Hirdetés
Fórum
Becenév: | MF6180 |
---|---|
Csatlakozott: | 2012-08-31 22:21:57 |
Utolsó belépés: | 2020-08-20 21:32:50 |
Fórum hozzászólás: | 39 |
Fórumhozzászólásai
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Árpa termesztése új
- Bodza ára új
- IH Cyclo vetőgép új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- SUP-29 vetési táblázat új
- Búza termény felvásárlási árak új
Cikkajánló
Hirdetés
Üdv. mindenkinek.
Mint ígértem írni fogok a további fejleményről a gép asztal emelési problémájáról.
Nos a mai napon sok tétovázás vezérlőtömb szét és össze szerelésnél megtaláltuk a problémát,és a sejtésünk beigazolódott miszerint a vezérlőtömbben volt a hiba. Nem is akármilyen hiba,az elzáró szelepet valaki előttünk rosszul szerelte össze és ez okozta a problémát.
Robbantott ábrán mutatom hol és mi volt felcserélve,bár azt sem értem hogy ez eddig hogy működhetett így,de az biztos hogy aki ezt előttünk szerelte annak nem volt robbantott ábrája amiért én is külön köszönetet kérek "csipi145"-nek. Enélkül nagy gondba lettünk volna mert ennek hiányában esélytelen tudni mi hogy volt összerakva eredetileg.
Köszönöm mindenkinek aki segített vagy próbált bármilyen formában.
íme a robbantott ábrán a felcserélt alkatrész ami ekkora problémát okozott.
Előzmény: rudi88 #151 hozzászólása
Szia. Ott igen
Előzmény: mtz1221 #146 hozzászólása
Az a visszacsapó szelep ezen a vezérlő tömben van, mert ott engedtük le az olajat hogy leeresztjen. Egyébként igen nyomás kell hogy leengedjen épp ezért nálunk nem akart mert nem volt nyomás. Ami nagyon furcsa hogy a nyári szezont befejeztük az asztalt is leszereltük róla minden oké volt, most hogy a napraforgóra készültünk egyszerűen nem működik.
Előzmény: rudi88 #145 hozzászólása
Sokan viszont sokalják az árát,de ahogy írod sok rosszabb állapotú is van drágább áron, ez meg azért nem is kis kombájn,5 szalmarázós igaz öreg már de a Zmaj kombájnok minőségétől jóval eltér pozitív irányban.
Előzmény: mtz1221 #144 hozzászólása
Igen a Zmaj 190-es fülke van rajta, volt még egy csak az nem ilyen fülkével viszont annak a motorja grnerálozott szintén Mercedes.
Előzmény: mtz1221 #144 hozzászólása
Majd holnap akkor.
Előzmény: mtz1221 #140 hozzászólása
Amúgy nálunk vettem,főként hogy tudom kinek a kezében volt és jól karbantartott. Amúgy turbós Mercedes motoros.
Előzmény: mtz1221 #140 hozzászólása
Majd valamelyik nap felhívlak amit adtál számot ha lesz egy kis időm.
Előzmény: rudi88 #138 hozzászólása
Hello. 3.500 Euró búza asztallal,+ egy ezres volt napraforgó asztal a kocsival.
Úgy tűnik a hiba körvonalazódni látszik. A vezérlőtömb nem zárja el a kimenő áramlást és így az asztal emeléséhez kevés a nyomás. Sűrített levegő befújásával ez mutatkozik. A variátor működtető része az tökéletes, ott el záródik és az áramlás arra megy ahol kell is, így érthető hogy az megfelelően működött. Egyenlőre hiba felfedezve, a további történéseket írom ahogy eddig is. Köszönöm a segítségeket.
Előzmény: Nyomasek Bobo #134 hozzászólása
Igazából nyártól van a gép nálunk így nem tudom régen hogy működhetett,de nálunk már levágódva esett le a motolla,tehát ebből gondolva ez már nem mostani hiba lehet ez. A másik fele még azóta se nincs meg a vezrlő tömb kimosva kipucolva.
Előzmény: mtz1221 #130 hozzászólása
Nem lett még meg a másik fele. Igen ez ilyen szűkítő szelep lehetett, csak az a bibi hogy nem az asztal le és fel vezérlő feléből jött ki hanem ami a motollát vezérli.
Előzmény: Nyomasek Bobo #128 hozzászólása
Nem tűnik rendellenesnek ott semmi.
Előzmény: csipi145 #124 hozzászólása
A vezérlő tömb úgymond kibelezve jelenleg,holnap összerakjuk és kiderül mi a helyzet,de az a törött akármi (nem tudom a nevét) amit az előző kommentemnél már fénykép formájában mutattam az fogalmam se nincs hol volt. Ki lesz pucolva hogy a kosz lehetséges okot kizárjuk.
Előzmény: mtz1221 #123 hozzászólása
Igen van ilyen szelep,nyomás mérésre már gondoltunk csak még a kivitelezés nem jött össze. Jelenleg darabokban van a vezérlő tömb. Találtunk egy ilyet benne...
Előzmény: csipi145 #117 hozzászólása
Mintha nem ugyan olyan lenne a miénk itt van pár kép.
Előzmény: csipi145 #117 hozzászólása
Igen így néz ki a vezérlőtömb ahogy a képen is. A kar mozgatásával a vezérlőtömb oldalán is mozgatja ki-be tolásra (ez volt az első megnézni) kérdés hogy eleget-e mert szerintem így elsőre akkor a vezérlőtömbben van valami bibi. Egyenlőre továbbra is kell.
Előzmény: csipi145 #116 hozzászólása
Jajj bocs nem írtam típust M140.
Hello Claysonosok.
Egy probléma ügyben írok ami számomra igen furcsa és nem érthető.
Nos az asztal emelése nem működik,csak majd maximális motorfordulaton nagyon lassan emel de akkor is csak asztal nélkül.Nincs ereje abszolút,leengedni meg nem is enged le.Olaj van a rendszerben,a variátor és a kormány tökéletesen működik,tehát a szivattyú nem lehet hibás.
Akinek van ötlete vagy esetleg hasonló esetű tapasztalata mi lehet a probléma,annak megköszönném a segítségét. Üdv.
Előzmény: csipi145 #100 hozzászólása
Köszönöm szépen,hasznos lesz.
A képek lemaradtak némi tudatlanság miatt de már sikerült,plusz még videó linket is mellékeltem.
Előzmény: csipi145 #96 hozzászólása
Szia. Köszönöm szépen a fogadtatást
Helyileg Szerbia,Vajdaság kb. 50 km-el a Magyar határtól.
e-mail címem: bilickin@gmail.com
https://i.imgur.com/RBUzuoe.jpg
Sziasztok. Hozzánk került egy NH Clayson M140-es típus: Szükségem lenne bármilyen nyelven gépkönyvre,katalógusra stb. aminek hasznát tudjuk venni esetleges szerelés esetén.
Köszönöm a segítséget.
Sziasztok.
Adott egy MF 6180 a probléma a következő...
Üzemi hőmérsékleten terhelés alatt olyat csinál mintha csúszna a kuplung,partnak akár meg is áll. Volt olyan is hogy munka közben még nem nyomtam be a kuplungot ment gond nélkül (nehéztárcsával),aztán ha felhevült állapotban egyszer benyomtam akkor onnantól ezt a csúszást produkálta és saját magát se akarta vinni de volt olyan is hogy hirtelen kuplung kiengedésnél elindult és semmi csúszást nem produkált. Amúgy szivattyú csere volt,lett mérve is az A-B sebességben kevés a nyomás C-D sebességben megfelelő. Az olajnyomás elvesztésre gondolunk de hogy hol lehet a baj? A visszajelző lámpa nem mutat hibát az olajnyomásra. Ha valakinek van ötete vagy tapasztalata az írja meg. Köszönöm.
Előzmény: ..MZ/X.. #5522 hozzászólása
Köszönöm közben én is rátaláltam pl. Mato U24CS 12-15 néven.
Sziasztok. Keresek ilyen heveder kapcsot...
Típust leírná valaki mert keresgéltem de sajnos nem találtam semmi infót,és az is érdekelne hol lehet beszerezni.
Köszönöm a segítséget. üdv.
Hello. Van egy MF 6180-as a tárcsáztam vele és a következő történt. Mikor felmelegedett az olaj eddig a C-ben rángatott illetve volt hogy megállt,ma viszont az történt hogy egyikbe se akart menni kuplung csúszás szerűen viselkedett. Kérdés az lenne volt-e másnak is hasonló esete,és jól sejthető a hiba hogy a dynashift lamellák elkoptak?
üdv.
Előzmény: MFM #20226 hozzászólása
Pontosan mit takar nem tudom,de a képek alapján valami ott történt vele.Igen az üzemóra kicsit soknak tűnik,de nézzük a pozitív oldalát ha nem nehéz munkát végzett akkor ez az óra bőven kevés.De ezt a gépet látni kellene ahhoz hogy tudjunk véleményt írni,így elég nehéz.
Előzmény: Berkó_ #20222 hozzászólása
Mondjuk általánosságban érdekel,de igen ha alaki tud arról is valamit az ne tartsa magában.
Egyébként annak a műszerfal sérült nem véletlen,és szerintem az a rakodóról esett le valami ami az első szélvédőn benézett,és úgy hozhatták be külföldről.De csak tipp. mindenesetre újra van festve az egész traktor.
Sziasztok. Nekem MF 61-es szériáról kellene információ,pontosan a 6180-as ról. Ha itt van valaki akinek tapasztalata vagy infója van az keressen meg lenne pár kérdésem.
Előre is köszönöm.
Sziasztok. Valaki megtudná-e mondani hogy hol lehet állítani és hogyan a variant 280-as bálázón a bála keménységet.Köszönöm a választ.
Köszönöm,már felvettem velük http://www.agrobiro.com/hu/index_hu.html a kapcsolatot
Dugattyú törés! ez biztos minőség hiba ,mert se előtte se utána nem volt ilyen!
A szerelővel nincs gond mert mi voltunk és évek óta mi csináljuk 1996 ban meg lett totál generálozva a motor 10 évig hozzá se kellett nyúlni akkor is mi csináltuk gyári alkatrészekkel!2006 óta állandóan vannak gondok Lengyel és hasonló alkatrészek miatt... fékcilindert kicseréltük rajta és újan eresztette az olajat,kiderült egy nút volt a cilinder oldalában és azért... tehát alkatrész hiba... a kuplung csapágy ki lett cserélve rajta 1 évben vagy 4 darab széthullott,(2006-ban lett lecserélve a gyári de még nem volt szét esve)volt olyan hogy a dugattyú karikák nem arányosan koptak ez is kicsit furcsa.. új blokk cilinder lett beletéve ami újantan szó szerint lyukas volt,és a vizet beeresztette az olajba,alig jöttünk rá hogy mi is lehet a baj,mikor nyomás alá tettünk és spriccelte be a vizet...dugattyú törések voltak... teszek fel képet is,szóval alkatrész tömege egy nagy rakás sz*r! Ezért keresek gyári alkatrészeket ami tényleg jó is köszönöm az információkat segítséget
Na erre voltam kíváncsi hogy jók az alkatrészek az fontos :)de bármely országba elküldik?
Ha volna még pl.Szeged környékén az még jobb volna kicsit messze van az előbbi de azért nagy köszönet Egyébként rohadt sz*r minőségű a zetorhoz az alkatrészek most is szét van szedve karika besült kinyomta az összes olajat a motorból,pedig tavasszal lett megszerelve előtte dugatyú tört és stb sorolhatnám regény szintig
Üdvözlöm a tagokat !
Zetor-hoz új és jó alkatrészek érdekelnének 70-72-77-es szériákhoz!aki tud ajánlani azt megköszönném,és e-mail címemre is írhat: bilickin@gmail.com. Kösz
Üdvözlöm a tagokat !
Zetor-hoz új és jó alkatrészek érdekelnének 70-72-77-es szériákhoz!ki tud ajánlani azt megköszönném,és e-mail címemre is írhat: bilickin@gmail.com. Kösz
Üdv. tagok :)
Megvétel céljából érdekelne 3080-3085 stb.traktorok gyengéi,mire kell odafigyelni megvételkor,fogyasztás,az alkatrész ellátás és hát ugye a javítás:Érdemes-e ilyen gépet megvásárolni,és hány munkaórával ha igen :)! Válaszokat előre is köszönöm akár e-mailban is a bilickin@gmail.com címre!