Hirdetés
Fórum
- Warynski K406A kotrógép új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Poénok új
- Ukrán Csemegeszöllő fajták /adok veszek cserélek / új
- Kukorica terményárak új
- S.O.S. új
- Mtz műszakiztatás új
Cikkajánló
Hirdetés
Jó estét. Kérdezném hogy a szilenteket amin a rostaszekrény és a ràzóasztal himbàlózik milyen sűrűn érdemes cserélgetni? Gondolom ha màr elfordul benne a vas akkor màr nem tölti be a szerepét. Köszönöm a vàlaszokat.
Előzmény: medikus #10304 hozzászólása
Sajnos ràmegy könnyedén, egyedül a belső persely fogja meg valamennyire ami a hüvely végében van a csapàgy oldalon, meg remélem az ék is ad neki némi húzàst, egy biztos a zsírt nem fogom kispórolni, talàn nem kopik olyan nagy mértékben.
Előzmény: medikus #10302 hozzászólása
Az új tengely új aggyal màr adott màr csak a szíjtàrcsa hiànyzik
Előzmény: medikus #10299 hozzászólása
Köszönöm a képeket és az informàciókat, megpróbàlom kihozni a legjobbakat a masinàból
Nyakunkon az aratàs szezon
Előzmény: medikus #10294 hozzászólása
6 mm széleset tettem, akkor nagy difi nem lehet. Kövi kérdésben tudnàl segíteni?
Akkor ez màr biztos hogy a hüvely nem fekszik fel a csapàgynak, ezek szerint a tengely végén kell rögzülnie valahogy? az a baj hogy szerintem ezt a variàtort az előző tulaj àtfaragta mert a variàtor tàrcsàban van egy gyűrű ami elforog meg lötyög plusz még a hüvely külső felébe is tettek valami szorítógyűrűt ami neki fekszik a tengely peremének. Egy képet kérhetnék a külső variàtortàrcsàról ahol kijön a tengely?
Előzmény: atisgyulai #10290 hozzászólása
Könyv szerint 22*3 a szimering ami kívül van az 22*32*7
Üdv. Egy olyan kérdésem lenne hogy a menetvariàtor csapàgyhàzàban amiben a két dugattyú helyezkedik el, milyen széles hézagoló karika van a két csapàgy között, mert ha koppra fel van tolva a hüvely a tengely végére akkor bizony nagyon bent van a külső szíjtàrcsa Köszönöm a vàlaszokat.
Előzmény: ...:::Pisti:::... #447 hozzászólása
És valóban
Csak én làtom hogy 4 évnyi hozzàszólàs törölve lett?
Előzmény: medikus #10130 hozzászólása
Köszönöm szépen!
Üdv. Tudna valaki képet küldeni hogy a kukorica asztalnàl a duplex lànc hogy van megoldva a meghalytàsnàl a ferde felhordónàl, nekem fix tengely van betéve és elég sokat kell így csavarozgatni.
Köszi!
Előzmény: sanyi1965 #10100 hozzászólása
Köszi a vàlaszt, menet közben figyeltem pàrszor a kombàjn fara 5-10 centit kileng gondolom ez némileg tompítanà. Hàt való igaz Medikus hogy nagyon rossz helyen van ha be kell bújni.
A kutya ólat illetöleg most màr tudom kori köszi.
Előzmény: medikus #10097 hozzászólása
A kombàjn fara ahol kihullik a szalma, az adott videóban
https://youtu.be/40XzrvEudTs
0.45 màsodpercnél lâtni egy merevítést keresztben, mintha be lenne andràsolva hogy ne ingàzzon jobbra-balra. Úgy làtom gyàri a szecskàzó a gépen akkor elképzelhető hogy gyàri a tàmaszték is hozzà?
Üdv. Làttam videókon hogy hàtul a kutyaólban keresztben van egy merevítés, gondolom azért hogy ne lifegjen a kombàjn hàtulja jobbra balra, van valakinek ilyen beépítve, ha igen akkor küldhetne róla képet hogy hogyan is néz ki valójàban.
Ui.: Nekem szecskàzó van rajta.
Előzmény: medikus #10009 hozzászólása
Köszi.
Előzmény: medikus #10006 hozzászólása
értem. A könyv szerinti alapbeállítás hanyas skálára vonatkozik? Vagy nincs jelentősége csak a beömlési és kiömlési hézag miatt?
Üdv. Könyv szerint az alap dobkosàr hézag 15mm elöl 7mm hàtul. Szerintetek mi az a minimàlis hézag amit még elvisel a gép, tegyük fel ha be van sülve a búza és nem tudja rendesen kicsépelni? Valakinek erről tapasztalat?
Előzmény: Gyurkesz1 #9864 hozzászólása
Hàt meg kellett indítani, kb egy centit beljebb lett ütve a tengelyen az ékszíjtàrcsa akkor meglazult az orros ék, utàna betudtam ütni az ék kiszedőt, lekopogom könnyen lejöttek, igaz 3-4 éve levoltak szedve akkor megmelegítettem, úgy indultak meg.
Előzmény: medikus #9859 hozzászólása
Igaz,a variàtornàl tényleg fogjàk a csapàgyak, erre nem is gondoltam. Igen a két ív tartja az utóverőt de nem sok kell neki hogy le ne essen.
Bócsai utàngyàrtott tengelyröl valakinek véleménye? Vagy menjek el beszerezni egy bontott eredetit?
Előzmény: Gyurkesz1 #9856 hozzászólása
Szerintem minden mm szàmít, elkezd jàrni a tengely oda vissza aztàn tuti megeszi a csapàgynàl. Én igazsàg szerint ràhagynék még pluszban, az oldal lemez elbírja azt az 1-2 mm többletet.
Ui.: Kijött a utóverő tengelye úgy hogy nem kellett kibeleznem a kombàjnt, remélem a vissza út is ilyen simàn megy
Előzmény: medikus #9839 hozzászólása
Na ettől féltem.
A tengelyt mi rögzíti, csak oldalt a két 12es csavar? Aztàn kiütni a 3as szíj felé a tengelyt belőle?
Előzmény: Kovika84 #9836 hozzászólása
Vélhetően ez a tengely is megérett a cserére, valaki ràmolta màr ki az utóverőt? Melyik oldalra jön ki, mi a szerelés menete, kikell pakolni az egész kombàjn belsejét?
Làtom màr mindenki làzasan készül az idei szezonra.
Üdv. A befele forgatott kerekekről mi a véleményetek, kukorica adapternél előnyösebb mert sorcsatlakozásnál nem tapos a kerék, a fékcső védve lenne, az ürítő csiga oldalon nem fér el a kerék a támaszték miatt, valaki alakította már át?
Előzmény: Agronomus #9190 hozzászólása
Csontszáraz szotyinál is behullik a napraforgó szár, a dobkosár toldatot én is megtoldottam levan burkolva kemény műanyag lappal majd 50 centi hosszú a toldat, és mégis....elég bosszantó
Előzmény: 44claasgarantos #9187 hozzászólása
Szerintem a kosarat érdemes kicserélni azon a fél órán nem múlik a dolog. A lemezelés a szalmarázó ládán már húzósabb, elég szűk a hely odabent viszont a betét élettartama hosszabb ha le lemezelik, az a sok napraforgó szár képes kiszaggatni. Nekem inkább a lehulló napraforgó szárral gyűlik meg a bajom ami feltorlódik időnként a rázóasztalon a menetvariátor tengelynek köszönhetően. Ezzel ki hogyan áll?
Előzmény: medikus #9145 hozzászólása
Jaaa így már érthető Egyébként másnap már újra működött a mocsok Kukorica aratásig meg lesz nézve azért. Köszi!
Előzmény: medikus #9142 hozzászólása
Arra a szelepre gondolsz ami a vezértömben az imbuszcsavar alatt van? Nemrégiben volt róla szó.
Üdv! Sajnos elért a baj amitől tartottam, ugyanis a menetvariátor nem akar működni, már tegnap is csak úgy variált felfele ha erősen előre nyomtam a kart de most hazafele csak lefele variált felfele már nem akar. A motolla és az ürítőcsiga karja működteti a köreit, szerintetek hol lehet a hiba? Esetleg kosz ment a szűkítőbe? Ha valakinek van valami tippje meghallgatom.
Előzmény: atti212. #9113 hozzászólása
Köszönöm az infókat. ha valami gebasz van érdemes ezekszerint ránézni.
Előzmény: atti212. #9104 hozzászólása
Megkérdezhetem hogy hol van ez, melyik részen? És pontosan mi is ez, hátha nekem is bajom adóthat vele.
Előzmény: Kovika84 #9075 hozzászólása
Előzmény: Gyurkesz1 #9073 hozzászólása
Én ide tettem és működik.
Előzmény: csoppika #9064 hozzászólása
Nekem a nyelestengely csapágy akkor szól igazán amikor teljesen felvariálom a menetvariátort, na akkor van igazi rezonancia.
Előzmény: Gyurkesz1 #9042 hozzászólása
Nekem ugyan ez volt a jelenség amikor megvettük a gépet, kuplungoláskor valami sípolt a váltóban, mire rájöttünk hogy bevan állva a kinyomócsapágy addigra teljesen elkoptatta a kuplung lamelláit, szerencse hogy nem történt nagy baj mondjuk egy asztal felrakáskor... Érdemes rá oda figyelni. Szintén érdemes egy rugót tenni a kuplung rudazatra hogy vissza húzza azt, így nem fog véletlenül se hozzáérni a kinyomócsapágy a kuplung szerkezethez.
Előzmény: Gyurkesz1 #8907 hozzászólása
Rázóasztal szélén a gumitömítés milyen állapotban van? Nem lehet hogy ott hullik be?
Előzmény: Bejja #8884 hozzászólása
Nekem a szívó csövek bilincsei voltak meglazulva a tartálynál, falsot szívhatott és emiatt lassan működött, egy próbát megér ránézni arra is.
Üdv. Érdemes a variátorok menesztőcsavarjait és perselyeit bezsírozni vagy olajozni hogy ne kopjonak annyira vagy belemegy a por piszok és megszorul? Mi a véleményetek? Köszi.
Előzmény: Szeni #7123 hozzászólása
Pontosság német előny Töltöttem rá 68ast ezt a 4 hektárt már letudom vele, utána lecserélem frissre, a "drága" szűrő is meg lett már bele véve.
Üdv. Mitől éghet meg a hidraulika olaj? Érezhetően ilyen pörkölt illata van és az állaga is zavaros...lehet hogy amit rátöltöttem másik olajat nem fért össze a két fajta? Egyébként hány liter olaj kell a rendszerbe? Esetleg motorolajjal lehetne helyettesíteni, mtzben azt használunk évek óta, valaki tapasztalat?
Előzmény: medikus #7093 hozzászólása
Ez a típus lenne? És 140 mm az osztóköre a 6 furatnak? Egyébként köszi, csak kellett valami infó hogy tudjam mit hozzanak.
SOS. Valaki meg tudná nekem mondani hogy hány fajta hardytárcsa létezik 514-be? Jó lenne ha tudnám a lyuk osztását pontosan mert úgy rendelném meg, addig pedig nem szeretném szétszedni mert 1000a meló.
Előzmény: Gyurkesz1 #6990 hozzászólása
Igen nekem az a vastag szívócső volt laza, szerencsére azóta működik, van a fülke alatt olyan csatlakozás mint valami légtelenítő szelep a fék munka hengeren, valószínűleg ott tudsz mérni nyomást vagy hogy egyáltalán jön e olaj, gondolom nyomást csak akkor fog produkálni ha működteted valamelyik kart, ellenkező esetben vissza keringtet csak a tartályba, sok sikert hozzá.
Előzmény: Gyurkesz1 #6987 hozzászólása
Ezek szerint nem oldotta meg a szívócső lazasága a problémát?
Előzmény: Gyurkesz1 #6953 hozzászólása
Szia, pár napja ugyan ez a jelenség volt nálunk is, a probléma egyszerű volt, a szivattyú szívócsöve nem volt elég passzos éa levegőt szívott be, dupla bilincset rá aztán próbáld ki, szaggasd meg rendesen, én már majdnem elkezdtem leszedni a vezértömböt ez miatt
Előzmény: medikus #6871 hozzászólása
30 as kerekek vannak, volt feltéve kilométeróra a hátsó kerékhez, meg gabonában is észre vehető ha betorkollik a cucc az asztalban annyira nem tudja már nyelni Annyira megkérhetlek hogy felvariálod teljesen és leméred hogy hány centire nyílik szét a váltón a variátor? Mérd a külső peremét. Persze ha csak nem gond
Előzmény: medikus #6869 hozzászólása
Én már annyira szétengedtem a tárcsát emiatt hogy a szíj befekszik teljesen alulra, szóval már sokszor meg is csúszik, mégis gyorsabban megy 2-ban. Elég dühítő
Lehet új szíj kellene
Nekem olyan kérdésem lenne, nem tudom ki hogyan tapasztalta de az 1 es sebesség teljesen felvariálva nem eredményez akkora tempót mint a 2 es sebesség levariált állapotban, egyszerűen hiányzik az a köztes sebesség tartomány... Lehet az oka ennek a kopott variátor szíj? Könyv szerint kellene lennie átfedésnek a sebességek között.
Előzmény: Buvargabi #6847 hozzászólása
Tavaly nekem is ilyen jelenséget produkált a gép csapágyak cseréje után...az oka az volt hogy fel volt lazulva az utánverő szorítócsavarja a variátor felőli oldalon , márt kétségbe voltam esve hogy eltörött a tengely, vagy kavicsra gyanakodtam én is
Egyébként nekem akkor vert bele a kombájn oldalába amikor ferde terepen vágtam vele, de kihézagoltam jobbról balról szóval azóta nincs vele gond