Hirdetés
Fórum
Becenév: | tonyck |
---|---|
Csatlakozott: | 2012-03-10 09:04:59 |
Utolsó belépés: | 2016-07-21 15:21:45 |
Fórum hozzászólás: | 20 |
Fórumhozzászólásai
Cikkajánló
Válaszúthoz érkezett a mezőgazdaság. Nem lehet megúszni az innovációt!
Napjaink kihívásai új megoldásokat igényelnek.
Hirdetés
Előzmény: mtz zoli #3366 hozzászólása
Szia! A gép jó, vannak kisebb olajfolyások, amiket javítgatunk rajta, egyébként jó., működik, csak zavart egy kicsit, hogy a hőfokmérő alapján a piros sáv előtt jár a mutató.
Üdv Fórumtársak! Érdeklődnék, hogy mennyi az üzemi hőmérséklete ennek a gépnek (zt323)?
Előzmény: musits #3222 hozzászólása
Köszönöm, ránézünk!
Üdv minden ZT tulajnak!
Nemrég vettünk egy ZT323A, olyan kérdésem lenne, hogy az természetes-e, hogy sebességváltásnál egy kicsit recseg, valamint teljesen kinyomott kuplunggal, vagy félkuplunggal kell-e váltani. Teljesen kinyomottnál a traktor lelassul, majdnem megáll. Előre is köszönöm.
Előzmény: #546 hozzászólása
Köszönöm a választ!
Üdv fórumtársak!
Olyan kérdésem lenne, hogy ilyenkor le lehet-e még fújni Select Super egyszikű gyomírtóval? Sajnos a búza kikelt és azt szeretném kiírtani. Köszönettel, B. Antal!
Előzmény: #1242 hozzászólása
Ott nem hiszem, viszont, ha leveszem az adagolót, akkor mintha gázolajat látnék az öntvényben. Az lehetséges-e? Továbbá az egészséges-e, ha a porlasztóról leveszem a nyomócsövet, akkor a porlasztó nyomja visszafele a gázolajat. Ezt a 4 hengerből egynél tapasztalom. Segítséged előre is köszönöm.
Üdv Fórumtársak! Egy olyan gondom lenne, hogy valószínűleg gázolaj kerül a motorolajba vissza. Ez mitől lehet?
Előzmény: #1181 hozzászólása
Üdv! Érdeklődnék, hogy mennyibe került a gyorsító fogaskerék? Köszönettel, B. Antal!
Üdv mindenkinek! Valaki gyorsította már az RS-ét? Úgy értem babrált-e valaki a váltóba?
A mai nap elindult a gép, úgyhogy köszönöm előre is KomarL-nak a segítséget!
Előzmény: #1038 hozzászólása
Üdv! A vezérlés az elvileg jól van összerakva, mert figyeltük a jelöléseket. Ma újrahézagoltam az adagolókat, az általad ismertetett gumicsöves módszerrel, figyelve a lendkeréken lévő jelöléseket. Az adagoló alá így kellett közel 2 mm hézagolás, és így úgy néz ki, hogy időben fecskendez, de majd holnap kiderül, hogy indul-e? Üdvözlettel, B. Antal!
Előzmény: #1035 hozzászólása
Üdv! Előre is köszönöm a válaszokat! Ma ismét bütyköltünk egy kicsit a gépen, de nem akarja az igazat. Indítózáskor kopogás hallatszik (valószínűleg az előgyújtás?). Egyébként a motor nem tudom, hogy járt-e előtte, mert a télen vásároltuk, csapágy, szimmering csere, porlasztó, adagoló beállítás (ha jó?), összeszerelés, és nem indul. Kétszer már leszakította a lendkereket. Először be lett húzva, akkor elindult, de nagyon kopogott valami. Másodjára már nem húztuk (nem mertük) akkor is leszakította. Úgyhogy passz, találni kellene a közelben egy hozzáértő embert Csongrád megyében. Jó éjt!
Előzmény: #1023 hozzászólása
Tisztelt Komarl! Ismét a segítségedre lenne szükség. Az izzítógyertya nem lóg túl, mint a gyári, tehát ezt a problémát kilőttük. Az adagolót kivéve, tolómérővel megmérve a távolságot (82.2) megvan. De sajnos a motor nem indul, csak füstöl, úgyhogy mostmár majdnem biztos, hogy adagoló beállítás probléma lehet, pedig elvileg fel van újítva. Mivel másik adagolóst nem ismerek, aki ezt be tudná állítani, ezért a segítségedet szeretném kérni, hogy mi lenne a helyes beállítás? Pl. amikor csavartam vissza az adagolót a helyére (a vezérműtengely "holt" állásánál)már nyomta a "bütyköket". Ez így helyes-e? Bocs, ha nem vagyok túl szakmai, de nem vagyok gépész végzettségű. Válaszod előre is köszönöm!
Előzmény: #1014 hozzászólása
Szia! Lenne egy kérdésem? Azt írtad, hogy: "a befecskendezési időpont beállítása lényeges". A kérdésem az, hogy ezt hol tudom beállítani a 4 hengeresen? Köszönettel, Tonyck!
Válasz #1014 hozzászólás
Köszönöm segítséged előre is, hétvégén motor le, beszakadt csavar kitekerése, cseréje, majd vissza az egész... Mégegyszer köszönöm!
Üdv minden RS tulajnak! Olyan problémám van, hogy 4 hengeres motor felújítása után, indításkor nem indul el, fekete füst látható, majd el kezd kopogni, és leszakítja a lendkerék csavarokat. Elképzelhető, hogy az izzítógyertya miatt csinálja, mert nem pont belevaló? Ugyanis más kialakítású,mint a gyári, ami miatt az autóboltos szerint nagyobb kompresszió lesz. Tapasztalatok, vagy valami tipp? Köszönettel, Tonyck.
Előzmény: #998 hozzászólása
Szia! Köszönöm válaszod, a négyhengeresen meg is van, de a kéthengeresen nem találok ilyesmit, sajnos.
pontosabban az olajnyomást, hol lehet állítani?
Üdv minden RS tulajnak! Segítséget szeretnék kérni egy kéthengereshez, hogy hol lehet állítani a motornyomást?
Köszönettel, B. Antal!