Dutrás-Pisti adatlapja

Becenév:Dutrás-Pisti

Csatlakozott:2012-04-21 09:31:40

Utolsó belépés:2019-03-29 17:42:22

Fórum hozzászólás:57

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2019-03-29 17:50:09

    Helló,sziasztok!
    Ha valakit érdekelne alig használt bagodi kettes eke(lehet állítani).
    Az árat telefonon,harminc,kilenc,nyolc,kilenc,negyven,negyven.
    ekeeke1eke2
    smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2018-10-10 18:40:59

    Válasz broll79 #598. hozzászólására

    Helló!
    Hát ha logikusan gondolkozom,akkor a traktor TLT hajtása 550f/p.Az áttétel szerintem 1:2 hajtás lassítva,tehát kb.250-300 között!
    Azt tudom,hogy nagy fogaskerék hajt kisebbet.
    Nem szabad túl pörgetni a szivattyút,mert hát ugye nincs csapágyazva a belseje.
    Talán tudtam segíteni Pisti.
    smile thumbupcoolsmile thumbupsmile thumbupcool

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2018-10-09 17:48:17

    Válasz laszlofeher95 #591. hozzászólására

    Helló!
    Igazat mondanak a fórum tagok!
    220V/2,2-3KW is nagyon kis teljesítményre képes!A hidraulika szivattyú elég sokat le vesz a teljesítményből.
    Nézzél meg amcsi videókat hasítógépekről,és megfogod látni,hogy a motorok teljesítménye általában 5 Le-től felfelé vannak.
    Minél nagyobb a munkahengered annál lassabban fog haladni!
    Ha azt akarod,hogy nagyon gyors legyen,ahhoz legalább a motor teljesítménye,legalább 30-50 Le-ös legyen.
    Az én hasítógépem traktor hajtású,áttételesen lassítva a hidraulika szivattyú forgása.IFA hidraulika szivattyú,JCB munkahenger,kombájn hidraulika vezérlőtömb,saját tervezésű asztal.
    Videó:
    https://www.youtube.com/watch?v=p0W71jSvJxg
    https://www.youtube.com/watch?v=UMjmUuMfcOc&t=18s
    Másold be ezeket a linkeket!
    smile thumbupsmile aikidosmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2018-08-21 18:39:34

    Üdv mindenkinek!
    Olvasom mindig ezt a fórumot.
    Szeretném megosztani a tapasztalatomat.
    Olcsón szerettem volna én is ki hozni a kúpos hasítógépet.Sikerült is mert kb. 20ezer forintból el is készíttetem.
    Működött addig,míg egyenes szálú akácot hasítottam vele,majd jöttek a csomós akácok.
    Aztán jött a hideg zuhany,igaz hogy a traktorom 30 lóerős,de egy az egyben szét vágta a kuplung szerkezetet!
    Hát amit kínlódtam mire helyre hoztam+csőkulccsal tekertem ki a kúpot a fából+rengeteg forgácsot csinált.
    Ezeket a kúpos hasító gépeket szerintem legalább 50 lóerő felett lehet használni!
    Ezek után vásároltam olcsón egy függőleges maszek építésű hidraulikus fahasítót(50cm fához).
    Majd átépítettem vízszintesre,méterfára.
    Azóta vígan hasítom a méterfát.
    És jön a kérdés,hogy miért nem függőlegesre építtetem?
    Egészségügyben dolgozom és rengeteg olyan balesetessel találkoztam,akit szemközt vágott a fa!
    A vízszintes hasító tőlem inkább távol repül a fa!
    Videók a hasítókról:
    https://www.youtube.com/watch?v=xRCaFV4BRAs

    https://www.youtube.com/watch?v=UMjmUuMfcOc

    https://www.youtube.com/watch?v=p0W71jSvJxg

    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2017-11-20 19:39:10

    Válasz medikus #124. hozzászólására
    Szia!
    Akkor mégis jó a számításom ugye?
    smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2017-11-20 19:24:11

    Válasz medikus #121. hozzászólására
    Szia!
    Neked hogyan jött ki a 847f/p?
    Írd le,akkor te is a számítást!
    Amúgy gyári adat 600-900mm szalagfűrész tárcsa átmérőre 20-30 m/s ír!
    smile aikidosmile aikidosmile aikido

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2017-11-20 19:07:38

    Helló kamus!
    Képlet!
    N2=szalagfűrész tengely fordulatszáma (?)
    N1=hajtó motor fordulatszáma (1440 ford/perc)
    D2=szalagfűrész tengelyre erősített szíjtárcsa átmérője (300 mm)
    D1=hajtó motor tárcsa átmérője (120mm)
    N2=N1*D1/D2
    N2=1440f/p*120mm/300mm=172800/300=576f/p
    Tehát:szalagfűrész tengely fordulatszáma így
    576 fordulat/ perc.
    600mm-es szalagfűrész tárcsának gyári adat szerint 800ford./perc kell mennie!
    Valamelyik szíjtárcsának nagyobbnak kell lennie!
    N2=1440f/p*167mm/300mm=240 480/300=801f/p
    Én a helyedben D1=hajtó motor tárcsa átmérőjét növelném 167 mm-re!
    Talán tudtam segíteni 10 évi tűzifa fűrészelés után!
    smile winksmile thumbupsmile wink

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2017-09-13 08:33:12

    Válasz Felvidéki67 #33054. hozzászólására
    Sziasztok!
    Itt tudjátok megnézni a videót,44,27 perctől:
    https://tenyek.hu/tenyek/243488_tenyek-teljes-adas-2017.-szeptember-12.-kedd.html

    smile winksmile winksmile winksmile winksmile wink

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2017-07-11 19:49:00

    Sziasztok!
    Bár ugyan nem T-25-ös traktorom van,de T-25 traktor motor van beépítve!
    Mivel én sem használom napi viszonylatban a traktoromat,ezért nálam is hosszú leállás alatt levegős lesz a rendszer.Ilyenkor használom a kézi tápszivattyút,amivel a rendszerben lévő levegőt gázolajjal együtt vissza nyomatom a tartályba!
    Igazából ezzel a tápszivattyúval valóban nem lehet 150 bar nyomást csinálni.
    Indítás előtt a tápszivattyút kitekerem és pár csepp kétütemű olajjal teszek oda.
    Utána nekem is keményebb lesz a kézi tápszivattyú!
    Ha magas nyomású része nem működik az adagolónak,akkor csinálhat bármit,soha el nem tudja indítani!
    Sajnos tapasztaltam, mikor megvásároltam a motort!
    Csak adagolós nyúljon hozzá!
    Talán tudtam segíteni István.
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2017-06-25 15:32:36

    Bocsi!
    Az AGT830-as traktort szerelték 30 lóerős motorral is!
    Amit írtam az tényleg 26 lóerős!
    smile oopssmile oopssmile oops

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2017-06-25 15:27:36

    Helló!
    AGT 835 T/S SZINKRONIZÁLT 37LE traktor első kerék kormányzású !

    Motor: LOMBARDINI LDW 1603. 4 ütemű diesel motor.Három hengeres 1649 cm3. 27.5 KW 35LE teljesítmény.
    Vízhűtéses motor. EURO 3A .Sebváltó szinkronizált 8 előre és 4 hátra.
    Normálkardán 540/1000 U/ min.Mechanikus fékrendszer.
    Gépméretek:Szélesség 120-134cm.Hosszúság 290cm.Magasság borulásgátlóval210cm.Fordulási sugár 4,8m.
    Gépsúly 980 Kg.Sebesség max:30km/h.Üzemanyagtank 21 liter.
    Elektromos rendszer 12v.Kerékméret széria 7,50 x 16.

    AGT 830 csuklós traktor 26 LE alapkivitel .

    Négyütemű léghűtéses dizel motorral szerelt . Motor 9 LD 626,2 kéthengeres 26 LE . 1,248 cm3.Üzemanyag tank 16 liter .9 sebesség , 6 előre és 3 hátra 2,4-22km/h sebesség . Kardán 540 / 1000 ford./perc.Hidraulika hárompont hátsó kat 1 -es 900 Kg emelés .Hidraulika csatlakozó 1x 2 kimenet direkt és egy kimenet pótkocsi billentés .Hidraulika 21,8 lit /min.nyomás 160 bár ,Difrenciálzár mechanikus elsőkerékre .Kerékméret 7,50 x 16 " , szélesség 116cm .

    Tehát 5 lóerő+egy hengerrel nagyobb.
    Az AGT830 fogyasztása mivel egy hengerrel kevesebb,ezért kevesebbet is fogyaszt.
    De mivel a másik három hengeres ezért nagyobb a lóerő,fogyasztás és a súly!
    El kell dönteni,hogy mire szeretnéd használni és milyen vastag a pénztárcád!
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2017-01-29 09:45:56

    Válasz Mtom #31871. hozzászólására

    Szia Tamás!
    Csak úgy tudom megmutatni,hogy megnézed a videóm.
    Kb.4,05 percnél látod a lényeget.
    https://www.youtube.com/watch?v=UMjmUuMfcOc
    smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2017-01-28 10:26:35

    Válasz Mtom #31861. hozzászólására
    Szia Tamás!
    Én a függesztést nagy szemű lánccal oldottam meg régebben.Ez azért volt, mert nem volt úszó állásom.
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-12-27 19:37:20

    Válasz Faragó János #6045. hozzászólására

    Helló János!
    Szerintem az adagoló magasnyomású része ment tönkre!Ezt csak úgy lehet orvosolni,hogy leveszed az adagolót és elviszed szakemberhez,az kicseréli és beállítja megfelelő mértékre.
    Én is így jártam, mikor megvettem a T-25-ös motoromat.
    Ha az adagoló megfelelően működik,akkor a nyomócsöveken,mikor fel van lazítva, nyomi kellene a gázolajat!
    A T-25-ös adagolón nekem van kézi szivattyú,amit indítás előtt én is megszoktam nyomkodni,hogy a levegőt nyomja ki.
    Ez csak az én szerény véleménye,aztán még lehet más probléma is.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-12-03 17:39:21

    Sziasztok!
    Látom mindig az indításnál vagytok.Egy tapasztalat.
    Amikor Dutráim voltak,akkor úgy oldottam meg az indítást,hogy párhuzamosan volt összekötve kettő 55-Ah-ás akkumulátor. Dutrán is volt dekompresszor,de sosem használtam.Inkább azt gondolom,hogy ha jó az izzítás és jók az akkumulátorok,van kompressziója a motornak,akkor lehet akár hány fok,akkor is indulnia kell!
    Még talán úgy lehet javítani az indításon,hogy a gázolajba valami téli adalékszert tenni,hogy ne fagyon meg benne a víz!Természetesen a motorolajba is lehet olyan adalékszereket tenni, ami könnyebbé teszi az indítást.
    Az én motoromon is van áttételes önindító,de ég és föld a különbség a régi és az új között,meg hát nem kell hozzá akkora batár akkumulátor!
    Egy jó közmondás:Kinek a pap,kinek a papné!
    De viccesen:Kinek a pap,kinek a paplan!
    smile thumbupsmile winksmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-11-30 09:34:58

    Válasz sanislo90 #20789. hozzászólására
    Szia Szaniszló!
    Nálam az indítómotor is áttételes,amúgy akkumulátor pedig 63 Ah-ás.Van egy videóm,ahol az indítást meg tudod nézni.A videón látszik az izzítás relé,de az nem fog pirosan izzani,de nagyon meleg!Úgy lett megépítve,hogy lett nézve a levegő torokban lévő izzító gyertya.A fiam autó villamosság szerelő és nagyon érti a dolgát.
    Itt a videó,igaz hogy a traktor szervóval kapcsolatos,de látni a lényeget.
    https://www.youtube.com/watch?v=IgRSTfWJx-U&t=16s
    smile thumbupsmile karatekasmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-11-27 21:26:30

    kép
    kuplungkuplung-1

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-11-27 21:23:20

    Szerintem nem lehet rosszul összerakni!

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-11-27 20:22:21

    Üdvözlet mindenkinek!
    Igaz,hogy csak T-25-ös motort használok T4K-ban,de talán tudok én is segíteni.
    Amikor szét lett húzva a motor a váltótól,akkor a kuplung tárcsát meg próbáltátok a nyelestengelyen?
    Én amikor összeépítettem még óvatosan zsírt is tettem a nyelestengelyre. Azóta nincs próbléma a kuplunggal. Nyelestengelyen a kuplungtárcsának úgy kell csúszkálnia,mint a kés a vajban!
    Aztán a központosítás is nagyon fontos dolog!
    Bocsánat,hogy beleugattam a témába,talán tudtam segíteni István.
    smile thumbupsmile thumbupcoolsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-11-26 19:22:12

    Válasz --Geri-- #31352. hozzászólására
    Helló Geri!
    Csak annyit szeretnék még a szalagfűrésszel kapcsolatosan,hogy ne sajnáld ki az anyagot!
    Itt arra gondolok,hogy legyen erős anyagból,hogy ne tudjon berezegni üzem közben,mert neki fog állni pattogni az asztal és nehéz lesz fűrészelni.
    Lásd a nagyobb kategóriás szalagfűrészeket,hogy mekkora súlyuk van!
    Abból igazat adok magisternek,hogy 600-nál kisebbet ne csináltasd.Ha nem akarsz hamar elfáradni,akkor csináltasd a szalagot, kicsi fogúra!
    Talán tudtam segíteni István.
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-11-26 19:07:10

    Jó estét kívánok!
    Indítással kapcsolatosan,nekem is áttételes önindittóm van,63 Ah akksival,izzítással nagyon könnyen indul.Az izzítást úgy lehet megnézni,hogy le kell venni a levegőszűrő egyik részét.Természetesen a motor felőli részét, amibe van az izzító gyertya azt nem.Ha van rendesen izzítás,akkor az izzító gyertyának forrónak kell lennie.Ha jól van beállítva a motor adagolója,akkor kell indulnia a motornak.
    smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-11-25 18:04:44

    Válasz krizol #31345. hozzászólására
    Szia krizol!
    Én is már csak 3 embernek fűrészelek.
    A Dutrám már nincsen meg,T4K-10A30-al hajtatom.
    Itt egy videó:
    https://www.youtube.com/watch?v=obbapP53PVU
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-11-25 10:43:25

    Válasz --Geri-- #31339. hozzászólására
    Helló Geri!
    Több szempont miatt is javaslom neked a szalagfűrésszet.
    1.Kevés fűrész por van utána,körfűrésznél sokkal több!
    2.550-es szalagfűrésznél kb.20-25cm átmérőjű fát is el tudsz vágni,körfűrésznél ez kb. 15-20 cm.
    3.Ha elszakad a szalag, az nem fog kárt tenni benned,körfűrésznél ha letörik egy fog vagy eltörik a lap,hát nem lennék ott az biztos!
    4.Itt egy vágás alatt át tudod fűrészelni a fát,körfűrésznél többször kell forgatnod!
    5. A szalagfűrész lap szerintem sokkal több vágást kibír mint a körfűrész lap.
    6.Még az éleztetés is talán olcsóbb.
    7.Ezt bármivel meg tudod hajtatni.
    Hidd el hogy jobb a szalagfűrész,mint a körfűrész!
    Körfűrész az szép anyag vágáshoz jó!(mint a bútorlap vagy deszka)
    Több mint 10 évig vágtam tűzifát!
    Nézd meg itt a videót:
    https://www.youtube.com/watch?v=1_U5BDOnE0Y
    smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-11-23 17:56:01

    Válasz Csire #31307. hozzászólására
    Szia Csire!
    Holnap hívd fel nálunk itt Zalaegerszegen (Varró Művek 06/92 510-805,06/92 510-806),itt csinálnak hüvellyel dugattyút és gyűrűt hozzá.
    Meg ha elmondod mi a problémád,akkor talán még így is legyártják neked az alkatrészt.
    Talán tudtam segíteni István.
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup
    smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-10-25 18:45:31

    Válasz apjuk #31075. hozzászólására

    Helló!
    Ugyan nem japó traktorral húzom ezt az ekét,de kb. súlyra megegyezik a 20-25 lóerős gépekkel.
    Az én gépem egy T4K 10A 30LX saját gyártású gép,ami 1000 kg és 30 lóerős.
    Itt egy videó traktorról:
    https://www.youtube.com/watch?v=5WwykkfxwdU
    Ezen a videón pedig láthatód az ekémet:
    https://www.youtube.com/watch?v=vP1uWx6GAos

    Bocsi srácok,tudom hogy japó traktoros oldal!
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup
    smile wackosmile wackosmile wacko
    smile oopssmile oopssmile oops

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-10-03 19:52:47

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-10-02 12:37:39

    Válasz lakatosr66 #30910. hozzászólására

    Szia Robi!
    Múltkor beszéltem a G.Istvánnal.Nem lehetséges a vásárlás.Mert nem éri el az egy misit. De azt mondta, hogy ezt már veled megbeszélte.
    smile confusedsmile wackosmile cursing
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-10-01 16:06:23

    Válasz otkota #30893. hozzászólására

    Szia itt egy hirdetés:
    http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/kubota-k1-6-kistraktor/h_6679420?ref=f4da57aa
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-09-10 20:28:36

    Válasz lakatosr66 #30773. hozzászólására

    Helló Robi!
    Jófogás tényleg nem jött át.De a Agroinformos igen.
    Majd akkor érdeklődök az úrnál.smile winksmile winksmile wink

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-09-10 19:59:30

    Válasz lakatosr66 #30762. hozzászólására

    Helló Robi!
    Szia nem akarlak zaklatni,kérdésem a következő lenne?
    Jófog..... hirdetsz egy Kubota B7001 kistraktort.
    Hogyan lenne a hitelre vásárlás?
    Ha nem akarsz nyilvánosan írni,rá kattintasz a nevemre és kiírja az e-meil címem.
    Köszi Pisti.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-05-22 09:33:27

    Sziasztok!
    Bár nem japán traktoros téma,de vannak japán és másfajta traktorok is.
    VIII. Öreg és Veterán Traktor Találkozó Zala megyében Zalaszentgrót-Csáford Június. 04-én 8:30-tól. Bármilyen traktorral lehet jelentkezni 3000Huf ellenében.Itt lesz traktor bemutató (új RENNER),fűnyíró traktor verseny,felvonulás,különböző ügyességi versenyek,Sláger Tibó buli.
    Ha valakit érdekel, jöjjön el!
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup
    smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-05-21 11:57:35

    Válasz Zsoltár70 #30004. hozzászólására

    Szia Zsoltár70!
    A fiam autóvillamosság szerelő és ezt tanácsolja: ellenőrizd az olajnyomást és ha az rendben van, akkor a gombának van baja (alapból zárva van a gomba, ezért kap áramot az izzó, megfelelő olajnyomásnál pedig megszakitja az áramkört és ezért alszik el a lámpa).Ez a gomba nyomáskapcsolóként működik. smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-04-02 20:47:53

    Válasz yanmarf15d #29353. hozzászólására
    Mindenképpen a nagy ellenállás miatt van ez a probléma, Led esetén nem mérvadó az "izzó" ellenállása, ha fordítva van bekötve akkor nem világít, csak akkor nagy az ellenállása...
    Valószínű, hogy valahol megnövekedett az ellenállás a rendszerben, ezt okozhatja kosz vagy szálszakadás a vezetékben. Remélem tudtam segíteni.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-04-02 20:30:09

    Válasz yanmarf15d #29350. hozzászólására
    Szia,kisebb watt számú legyen az izzó.
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-03-11 19:44:02

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-03-11 18:40:19

    Válasz vrxlaci #28876. hozzászólására

    Szia Laci!
    Én inkább csak arra gondoltam,hogy a első hajtás ki van-e építve rajta?
    Gondolom az első híd csak pénz kérdése.

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-03-11 18:25:27

    Sziasztok!
    Olyant szeretnék kérdezni tőletek,hogy melyik az a típus, (hátsó kerék hajtású)amelyiket át lehet alakítani első kerekesre?Vagy nem lehetséges?
    Előre is köszönöm a segítséget.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-02-28 14:02:51

    Válasz lakatosr66 #28687. hozzászólására

    Szia!Ez természetes,ez a fórum azért jó mert mindenki megosztja a tapasztalatát,amiből lehet tanulni.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-02-28 08:44:29

    Válasz lakatosr66 #28678. hozzászólására

    Szia Robi!
    Részvétem a kutyusod miatt.
    Te egy igazi állatbarát vagy.Én is szeretem a kutyusokat,fiam meg már 21 évesen meg van örülve érte.Csak az gond,hogy van egy 87 éves anyós pajti aki korlátozott a mozgásban és ezért nem tarthatok itthon kutyust.Talán majd eljön az az idő is.
    Még egyszer részvétem.István

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-02-27 18:42:09

    Válasz lakatosr66 #28669. hozzászólására

    Szia Robi!
    Az a baj ezzel,hogy aki adja orvos az nehéz eset.
    Ráadásul valami svéd érdekeltségű a műveseállomás.
    Nincsen Ausztriában ismerősöd?
    Lehet hogy ott a gyógyszertárban adnak.

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-02-26 18:23:39

    Válasz lakatosr66 #28650. hozzászólására

    Szia Robi!
    Ezt a EPO-t Művese-Gondozóban adják csak!Annyira drága szer,hogy receptre fel sem írják.
    Általában veseelégtelenséggel járó vérszegénység kezelésre adják.Csak azért tudom,mert egészségügyben dolgozom.
    Az állatorvos nem tudna neki infúziót adni, hogy egy kicsit a veséjét stimulálja?

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-02-12 18:16:27

    Válasz Elitjocko #28313. hozzászólására

    Szia Joco!
    "Nincs benne olaj"
    Igazad van működés szempontból,de amit írtál azt rosszul fogalmaztad meg.Ha nem lenne benne olaj akkor nem tudnád felemelni a platót!
    A gyári pótkocsiknál tartályba épített kézi pumpa és cső van.Abból igazad van,hogy nem marad benne olaj,mert a plató kinyomja a munkahengerből az olajat.Nem kekeckedni akartam,nem piszkálni szeretnélek.Ennél nagyobb problémánk sose legyen!
    Még egyszer bocsi István.smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile smilesmile smilesmile smile

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2016-02-11 11:33:32

    Válasz Elitjocko #28281. hozzászólására

    Bocsi Joco,hogy beleszólok!
    Ha nem lenne olaj a munkahengerben,akkor nem tudnád fel emelni a pótkocsi platóját!Azért egy irányú,mert vissza felé a plató saját súlya nyomja vissza az olajat.Hogy értsed,úgy műkődik mint egy autó emelő!
    Itt olyan esetleg elő szokott fordulni,hogy leragad a golyó benne a kosztól.Ha munkahenger karmantyú elkopik,akkor átengedi az olajat.Egy alapos tisztítás,tömítés,cső csere és olyan mint új korában.
    Nézd meg ezt az oldalt:
    http://kertitraktor.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=102146
    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2015-12-20 17:26:02

    Válasz Tomi19921220 #27348. hozzászólására
    Tamás!Boldog születés napot kívánok!
    Szép a trakid,jól dolgozik.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2015-11-15 20:15:37

    Jó napot,sziasztok!Nagy olvasója vagyok ennek a fórumnak.Szeretem a japán technikát,sajnos még csak az autóm japán.Talán majd én is elérek odáig, hogy a trakim is japán lesz!
    No,jelen pillanatban egy TZ4K-30 tulajdonosa vagyok. A Rába-15-ös videót én is párszor megnéztem.Ez a kis gép nagyon fel lett újítva!
    Én a srác helyében a függesztő karokat lecserélném állíthatósra.Az eke, ha ki lett volna fényesítve talán könnyeben vitte volna a gép.A harmadik pontot is állíthatósra kellene cserélni,dőlésszög miatt.Ha én szántottam volna,előtte egy lovas boronával megjártam volna.Gyárilag ezek az ekék vannak hozzá!
    Én is azt mondom,hogy nem könnyű szántani!
    Srác javára írva,hogy első szántás és nem egy otthonülő típus!Bocsánat hogy bele szóltam a fórumba!Istvánsmile thumbupsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2015-10-05 20:02:27

    Válasz Wendelke #19070. hozzászólására
    Szia!Ez puszta véletlen,hogy ilyen motor van benne.
    Ezt tudtam olcsón szerezni.Nád arató gépben volt,amit ki akartak vinni a méh telepre.smile biggrin

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2015-10-04 21:26:40

    Válasz Myrrdin #19060. hozzászólására

    Helló!Nekem csak ilyen csettegőre telik!Hidd el hogy hálás kis gép.smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolTz4K30

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2015-10-04 18:26:12

    Köszönöm a hozzászólásokat.Megoldottam mechanikusan.Volt egy 15 báros órám,ami mutatja a nyomást.Ami adta a jelet, az sem volt jó!Igy begazultam és át alakítottam mechanikusra.Szerintem sokkal pontosabb!Még egyszer nagyon köszönöm a segítséget István.smile thumbupsmile smilesmile smilesmile smile

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2015-10-04 09:30:15

    Én négy csatlakozási pontot találtam. olajnyomásmérő-1

  • Ugrás a témához » Dutrás-Pisti | 2015-10-04 09:14:31

    Bocsi a kép lemaradt.olajnyomásmérősmile oops

[bezárás x]