Mérnökferi adatlapja

Becenév:Mérnökferi

Csatlakozott:2008-07-19 21:46:20

Utolsó belépés:2017-07-16 20:41:29

Fórum hozzászólás:246

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-03-12 16:54:43

    Válasz Ares 826 #288. hozzászólására
    Én, hál' Istennek még nem láttam a váltó belsejét! Amit mondasz ez a plusz fokozat bent lehet mindegyikben, akkor váltó robbantott ábráján látnom kellene?! A traktorba lévő kapcsolási séma mutat egy plusz kapcsolási lehetőséget, de az én esetemben a séma se jó! Az enyémben úgy vannak a fokozatok mint a mechanikus váltónál! Amikor hozzám került a gép, megse találtam először a fokozatokat, mert a séma egészen mást mutatott!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-03-06 21:29:08

    Válasz Mérnökferi #2131. hozzászólására
    Elnézést, ha esetleg kicsit félreérthetően fogalmaztam. Tehát két darab "pótot" húztak a traktorok. Csak ezek a "pótkocsik" inkább szekerek voltak gumikerékkel, mint az Szlovéniában is szokásos volt!
    Azért ott sok érdekességet tapasztaltam a trágyakezeléstől a városka központjában lévő traktorjavítóig.
    A sz. szagra azt mondták az természetes, az hozzá tartozik a faluhoz! Az igen zajos gépjavítóra meg az volt a válasz, hogy az apja, nagyapja révén ő volt előbb ott és utána épült köré a város! Sok hasonlót tudnék még mesélni, az egy más világ! Engem meg elüldöztek falura, mert nem kutyát sétáltattam, hanem dolgozni próbáltam!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-03-06 21:15:21

    Válasz R Sándor #2129. hozzászólására
    A piros rendszámos IFA azért könnyebben feltűnhet a rendőröknek, vagy mégse? A rendőrkapitányság közelében most építik át a szennyvízrendszert. Két piros rendszámos billencs IFA dolgozik itt hetek óta :-) Szerintem nem is kellene a munkás embert zaklatni, had dolgozzon, had tartsa el a sok ingyenélőt!Sose felejtem el, Svájc két nagy városában, a fő útján,nem a kertek alatt, kabin nélküli traktor (két-három emberrel) két db gumikerekű (természetesen rendszám nélküli) valamit húzott, magasan szénával megrakva. A széna tetején emberek is szoktak ülni! Elgondolkodtam, hogy Magyarországon a rendőrök mit szóltak volna hozzá? Engem, egy ennél sokkal szolidabb szerelvénnyel videóztak le és betették a rendőrség oktatóanyagába!!!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-03-06 21:01:48

    Válasz zolo55 #2127. hozzászólására

    Pontosítok, hátha hasznát veszed?!
    Az egyik NKH főnöke nagyon jó szándékú, segítőkész és ami a lényeg, a jogszabályokat nagyon jól ismerő ember. Az Ő tájékoztatása révén vizsgázott le korábban két járművem olyan vontathatóságra, amilyenre, akkor, az országban egy azonos típusú se! Erről többet csak személyesen!
    Ma megkérdeztem tőle, mi az igazság T-150 ügyben.
    A T-150-et, Rábát stb. le lehet vizsgáztatni piros rendszámra (kW-tól függetlenül), de akkor elveszíti a vontathatóságot! A forgalmiba a sebességét is lekorlátozzák 25km/h-ra, de ez az MTZ-mnél is így van. Ezentúl viszont csak munkagépet húzhat, teherszállító pótot nem!Amit korábban írtam az én forgalmim adatairól az viszont, természetesen igaz! Ezért nekem az a magánvéleményem/tanácsom, hogy úgy kell eljárni mint én: Olyan traktort kell venni, ami piros rendszámos és mégis be van jegyezve a vontathatóság. Ha ilyet sikerül vásárolnod azzal maszek vizsgabázison sose fogsz megbukni, de lehet, hogy még az NKH-nál se!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-03-06 20:41:23

    Válasz moll1983 #284. hozzászólására
    Egy ismerősöm mesélte, hogy még a Szovjetunióban trolibusszal mentek és mellettük, a föld úton, két pótkocsival vágtatott a T-150. Azt mondja még nézni is félelmetes volt! Én nem voltam ott nem láttam! A másik ismerősöm viszont, rendszeresen 2 póttal hordja be vele a terményt és szereti nyomni neki :-)
    Olyan szóbeszéd is van, nem tudom ezt valaki meg tudja-e erősíteni közületek, hogy a T-150-es váltóba (akárcsak a Kirovecbe) létezik kimondottan gyors verzió is, némi fogaskerékcsere révén?
    Az viszont tény, hogy a honvédségi T-150- be (pl: lövészárokásó) mások a fokozatok!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-03-02 14:15:43

    Válasz zolo55 #2127. hozzászólására
    Továbbá ez van még az Igazolólapomon: 750kg fék nélkülit, 3500kg ráfutófékest. Ez úgy baromság, ahogy van! Az MTZ is 750kg féknélkülit húzhat, a pick-up pedig 3500kg ráfutófékest! Kérdezem én, hol itt a logika? A vontatási sebességről már ne is beszéljünk!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-03-02 10:02:03

    Válasz R Sándor #2125. hozzászólására
    Markost idézve: "Ez így, ebben a formában, nem teljesen igaz" :-)
    Előttem a T-150K piros rendszámos traktorom Igazolólapja (friss műszakival): Átmenőfékkel 20000kg-ot vontathat!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-02-21 20:04:47

    Kollégák!

    T-150K vonófejet és 2db felnit keresnék, ráadásul olcsón smile rolleyes

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-02-21 19:53:50

    Válasz Ares 826 #2121. hozzászólására
    Köszönöm! Akkor, ha jól értem, a függesztő karokat ráteszed a horog hátsó csapjaira és így emeled meg/akasztod a vonószembe?! Utána meg a fix rudakat teszed be, a függesztő karokat pedig leszereled. Ez azért, így elég macerás (lyukra találni??), mondjuk egy MTZ-hez képest! A fix karokat Te csináltad, mert én valahol vastag laposvasból láttam?

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-02-21 08:43:37

    Válasz Ares 826 #2118. hozzászólására

    Köszönöm szépen a képeket! Nem a függesztő karokra kellett volna rákötnöd a fix bekötés helyett? Így kényelmetlenebb felvenni a pótot. Én egy olyanra kaptam halvány ígéretet, aminek a vonószem része úgy néz ki mint az UAZ-é. A felfüggesztő rudak hiányoznak róla, gondolom a felfüggesztő orsókra lehetne ráakasztani?! Nem akarok vele pótot húzni, csak nálunk a műszakin kérnek vonófejet, ha vontatás van a forgalmiba bejegyezve. úgyhogy kell szereznem egy ilyet!

    "Mindenkinek": Vonófejet és 2db felnit keresek!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2019-02-12 21:18:59

    Válasz Ares 826 #2107. hozzászólására

    Elnézést, de annyira nincs itt mozgás ezért csak ritkán "nézek be". Igen az kéne, amit trágyaszóró felakasztásához használnak! Szeretnék egy olyat szerezni, de még sose láttam, nem is tudom hogy van felszerelve?! Köszönöm szépen, ha legalább képet tudnál küldeni

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-11-20 18:14:05

    Kollégák!

    Tudna nekem valaki fényképet küldeni a T-150-es vonófejéről?
    Előre is köszönöm!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-11-20 18:08:08

    Kollégák!

    Tudna nekem valaki fényképet küldeni a T-150-es vonófejéről?
    Előre is köszönöm!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-07-24 18:33:35

    Válasz krisztina8413 #1388. hozzászólására
    Szia! Én mintha UAZ-ét építettem volna bele jópár éve?!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-06-08 09:19:17

    Válasz a2457 #235. hozzászólására
    Ezek szerint már "Te is beszéltél olyan emberrel, aki már hallott olyan emberről", aki hasonló módszerrel cserélt kuplungtárcsát, kinyomócsapágyat stb.smile smile
    Köszönöm, hogy "megvédtél"! Már "azt hittem rosszul emlékszek", ami az én koromban már elő is fordulhat!smile smile

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-06-08 09:07:44

    Válasz Ares 826 #234. hozzászólására
    Köszönöm kedves válaszod! Majdnem egy hónapod volt kiérlelni magadban, ezt a mélyen szántó, de téves gondolatotsmile smile
    Üdv: Feri

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-05-11 15:06:53

    Válasz Szőlész Zolka #231. hozzászólására

    Szia!

    Azt tudod, hogy nem kel hozzá kivenni a motort?
    A hűtőt leszereled és a motort előre tudod húzni a vázon! A "darázsderekat" meg kell támasztani a vázhoz, hogy könnyen vissza is tudd "dugni" a motort, ehhez laposvasból lehet készíteni eszközt.

    Sok sikert!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-02-19 16:32:19

    Kollégák!

    Lógnak a kormánymunkahengerek a csapokon, a csapok meg az öntvényfülekben! Valaki már javított ilyet? A munkahenger fülekbe lehet venni, csapágyboltban, önbeálló perselyeket (nem tudom mi a hivatalos neve), de csapok helyett nagyobb átmérőjűt esztergáljak, vagy gyári újat vegyek, nincs abban túlméretes?

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-02-07 22:05:38

    Válasz nikola #1940. hozzászólására
    Akkor most Kirovec vagy T-150? Lehet, hogy engem bármelyik opció érdekelne!Küldjél fényképet, fényképezz a belsejébe is, ha tudsz!
    Harminc,394, hetvenhat, ötvenkettő
    mernokferi@gmail.com

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-02-07 21:57:56

    Válasz mona.peti #1936. hozzászólására

    Van egy ismerősöm, aki mind a négy traktorjába épített, IFA-ból. A telefonszámát meg tudom adni, ha érdekel, és akkor megtudnád vele beszélni, hogy vállalná-e. Nagy gyakorlata van a beépítésben és szerintem, már több évtizedes jó tapasztalata a használatban. Én is nagyon szeretnék ilyet, de...

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-02-02 16:26:56

    Válasz Dávid Zoltán #6271. hozzászólására
    Nem vagyok most otthon és pontosan nem emlékszek, de nálam, erősítésképpen, az egyik gépre, "papucsként" még egy csődarab (két félből?) is rá van hegesztve. Ha majd haza jutok, megnézem!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-01-03 22:02:45

    Válasz giga #1928. hozzászólására
    A bal elején oldalt, az "U" vasba van beütve, ha lefestették nehéz megtalálni.
    Sok sikert a rendberakáshoz!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-01-02 18:09:18

    Haladok az alváz összecsavarozásával, a jobb oldal már kész! A rugótartó bak két felső szegecsének a kivételével, az összes kicserélve, 16db! 21,5mm-es fúróval felfúrtam, 22-es nem tövigmenetes (mélyhűtött) csavarokat belevertem. A csavarok sima része majdnem végig éri a furatot. Bízok benn, hogy jó lesz, mást úgyse tudok csinálni smile smile

    Kérdésem: Lehet, ha igen hol, vásárolni a kormány munkahengerek "fülébe" perselyeket és csapszeget? Létezik ez valamilyen felújító készletben? Lógnak a munkahengerek!

    Köszönöm, ha segítetek!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2018-01-02 18:04:37

    Kollégák!

    Haladok az alváz összecsavarozásával, a jobb oldal már kész! A rugótartó bak két felső szegecsének a kivételével, az összes kicserélve, 16db! 21,5mm-es fúróval felfúrtam, 22-es nem tövigmenetes (mélyhűtött) csavarokat belevertem. A csavarok sima része majdnem végig éri a furatot. Bízok benn, hogy jó lesz, mást úgyse tudok csinálni smile smile

    Kérdésem: Lehet, ha igen hol, vásárolni a kormány munkahengerek "fülébe" perselyeket és csapszeget? Létezik ez valamilyen felújító készletben? Lógnak a munkahengerek!

    Köszönöm, ha segítetek!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2017-11-27 20:42:32

    Válasz Ares 826 #1917. hozzászólására
    MÉH telepes felvásárlási ár.

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2017-11-27 08:18:46

    Válasz F Balázs #1913. hozzászólására
    Sajnos nincs nekem időm ekkora munkára! Egyelőre megpróbálom a csavarozást, már annyi embertől hallottam!
    "Hirdetésekben lehet találni gyári állapotú alvázat"- ha ilyennel találkozol (olcsón) küld el légy szíves!


  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2017-11-27 08:13:38

    Válasz Ördög János #1912. hozzászólására

    20mm átmérőjű csavarokat raktatok bele vagy felfúrtátok/dörzsáraztátok 22mm átmérőre? Tart a munkahenger bakokban is?

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2017-11-22 22:06:23

    Válasz Ares 826 #1906. hozzászólására

    Az enyém is van 30 éves, de azt hittem a szegecselés örökké tart! Ezért nem is néztem vásárláskor, nem is gondoltam rá! Látjátok ilyen szerencsétlen vagyok! Én még csak ~20ha szántottam vele! Műszaki kapcsán derült ki, hogy "szétesik" alattam a traktor!
    Nem tudom elképzelni, hogy házilag, a traktor felgyújtása nélkül ezt meg lehessen szegecselni?! Az első félkeret jobb oldalán szinte az összes szegecs lóg. A hátsó rugótartó bak (amire a kormány munkahengerek támaszkodnak) mindkét oldalt mozog! Az első vázkeret jobb oldalán a 3db utolsó szegecseket már kivettem. A három különböző vas, amit összefogtak, három különböző vállat koptatott a szegecsekbe! A szegecset úgy tudtam kiütni, hogy meg kellett emelnem a legbelső U vasat, mert a szegecs válla elakadt benn!Ilyen állapotú szegecset, teljes hosszában, normálisan feltömöríteni már lehetetlen! Egy T-150 alkatrész kereskedő azt mondta, hogy T-130 dózer M20x...x1,5mm-es lánctalp csavarjait vásárolják tőle ilyen célokra. Én holnap megyek M22x90-es, nem tövigmenetes csavarokért. Azoknak a menet nélküli hossza a szegecsek hosszával megegyezik. A csavarok tényleges átmérője a menetnél és a sima résznél is 21,8mm. Ha kapok ekkora fúrót akkor azzal, ha nem, akkor 22 fúró élszalagjából köszörülök le egy kicsit és azzal újrafúrom, a gyárilag 21mm-es furatokat. A külső laposvas már felkopott 22mm-re! Ha másnál bevált a 20mm-es csavar, akkor bízok benn, hogy az én szorosabb illesztésem jobb lesz?! A váz összekötő csavaroktól nem félek, az biztos jó lesz (annyi csavar, szorító ereje összefogja), a rugóbak csavarjaitól már jobban tartok, bár ott is van oldalt is szegecs/csavar, nem csak alul. Kevesebb mint 1mm-et fúrni, kézzel, nem egyszerű, feltekeri az embert a gép :-) Van mágnestalpas gépem, de azt meg nem lesz egyszerű mindenhova felrögzíteni, ki kell találnom mindenféle "segéd laposvasakat" hozzá! Légtartályt, hidraulika tartályt, kereket le kell szednem. Állítható, kézi dörzsár 36eFt+ÁFA, meg ennyit feldörzsárazni?!
    Szerintetek a tajgában, a traktoros újraszegecselte?
    Válaszom mindnyájatoknak szánom, nem csak Ares kollégának és szívesen veszem a további véleményeket, tanácsokat!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2017-11-21 21:52:20

    Kollégák!

    A T-150-en szinte minden alváz összefogó és rugóbak tartó szegecs lötyög! Szerintetek lehet hozzá kapni illesztett csavarokat, szegecs helyett? Ti hogy oldottátok meg az ilyen problémát? 21mm-es volt a szegecs. Az "U" vason meg is maradt 21mm-es furat, de a hozzászegecselt laposvason ~22mm-es lett már!

    Köszönöm az okos tanácsokat!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2017-11-21 21:50:19

    Kollégák!

    A T-150-en szinte minden alváz összefogó és rugóbak tartó szegecs lötyög! Szerintetek lehet hozzá kapni illesztett csavarokat, szegecs helyett? Ti hogy oldottátok meg az ilyen problémát? 21mm-es volt a szegecs. Az "U" vason meg is maradt 21mm-es furat, de a hozzászegecselt laposvason ~22mm-es lett már!

    Köszönöm az okos tanácsokat!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2017-10-22 19:20:21

    Válasz Petőfiszállás #1898. hozzászólására
    Beállítás előtt, tapogasd ki, hogy a fékpofa másik felében lévő csavar rendben van-e?! Én úgy vásároltam a traktort, hogy annak a bizonyos csavarnak a drótos biztosítása valamikor elszakadt és a csavar, az idők folyamán, szép lassan kitekeredett, menete gyakorlatilag megsemmisült. Új csavart esztergáltam helyette és vastagabb dróttal lebiztosítottam. A gyárilag kifúrt csavarhoz nem tudtam hozzákötni, hanem az egyel feljebb lévőt fúrtam ki és ahhoz kötöttem. Eléggé inszeminátor munka volt, hónaljig bele kell nyúlni a kuplungházba, de megoldható.
    A gépkönyv szerint, kinyomott kuplung mellett, a fékpofakar és az anya között, 3-3,5mm-nek kell lenni a hézagnak. Én úgy állítottam be, hogy alap esetben ne érjen a tengelyhez, erről szintén tapogatással győződtem meg, ha kézzel tudod mozgatni a pofát, akkor nem ér hozzá. A fékezést tulajdonképpen a rugóerő végzi, de ez így van minden, általam ismert szovjet gépen (MTZ 80, Szk-5). A fentiek alapján, természetesen, a fékpofa csere is megoldható a motor kivétele nélkül! Javaslom, legelőször a kinyomócsapágy és a kinyomógyűrű közti hézagot ellenőrizd!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2017-07-02 19:46:42

    Válasz citroxm #5715. hozzászólására

    Mindenképpen megér egy próbát! Nálam 2db RS (ilyen szempontból mindegy)van vékony aluval összerakva!
    Hidegen, szívónál, kipufogónál is 0,3mm

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-08-22 09:28:50

    Válasz Fiatos Roland #1767. hozzászólására

    Sajnos csak most kerültem gép elé, most meg már nincsenek a tárhelyen! Légy szíves, küld el az e-mail címemre (a nevemre kattintva látható)!
    Köszönöm!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-08-15 13:04:32

    Válasz Fiatos Roland #1759. hozzászólására

    Köszönöm szépen, de ez nekem is megvan! Türelmesen várom a javítási és a kezelési utasítást :-)

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-08-12 15:36:14

    Válasz Fiatos Roland #1755. hozzászólására

    Mindegyiket :-)
    Van, amiből nekem is van, de elég rossz minőségű!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-08-12 07:46:22

    Válasz Fiatos Roland #1750. hozzászólására

    Elküldenéd nekem is? A nevemre kattintva elérhető az e-mail címem.
    Köszönöm!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-04-06 22:33:53

    Válasz Zolii18 #1717. hozzászólására

    Kattints rá a Pdf ikonra, automatikusan letöltődik. Részletesen le van írva, hogy kell csinálni!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-04-06 22:31:43

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-04-06 22:24:53

    Válasz Nabu #1684. hozzászólására

    Írj nekem egy e-mailt vagy hívjál telefonon (mernokferikukacgmail.com)(harmincháromkilencvennégyhetvenhatötvenkettő), kollégámnak van 4db Rába motoros T-150-es. Ő maga csinálta az átépítéseket, mindent tud róla. Sok éve használja őket. Birják egy kuplung tárcsával is! Ebből is látszik milyen jó gépek! Amit irigylek tőle és, ha tudok szerezni két hidat én is megcsinálom, fix diffizár! IFA, levegős, tökéletes!!!
    Engem érdekelne a kidobott motorod!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-03-07 16:13:36

    Válasz Mérnökferi #1655. hozzászólására

    Elnézést, helyesen: "válaszolhatnál rá"

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-03-07 16:09:21

    Válasz mia motor #1654. hozzászólására

    Szerintem nekem szántada választ, nem Magisternek?! Írtam az e-mail címem, vælaszolhatnæl rá! Hol laksz, mi van, mennyiért, fényképek stb.

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-03-06 12:35:40

    Válasz mia motor #1651. hozzászólására

    A 10 év alatt összegyűjtöttet nem adod el?
    mernokferikukacgmail.com

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-02-09 19:51:47

    Válasz Gyoszor #4715. hozzászólására
    Az adagolópadomon kalibrált kémcsövekbe megy a gázolaj és így meg lehet mérni. Láttam a "Jótyukon" olyan videót, hogy esztergagéppel hajtották az adagolót és nagyobb méretű injekciós fecskendőbe porlasztott, az ugye megint beosztással rendelkezik. Könnyebben boldogulnál, ha nem az eredeti porlasztóval akarnál spriccelni, hanem csapos (Csepel, MTZ 50), nem közvetlen befecskendezéses gép porlasztójával. Én MTZ50-ét használom. Az a baj, hogy te mennyiséget nem fogsz tudni mérni, mert nem tudod mennyi fordulat alatt szállított annyit az adagoló. Ez csak arra lenne jó, hogy azt lásd, hogy mindegyik elem ugyan annyit szállít-e. Na de ez meg csak egy több elemes adagolónál kérdés, de a T-16-é egyelemes/köradagoló. Tehát ezzel így sokmindenre nem mész szerintem. A porlasztók beállításához meg vásárolni vagy készíteni kell porlasztóbeállítót. Nemrég sikerült egy mobilt szereznem, olyan mint a csapszegvágó olló, a szárában van a gázolaj. Ezzel úgy is tudsz egy gyors ellenőrzést végezni, hogy ki se veszed a helyükről a porlasztókat. Jó tudom, hogy így nem az igazi...
    Villanymotoros kérdésedre meg inkább visszakérdeznék, milyen van? Egy keverőtárcsás mosógép motorja nem vinné el, de szerintem már talán egy 1440/min. 400W-os motor jó lehetne, főleg ha az indítókondenzátoros, nem pedig állandó üzemű kondenzátoros, vagy növelt ellenállású a segédfázis tekercselése.

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-02-01 13:32:51

    Válasz sandor.tamas.david #4687. hozzászólására
    A T25 és a T16 egyforma motorokkal rendelkezik! Én is előnybe részesítem az 5 gyűrűs dugattyukat, de csupán ezért ki ne cseréld!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-02-01 13:28:46

    Válasz a2457 #4686. hozzászólására
    Annyi embertől hallottam már ezt az olajat felkapja dolgot, én még nem tapasztaltam, egyik orosz gépemen se. Szeretnék fizikai magyarázatot hallani a jelenségre!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-01-22 19:37:15

    Válasz balázsi #1318. hozzászólására
    17-es szíj nincs is a kombájnon! A két 22-es hasonló,de nem tudom jó-e. Az is kérdés, hogy Te milyen méretet néztél? A kombájn katalógusban, a középméret van megadva (Lp,Lw, Ld),régen ezt használták. Ma inkább az Li (belső méret) vagy La (külső méret), vagy mindkettő szokott szerepelni a szíjjakon.
    Szerintem mégse jó, elég nagy az eltérés, akármelyik méretet nézem.

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-01-22 19:18:29

    Válasz endypapa #1317. hozzászólására
    légy szíves add meg az email címed/írj egy emailt!
    mernokferikukacgmail.com

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-01-18 08:43:18

    Kollégák! SZMD-19 kipufogó gyűjtőcsövet és kanalas boronát keresek, akinek van, kérem jelentkezzen!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-01-18 08:42:33

    Kollégák! SZMD-19 kipufogó gyűjtőcsövet és kanalas boronát keresek, akinek van, kérem jelentkezzen!

  • Ugrás a témához » Mérnökferi | 2016-01-18 08:41:23

    Kollégák! SZMD-19 kipufogó gyűjtőcsövet és kanalas boronát keresek, akinek van, kérem jelentkezzen!

Fórum szabályzat

Elolvasom »

// SZERVERBŐVÍTÉS //

Áprilisban közel 1 millió látogatónk volt, és folyamatosan csúcsokat dönt az Agroinform.hu látogatottásága, ezért bővítjük és továbbfejlesztjük a portált kiszolgáló szerverparkot. Kérünk, ha bármilyen lassulást, működési rendellenességet tapasztalsz a portálon, ezen a linken jelezd. Köszönjük!

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]