Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 392.46 Ft USD 366.03 Ft CHF 400.8 Ft GBP 457.88 Ft

Fórum

Becenév: tonyck
Csatlakozott: 2012-03-10 09:04:59
Utolsó belépés: 2016-07-21 15:21:45
Fórum hozzászólás: 20

Fórumhozzászólásai

Előzmény: mtz zoli #3366 hozzászólása



Szia! A gép jó, vannak kisebb olajfolyások, amiket javítgatunk rajta, egyébként jó., működik, csak zavart egy kicsit, hogy a hőfokmérő alapján a piros sáv előtt jár a mutató.

Üdv Fórumtársak! Érdeklődnék, hogy mennyi az üzemi hőmérséklete ennek a gépnek (zt323)?

Előzmény: musits #3222 hozzászólása



Köszönöm, ránézünk!

Üdv minden ZT tulajnak!
Nemrég vettünk egy ZT323A, olyan kérdésem lenne, hogy az természetes-e, hogy sebességváltásnál egy kicsit recseg, valamint teljesen kinyomott kuplunggal, vagy félkuplunggal kell-e váltani. Teljesen kinyomottnál a traktor lelassul, majdnem megáll. Előre is köszönöm.

Előzmény: #546 hozzászólása



Köszönöm a választ!

Üdv fórumtársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy ilyenkor le lehet-e még fújni Select Super egyszikű gyomírtóval? Sajnos a búza kikelt és azt szeretném kiírtani. Köszönettel, B. Antal!

Előzmény: #1242 hozzászólása



Ott nem hiszem, viszont, ha leveszem az adagolót, akkor mintha gázolajat látnék az öntvényben. Az lehetséges-e? Továbbá az egészséges-e, ha a porlasztóról leveszem a nyomócsövet, akkor a porlasztó nyomja visszafele a gázolajat. Ezt a 4 hengerből egynél tapasztalom. Segítséged előre is köszönöm.

Üdv Fórumtársak! Egy olyan gondom lenne, hogy valószínűleg gázolaj kerül a motorolajba vissza. Ez mitől lehet?

Előzmény: #1181 hozzászólása


Üdv! Érdeklődnék, hogy mennyibe került a gyorsító fogaskerék? Köszönettel, B. Antal!

Üdv mindenkinek! Valaki gyorsította már az RS-ét? Úgy értem babrált-e valaki a váltóba?

A mai nap elindult a gép, úgyhogy köszönöm előre is KomarL-nak a segítséget!

Előzmény: #1038 hozzászólása


Üdv! A vezérlés az elvileg jól van összerakva, mert figyeltük a jelöléseket. Ma újrahézagoltam az adagolókat, az általad ismertetett gumicsöves módszerrel, figyelve a lendkeréken lévő jelöléseket. Az adagoló alá így kellett közel 2 mm hézagolás, és így úgy néz ki, hogy időben fecskendez, de majd holnap kiderül, hogy indul-e? Üdvözlettel, B. Antal!

Előzmény: #1035 hozzászólása


Üdv! Előre is köszönöm a válaszokat! Ma ismét bütyköltünk egy kicsit a gépen, de nem akarja az igazat. Indítózáskor kopogás hallatszik (valószínűleg az előgyújtás?). Egyébként a motor nem tudom, hogy járt-e előtte, mert a télen vásároltuk, csapágy, szimmering csere, porlasztó, adagoló beállítás (ha jó?), összeszerelés, és nem indul. Kétszer már leszakította a lendkereket. Először be lett húzva, akkor elindult, de nagyon kopogott valami. Másodjára már nem húztuk (nem mertük) akkor is leszakította. Úgyhogy passz, találni kellene a közelben egy hozzáértő embert Csongrád megyében. Jó éjt!

Előzmény: #1023 hozzászólása


Tisztelt Komarl! Ismét a segítségedre lenne szükség. Az izzítógyertya nem lóg túl, mint a gyári, tehát ezt a problémát kilőttük. Az adagolót kivéve, tolómérővel megmérve a távolságot (82.2) megvan. De sajnos a motor nem indul, csak füstöl, úgyhogy mostmár majdnem biztos, hogy adagoló beállítás probléma lehet, pedig elvileg fel van újítva. Mivel másik adagolóst nem ismerek, aki ezt be tudná állítani, ezért a segítségedet szeretném kérni, hogy mi lenne a helyes beállítás? Pl. amikor csavartam vissza az adagolót a helyére (a vezérműtengely "holt" állásánál)már nyomta a "bütyköket". Ez így helyes-e? Bocs, ha nem vagyok túl szakmai, de nem vagyok gépész végzettségű. Válaszod előre is köszönöm!

Előzmény: #1014 hozzászólása


Szia! Lenne egy kérdésem? Azt írtad, hogy: "a befecskendezési időpont beállítása lényeges". A kérdésem az, hogy ezt hol tudom beállítani a 4 hengeresen? Köszönettel, Tonyck!

Válasz #1014 hozzászólás
Köszönöm segítséged előre is, hétvégén motor le, beszakadt csavar kitekerése, cseréje, majd vissza az egész... Mégegyszer köszönöm!

Üdv minden RS tulajnak! Olyan problémám van, hogy 4 hengeres motor felújítása után, indításkor nem indul el, fekete füst látható, majd el kezd kopogni, és leszakítja a lendkerék csavarokat. Elképzelhető, hogy az izzítógyertya miatt csinálja, mert nem pont belevaló? Ugyanis más kialakítású,mint a gyári, ami miatt az autóboltos szerint nagyobb kompresszió lesz. Tapasztalatok, vagy valami tipp? Köszönettel, Tonyck.

Előzmény: #998 hozzászólása


Szia! Köszönöm válaszod, a négyhengeresen meg is van, de a kéthengeresen nem találok ilyesmit, sajnos.

pontosabban az olajnyomást, hol lehet állítani?

Üdv minden RS tulajnak! Segítséget szeretnék kérni egy kéthengereshez, hogy hol lehet állítani a motornyomást?
Köszönettel, B. Antal!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Válaszúthoz érkezett a mezőgazdaság. Nem lehet megúszni az innovációt!
Hirdetés
Biztos tudással a jelen és a jövő kihívásaival szemben
Biztos tudással a jelen és a jövő kihívásaival szemben
Akadályozza meg a termésveszteséget, alkalmazzon hatékony gombaölő szert.
Elektromos Polaris Ranger EX 4*4 eladó
Elektromos Polaris Ranger EX 4*4 eladó

2.200.000 Ft

Desta 2,5 tonnás,  dízel targonca eladó
Desta 2,5 tonnás, dízel targonca eladó

1.250.000 Ft

ULMA sztreccsfóliázó eladó
ULMA sztreccsfóliázó eladó

2.500.000 Ft

Gambetti TEV 2500 permetező kocsi
Gambetti TEV 2500 permetező kocsi

1.190.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]