Hirdetés
Fórum
Becenév: | Bertalan Attila |
---|---|
Csatlakozott: | 2012-06-01 15:37:11 |
Utolsó belépés: | 2017-01-22 12:25:30 |
Fórum hozzászólás: | 40 |
Fórumhozzászólásai
- SPC-6 vetőgépek új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- GPS működése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
- Vadkártérítés új
- Sütőtök-gond új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
Cikkajánló
Hirdetés
A cirok gyomirtása sikerrel, kíméletesen
Egy újabb eszköz, amivel sokat tehetünk a sikeres ciroktermesztés elérése...
Támogatott tartalom
Előzmény: Nskype #595 hozzászólása
892-es traktort nem ismerem, tehát nem tudom, hogy 24 avagy 12 voltról indít. Volt mérőt ne keverd össze az amper mérővel. Egyszerűen megtudod,hogy mi a baj, ha a generátorhoz bekötsz egy lámpát! Ha elalszik akkor van töltésed és jó lesz a traki. ha nem akkor a generátor rossz! Az a kis piros lámpa nálam új korában megadta magát, én azóta egy másik lámpával nézem a töltést! Igaz átalakítottam a rendszer 12 voltos indításra!
Előzmény: mtztom #593 hozzászólása
Szia!
MTZ 952.3 trakival sok az elektromos probléma, mert a vezetékek alumíniumból vannak! Ha kibontod a műszerfalat és felhívsz segítek elmagyarázni mit hova kössél. 304474043 ezen elérsz!
Sziasztok! Igen sajnos ez szegényesebb volt mint két éve. Sokan hiányoztak, de sok hazai gyártó ott volt. Olvastam valakitől, hogy ez már nem a parasztnak szól! Ebben van az igazság! Már két éve is ezt láttam, plázacicák lavíroztak a traktorok között és ész nélkül osztották az észt! Agroinform standját megtaláltam, kávéztam is de Melcsi nem volt. Ami meg a legjobban elkeserít, magyar gyártmányú gépek elérték a nyugatiak árát! Kíváncsi leszek mi lesz tavasszal. De ettől függetlenül, a szakadó eső ellenére,jól és kellemesen elbeszélgettem azokkal a gyártókkal akiktől már vásároltam. Költeni nem akartam, de egy grúberral és néhány kocával gazdagabban tértem haza! Párom reakcióját nem kommentálom!
Előzmény: domi 106 #7338 hozzászólása
Na végre egy megyei! Küldeni fogom! Kukorica aratás után bármikor jöhetsz, mi nem használjuk teljesen feleslegesen lett megvéve! De akkor még itt sok volt az okos! Van Zúzós adapterem is, és sok mindenem kukoricához!
Traktor vásárlás előtt állunk!2 megbízható MTZ mellé keresünk nagyobbat! Rába 180, Zt 323 és John Deere 4630 között lehet választani! Szívem a Rába felé húz! Véleményeteket várom ezekről, de esetleg más típusokról is!
Előzmény: domi 106 #7334 hozzászólása
Szia!
Győr megyében ,Lipóton vagyunk helyileg! Kompletten az új cucc 180 000 Ft
Előzmény: JD 4630 #2229 hozzászólása
Köszönöm! Egyébként milyen árba mennek ezek a gépek?
Előzmény: JD 4630 #2229 hozzászólása
Köszönöm! Egyébként milyen árba mennek ezek a gépek?
Előzmény: JD 4630 #2226 hozzászólása
Vitázni nem szeretnék! eddig két típust láttam, amelyiknek nem volt első-hajtása, és olyant amelyiknek hidrós első-hajtása volt!
Előzmény: Zolii18 #5908 hozzászólása
sajnos más ötletem nincs egyenlőre! Esetleg látni kellene. Többet én nem tudok mondani. sajnálom, hogy nem tudtam segíteni! De ha 14re akarsz fülkét nálam van egy tokkal vonóval!
Előzmény: Zolii18 #5906 hozzászólása
Szia! Fülke biztosan nem jó, teljesen más a mérete, másak a műszerek is! Hidraulika az 524-ben elektromos vezérlésű, tehát a karok sincsenek benne! Szárnál esetleg vegyél vissza a fordulatból, egyszer nálam is volt ilyen!
Előzmény: domi 106 #7325 hozzászólása
Szia! nekem valamennyi Dominátor azzal van szerelve! Igen nem kell a komplett kosarat kivenni, csak a 3 tálcát kell cserélni! Gyorsabb az átszerelés még egy embernek is. Ilyen kosarat tudok eladót teljesen új 3 gabona és 3 kukorica kosárral együtt!
Sziasztok!
Jó állapotú JD 4630 traktort szeretnék venni. lehet kettő, vagy akár négy kerék meghajtású is! De közben érdekelne a véleményetek is erről a gépről. Ha valaki tud ilyen gépet kérem jelezze! Köszönöm a segítségeteket!
Előzmény: Bán Zsolt #360 hozzászólása
Én ezért megyek a lányaimmal szombaton, mert ha nem járjuk be akkor vasárnap bepótoljuk! Nagy vásárlás előtt nem állok, inkább nézelődöm! Talán még álmodozom is :-)
Előzmény: fida91 #3070 hozzászólása
Szia! A képen látható Grúber pedig VN. Mosonmagyaróváron gyártották 2008-ig! Nekem is van belöle kettő, és közvetlen a gyártól vettem!
Jó állapotú ZT 323-at keresek kisgazdaságomba! Ha tudtok, kérlek jelezzetek! Köszönöm!
Előzmény: .Man #349 hozzászólása
Élni fogunk a lehetőséggel! Köszönjük a meghívást
Dominátorhoz kukorica szerelék kompletten eladó! Érdekel valakit?
Dominátorra való Oros zúzós asztalom van eladó, rengeteg pótalkatrésszel, kukorica dobkosárral egyben! Érdekel valakit?
Nem kell a pótkocsikat átíratni, elég ha üzembentartóként a családtagodat nevezed meg!De ezt az itt kommentáló biztosítási ügynök is tudja! Ja neki üzenem, hogy a biztosítási díj emelkedésének semmi köze a kamionosokhoz! Csak tanulmányozd a statisztikát és rájössz! Itt arról van szó, hogy a biztosítók mindegy melyiket is nevezzük, mocsok szarházi cégek!
Előzmény: rsándor #5723 hozzászólása
ha minden igaz nekem van,reggel megnézem és jelzem
ma voltam vizsgán! MTZ 952.3 Mg vontató + 2 db HW 6011 piros rendszámosok. KPM azt mondta 2016 decemberig húzhatunk 2 pótkocsit, 2017 januárjától csak fekete rendszámosokat és csak egyet!
Én nem értem! De hogy értsétek egy emailt írtam a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak, és ha választ kapok, mind a kérdéseket, mind a válaszokat közzéteszem! Mert olyan nincs, hogy egy törvényt, másképp értelmeznek Győrben, és Máshogy Békéscsabán! Ez lehetetlen! Én tudom amiket leírtam, hisz mi betartjuk a törvényeket! Mondjuk a Csabai kpm-mel nekem is volt összetűzésem éppen ma két éve!Fel is függesztették a két illetőt! Ami lehet meglepő lesz, teljes Eu-ban a vizsgáztatás közös törvény alapján történik! Ha meg jön a válasz, ide berakom!
Előzmény: #601 hozzászólása
Annyit azért megteszek, hogy rákérdezek holnap Győrben, mire is hivatkozhatnak nálatok! Úgy is megyek vizsgára, és már engem is érdekel. Na meg azt se felejtsük el, Németországban is gyártanak felépítményt, amit nálunk is forgalmaznak. Ezek szerint azzal sem engednék át! De utána járok! Mert nálam van jogszabály, de abban csak az van, hogy az alváz nem átalakítható, de a szerelvények igen! Pótkocsid szép lett, nem kell ennél sem szebb, sem jobb!
Előzmény: #597 hozzászólása
Tobszi! Kérjétek el a törvényt amire hivatkozik! Kíváncsi lennék a reakciójára! 8 éves koráig vagy köteles a gyári állapotban tartani! Erről viszont törvény van! Mond el nekem mtz 45.öshöz hol kapok benzines önindítót? Vagy estig sorolhatnám! Törvényt kérjetek és nézd az arcán a mosolyt, rögvest rá fagy! Amit mi 18000kg vizsgáztatunk, az csak úgy megy, hogy a fék és a rugó át van alakítva! Méghozzá gyárival megegyezőre! Nem gyárira! Soha egy kpm vizsgán nem volt gond, csak a papírjait és a minőségbizonyítványát kell mellékeljük. Ahány ház annyi szokás, tartja a közmondás!
Előzmény: #598 hozzászólása
Én veled nem vitázom! Én ezzel foglalkozom és tudom mit beszélek! 17 kamionunk van! Láttál már Kögelt eltörni középen? Én nem egyet! Aminek az önsúlya 2900kg az csak annyit is ér!Hw pótkocsinak 4700kg a gyári állapotban! Na és képzeld, hogy értsed is miről beszélek ezek a pótkocsik Hamburgba járnak a kikötőbe heti egyszer mert krumplit szállítunk egész évben oda! Így egy körre meghívlak ha van kedved! Én állom a szavam! Na és Te? Legalább ott körbe nézhetsz, mennyi pótkocsi van a kukában! Láttam már olyan kögelt ami autópályán tört ketté! Hozzáteszem, nem gyári billencs volt! Azt is megjegyzem, aki meg átalakított pótkocsit vesz cserefelépítményesből, mert olcsó az meg megérdemli a sorsát! Kögel billencs pótkocsi hossza 5.5 méter! Ez a gyári méret! Ennél nagyobb nincs! De ha kell a gyári linket is tudom mellékelni!
Előzmény: #595 hozzászólása
felénk ilyent nem kérnek!
Előzmény: #592 hozzászólása
Gabesz! 22 pótkocsi felépítményt gyártottunk, és mindegyik átment műszakin, sőt 18000kg-ra vizsgáztattuk őket! KPM vizsgán Győrben!
Előzmény: #590 hozzászólása
Mire szeretnéd használni? Milyen felépítménnyel kellene?
Előzmény: #9 hozzászólása
Igen csak egyet felejtesz el, hogy ma mindenki pénzből él. Tudomásul kell venni, nálunk pénz az nincs! De majd ezeket a csúcs szuper pótkocsikat szeretném 40 év múlva látni! Ne felejtsük el a hw pótkocsik majd 40 évesek. Ismerem a Kögeleket, mert kamionjaink vannak, papírból van gyakorlatilag az egész! Hw 80.11, hw 60.11 és a THK típusú pótkocsikra gyártok én is felépítményeket! Ha ismételt forgalomba helyezéssel mennek vizsgára, 18.000kg a megengedett össztömege! Mert Németországban is ennyi a gyári előírás rá. Na a szakadtak nem kapják meg, kicsi átalakítással, meg lehet csinálni!
Előzmény: #2862 hozzászólása
nem rossz gépek ezek! MTZ után most akarok valami nagyobbat!
Előzmény: #2860 hozzászólása
ma már láttam egy másikat is L60-as Ifa motorral 4es váltva-forgató ekét visz állandóan, 5 méteres tárcsát, és ekkora kombinátort! Van itt sima motorral szerelt is, igaz turbót raktak rá. Azért kérdeztem, mert én is ilyent szeretnék venni, vagy RÁBA 180-as! Most agyalok rajta!
Előzmény: #2858 hozzászólása
Ma láttam egy ilyen csodát! Nem toldottak bele, de mint az álom olyan lett a gép! De ők már így vették!
Sziasztok! Az érdekelne, ZT 323-as traktorba bele lehet tenni a 6 hengeres silózó motorját?
Előzmény: #1695 hozzászólása
Isti! 96-os kombájnom van két darab! Mi érdekelne?
Előzmény: #275 hozzászólása
Mennyiért csinálnál ilyent?
210 bárra állítsad be a porlasztókat! Ha a helyzet nem változik, ellenőrizd az adagolót is! Így látatlanba még van tippem, de nem sokat írtál!
Előzmény: #632 hozzászólása
Milyen traktor? 1025?
Sziasztok! Kellene egy kis segítség! 50-es és 82 es MTZ-re keresek munkahenger tartót! Nem gyárit, mert az enyémekre nem lehet felszerelni! Ha valaki legyártaná, mert itt több képet is látok, azt megköszönném, érte is mennék. Ha kell előre fizetek. 82-est láttam Kalmár Gazdánál, az tökéletes lenne! Segítségeteket köszönöm!