Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 393.55 Ft USD 368.32 Ft CHF 402.9 Ft GBP 457.67 Ft

Fórum

Becenév: MF6180
Csatlakozott: 2012-08-31 22:21:57
Utolsó belépés: 2020-08-20 21:32:50
Fórum hozzászólás: 39

Fórumhozzászólásai

Üdv. mindenkinek.

Mint ígértem írni fogok a további fejleményről a gép asztal emelési problémájáról.
Nos a mai napon sok tétovázás vezérlőtömb szét és össze szerelésnél megtaláltuk a problémát,és a sejtésünk beigazolódott miszerint a vezérlőtömbben volt a hiba. Nem is akármilyen hiba,az elzáró szelepet valaki előttünk rosszul szerelte össze és ez okozta a problémát.

Robbantott ábrán mutatom hol és mi volt felcserélve,bár azt sem értem hogy ez eddig hogy működhetett így,de az biztos hogy aki ezt előttünk szerelte annak nem volt robbantott ábrája amiért én is külön köszönetet kérek "csipi145"-nek. Enélkül nagy gondba lettünk volna mert ennek hiányában esélytelen tudni mi hogy volt összerakva eredetileg.

Köszönöm mindenkinek aki segített vagy próbált bármilyen formában.smile thumbup

íme a robbantott ábrán a felcserélt alkatrész ami ekkora problémát okozott.
Hiba

Előzmény: rudi88 #151 hozzászólása



Szia. Ott igen smile smilesmile thumbup

Előzmény: mtz1221 #146 hozzászólása



Az a visszacsapó szelep ezen a vezérlő tömben van, mert ott engedtük le az olajat hogy leeresztjen. Egyébként igen nyomás kell hogy leengedjen épp ezért nálunk nem akart mert nem volt nyomás. Ami nagyon furcsa hogy a nyári szezont befejeztük az asztalt is leszereltük róla minden oké volt, most hogy a napraforgóra készültünk egyszerűen nem működik. smile bored

Előzmény: rudi88 #145 hozzászólása



Sokan viszont sokalják az árát,de ahogy írod sok rosszabb állapotú is van drágább áron, ez meg azért nem is kis kombájn,5 szalmarázós igaz öreg már de a Zmaj kombájnok minőségétől jóval eltér pozitív irányban.

Előzmény: mtz1221 #144 hozzászólása



Igen a Zmaj 190-es fülke van rajta, volt még egy csak az nem ilyen fülkével viszont annak a motorja grnerálozott szintén Mercedes.
Clayson

Előzmény: mtz1221 #144 hozzászólása



Majd holnap akkor.

Előzmény: mtz1221 #140 hozzászólása



Amúgy nálunk vettem,főként hogy tudom kinek a kezében volt és jól karbantartott. Amúgy turbós Mercedes motoros.

Előzmény: mtz1221 #140 hozzászólása



Majd valamelyik nap felhívlak amit adtál számot ha lesz egy kis időm.

Előzmény: rudi88 #138 hozzászólása



Hello. 3.500 Euró búza asztallal,+ egy ezres volt napraforgó asztal a kocsival.

Úgy tűnik a hiba körvonalazódni látszik. A vezérlőtömb nem zárja el a kimenő áramlást és így az asztal emeléséhez kevés a nyomás. Sűrített levegő befújásával ez mutatkozik. A variátor működtető része az tökéletes, ott el záródik és az áramlás arra megy ahol kell is, így érthető hogy az megfelelően működött. Egyenlőre hiba felfedezve, a további történéseket írom ahogy eddig is. Köszönöm a segítségeket. smile thumbup

Előzmény: Nyomasek Bobo #134 hozzászólása



Igazából nyártól van a gép nálunk így nem tudom régen hogy működhetett,de nálunk már levágódva esett le a motolla,tehát ebből gondolva ez már nem mostani hiba lehet ez. A másik fele még azóta se nincs meg a vezrlő tömb kimosva kipucolva.

Előzmény: mtz1221 #130 hozzászólása



Nem lett még meg a másik fele. Igen ez ilyen szűkítő szelep lehetett, csak az a bibi hogy nem az asztal le és fel vezérlő feléből jött ki hanem ami a motollát vezérli.

Előzmény: Nyomasek Bobo #128 hozzászólása



Nem tűnik rendellenesnek ott semmi.

Előzmény: csipi145 #124 hozzászólása



A vezérlő tömb úgymond kibelezve jelenleg,holnap összerakjuk és kiderül mi a helyzet,de az a törött akármi (nem tudom a nevét) amit az előző kommentemnél már fénykép formájában mutattam az fogalmam se nincs hol volt. Ki lesz pucolva hogy a kosz lehetséges okot kizárjuk.

Előzmény: mtz1221 #123 hozzászólása



Igen van ilyen szelep,nyomás mérésre már gondoltunk csak még a kivitelezés nem jött össze. Jelenleg darabokban van a vezérlő tömb. Találtunk egy ilyet benne...
hmm

Előzmény: csipi145 #117 hozzászólása



Mintha nem ugyan olyan lenne a miénk itt van pár kép.
Vezérlőtömb
Vezérlőtömb

Előzmény: csipi145 #117 hozzászólása



Igen így néz ki a vezérlőtömb ahogy a képen is. A kar mozgatásával a vezérlőtömb oldalán is mozgatja ki-be tolásra (ez volt az első megnézni) kérdés hogy eleget-e mert szerintem így elsőre akkor a vezérlőtömbben van valami bibi. Egyenlőre továbbra is smile helpsmilie kell.

Előzmény: csipi145 #116 hozzászólása



Jajj bocs nem írtam típust M140.

Hello Claysonosok.

Egy probléma ügyben írok ami számomra igen furcsa és nem érthető.

Nos az asztal emelése nem működik,csak majd maximális motorfordulaton nagyon lassan emel de akkor is csak asztal nélkül.Nincs ereje abszolút,leengedni meg nem is enged le.Olaj van a rendszerben,a variátor és a kormány tökéletesen működik,tehát a szivattyú nem lehet hibás.
Akinek van ötlete vagy esetleg hasonló esetű tapasztalata mi lehet a probléma,annak megköszönném a segítségét.smile helpsmilie Üdv.

Előzmény: csipi145 #100 hozzászólása



Köszönöm szépen,hasznos lesz.smile thumbup

A képek lemaradtak némi tudatlanság miatt de már sikerült,plusz még videó linket is mellékeltem. smile thumbup

Kép a kombájnról:
Kép a kombájnról:
Kép a kombájnról:
Kép a kombájnról:

Előzmény: csipi145 #96 hozzászólása



Szia. Köszönöm szépen a fogadtatást smile wink

Helyileg Szerbia,Vajdaság kb. 50 km-el a Magyar határtól.

e-mail címem: bilickin@gmail.com

https://i.imgur.com/RBUzuoe.jpg



Sziasztok. Hozzánk került egy NH Clayson M140-es típus: Szükségem lenne bármilyen nyelven gépkönyvre,katalógusra stb. aminek hasznát tudjuk venni esetleges szerelés esetén.

Köszönöm a segítséget.

Sziasztok.
Adott egy MF 6180 a probléma a következő...
Üzemi hőmérsékleten terhelés alatt olyat csinál mintha csúszna a kuplung,partnak akár meg is áll. Volt olyan is hogy munka közben még nem nyomtam be a kuplungot ment gond nélkül (nehéztárcsával),aztán ha felhevült állapotban egyszer benyomtam akkor onnantól ezt a csúszást produkálta és saját magát se akarta vinni de volt olyan is hogy hirtelen kuplung kiengedésnél elindult és semmi csúszást nem produkált. Amúgy szivattyú csere volt,lett mérve is az A-B sebességben kevés a nyomás C-D sebességben megfelelő. Az olajnyomás elvesztésre gondolunk de hogy hol lehet a baj? A visszajelző lámpa nem mutat hibát az olajnyomásra. Ha valakinek van ötete vagy tapasztalata az írja meg. Köszönöm.

Előzmény: ..MZ/X.. #5522 hozzászólása



Köszönöm közben én is rátaláltam pl. Mato U24CS 12-15 néven.smile thumbup

Sziasztok. Keresek ilyen heveder kapcsot...
heveder kapocs minta
Típust leírná valaki mert keresgéltem de sajnos nem találtam semmi infót,és az is érdekelne hol lehet beszerezni.

Köszönöm a segítséget. üdv.smile helpsmilie

Hello. Van egy MF 6180-as a tárcsáztam vele és a következő történt. Mikor felmelegedett az olaj eddig a C-ben rángatott illetve volt hogy megállt,ma viszont az történt hogy egyikbe se akart menni kuplung csúszás szerűen viselkedett. Kérdés az lenne volt-e másnak is hasonló esete,és jól sejthető a hiba hogy a dynashift lamellák elkoptak?

smile confused üdv.

Előzmény: MFM #20226 hozzászólása



Pontosan mit takar nem tudom,de a képek alapján valami ott történt vele.Igen az üzemóra kicsit soknak tűnik,de nézzük a pozitív oldalát ha nem nehéz munkát végzett akkor ez az óra bőven kevés.De ezt a gépet látni kellene ahhoz hogy tudjunk véleményt írni,így elég nehéz.

Előzmény: Berkó_ #20222 hozzászólása



Mondjuk általánosságban érdekel,de igen ha alaki tud arról is valamit az ne tartsa magában.smile mellow
Egyébként annak a műszerfal sérült nem véletlen,és szerintem az a rakodóról esett le valami ami az első szélvédőn benézett,és úgy hozhatták be külföldről.De csak tipp. mindenesetre újra van festve az egész traktor.

Sziasztok. Nekem MF 61-es szériáról kellene információ,pontosan a 6180-as ról. Ha itt van valaki akinek tapasztalata vagy infója van az keressen meg lenne pár kérdésem.
Előre is köszönöm. smile helpsmilie

Sziasztok. Valaki megtudná-e mondani hogy hol lehet állítani és hogyan a variant 280-as bálázón a bála keménységet.Köszönöm a választ.smile helpsmilie

Köszönöm,már felvettem velük http://www.agrobiro.com/hu/index_hu.html a kapcsolatot smile smile

Dugattyú törés! ez biztos minőség hiba ,mert se előtte se utána nem volt ilyen!Dugattyú törés

A szerelővel nincs gond mert mi voltunk és évek óta mi csináljuksmile rolleyes 1996 ban meg lett totál generálozva a motor 10 évig hozzá se kellett nyúlni akkor is mi csináltuk gyári alkatrészekkel!2006 óta állandóan vannak gondok Lengyel és hasonló alkatrészek miatt... fékcilindert kicseréltük rajta és újan eresztette az olajat,kiderült egy nút volt a cilinder oldalában és azért... tehát alkatrész hiba... a kuplung csapágy ki lett cserélve rajta 1 évben vagy 4 darab széthullott,(2006-ban lett lecserélve a gyári de még nem volt szét esve)volt olyan hogy a dugattyú karikák nem arányosan koptak ez is kicsit furcsa.. új blokk cilinder lett beletéve ami újantan szó szerint lyukas volt,és a vizet beeresztette az olajba,alig jöttünk rá hogy mi is lehet a baj,mikor nyomás alá tettünk és spriccelte be a vizet...dugattyú törések voltak... teszek fel képet is,szóval alkatrész tömege egy nagy rakás sz*r! Ezért keresek gyári alkatrészeket ami tényleg jó issmile smile köszönöm az információkat segítségetsmile smile

Na erre voltam kíváncsi hogy jók az alkatrészek az fontos :)de bármely országba elküldik?

Ha volna még pl.Szeged környékén az még jobb volna kicsit messze van az előbbi de azért nagy köszönetsmile smile Egyébként rohadt sz*r minőségű a zetorhoz az alkatrészeksmile whistling most is szét van szedve karika besült kinyomta az összes olajat a motorból,pedig tavasszal lett megszerelvesmile ohmy előtte dugatyú tört és stb sorolhatnám regény szintigsmile sweatdrop

Üdvözlöm a tagokatsmile rolleyes !
Zetor-hoz új és jó alkatrészek érdekelnének 70-72-77-es szériákhoz!aki tud ajánlani azt megköszönném,és e-mail címemre is írhat: bilickin@gmail.com. Köszsmile smile

Üdvözlöm a tagokatsmile rolleyes !
Zetor-hoz új és jó alkatrészek érdekelnének 70-72-77-es szériákhoz!ki tud ajánlani azt megköszönném,és e-mail címemre is írhat: bilickin@gmail.com. Köszsmile smile

Üdv. tagok :)
Megvétel céljából érdekelne 3080-3085 stb.traktorok gyengéi,mire kell odafigyelni megvételkor,fogyasztás,az alkatrész ellátás és hát ugye a javítás:Érdemes-e ilyen gépet megvásárolni,és hány munkaórával ha igen :)! Válaszokat előre is köszönöm akár e-mailban is a bilickin@gmail.com címre!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Elképesztően pontos a Syngenta új talajmintavételi eljárása!
Elképesztően pontos a Syngenta új talajmintavételi eljárása!
A talajban lévő természetes izotópok kisugárzását mérik.
Debreceni Agrár: itt mindenre van válasz!
Debreceni Agrár: itt mindenre van válasz!
Az egyetem a hazai precíziós gazdálkodási technológia zászlóvivője.
Güttler Offset hengerek
Güttler Offset hengerek

13.000 EUR

Eladó vontatott unikon konténerszállító
Eladó vontatott unikon konténerszállító

1.200.000 Ft

Metalwolf 6 méteres nehéztárcsa rögtörőhengerrel
Metalwolf 6 méteres nehéztárcsa...

2.999.999 Ft

Eladó 2db Borászati erjesztő tartályok 275 hl
Eladó 2db Borászati erjesztő tartályok...

6.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]