Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv!A generátornak el kellene bírnia a klímát még maximális teljesítménnyel is.Mi bemértük az áramfelvételét,és 10-A alatt volt,igaz nekem csak 1 ventilátor van rajta.Nem hiányzik egy fázis a generátorból?
Üdv!Ha 12-v os a klíma ,és csak az egyik akkumulátorról van áram alá helyezve,akkor tud ilyen jelenséget okozni.A sorba kapcsolt akkumulátorok közül a generátor mindig azt tölti amelyikben magasabb a töltöttségi szint.Ha az egyikről veszed le az áramot,az lassan lemerül, a másik pedig túl töltődik.Ezért nem indul a gép ha működik a klíma.Az én gépemen is ez volt a baj Ezt egy áramátalakító beépítésével küszöböltem ki.
Üdv!A ZIL szervó szivattyúja egy szárnylapátos szivattyú,amibe be van építve egy nyomás és szállítási mennyiség határoló szelep.Ezért nem kell külön nyomásszabályozót beépíteni.
Attól,még lehet jó!?Én néztem,már olyan gépet amelyik "nem volt rozsdás" 350-km-t utaztam érte,és csak a menekülési útvonalon gondolkodtam de nagyon.Persze az a dícshimnusz ami elhangzott a telefonba,és a feltöltött képek nem azt tükrözték,hogy valójában üzemképtelen a gép.
Így képeken nem mutat rosszul,de akkor szokta meglepetés érni az embert mikor elmegy megnézni.Az így is látszik,hogy tört már benne a bal féltengely,a keresztirányú talajkopírozás sem működik a "kókány" javítás miatt,és a műszerfalon is van nem odavaló kapcsoló,ami lehet valami plussz dolog de lehet valami szükségmegoldás is.
Üdv!Én ekkora területhez biztosan nem vennék 524-est.Ezt a munkát egy 514-es is kényelmesen elvégzi 3 nap alatt.Igaz az 524-es már jobban fel van szerelve ellenőrző elektronikával,ami nagyon kevés gépen működik.Alkatrész szempontjából,pedig ami nem azonos az 514-esével az árban már kicsit húzósabb.
Ami abban a hirdetésben van az nem 1300-as.Ebből az 1300-asból soha nem exportáltak.Ha jól megnézed a képeket akkor látszik,hogy csak az eleje szögletes,és a tank meg a hűtőmaszk tetején végig fut a trapéz,ami az 1300-ason nem volt.
Nagy valószínűséggel igazad van!Mivel csak pár darab készült belőle alkatrész sem volt hozzá,csak ami a széria motorokból stimmelt hozzá.Bár érdekes módon a legyártott pár traktor is szinte majdnem mind el tűnt.
Üdv!Még ma sincs a környéken nagy kocka bálázó minden gazdaságban.Annak a TSZ-nek pedig soha nem is volt A másik dolog,hogy igaz akkor úgy 20 éves lehettem,de azért meg tudtam különböztetni egy körbálázót az óriás kocka bálázótól!!!!
Üdv!A szomszéd gazdaság bálázott T-150.es traktorral.Ez még a 80-as évek elején volt,ilyen gépeik voltak mint ez itt a képeken annyi különbséggel,hogy át voltak építve RÁBA motorosra.
Üdv!Mikor még 512-esem volt nekem is volt ilyen gondom.Én úgy küszöböltem ki,hogy perforált lemezből magasabb oldalt készítettem a légbeszívókra.ezután nem volt ilyen gond,hogy beszívta a levelet.Az 525-ösre,már gyárilag szereltek ilyen magasított burkolatot.
Üdv!Ezt a jelenséget,a közbenső támaszban lévő soklemezes nyomatékhatároló is okozhatja ha még benne van.Mégpedig olyan módon,hogy előre menetben kissé emeli az elejét igy könnyebben megcsúsznak a kerekek,hátra viszont nagyobb terhelést kap az első tengely pláne ha valamit tol maga mögött így nehezebben csúsznak meg a kerekek inkább a nyomaték határoló csúszik meg.
Csak azt lehet észrevenni amelyik kitörik a pereméből.Azon látható a repedés.Amelyik belül,tőben törik le azt csak akkor lehet észrevenni mikor kidől a kerék.
Üdv!Egy kicsit időigényes volt,hogy pontosan vissza tudjunk emlékezni a történtekre,mert közben felkerestem a gép akkori vezetőjét akivel az eset történt.Sajnos teljesen pontosan egyikünk sem emlékszik rá,hiszen közben el telt 34-év.Ahhoz amit leírtam,hozzá tartozik még,hogy a hidromotor feltöltőszivattyújából kitört a szívócső valami módon akkorát mozdult a szivattyú.Ezek szerint ha nem veszi le azonnal a gázt akkor is megállt volna.Érdekes az idő múlásával egyes dolgokra tisztán emlékszik az ember másik dolgok pedig eltűnnek az emlékekből.A szivattyú törésre ő emlékezett,nekem ez valahogy kimaradt.Arra,hogy a dolog megtörtént igen jól emlékeztünk mindketten,mert nem volt mindennapi.
Ezt most te onnan nekem nem tudod meg magyarázni,hogy nem így történt ahogy leírtam,mert a saját szememmel láttam,és utána részt vettem a javításban is.A karán törésen kívül pedig semmi más baja nem volt.
Ez a fülkéből kiszállás igen veszélyes dolog!Még a TSZ-ben történt RÁBA motoros E-516 ossal:Ment a kombájn egész lassú tempóba keresztül az udvaron,és egyszer csak minden előjel nélkül felgyorsult.A gépkezelő csak úgy tudta megállítani,hogy levette a gázt.Mint később kiderült a hiba az volt,hogy a kiskardánnak,ami a hidroszivattyút hajtja le tört az egyik füle,és olyan szerencsétlenül feszült be,hogy félre tolta a szivattyút és rátolta a teljes menetkart. lehetetlen volt visszahúzni.
Magát a tengelyt úgy készíti valaki.Én a kereskedőtől veszem.Kinézetre olyan mint a gyári.Ami gyári tengely volt benne,azon látszik,hogy hőkezelt volt.Az nem is tört el,mi is csak félkörben.Akkor nem esett ki a kerék,mert azt észre vettük.Az 516-osból készültek sem egyformák.amelyiket kívülről is leesztergálják,vagyis elvékonyítják a menesztő részét,az keresztül törik.Annál van esély rá,hogy észreveszem mielőtt teljesen kitörik.A másik variáció,hogy kívül nem esztergálják le,ott kivétel nélkül tőben tört el.Azt nem lehet észrevenni,csak mikor eltörött.
Nekem is 5 soros MFKA asztalom van zúzóval.Ezek a tengelyek valójában nem akkor törnek el teljes keresztmetszetben,mikor ki dől,hanem már korábban el kezd szépen lassan törni.Ez a mostani,már 25mm hosszan rozsdás volt a törés felülete,csak a maradé 4-5 mm volt friss törés.De a többi amelyik tőben tört ott is a tengely közepén egy kb.-30 mm átmérő a friss törés a többi már lehet,hogy évek óta törik.
Üdv!Egy kérdésem lenne: Tudja valaki az YB 1006-6t PERKINS motor porlasztójának a nyitó nyomását?
Előzmény: Zoli39 #855 hozzászólása
Üdv!Meg oldódott a jeladó probléma?Ha még aktuális,nekem van 2 db,csak az fém házas.
Előzmény: Törpe #595 hozzászólása
Köszönöm, az információt.
Üdv!Valaki meg tudná mondani,a 105-ös CLAAS véglehajtásának áttételi arányát?
Előzmény: 44claasgarantos #8212 hozzászólása
Üdv!Végül is mi a baj azzal az IFA motorral?
Előzmény: medikus #8203 hozzászólása
Attól,hogy hiányzik egy fázis, még tölt,csak,ha komolyabb terhelést kap akkor nem tud elegendő áramot biztosítani a generátor.
Előzmény: Koszi. #8196 hozzászólása
Üdv!A generátornak el kellene bírnia a klímát még maximális teljesítménnyel is.Mi bemértük az áramfelvételét,és 10-A alatt volt,igaz nekem csak 1 ventilátor van rajta.Nem hiányzik egy fázis a generátorból?
Előzmény: szoltán #8193 hozzászólása
Az előző kérdéshez:Hogyan van bekötve,az egyik akkumulátorhoz?
Előzmény: Koszi. #8192 hozzászólása
Melyik akkumulátorról van levéve az áram?
Előzmény: MIHI10045 #8188 hozzászólása
Üdv!Ha 12-v os a klíma ,és csak az egyik akkumulátorról van áram alá helyezve,akkor tud ilyen jelenséget okozni.A sorba kapcsolt akkumulátorok közül a generátor mindig azt tölti amelyikben magasabb a töltöttségi szint.Ha az egyikről veszed le az áramot,az lassan lemerül, a másik pedig túl töltődik.Ezért nem indul a gép ha működik a klíma.Az én gépemen is ez volt a baj Ezt egy áramátalakító beépítésével küszöböltem ki.
Előzmény: jaminka #49820 hozzászólása
Üdv!A szivattyú meghajtó fogaskereket vedd le és nézd meg nem nyírta e el a reteszt.
Előzmény: medikus #3843 hozzászólása
A kormány orbitot megkerülő vezetékben,van egy elsőbbség szabályozó szelep ami nyomásszabályozó szerepet is betölt.
Előzmény: Wendelke #3845 hozzászólása
Üdv!A ZIL szervó szivattyúja egy szárnylapátos szivattyú,amibe be van építve egy nyomás és szállítási mennyiség határoló szelep.Ezért nem kell külön nyomásszabályozót beépíteni.
Előzmény: dracke #782 hozzászólása
Nekem,van egy 514-es,és egy 525-ös MDW kombájnom.Mindkettő jól dolgozik.
Előzmény: medikus #779 hozzászólása
Attól,még lehet jó!?Én néztem,már olyan gépet amelyik "nem volt rozsdás" 350-km-t utaztam érte,és csak a menekülési útvonalon gondolkodtam de nagyon.Persze az a dícshimnusz ami elhangzott a telefonba,és a feltöltött képek nem azt tükrözték,hogy valójában üzemképtelen a gép.
Előzmény: dracke #777 hozzászólása
Így képeken nem mutat rosszul,de akkor szokta meglepetés érni az embert mikor elmegy megnézni.Az így is látszik,hogy tört már benne a bal féltengely,a keresztirányú talajkopírozás sem működik a "kókány" javítás miatt,és a műszerfalon is van nem odavaló kapcsoló,ami lehet valami plussz dolog de lehet valami szükségmegoldás is.
Előzmény: dracke #773 hozzászólása
Alkatrész minden van hozzá,csak nem mindenhol.Az elektronikát viszont kevesen vállalják javítani,pláne ha a számítógéppel van probléma.
Előzmény: dracke #764 hozzászólása
Üdv!Én ekkora területhez biztosan nem vennék 524-est.Ezt a munkát egy 514-es is kényelmesen elvégzi 3 nap alatt.Igaz az 524-es már jobban fel van szerelve ellenőrző elektronikával,ami nagyon kevés gépen működik.Alkatrész szempontjából,pedig ami nem azonos az 514-esével az árban már kicsit húzósabb.
Előzmény: makákó #166 hozzászólása
Üdv! Az első gumi köpeny mérete:9x24.
Előzmény: kori01 #737 hozzászólása
Üdv!Azért van ott egy pár alkatrész ami megegyezik az 512-514-el.A lánc azonkívül,hogy hosszabb pár szemmel,különbözik még valamiben?
Előzmény: Marti Miklós #2402 hozzászólása
Ami abban a hirdetésben van az nem 1300-as.Ebből az 1300-asból soha nem exportáltak.Ha jól megnézed a képeket akkor látszik,hogy csak az eleje szögletes,és a tank meg a hűtőmaszk tetején végig fut a trapéz,ami az 1300-ason nem volt.
Előzmény: rigás #2398 hozzászólása
Ez,csak részben az 1000-es alapjai.Sok minden változott benne ami nem látszik.
Előzmény: dutrancs #2386 hozzászólása
Azt hiszem,én is oda keresem ezt a motort,de nem sok sikerrel.Olyan helyet találtam ahol volt ilyen gép,de nyoma veszett.
Előzmény: Claaastra #2383 hozzászólása
Nagy valószínűséggel igazad van!Mivel csak pár darab készült belőle alkatrész sem volt hozzá,csak ami a széria motorokból stimmelt hozzá.Bár érdekes módon a legyártott pár traktor is szinte majdnem mind el tűnt.
Előzmény: Claaastra #2381 hozzászólása
De nagy valószínűséggel. mindenki ugyanoda keresi!
Előzmény: borda77 (Joe) #2376 hozzászólása
Ezek 1972 körül készültek, de tudomásom szerint csak pár darab.
Előzmény: borda77 (Joe) #2372 hozzászólása
Üdv! Íme egy 5 hengeres RÁBA motor.Ezek készültek,az 1300-as DUTRA traktorokba.
Előzmény: Fiatos Roland #1797 hozzászólása
Üdv!Még ma sincs a környéken nagy kocka bálázó minden gazdaságban.Annak a TSZ-nek pedig soha nem is volt A másik dolog,hogy igaz akkor úgy 20 éves lehettem,de azért meg tudtam különböztetni egy körbálázót az óriás kocka bálázótól!!!!
Előzmény: csoppika #1795 hozzászólása
Igazából,nem a gázolaj mennyisége volt a döntő,hanem az ára!!Ha jól emlékszem,úgy 5-10 ft. között lehetett az ára.
Előzmény: greg #1793 hozzászólása
HESSTON-nal.Kissé furán nézett ki.
Előzmény: greg #1787 hozzászólása
Üdv!A szomszéd gazdaság bálázott T-150.es traktorral.Ez még a 80-as évek elején volt,ilyen gépeik voltak mint ez itt a képeken annyi különbséggel,hogy át voltak építve RÁBA motorosra.
Előzmény: Trakilali #7476 hozzászólása
Üdv!Mikor még 512-esem volt nekem is volt ilyen gondom.Én úgy küszöböltem ki,hogy perforált lemezből magasabb oldalt készítettem a légbeszívókra.ezután nem volt ilyen gond,hogy beszívta a levelet.Az 525-ösre,már gyárilag szereltek ilyen magasított burkolatot.
Előzmény: Norbi94 #47053 hozzászólása
Üdv!Ezt a jelenséget,a közbenső támaszban lévő soklemezes nyomatékhatároló is okozhatja ha még benne van.Mégpedig olyan módon,hogy előre menetben kissé emeli az elejét igy könnyebben megcsúsznak a kerekek,hátra viszont nagyobb terhelést kap az első tengely pláne ha valamit tol maga mögött így nehezebben csúsznak meg a kerekek inkább a nyomaték határoló csúszik meg.
Előzmény: kori01 #734 hozzászólása
Csak azt lehet észrevenni amelyik kitörik a pereméből.Azon látható a repedés.Amelyik belül,tőben törik le azt csak akkor lehet észrevenni mikor kidől a kerék.
Előzmény: kori01 #728 hozzászólása
Mikor vissza engeded a kart kiold a kapcsoló?Nézd meg,hogy nem marad e bekapcsolt helyzetben.
Előzmény: kori01 #725 hozzászólása
Én Baján az AGROMOTIV -nál vettem.Ha jól tudom most is van náluk ez a tengely.Egyébként sok alkatrészük van még 524-hez.
Előzmény: kori01 #726 hozzászólása
Az enyém sima 525-ös.Az 525-H a hidró motoros.
Előzmény: kori01 #720 hozzászólása
Nekem is kellett már cserélni az 525-ben,de ott a borda kopása miatt volt rá szükség.
Előzmény: kori01 #720 hozzászólása
Üdv!Én beszéltem egy 524 tulajdonossal akinek volt ilyen hiba a gépén.Neki a szelelő
is tönkre ment mikor elszabadult a szíjtárcsa.
Előzmény: gabika82 #46395 hozzászólása
Én sem veszem le a fülkét.
Előzmény: gazda001 #46389 hozzászólása
Miért kell a fülkét levenni?
Előzmény: sebi01 #1829 hozzászólása
Üdv!Egy kicsit időigényes volt,hogy pontosan vissza tudjunk emlékezni a történtekre,mert közben felkerestem a gép akkori vezetőjét akivel az eset történt.Sajnos teljesen pontosan egyikünk sem emlékszik rá,hiszen közben el telt 34-év.Ahhoz amit leírtam,hozzá tartozik még,hogy a hidromotor feltöltőszivattyújából kitört a szívócső valami módon akkorát mozdult a szivattyú.Ezek szerint ha nem veszi le azonnal a gázt akkor is megállt volna.Érdekes az idő múlásával egyes dolgokra tisztán emlékszik az ember másik dolgok pedig eltűnnek az emlékekből.A szivattyú törésre ő emlékezett,nekem ez valahogy kimaradt.Arra,hogy a dolog megtörtént igen jól emlékeztünk mindketten,mert nem volt mindennapi.
Előzmény: sebi01 #1827 hozzászólása
Ezt most te onnan nekem nem tudod meg magyarázni,hogy nem így történt ahogy leírtam,mert a saját szememmel láttam,és utána részt vettem a javításban is.A karán törésen kívül pedig semmi más baja nem volt.
Válasz rigás #392 hozzászólÜdv! Pár éve mi is felújítottunk egy MTZ-50-est,már amennyire engedték felújítani-
Előzmény: sebi01 #1800 hozzászólása
Ez a fülkéből kiszállás igen veszélyes dolog!Még a TSZ-ben történt RÁBA motoros E-516 ossal:Ment a kombájn egész lassú tempóba keresztül az udvaron,és egyszer csak minden előjel nélkül felgyorsult.A gépkezelő csak úgy tudta megállítani,hogy levette a gázt.Mint később kiderült a hiba az volt,hogy a kiskardánnak,ami a hidroszivattyút hajtja le tört az egyik füle,és olyan szerencsétlenül feszült be,hogy félre tolta a szivattyút és rátolta a teljes menetkart. lehetetlen volt visszahúzni.
Előzmény: csoppika #707 hozzászólása
Az 516-osban nem törik el,mert ha jól emlékszem ott 15-mm-rel vastagabb ez a tengely.
Előzmény: kori01 #705 hozzászólása
Magát a tengelyt úgy készíti valaki.Én a kereskedőtől veszem.Kinézetre olyan mint a gyári.Ami gyári tengely volt benne,azon látszik,hogy hőkezelt volt.Az nem is tört el,mi is csak félkörben.Akkor nem esett ki a kerék,mert azt észre vettük.Az 516-osból készültek sem egyformák.amelyiket kívülről is leesztergálják,vagyis elvékonyítják a menesztő részét,az keresztül törik.Annál van esély rá,hogy észreveszem mielőtt teljesen kitörik.A másik variáció,hogy kívül nem esztergálják le,ott kivétel nélkül tőben tört el.Azt nem lehet észrevenni,csak mikor eltörött.
Előzmény: Claaastra #702 hozzászólása
Nekem is 5 soros MFKA asztalom van zúzóval.Ezek a tengelyek valójában nem akkor törnek el teljes keresztmetszetben,mikor ki dől,hanem már korábban el kezd szépen lassan törni.Ez a mostani,már 25mm hosszan rozsdás volt a törés felülete,csak a maradé 4-5 mm volt friss törés.De a többi amelyik tőben tört ott is a tengely közepén egy kb.-30 mm átmérő a friss törés a többi már lehet,hogy évek óta törik.
Előzmény: kori01 #700 hozzászólása
Ezek egy kivételével mind 516-os tengelyből készültek.Egy pedig gyári tengely volt,annak a pereme tört le.Az 9 évig bírta.
Előzmény: hig86 #697 hozzászólása
Ja és csak kukorica asztallal törik.