Hirdetés
Fórum
Becenév: | figulagábor |
---|---|
Csatlakozott: | 2013-01-04 07:13:36 |
Utolsó belépés: | 2025-01-04 13:08:23 |
Fórum hozzászólás: | 8 |
A felhasználó hirdetései
90.000 Ft
11 éve hirdető
2024. február 12. 10:04 Szabolcs-Szatmár-Bereg, Nyírcsászári
Co2 palackok eladók, Linde márkás 20 és 30 kg. Töltve.
1.100.000 Ft
11 éve hirdető
2022. március 10. 10:05 Tárcsa Szabolcs-Szatmár-Bereg, Nyírcsászári
3,2 V tárcsa eladó, újszerű állapotban, 510-es elől-hátul csipkés lapokkal. Csere érdekel, billenős MBP 6,5 papíros pótkocsira.
5.000 Ft
11 éve hirdető
2021. október 6. 12:49 Egyéb mezőgazdasági gép alkatrészek Szabolcs-Szatmár-Bereg, Nyírcsászári
Fortschritt zt, ifa ablakok eladók. Zt gumiharang eladó.
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- MTZ 1221 traktor új
- Direktvetés, no-till. új
- Poénok új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- AKG támogatás új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- T-25/A kistraktor új
Előzmény: VESZTES. :) #11811 hozzászólása
ÜDV!
Nekem van egy olyan vízcsövem, csak én Szabolcsban vagyok!
Előzmény: medikus #11407 hozzászólása
Üdv Medikus! Bocs a késői válaszért, igen tökéletes lett az 514 kuplung, és a tengely fékezés is sikerült beállítani. Köszönöm!!!
Köszönöm Medikus a válaszodat. Megcsináltam, a variátor szíj felől raktam be egy új tárcsát, a másik a régi tárcsából a jobbik maradt. Azután már a villák kúposabban álltak be, csak annyi hézag maradt a villák és a kinyomó csapágy közt, hogy éppen nem forgatja a csapágyat. Még a fékre kell ráállítani és tökéletes.
Üdv Mindenkinek!
Visszaolvastam a fórumban, de kérnék egy megerősítést tapasztaltabbtól.
E-514-es kombájn kuplungja elkezdett megcsúszni, barázdáknál, tele tartállyal (nem túl meredek) domboldalon, sárban, nem kapart hanem megállt.
Raktam bele két új tárcsát és nem oldja a hajtást. A villa jelenleg kb. 2 mm-re van a kinyomó csapágytól, a villák szinte egyenesen állnak nincs benne kúp.
- Olvastam olyat, hogy nem bele való a tárcsa hanem valami hasonló Fortschritt gépé és nem pont ez kellene bele;
- Olvastam, hogy cserélte valaki az egyik tárcsát és a másikat nem, a régit rakta vissza; csak ez sikerült-e valakinek, megoldotta-e a problémát. Egyébként ezt szeretném következőben kipróbálni.
- Vagy esztergáltassam le a közbetétet ami a két tárcsa között van;
- Vagy a rögzítő csavarok alá ( ami a villás tárcsát rögzíti), a tárcsa alá tegyek alátétet;
Válaszokat köszönöm.
Előzmény: herry 74 #3336 hozzászólása
Úgy tolom el, hogy a motort megemelem 14 cm-rel és az olajteknővel együtt felmegy az első hajtásra. Csak figyelni kell a kipufogót ne feszítse szét a tanknál a kasznit. De ha egyenletesen megy előre és fel akkor pont kimegy az első hajtás fölé!
Előzmény: csaba724 #3333 hozzászólása
Szia Csaba724.
Nem rég szereltünk zt 303-as váltót, először csak a felső sor utolsó fogaskerék cseréje miatt kezdtük meg, később kiderült az alsó sort is rendbe kell rakni. Ha a motort a vázon előre tolod, kb. 40 cm. amikor már akadály mentesen kijön a kuplung szerkezet, alátámasztod a tankot, olajtartályt, leszeded a szivattyút, ki tudod húzni a nyelestengelyt is, azután lekötöd az összes csatlakozót a váltóról kiszeded a csavarokat, a fülke belsejéből csörlővel le tudod engedni az egészet a földre, csak figyelni kell a hátsó difizár pálcáját az meg fog hajlani, visszaemelés után azt ki lehet egyenesíteni. Ha valóban csak az utolsó fogaskerékhez kell nyúlni a felső sorban, akkor először szedd le a váltónak a fedelét és a felsősor hátsó részéne elméletileg annyi helynek lenni kellene, hogy kiforduljon. Remélem tudtam segíteni.
Tisztelettel köszöntök mindenkit. Érdeklődnék valaki találkozott-e már olyan problémával, hogy zt303-as kuplungja hidegen tökéletes működik, nem reccsen, szépen kiemel, viszont ha bemelegszik pontosabban egy picit melegszik már csinál olyat hogy nem old szét teljesen. Kuplung tárcsa felújítva, villák beállítva egyenletesen közepes mértékben kopottak. kétszer szétszedtem és nem találok hibát szemrevételezéssel. Kérdezném még, a nyeles tengely végén a kuplung szerkezetben ha jól emlékszem tűgörgős csapágy van, olyat tudok-e rendelni valahonnan? Ha már még egyszer szétszedem azt is kicserélem.
Üdvözlök mindenkit! Olyan kérdésem volna, hogy javított-e már valaki E514-es kombájn orbitot? Orsta LGT21535 típus van rajta, viszont kevés leírást találok hozzá a neten. Az összeszereléssel akadt egy kis problémám!!!
A segítségeket előre is köszönöm.