420. hozzászólására
    Mondhatjuk másfélnek is .
    Tavaly előtt decemberben , Mo.-i rendezett papírokkal , műszakival , sok apró és nagy gonddal , de egyenlőre teszi a dolgát .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-11 16:37:37

    Válasz kajszi_71823 #416. hozzászólására
    Ennyiért én bármikor bevállalnám , ha a papírjai rendben vannak . A motortól eltekintve a többi része 98%-ban azonos a 12245-el , a motort meg egyszer ha megturbózod rögtön van egy 100 LE-es géped , szinkronváltóval ( esetleg gyorsítva 35 km/h -ra ).
    8045-öt ne , ezer éves .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-11 16:30:23

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-10 20:12:23

    Köszönöm a válaszokat .
    Ez nekem eddig kimaradt , így viszont már javul az új adórendszer megítélése nálam .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-10 18:43:27

    Válasz Vadmalac #1201. hozzászólására
    Tudtommal ( javíts ki , ha tévedek ) ÁFA körös csak tételes elszámolás esetén lehetsz .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-10 18:36:31

    Válasz patakirobika #401. hozzászólására
    Nem akarlak befolyásolni a választásba ,mivel a nagy MTZ-ket nem ismerem , kicsi van ,amire használom őket arra jók . Zetor / ZTS van 4 db ( sorba jöttek , megválni egyiktől sem akarok , nem kapnám meg azt értéket értük , amit akkor érnek ha nálam dolgoznak ) .
    2 db UR II-es , az egyik kb 14.000 órával , most lesz először bontva a váltó mechanikus része , a másik már volt váltócserés és most a kúpkerékhajtást fogazta le ( kegyetlen egy előélete volt ,barbár javítási megoldásokkal ).
    2 db UR IV-es 7.000 óra feletti teljesítménnyel , mindkettőben volt már hátsó féltengely csere és az egyikben féltengely-ház is ( az előéletük ismeretlen , de nagyüzemi ) , tisztába vagyok azzal , hogy lehet olyan meghibásodás ami után donor lesz az egyik , igaz a kettőt vettem együtt annyiért , mint az általad nézett gép ( időközben megtaláltam a hirdetést ) .
    A kérdés , hogy te bevállalsz-e egy esetlegesen akár donorrá váló gépet , vagy egy stabil alkatrész hátterűre szavazol .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-10 15:53:08

    Válasz patakirobika #395. hozzászólására
    Hibás vagy hiányos hivatkozás .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-09 20:17:39

    Válasz *** HM *** #393. hozzászólására
    Igazad van , de aki ezekkel a gépekkel dolgozik , az nem nagygazdaság , de kelhet egy erősebb nagy gép és igen , ezek ma már jellemzően 3-400 órát mennek évente .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-09 19:52:00

    Válasz patakirobika #390. hozzászólására
    Szia . Tisztázzuk melyik verzió a kinézett gép . '95-töl párhuzamos gyártásba ment a klasszikus UR II sorozat 16245 változata és egy hibrid sorozat 16245 SUPER néven . Ez utóbbi erősítés céljából az UR IV-es sorozat hátsóhídját , véglehajtását , elsőhíd hajtás kapcsolóművét , erősített hidraulikát kapott . Ezeket nevezik esetenként nagykerekű Zetornak , 16,9x28 és 20,4x38 a gumizás mérete . Az említett változtatásokon kívűl más lényegi eltérés nincs , a motor , váltó azonos . Az erősítés a nehezebb függesztet gépekkel való munkavégzés érdekében történt , ez a változat jó lehet az igényeidnek . Gond csak annyi , hogy ezen részegységekhez nehézkes az alkatrész beszerzés , míg Az UR II sorozatú 16245-höz szinte minden beszerezhető . A motor és a háromsebességes váltó sokat kibír , gyengéje a nyomatékváltó ( inkább a helytelen használata miatt ). Ha a SUPER verzió a gép akkor terhelés alatt is kapcsolható ( bontható ) lamellás difizár , olajfürdős , nedves fék van benne .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-08 19:40:13

    Válasz ingatlanoshirdetes #1187. hozzászólására
    Félre értelmezed amit írtam .Én nem kötöttem össze a két adónemet , arra akartam utalni , hogy egy adózási forma kiválasztásánál , minden érintett adónem ( SZJA , SZOCHO ,TB ,ÁFA , HIPA )odavágó hatását , adó terhelését össze kell számítani és úgy választani , kinek melyik a kedvezőbb .
    Továbbra is fenntartom , hogy az álltalányadózás esetén a kompfelár és a vásárlások során megfizetett ÁFA különbözete indirekt módon , de ADÓ .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-07 22:29:18

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-07 22:25:46

    Válasz Vadmalac #1178. hozzászólására
    Azért azt se felejtsük el , hogy ÁFA-t elszámolni csak tételes elszámolás esetén lehet , és a kompfelár csak részben fedezi a költségek ÁFA tartalmát , a beruházási részt meg sehogy . A bebukott ÁFA összege is ADÓ , amit megfizetsz ,csak direkt nem látod !!!!

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-07 22:18:34

    Válasz Nyomasek Bobo #5817. hozzászólására
    Nekem az Ursus-on több éve Ragno márkájú vegyszerező tömlő van a fűtésnél is és az olajhűtő összekötőnél is .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-07 22:10:07

    Válasz N #10333. hozzászólására
    Itt a másik
    https://auto.jofogas.hu/tolna/Zetor_Crystal_169_109949973.htm
    Ez a kép alapján 16245-ös váltóval van ,alapjába véve azt tudja mint 162-es , de a fülke , gyári klíma , és a Bosch hidraulika azért megéri , hogy gondolkodjon rajt az ember ( én ezekért akartam anno ).
    Én szeretem a ZTS Crystal szériát , de vannak erős korlátai ,ha szükséges a javítás , akkor egy MTZ szintű hozzáértés kell . Az alapszéria gyengéje a nyomatékváltó ( tudni kell használni , akkor sokat kibír ) és a mechanikus hidraulika vezérlés ( amíg jó addig gondtalan , de ha javítani kell , és nincs tapasztalat , akkor mehet a fejvakarás ) . Viszont a 169-es EHR-es ,így ez a hibalehetőség kilőve . Egyébként ezt az EHR-t több típusba is szerelték , elég megbízható .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-07 21:05:32

    Válasz N #10331. hozzászólására
    Szia . Nem igazán a kérdésed alapján válaszolok , de ez a típus igen ritka , én néztem anno egyet ,de akkor nem jött össze , utána meg más lett az irány .
    Az említett trakit az Agropoland rakta össze a szlovák ZTS megszűnése után a Zetor/ZTS 12245 ill. 16245 fődarabjainak a felhasználásával Deutz motorral és egy nyugatias fülkével , Bosch EHR hidraulika rendszerrel . A ZTS fődarabok ugyan azt tudják mint az eredeti szériában és ugyan az a gyenge pontjuk is , a motor az szerintem korrekt .
    Mo.-on a Mezőturi Agroszolért forgalmazta , már megszűntek .

    http://agroszolert-kft.internettudakozo.hu/muszaki.htm

    Alkatrész a ZTS vonalhoz van és nem drága .
    Konkrétan nézel gépet ? ( Báta vagy Tamási )
    Én a hétvégén lehet ránézek a Bátaira , nem vételi szándékkal , ha fogadnak .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-06 22:33:45

    Válasz atis020 #10328. hozzászólására
    " A csavar a fogaskeréknél van? "
    Az adagolót rögzíti 3 db csavar , abból van egy az adagoló mögött .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-06 20:41:37

    Válasz T.f. #10326. hozzászólására
    " az adagolón belül " = az adagoló mögött

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-06 20:37:30

    Válasz atis020 #10325. hozzászólására
    Igen , ez is stiftes .
    Menetirány sz . jobb oldalt a lendkerékházon van egy kis ablak , ott tudod a fogaskoszorút hajtani . Az olajhűtő alatt a van egy üreges rész ,ott van a stift ( vagy a menetes helye ).
    Az 1-es nyomót leveszed , a koszorút forgáshelyesen hajtva a befecskendezés kezdetekor be kell tudnod tenni a stiftet , ha nem , akkor korrigálni kel az adagoló elfordításával ( az adagolón belül is van egy csavar , emlegetni fogod a tervező közeli felmenőjét míg lelazítod / visszahúzod ). Tapasztalatom szerint , sajnos ilyenkor előbb le kel venni az adagolót és új tömítést kell feltenni , ellenkező esetben nagy valószínűséggel folyni fog az olaj a szerelés után ( elszakad a régi , letapadt tömítés ).

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-03 18:50:16

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-03 18:49:08

    Válasz Józsika #10312. hozzászólására
    Ha általányadozó vagy akkor simán magánszemélyként vedd kinti ÁFA-val (21%)és kész, ha tételes elszámolású , akkor az előző válasz neked is szól .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-03 18:45:14

    Válasz Nyomasek Bobo #10313. hozzászólására
    Vagy magánszemélyként vásárolsz kinti ÁFA-val ( nincs adószám a számlán , tudtommal csak a Mo.-i vásárlások/számlák esetén kötelező ), vagy uniós adószámra nettó áron és itthon fizeted az ÁFA-t ,ha nem vagy ÁFA elszámolásra jogosult .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-03 18:38:29

    Válasz Filler #10116. hozzászólására

    A motor két oldalán elhelyezett burkolat

    https://stroje.bazos.sk/inzerat/118875960/zetor-crystal.php

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-02 22:10:27

    Válasz Józsika #10309. hozzászólására
    Igen
    Megnyitás után kiválasztod a magyar zászlót , akkor magyar lesz a felület ( gépi fordítás , de tűrhetően használható . Regisztrációhoz kötött a vásárlás .

    https://www.nekvinda-obchod.cz/978-nahradni-dily-pro-traktory/

    A kosár elküldése után leáll a felület , E-mailben kapsz számlát , amit elkel utalni ( ha van ÁFA körös uniós adószámod , a regisztrációnál rögzíted és nettó áras számlát kapsz , ezt itthon bevallod , majd elszámolod anyagbeszerzésként és így nettó is marad ), ennek összegét SEPA utalással elküldöd , majd a kiválasztott futárszolgálat ( ált. GLS )hozza a csomagot benne a hivatalos számlát .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-02 20:51:28

    Válasz kajszi_71823 #10299. hozzászólására
    Igen , lendkerék stift szerint .
    "Kopás a vezérlésen ". Én egyszer találkoztam ilyen jellegű hibával , az adagoló fogazottagy-kapcsoló hüvely-meghajtó tengely soron volt jól látható vállas kopás ( ez 4 összeadódó értéket jelent ), itt kb 3 mm-el lett odébb "jelen " az adagoló a beütötthöz képest .Ettől eltekintve viszont probléma mentes lett beállítás után .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-01 20:58:03

    Válasz Filler #338. hozzászólására
    Kizárólag a 140-es , de ragaszkodj a 3+1 -hez , és a transzportkerekes változathoz 4 fej esetén. Nálam a 12145-ös a 16145-öt súlyozásával és segédemelőjével , ha szegésnél berakodott a Variopal 7-es ( 120-as gerenda ) 3 fejjel , már nem tudtam felemelni . Az Ursus ( 16245 )már simán emelte , de azon erősített segédemelő henger van gyárilag ( a 16245 Super-é ).
    Az emlegetett kereskedő átszereli a behozott ekét új , réselt fejekre .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-01 20:46:12

    Válasz zoli.ficze #339. hozzászólására
    Én a 3 fejet (2+1-es váz 3x45 cm) 120 LE-vel húztam gond nélkül .
    A fogásszélesség állítás nem olyan egyszerű , a fejtörzs és a tartó szár közé lehet tenni szögállító éket ( két különböző szögű van ,így az alap érték még négy variációra állítható , de alapból is van 40 ill. 45 cm változat), nem biztos , hogy 3 fejjel elég keskenyre tudod venni .
    Húzni tényleg könnyű , de fordulni felemelve kell , és ott lehet gond , főleg , ha a hosszú változatot veszed ( az enyém az ).
    Az említett kereskedő az stimmel .

  • Ugrás a témához » T.f. | 2020-12-01 20:31:42

    Válasz Tobszi #341. hozzászólására
    Nem tudom mennyire MTZ kategória a 110-es , a 3+1 -es kivitelhez min 110 Le-t ír a gyári adatlap . De az biztos , hogy az MTZ a 3 fejet nem fogja szeretni .

Fórum szabályzat
Elolvasom »


Fórum súgó
Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]