Gázolaj árak 588 Ft Benzin árak 577 Ft EUR 384.17 Ft USD 330.91 Ft CHF 415.45 Ft GBP 434.97 Ft

Fórum

Becenév: Mtz-s Kölök
Csatlakozott: 2013-01-26 22:38:19
Utolsó belépés: 2015-09-08 23:11:40
Fórum hozzászólás: 93

Fórumhozzászólásai

Előzmény: #33812 hozzászólása



A másik, hogy milyen kar jár hozzá, vagy mikor és hogyan kell bekapcsolni és kikapcsolni? Járó motornál vagy mikor?
Mechanikus van fent.

Előzmény: #2619 hozzászólása



Érdeklődnék, hogy A menetlassítót hogyan kell használni?
Ma felszereltük de holnap lenne a próba.
Nem lesz hátra fele a trakiban?

Előre is köszönöm

Előzmény: #33353 hozzászólása



Milyen gép és mennyi óra volt benne?
Nekem 2000 óra van benne és néha már csúszik morog 6.-ban mikor elindulok.
Kap elég talaj munkát miközben a JD-k bent állnak...

Előzmény: #258 hozzászólása



Nekem sajnos nem turbós de 2500-at forog :)
Semmi baja nincsen ha annyit forog csak terhelésnél nem szabad csak 2000-2200-ig pörgetni.
Ha pl: pótkocsizol akkor max gáz. Ha elakadsz, szántól akkor 2000 körül nem csutka gáz.
Ennyi.
Motorpal adagolón adni kell 1 menetnyit a nagy csavaron ez ugye a kaja.
Utána a fordulatot úgy tudsz ha engedi a szabályzó akkor a rudazatot beállítod a kívánt fordulatra. Én a rudazattal tudtam 300-al többet adni kényelmesen neki. Így 2500-at forog 45-öt megy.

Előzmény: #540 hozzászólása



Biztos, mivel munkatársam 82-ese turbósítva vígan viszi.

Előzmény: #33131 hozzászólása



Nekem meg állandóan kimegy a bal alsó híd csapágyam 820.4-ben.
Kiakar esni a kerék állandóan. Ez miért lehet?

Előzmény: #33122 hozzászólása





Lazítás mivel munkáljátok el, ha nedves volt a lazítás néhol.
A Vadersarted tárcsa sem csinálj jó munkát és Mulcs ( Jd kapás micsoda) sem.
Repcét kéne vetni....

Előre is köszönöm

Előzmény: #501 hozzászólása



Nálunk van 3 db WTS 9560, 2 db 2256, 2 db T660, 2 db Mega 360.
Az összessel Árpát, Repcét, Búzát, Szotyit, Kukik vágunk.
Átlagban a repcével szokott gond lenni a WTS-nél. Berakja a seggét a szalmarázónál.
Kivágtuk a lemezeket benne azóta jó.
Alföldön megy, tehát domb nincsen.
Kisebb alapvető gondok voltak, de a nem tudok rosszat mondani egyikről sem.
Próbálunk vigyázni, maga a motorra mert a KITE szerint a 350++++-os az olaja... Ez vicc mert 250-270 üzemóra után elkezdi enni az összes kombájn főleg a Traktorok. Ezért cseréljük 250nél. Hosszútávon megérdemli a motor...

A T600-al annyi baj volt tavaly, hogy a Szotyiszár lebasztatta a váltó felett egy gombát és beálltak az alsó rosták sajnos. Oda gyárilag rakhattak volna védőt.

Előzmény: #66 hozzászólása



A 8000-res széria ha vigyázol rá akkor minden fajta szempontból egy bevált gép.
Az új JD-k is jók, de szerintem sokat esznek még akkor is, ha te nem maszekolsz vele....smile mad

Egy kérdés hozzátok:

Hogyan lehet az aktív ülés beállítani?
Van rajta két kapcsoló.
Egyikkel állítjuk a keménységet ez pumpája a kompresszort.
A másik mi csoda, mit kellene neki csinálni? Azon van egy pozitív és negatív jel.
A tünet: állógépnél tökéletes az ülés. Ha elindulok a géppel akkor bekeményedik alattam :( 9R szériában van.


Előre is köszönöm

Előzmény: #305 hozzászólása



Amúgy jól bevásároltak mert idáig jó a gép JD rába de magyarországon nem sokat tudok belőle....
Vezetni jó, forgót viszont rossz vele csinálni mert nincsen rugózása neki.

Előzmény: #13774 hozzászólása



Egyszerű...
Az Traktoroknak a hűtője előtt mögött van ilyen oldalra kihúzható háló műanyag.... Aki tudja miről beszélek az tudja...
Az egy nap van mikor kétszer is ki kell rázni.
Ha kirázzátok akkor nem megy a víz 95 fok felé.... !!!!
Zárt rendszer 100 fok fölé is lehetne engedni de nem egészséges szerintem!

Előzmény: #304 hozzászólása



Én nem szoktam vetni mert fiatal vagyok még hozzá a főnök szerint.... 25 év.smile hammer
Az öregek vetnek 6930-asal. Robottal vetnek, de nyomjelzőt mindig használják ők is.

Előzmény: #301 hozzászólása



Annyit lehagytam, hogy 50től 200-ig lehet állítani mind a 6 állást.

Előzmény: #301 hozzászólása



Köszönöm.
Holnap megpróbálom majd.
Ha sikerült akkor írni fogok, ha nem akkor is :)!

Előzmény: #291 hozzászólása



Szia!

Régebben beszéltünk a beállításokról.
Na a 8430-ba abban nem fizetik be az Automata kormányt addig nem fog menni...

Lenne egy két kérdésem hozzád.

- Most ráültettek 9410R JD-re.
Kicsit furcsa volt megszokni de már megy a vezetés...


Viszont olyan problémám van vele.
Hogy SF1 van benne. Van benne kicsi a (gyári) és nagy monitor is.
A derékba csuklása miatt valamiért nagyon érzékeny az Automata kormányzásra. Balra jobbra inog.
Nézegetem van benne érzékenység állítás.
Nah az most 6 db-ot lehet állítani. Első 3db 160-on van, a második 3db 100-on. A gyári alap 100.
Ezeken állítva akkor nem lenne jobb?

A második kérdésem, hogy mivel benne van a nagy monitor. Akkor hogyan lehet beállítani megtanítani, hogy teljesen automatán menjen a gép? Az ITEC-et már beállítottam azt jól működik. De ez nem. Bár nem annyira nem izgat csak kipróbáltam volna.

(Ez mindenkinek szól)
A harmadik kérdésem az fontosabb ...
A drága... JD szerviz nem tudja, miért nem megy a kicsi monitornak az érintő képernyője. Valamiért nem megy, csak jobb oldalt lehet állítani a konzolon. Volt-e már ilyen problémája valakinek?

Előre is köszönöm!

Előzmény: #31800 hozzászólása



Én 1 ford tekertem.
Kimondottan jó lett.

Előzmény: #557 hozzászólása



Miért kell a Piros?

Előzmény: #561 hozzászólása



Ez attól függ kinek meddig ér el a keze.
Ismerősöknek 8320-as JD piros rendszámos.
Tehát minden megoldható.
Azt ha jól tudom első forgalomba helyezés esetén Debrecenben lehet pirosra vizsgáztatni bármit haver szerint.
Bár ez hülyeség szerintem.

Előzmény: #284 hozzászólása



Megnézem.
Mihelyt tudom lefényképezem és felteszem ide.

Előre is köszönöm!

Előzmény: #281 hozzászólása



GreenStar 1800 monitor:
Ha jól tudom 2 van meg csak.
Lehet ennél is a fizetni kellene?
Pedig működött benne. A robotkormányt egyszer kell meg venni nem?
Ma kérdeztem főnököktől azt mondták be van fizetve.

Mit nézzek a beállításban?

Előzmény: #277 hozzászólása



Ismerősnek van 6950-es JD trakija.
Dupla kerék nélkül is jól ment.
12 soros jd vetőgéppel vetnek most is gond nélkül.
Viszont volt olyan problémájuk, hogy a töknél lévő kábel 1 éve megszakadt és ment egy 100m-ert utánna semmi.
Nézd meg nincsen elérve vagy stb.

Olyan kérdésem lenne, hogy Motorpal adagolón hol tudom kisebbre venni az alapjáratot?
Állítottam a rudazaton de így 1000 lett az alap ami sok.

Köszönöm.

Előzmény: #274 hozzászólása



Látom keni vágja a JD Gps témát.
Érdeklődnék, adott egy Jd 8300... traktor.
Menne benne a robot kormány, de nem megy valamiért.
Elméletileg a 30 cm-resnek kellene menni.
1-2 cm-res csak a vetőgépes 7000-res traktorra van elő fizetve.
Az eszesek nem akarják előfizetni a 1-2cm-resre.
Mondtuk az nem is kell mert menni kellene neki.
Nekünk elég lenne tárcsa, lazítás, borona, kombinát.. stb. hez. a 30 cm-res is.


Esetleg mi lehet a probléma, ami miatt nem megy?
Jel van, de még sem megy.

Előre is köszönöm!

Előzmény: #31295 hozzászólása



Heréld ki a malacot akkor nem fog csúszni.
Fordíts össze két ilyet a belsejét meg dob ki.
Bár ezt csak ha gondolod de így nem fog meg csúszni többet.


Ami a képen van, azt fordítsd össze kettőt.
Egy darab benne van gyárilag másikat venni kell, vagy ha van otthon rossz malac abban van.

Előzmény: #982 hozzászólása



Enyémben 1500 óra van két év alatt.
Olajcserétől cseréig nem igen kell rá önteni.

Előzmény: #31244 hozzászólása



Ha sokáig jár 1 körüli alapjárat körül a motor és a kipufogó csonknál látszódik az olaj akkor lett baja a gépnek?
Utána mentem vele 2-2.5 fordulaton 10 km-ert is.
.Sajnos későn vettem észre.smile cursing

Előzmény: #31204 hozzászólása



A pedálon van holt játék, csak kezd megcsúszni néha.
Két éves lesz a traktor idén 1700 ü. óra van benne.

Érdeklődni szeretnék, hogy MTZ-n 820.4 hogyan lehet a kuplungon állítani?
Valami leírása van-e valakinek, vagy eltudja-e egyszerűen magyarázni?

Előre is köszönöm!

Előzmény: #31181 hozzászólása



Be tudod te is szerelni ha van érzeted hozzá.
Nekem úgy jött, hogy bele tetettük új traktor ként.
Jól működik semmi baj vele.

Előzmény: #31175 hozzászólása



Nekem bent van az elektromos is.
Úgy ahogy mondod. 1-6 között ugrál a mai napig is az elektromos.smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin
A mechanikus az hidegen 3bar, melegen 2-2,5 bar de állandó.

Előzmény: #272 hozzászólása



Nem tudom milyen traktort szeretnél venni?
Vagy mi az elképzelés?
Van nagyon sok Itthon lévő kinti traktor amit csak rendszámosítani kell és kész is.

Előzmény: #31167 hozzászólása



Én vettem már olajnyomás, és légkörnyomás mérő gombát a cégnél 4-et minimum az 1500 üzemóra alatt idáig.
Míg garanciás volt a gép 1000 üzemóráig cseréltettem 3-at.
Akkor ez 7 db idáig.

Na most az olaj nyomás mérőt bekötöttem olajosra a szűrőhöz.
Majd ha lesz kép rakok fel.
Jobban jársz ha cseréled, bár te tudod.

Előzmény: #31165 hozzászólása



Garancia-ban reklamálj.

Ha új még akkor!!!

Előzmény: #268 hozzászólása



Szétnéztem rajta.
Valamelyik Apród-os hirdetése faszi foglalkozik a behozatallal.
Apródon nem találtam meg.
Nézelődj hátha megtalálod.

Előzmény: #305 hozzászólása



Két piros rendszámos hw 8011-est lehet egymás után húzni?

Előzmény: #31114 hozzászólása



820-asoknak kicsi a nyomásuk.
Én állítottam rajta.
Nem emelt ki EB kocsit 50 q-val sem...
Állítás után már 65 q-is emel. smile smilesmile smile

Előzmény: #634 hozzászólása



Van új, de drága.

S51-es Simson

Előzmény: #626 hozzászólása



Itt van két haverom netről...

A Simson -jai smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

70 - es próbálása

Simson 70/5F membrán

Előzmény: #624 hozzászólása



Ugy kell elrakni, hogy kijáratod benzint belőlle.
Akkor nem lesz baja.

Most vettem elő a 90-es semmi baja pedig egy évig állt.
A 70-es 5 hónap után első rúgásra indult.smile smile

Előzmény: #619 hozzászólása



Csak traktorral foglalkozol, vagy autóval is?

Előzmény: #621 hozzászólása



Ha Simsonok is tudnak jól menni.

Bár attól függ mi az elvárás tőle. Igaz ez idegen hengeres de jól megy

Sziasztok.

Érdeklődnék, hogy nincsen valakinek S51-es blokkos Simson-ja eladó aminek meg van a régi szürke stb. forgalmija?

Előre is köszönöm.

MTZ-s Kölök.

Előzmény: #347 hozzászólása



Az én két főnököm is annó TSZ-ből szedte össze magát.
Az egyik egy rossz Ladával a másik egy Trabanttal jött Pécsről...
Semmi de semmi vagyonuk nem volt.
De hát ezt már el felejtettéksmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing

Előzmény: #338 hozzászólása



Hülye volt akkor.
Ha netán viszel is valamit akkor ésszel kellett volna neki.
Gondolom hülye volt.

Előzmény: #339 hozzászólása



Kényelmesen.
Ha netán nincsen a barátnő/feleségnek munkája akkor is.

Előzmény: #333 hozzászólása



Próbáltuk.
5 liter felett pl.: 5 liter 2 deci már csipog az a szar.
Főleg JD -nél ha nem a megszokott a norma akkor s csipog.
Van két hitelem, úton a gyerek is :) (remélem fiú lesz) nem kockáztatunk.

Volt olyan kilyukadt a tank, mert sár volt elakadtunk.
Ömlött a diesel olyan 100-150 liter és jött az ugró mókus mi is vansmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Előzmény: #332 hozzászólása



Ha lett volna összetartás akkor simán meg lehet fogni a munkáltatót.
De sajnos nincsen.
Innentől kezdve semmi értelme a pufogásnak nálunk.
smile cursing

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ezért fordulnak egyre többen a regeneratív gazdálkodás felé
Ezért fordulnak egyre többen a regeneratív gazdálkodás felé
A regeneratív mezőgazdaság a talajmegújításra és az ökoszisztémák...
5 pénzügyi hiba, amit a gazdák most nem engedhetnek meg
5 pénzügyi hiba, amit a gazdák most nem engedhetnek meg
A Kukorica Kör webináriuma szerint a mezőgazdaság jövője az integrációban, a...
Gandini ágaprító
Gandini ágaprító

1.890.000 Ft

Iveco 35S-110 E5 + Multitel MT202 DS / 2016 / 3 845 üzemóra / Lízing 20%-tól
Iveco 35S-110 E5 + Multitel MT202 DS /...

29.900 EUR

Bogballe műtrágyaszóró
Bogballe műtrágyaszóró

550.000 Ft

Kverneland DS-M műtrágyaszóró
Kverneland DS-M műtrágyaszóró

1.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]