Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- S.O.S. új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Traktorvásárlás új
- Deutz Fahr traktorok új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Kukorica vetőmagok új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló

Vajon ettől tényleg jobb lesz a csirke nuggets?
Az egyik gyorsétteremlánc állatjóléti fejlesztésbe fektet.
Sajtóközlemény

Előzmény: csikosúr #403 hozzászólása
Szia én is ugyan így jártam ahogy te. A 35kw kazánnal nem tudtam jobban felfűteni, de egy 50kw kazán már jó lehet hozzá. 40-50l/kw. keringető 2-es fokozatban.
Sziasztok! olyan kérdésem van, hogy traktorral és d-24-es darálóval mennyiért lehet darálni? órabérre vagy zsákra szoktak darálni termény és szálasat?
a segítségeteket előre is köszönöm.
a t-087-nak a forgózsámolya melyik pótkocsiéval egyezik meg? mert nem lehet kapni újat.
Előzmény: #121 hozzászólása
Szia!
milyen fogyasztás csökkentőt használsz a gépen?
javult tőle a teljesítménye a gépnek erő téren?
sziasztok nem tudja valaki mekkora a mérete az oros asztalhoz való 2 soros ferde indító ékszíjnak? előre is köszönöm
sziasztok 514-es kombájnra esetleg nem tud valaki egy jó állapotú használt szalmaszecskázót? nem találok sehol sema neten.
sziasztok
megkérdezhetem hogy ti erősen kötött talajokon mekkora fogyasztással jöttök ki mtz-vel szántásban 28-30 cm-en?
Előzmény: #508 hozzászólása
szia nekem is olyan van ha gondolod tudok segíteni ha még érdekel!
szia zoli
amikor hozzám került ez a gép akkor én teljesen felújítottam az egész váltót és azóta nincs is vele bajom.a fogyasztása az változó heretőrésben volt hogy megettem vele 40l is de a 3 fejes csólyosi ekét azt húzta 30 cm-en. hozzá kell tennem hogy előtte próbáltam 82-es el de az csak pattogott meg kapart előtte. amúgy olyan 20-22 L -ből jön ki hektárja. a motorja az nagyon érzékeny a porlasztóra mert nem mindeggy milyet raksz bele. a jumzomban 15-ös motor van ami elbírná a turbót is mert olyan a belseje de nem ajánlják mert akkor helyből 110 le- ről beszélnek amit meg már nem nagyon bír el a váltó és a kuplung sem. én nagyon meg vagyok vele elégedve de még nics teljesen kész az én nekem. még kell bele pár apróság.
láttam egy két képen hogy raknak bele oldalváltót is.
sziasztok
véletlenül nem tudnátok jumz alá első hajtást /szöghajtásosat/ vagy valami leírást hogy hogy lehet alárakni előre is köszönöm
szerintetek az szmd-motoros jumznak milyen lehet a fogyasztása?
mekkora akksikat vettél bele? mert az enyémbe nemsokára megdöglik mind a kető
egy kicsit többért szeretném eladni. nekem nem annyira eladó de ha adnak érte pénzt akkor vihetik. te is nagyon jól tudod hogy a 82-es kidolgozza szerintem a 82es nél többet ér majd meglátjuk.
egy teljesen felujjított szmd-s jumzot mennyiért lehet eladni? teljes alatt érts mindent(motor váltó új olaj új gumik friss műszaki ) szóval minden
hali szmd-k14 es motor az hány lovas lehet? Mert nem találok róla infót. jzoli ha készlessz rakok fel róla képeket is az első hajtás az 300.000 + kerekek és gumik mert az nincs hozzá és ha már alárakom akkor a kormányát is át kell alakítanom orbitosra az se 2 fillér.
400 e.-ért vettem a gépet és most tartok 1M vételárral együtt és még nincs kész! teljesen fel lett ujítva mindene egyenlőre holnap szeretném beindítani ha sikerül vagy hiába tanultam 4 évig.
még csak terv de egyenes hidat nem akarok rá rakni mert az szarul néz ki rajta amit találtam azt 300-ba el lehetne hozni de nincsenek kerekek rajta és csak akkor hozom el ha olyan mint a 82-es-é mire alákerül olyan 600-ba áll meg csk az elsőhajtás. ma bekötöttem a kompresszort remélem jó helyre és nem szorul meg. a tieteken van turbó vagy csak sima?
hétvégére remélem kész lessz hogy jövőhéten tudjam festeni, átíratni és műszakiztatni.
zoli a jumz alá va 3 fajta is az egyik egyeneshidas nagy kerekes, van egy olasz fajta is , és olyan mint a régi 82-es en. a kihajtása a váltó jobb oldalán van azt a deknit kell kicserélni amin a terepnek a fogaskerekei vannak.
ha megkérlek rá megnéznéd hogy nálatok hova van bekötve a kompresszor olajzása. megírnád ide ha megkérlek előre is kössz!
én most ujítom fel a jumzot teljesen a-z ig és kap egy elsőhajtást és egy 11-es turbót eszi rendesen a pénzt de lehet hogy jobb lessz mint az 550 es vagy ha nem teljesíti azt amit szeretnék akkor eladom
a 346-oshoz hozzászolnék azért szar a váltója a nagyfülkésnek mert a váltója még mindég a 45-ös höz van tervezve csak a motor lett erősebb és így a váltó gyenge a motorhoz az szmd motorosnál még szarabb a helyzet mert ott mégtöbb a ló kb turbó nélkül 85le
valaki tudna nekem segíteni abban hogy az szmd motoros jumznál hova kell kötni a kompresszor olajzását és a másik fém csövet ami a kompresszoron van és hogy milyen szíjtárcsa kell rá?
előre is köszönöm
szeva valaki tudna segíteni abban hogy, van a jumz-nál a váltóba az alsó csőtengely amibe a tlt tengelye megy oda kellene nekem az elejéhez az a csapágyazott rész ami a tlt tengelyt központosítja
előre is köszönöm
ma telefonáltam az agro-bázisnak hogy ven-e a 90le jumzhoz motor alkatrészük, és mondta a raktáros srác hogy nem is hallot még ilyenről hogy gyártottak 90le jumzot. a tipusjele jumz- 6 km gyárilag szk-5 nek a motorja van benne
ezekbe a tipusokba lehet rakni elsőhajtást?
és egy 90 le jumz felujított váltóval és adagolóval újrahüvelyezve turbóval 1993 évj 5 év műszaki elöl új gumikka?
mennyit érhet szerintetek 1 mtz-550 86-os 95% gumikkal új oldalváltóval és üléssel kis önindítóval vízmelegítővel 2013 ig műsuaki
kb árat tudnátok rá mindani?
egy kérdés valaki nem tud 1 db használt lazítókést olcsón?
a váltóját kell szétszedni a nehéztárcsa az szerintem nehéz eleve vontatott és a váznak métere kb 33kg házilag összeraktam egyet 2 db 120u gerenda van összefordítva
ja és itt csongrád környékén elég kötött földem van
nekem az 550 es húzta azt az ekét akkor ennek is bírnia kell
nekem ha sikerül összerakni akkor 3 fejes csólyosi eke 3.3 kultivátor 2.5 v nehéz tárcsa markoló és 1 20hl axiál permetező
köszi zoli beszéltem vele
szia zoli el tudnád küldeni a számodat a 06302873627 számra mert szeretnék veled beszélni ha lehet előre is köszönöm
igen
a fórumon olvastam hogy szmd motoros az mit jelent pontosan
sziasztok én ma vettem egy 1993as évjáratú 90 le jumzot az lenne a kérdésem hogy hol lehet hozzá legolcsóbban alkatrészt kapni a váltójához?
előre is köszönöm
a jumz-hoz igaz hogy nem olcsó az alkatrész viszont ha kiszámolod akkor gázolajban visszahozza neked. ja és a 65-ös jumz a 65le-hez kb 45 mázsa tartozik súlyok nélkül még a 80-as- hoz 35 mázsa súlyokkal annyit tud szántásban hanem többet mint a 82-es én próbáltam mind a kettőt ahol a 82-es fúladt meg kapart ott a jumz inkább kétkerékre ágaskodott és húzta az ekét
szerintem nem sok érő az összes nekem a koscik nem bírtak ki 1 ha-t sem eltekeredtek + az összes csavar megnyúlt vagy elszakadt
sziasztok én is elkérhetném a fronthidrolikának a méreteit és egy képet előre is köszönném.
lenne egy kérdésem van egy 550-esem 2 napja kicseréltem benne a porlasztókat és beállítottam a szelephézagot. Tegnap mentem volna vele és kb. 500m után elkezdett nagyon hangosan kopogni a motor amikor gázt adtam neki és a harmadik porlasztóhüvelynél folyni a víz. azonnal leállítottam. hazahúztuk és levettem a szelepfedelet hátha valamit nem húztam meg jól. minden megvolt húzva rendesen. levettem a hengerfelyet hogy a szelep nem-e belevert a dugóba ez sem talált. mi lehet még a baja segítenétek előre is köszönöm
210- hozzászóláshoz
birni fogja az 1000W-os generátor csak vigyázni kell vele mert ami benne van gyári feszszabályzó az egy gagyi jó ha bír fél évet nekem is az van rajta az 550-esen és bírja ha tönkre megy benne a feszszabályzó akkor fém házas feszszab-ra kell kicserélni az bírja sokáig
köszi
szeva mtz-550 esen a vízmelegítő egyik felét a negyedik porlasztó alatti fagydugóhoz kell kötni a másik felét pedig a szervó szivaggyúnál lévő 4 lapfejű csavar helyére kell? ha valaki tudja írja már meg mert én nem vagyok benne biztos.
a jumz az sokkal jobb
én azt ajánlom fogyasztásban is + elgyepálja nm-ben az mtz 80 ast is
a jumzot még ma is gyártják de van régebbi tipusokban első hajtásos is ez a traktor a 45-ös mtz alapjaira épült egy kicsit fapadosabb mint az mtz de a 82-est első kerék nélkül is otthagyja mind fogyaztásben mind nm-ben sebességben már nem
az a poén hogy télan le van fóliázva és akkor is
nem tudom hol ázik be
nekem is megáll a gém a szivgyúnál nem hiszem te a gardáncsonkra rakod fel a szivattyút vagy átalakítottad olyanra mint a 750-es hogy gardánnal hajt
ja fehér az olaj nekem az minden évben megéri ósszel bőven vissza hozza mert nem sok van a városban akinek meg van az meg nem megy be a traktorral a fél méteres malajba
volt már benne motor olaj is utánna hidraulika
mit szoktam vele csinálni minden évben + karmangyúzom olajcsere amikor felgyűlik benne a víz leengedem a vizet és használom tovább
ha a legfinomabb vízpapírtral csiszolod + átdörgölöd poloír krémmel akkor jónak kell lennie
a tartályban 2-3 hónap alatt 10-15 liter
én még nem szerencsére de a vízpapírtól olyan érdes?