Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kertészeti géptámogatás új
- Eke minden mennyiségben új
- Kukorica várhatóan........! új
- Grubber új
- CLAAS MEDION-310 kombájnok új
- Case IH traktorok új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Terménytároló csarnok, szín, épület tervezés, építés, szigetelés új
Cikkajánló

Ezért fordulnak egyre többen a regeneratív gazdálkodás felé
A regeneratív mezőgazdaság a talajmegújításra és az ökoszisztémák...
Előzmény: #33812 hozzászólása
A másik, hogy milyen kar jár hozzá, vagy mikor és hogyan kell bekapcsolni és kikapcsolni? Járó motornál vagy mikor?
Mechanikus van fent.
Előzmény: #2619 hozzászólása
Érdeklődnék, hogy A menetlassítót hogyan kell használni?
Ma felszereltük de holnap lenne a próba.
Nem lesz hátra fele a trakiban?
Előre is köszönöm
Előzmény: #33353 hozzászólása
Milyen gép és mennyi óra volt benne?
Nekem 2000 óra van benne és néha már csúszik morog 6.-ban mikor elindulok.
Kap elég talaj munkát miközben a JD-k bent állnak...
Előzmény: #258 hozzászólása
Nekem sajnos nem turbós de 2500-at forog :)
Semmi baja nincsen ha annyit forog csak terhelésnél nem szabad csak 2000-2200-ig pörgetni.
Ha pl: pótkocsizol akkor max gáz. Ha elakadsz, szántól akkor 2000 körül nem csutka gáz.
Ennyi.
Motorpal adagolón adni kell 1 menetnyit a nagy csavaron ez ugye a kaja.
Utána a fordulatot úgy tudsz ha engedi a szabályzó akkor a rudazatot beállítod a kívánt fordulatra. Én a rudazattal tudtam 300-al többet adni kényelmesen neki. Így 2500-at forog 45-öt megy.
Előzmény: #540 hozzászólása
Biztos, mivel munkatársam 82-ese turbósítva vígan viszi.
Előzmény: #33131 hozzászólása
Nekem meg állandóan kimegy a bal alsó híd csapágyam 820.4-ben.
Kiakar esni a kerék állandóan. Ez miért lehet?
Előzmény: #33122 hozzászólása
Mai nap :)
Lazítás mivel munkáljátok el, ha nedves volt a lazítás néhol.
A Vadersarted tárcsa sem csinálj jó munkát és Mulcs ( Jd kapás micsoda) sem.
Repcét kéne vetni....
Előre is köszönöm
Előzmény: #501 hozzászólása
Nálunk van 3 db WTS 9560, 2 db 2256, 2 db T660, 2 db Mega 360.
Az összessel Árpát, Repcét, Búzát, Szotyit, Kukik vágunk.
Átlagban a repcével szokott gond lenni a WTS-nél. Berakja a seggét a szalmarázónál.
Kivágtuk a lemezeket benne azóta jó.
Alföldön megy, tehát domb nincsen.
Kisebb alapvető gondok voltak, de a nem tudok rosszat mondani egyikről sem.
Próbálunk vigyázni, maga a motorra mert a KITE szerint a 350++++-os az olaja... Ez vicc mert 250-270 üzemóra után elkezdi enni az összes kombájn főleg a Traktorok. Ezért cseréljük 250nél. Hosszútávon megérdemli a motor...
A T600-al annyi baj volt tavaly, hogy a Szotyiszár lebasztatta a váltó felett egy gombát és beálltak az alsó rosták sajnos. Oda gyárilag rakhattak volna védőt.
Előzmény: #66 hozzászólása
A 8000-res széria ha vigyázol rá akkor minden fajta szempontból egy bevált gép.
Az új JD-k is jók, de szerintem sokat esznek még akkor is, ha te nem maszekolsz vele....
Egy kérdés hozzátok:
Hogyan lehet az aktív ülés beállítani?
Van rajta két kapcsoló.
Egyikkel állítjuk a keménységet ez pumpája a kompresszort.
A másik mi csoda, mit kellene neki csinálni? Azon van egy pozitív és negatív jel.
A tünet: állógépnél tökéletes az ülés. Ha elindulok a géppel akkor bekeményedik alattam :( 9R szériában van.
Előre is köszönöm
Előzmény: #305 hozzászólása
Amúgy jól bevásároltak mert idáig jó a gép JD rába de magyarországon nem sokat tudok belőle....
Vezetni jó, forgót viszont rossz vele csinálni mert nincsen rugózása neki.
Előzmény: #13774 hozzászólása
Egyszerű...
Az Traktoroknak a hűtője előtt mögött van ilyen oldalra kihúzható háló műanyag.... Aki tudja miről beszélek az tudja...
Az egy nap van mikor kétszer is ki kell rázni.
Ha kirázzátok akkor nem megy a víz 95 fok felé.... !!!!
Zárt rendszer 100 fok fölé is lehetne engedni de nem egészséges szerintem!
Előzmény: #304 hozzászólása
Én nem szoktam vetni mert fiatal vagyok még hozzá a főnök szerint.... 25 év.
Az öregek vetnek 6930-asal. Robottal vetnek, de nyomjelzőt mindig használják ők is.
Előzmény: #301 hozzászólása
Annyit lehagytam, hogy 50től 200-ig lehet állítani mind a 6 állást.
Előzmény: #301 hozzászólása
Köszönöm.
Holnap megpróbálom majd.
Ha sikerült akkor írni fogok, ha nem akkor is :)!
Előzmény: #291 hozzászólása
Szia!
Régebben beszéltünk a beállításokról.
Na a 8430-ba abban nem fizetik be az Automata kormányt addig nem fog menni...
Lenne egy két kérdésem hozzád.
- Most ráültettek 9410R JD-re.
Kicsit furcsa volt megszokni de már megy a vezetés...
Viszont olyan problémám van vele.
Hogy SF1 van benne. Van benne kicsi a (gyári) és nagy monitor is.
A derékba csuklása miatt valamiért nagyon érzékeny az Automata kormányzásra. Balra jobbra inog.
Nézegetem van benne érzékenység állítás.
Nah az most 6 db-ot lehet állítani. Első 3db 160-on van, a második 3db 100-on. A gyári alap 100.
Ezeken állítva akkor nem lenne jobb?
A második kérdésem, hogy mivel benne van a nagy monitor. Akkor hogyan lehet beállítani megtanítani, hogy teljesen automatán menjen a gép? Az ITEC-et már beállítottam azt jól működik. De ez nem. Bár nem annyira nem izgat csak kipróbáltam volna.
(Ez mindenkinek szól)
A harmadik kérdésem az fontosabb ...
A drága... JD szerviz nem tudja, miért nem megy a kicsi monitornak az érintő képernyője. Valamiért nem megy, csak jobb oldalt lehet állítani a konzolon. Volt-e már ilyen problémája valakinek?
Előre is köszönöm!
Előzmény: #31800 hozzászólása
Én 1 ford tekertem.
Kimondottan jó lett.
Előzmény: #557 hozzászólása
Miért kell a Piros?
Előzmény: #561 hozzászólása
Ez attól függ kinek meddig ér el a keze.
Ismerősöknek 8320-as JD piros rendszámos.
Tehát minden megoldható.
Azt ha jól tudom első forgalomba helyezés esetén Debrecenben lehet pirosra vizsgáztatni bármit haver szerint.
Bár ez hülyeség szerintem.
Előzmény: #284 hozzászólása
Megnézem.
Mihelyt tudom lefényképezem és felteszem ide.
Előre is köszönöm!
Előzmény: #281 hozzászólása
GreenStar 1800 monitor:
Ha jól tudom 2 van meg csak.
Lehet ennél is a fizetni kellene?
Pedig működött benne. A robotkormányt egyszer kell meg venni nem?
Ma kérdeztem főnököktől azt mondták be van fizetve.
Mit nézzek a beállításban?
Előzmény: #277 hozzászólása
Ismerősnek van 6950-es JD trakija.
Dupla kerék nélkül is jól ment.
12 soros jd vetőgéppel vetnek most is gond nélkül.
Viszont volt olyan problémájuk, hogy a töknél lévő kábel 1 éve megszakadt és ment egy 100m-ert utánna semmi.
Nézd meg nincsen elérve vagy stb.
Olyan kérdésem lenne, hogy Motorpal adagolón hol tudom kisebbre venni az alapjáratot?
Állítottam a rudazaton de így 1000 lett az alap ami sok.
Köszönöm.
Előzmény: #274 hozzászólása
Látom keni vágja a JD Gps témát.
Érdeklődnék, adott egy Jd 8300... traktor.
Menne benne a robot kormány, de nem megy valamiért.
Elméletileg a 30 cm-resnek kellene menni.
1-2 cm-res csak a vetőgépes 7000-res traktorra van elő fizetve.
Az eszesek nem akarják előfizetni a 1-2cm-resre.
Mondtuk az nem is kell mert menni kellene neki.
Nekünk elég lenne tárcsa, lazítás, borona, kombinát.. stb. hez. a 30 cm-res is.
Esetleg mi lehet a probléma, ami miatt nem megy?
Jel van, de még sem megy.
Előre is köszönöm!
Előzmény: #31295 hozzászólása
Heréld ki a malacot akkor nem fog csúszni.
Fordíts össze két ilyet a belsejét meg dob ki.
Bár ezt csak ha gondolod de így nem fog meg csúszni többet.
Ami a képen van, azt fordítsd össze kettőt.
Egy darab benne van gyárilag másikat venni kell, vagy ha van otthon rossz malac abban van.
Előzmény: #982 hozzászólása
Enyémben 1500 óra van két év alatt.
Olajcserétől cseréig nem igen kell rá önteni.
Előzmény: #31244 hozzászólása
Ha sokáig jár 1 körüli alapjárat körül a motor és a kipufogó csonknál látszódik az olaj akkor lett baja a gépnek?
Utána mentem vele 2-2.5 fordulaton 10 km-ert is.
.Sajnos későn vettem észre.
Előzmény: #31204 hozzászólása
A pedálon van holt játék, csak kezd megcsúszni néha.
Két éves lesz a traktor idén 1700 ü. óra van benne.
Érdeklődni szeretnék, hogy MTZ-n 820.4 hogyan lehet a kuplungon állítani?
Valami leírása van-e valakinek, vagy eltudja-e egyszerűen magyarázni?
Előre is köszönöm!
Előzmény: #31181 hozzászólása
Be tudod te is szerelni ha van érzeted hozzá.
Nekem úgy jött, hogy bele tetettük új traktor ként.
Jól működik semmi baj vele.
Előzmény: #31175 hozzászólása
Nekem bent van az elektromos is.
Úgy ahogy mondod. 1-6 között ugrál a mai napig is az elektromos.
A mechanikus az hidegen 3bar, melegen 2-2,5 bar de állandó.
Előzmény: #272 hozzászólása
Nem tudom milyen traktort szeretnél venni?
Vagy mi az elképzelés?
Van nagyon sok Itthon lévő kinti traktor amit csak rendszámosítani kell és kész is.
Előzmény: #31167 hozzászólása
Én vettem már olajnyomás, és légkörnyomás mérő gombát a cégnél 4-et minimum az 1500 üzemóra alatt idáig.
Míg garanciás volt a gép 1000 üzemóráig cseréltettem 3-at.
Akkor ez 7 db idáig.
Na most az olaj nyomás mérőt bekötöttem olajosra a szűrőhöz.
Majd ha lesz kép rakok fel.
Jobban jársz ha cseréled, bár te tudod.
Előzmény: #31165 hozzászólása
Garancia-ban reklamálj.
Ha új még akkor!!!
Előzmény: #268 hozzászólása
Szétnéztem rajta.
Valamelyik Apród-os hirdetése faszi foglalkozik a behozatallal.
Apródon nem találtam meg.
Nézelődj hátha megtalálod.
Előzmény: #305 hozzászólása
Két piros rendszámos hw 8011-est lehet egymás után húzni?
Előzmény: #31114 hozzászólása
820-asoknak kicsi a nyomásuk.
Én állítottam rajta.
Nem emelt ki EB kocsit 50 q-val sem...
Állítás után már 65 q-is emel.
Előzmény: #634 hozzászólása
Van új, de drága.
S51-es Simson
Előzmény: #626 hozzászólása
Itt van két haverom netről...
A Simson -jai
70 - es próbálása
Simson 70/5F membrán
Előzmény: #624 hozzászólása
Ugy kell elrakni, hogy kijáratod benzint belőlle.
Akkor nem lesz baja.
Most vettem elő a 90-es semmi baja pedig egy évig állt.
A 70-es 5 hónap után első rúgásra indult.
Előzmény: #619 hozzászólása
Csak traktorral foglalkozol, vagy autóval is?
Előzmény: #621 hozzászólása
Ha Simsonok is tudnak jól menni.
Bár attól függ mi az elvárás tőle. Igaz ez idegen hengeres de jól megy
Sziasztok.
Érdeklődnék, hogy nincsen valakinek S51-es blokkos Simson-ja eladó aminek meg van a régi szürke stb. forgalmija?
Előre is köszönöm.
MTZ-s Kölök.
Előzmény: #347 hozzászólása
Az én két főnököm is annó TSZ-ből szedte össze magát.
Az egyik egy rossz Ladával a másik egy Trabanttal jött Pécsről...
Semmi de semmi vagyonuk nem volt.
De hát ezt már el felejtették
Előzmény: #338 hozzászólása
Hülye volt akkor.
Ha netán viszel is valamit akkor ésszel kellett volna neki.
Gondolom hülye volt.
Előzmény: #339 hozzászólása
Kényelmesen.
Ha netán nincsen a barátnő/feleségnek munkája akkor is.
Előzmény: #333 hozzászólása
Próbáltuk.
5 liter felett pl.: 5 liter 2 deci már csipog az a szar.
Főleg JD -nél ha nem a megszokott a norma akkor s csipog.
Van két hitelem, úton a gyerek is :) (remélem fiú lesz) nem kockáztatunk.
Volt olyan kilyukadt a tank, mert sár volt elakadtunk.
Ömlött a diesel olyan 100-150 liter és jött az ugró mókus mi is van
Előzmény: #332 hozzászólása
Ha lett volna összetartás akkor simán meg lehet fogni a munkáltatót.
De sajnos nincsen.
Innentől kezdve semmi értelme a pufogásnak nálunk.