Gázolaj árak 611 Ft Benzin árak 599 Ft EUR 398.88 Ft USD 369.69 Ft CHF 418.41 Ft GBP 477.33 Ft

Fórum

Becenév: a2457
Csatlakozott: 2013-03-03 21:12:28
Utolsó belépés: 2018-02-22 22:04:01
Fórum hozzászólás: 4345

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Árva Nándor #22870 hozzászólása



hát, nemtudom mennyi kakaó kell neki,
ékzíj nem feltétlen praktikus ötlet áttételezésre sajna. függően attól hogy mennyi erő kell ennek a cuccnak meg hogyan tudod megoldani lehetséges hogy találsz normál pénzért olyan szöghajtóművet ami 1:1.5 höz vagy valami hasonló az áttétele s avval megoldani.
mint ez
katt
ugyan lassítómű, de ha megmókolod hajthatod a másik oldaláról, akkor gyorsító lesz belőle.
a kérdés hgy a szivattyút hogyan hajtsad róla.

hát azért ez a vonóerő kérdés nem olyan egyszerű.. úgyértem ottvan a kerékátmérő, fontos hogy ahhoz képest hol van a teszt vontatmány "támadási pontja", számít mert a tömegáthelyeződés mértéke nem mindegy.
lentebb a gumihevederes azért adja fel a gumikerekessel szemben mert annak túl magas a vontatási pont, jobban hanyatt dől így a heveder jó része épp semmitse fog.
minnél nagyobb gépet és erőt nézünk annál nehezebb fair összehasonlítást csinálni. s mégnehezebb adott géphez eszközt tökéletesen illeszteni.

Előzmény: csoppika #987 hozzászólása



azaz, majd odaírják hogy könnyebb így a kormány...
nem mondom hamar fel lehet tenni a masinára de biztosan könnyebben hanyattvágja magát az eleje meg nem fog fogni. azt majd jön a v 2.0, ugyanez az elejére is, hogy balanszba maradjék.

Előzmény: Királyfi #1529 hozzászólása



nem baj az ha csak egy kés, csak menjen tényleg minél mélyebbre. a cél az hogy legyen hova mennie a csapadéknak, aztán egyen honnan feljöjjön a csapadék. inkább választanék 1 kést szárnnyal, mint több kést sekélyebben.
vízraktározó képességet akarunk, és levegőt a talajba hogy a természetes folyamatok újra be tudjanak indulni. azt látom/hallom akinél nem jött be a lazítás az mint sok kést, éppen hogy eke mélység alatt pár centivel húzta. jó hogy nem ért szart se.

Előzmény: ..MZ/X.. #59419 hozzászólása



jam, csak ugye magyar nepper teszi amit elvár tőle a rendszer. hozza ami külföldön levetett lom, itthon meg eladja aztán lehet szívni vele.
ebből jön a babona hogy csak nyugatit ne, mert ha azzal baj lesz el kell adni a családot is.

van is benne igazság meg nincs is. ésszel kén használni, arra amire való, a kötelezőt betartani. akkor sokat kibír a nyugati, behozza az árát. mert ha ez nem lenne igaz, akkor sehol se vennék a nyugatit. már pedig egyre kevesebb keletit látni.
ha meg mégis olyan jó az az mtz, akkor nem sok érte ennyicske pénzecske nem ?



háháá, enyém a győzelem!
2 éve mondom hogy nyugati árban lesz az mtz , nem kell vele foglalkozni.
ugyanaz a rohadvány, csak nagyon drágán.

Előzmény: ludwig #22854 hozzászólása



olajszivattyú meghalt.
kérdés tudsz e szerválni jó szivattyút.

a téma elég nehéz, kétségtelen hogy van hátránya a hevederesnek.
én azt látom hogy ott működik jól ahol arra használják amire való. igaz ez a törzscsuklósra is.
ezek nem univerzális masinák. igazából a két konstrukció majdhogynem ugyanazt akarja elérni, nagy vonóerőt és kis fordulási sugarat.
nem pótkocsizni meg sorművelni valók.
nem függesztett cucchoz valók.
a jó talajnyomás eloszlásnak is vannak hátrányai, ha a híg sár alatt egy tükörfényes kemény réteg van akkor a jó talajnyomás elosztás garancia rá hogy nem tudja benyomni a kapaszkodó mintát , ergó mintha tükör jégen kaparna.
ez ettől nem lesz bonyolultabb igazából.
ahol ez fajta talajállapot nem áll fennt, a cél pedig az hogy egy nagyobb vontatott cuccal rohangáljon egy nagy táblán a masina ott ezek a gépek verhetetlenek a saját feladatukban.
a specializáció átka a szükebb felhasználhatóság, előnye hogy ott ahova való meg verhetetlen.

Előzmény: dik #4334 hozzászólása



hát, ha egyébb jobb tanácsot nem kapsz addig állítod az első sor szögét hogy harapjon faszájosan, aztán a hátsón annyit állítasz hogy ne legyen szenvedés az élet.
kb 26 fok az első, s 2 fokkal kevesebb a hátsó. azzal nagy hibát nem követsz el.
általában 2 fokkal veszik kisebbre a hátsót.

Előzmény: BélaNB #3167 hozzászólása



áttételét nem néztem meg. 540 es kardánnal használom. 2 méter szélesen visz.

Előzmény: Ferjol #59284 hozzászólása



nézd át a motort tartó csavarokat.
amikor motortartónak a nyúlványa törik akkor is ezt produkálja, lehet még kuplungház repedés is.

Előzmény: Mtz 550E #59280 hozzászólása



csináltatsz rá egy köradagolót aztán annyi.
még mindíg.

enyém megbírkózik 5 centistől vastagabb szárú fával is egymenetben.
a lánctartó az enyémen kerek, ha tuskónak húzom neki sem gond. hajtóművem ettől sokkal nagyobb mondjuk.
láncból én 20 as teherláncot használok.

szerintem gyáriban minden zúzó gyenge erdei munkára.

Előzmény: Lada2105 #3153 hozzászólása



natura 2000 eseken dolgozok, ne lehet vegyszerezni.
van 20 hektár ami nem naturás, akár lehetne is vegyszerezni, de elvi okokból csak első 2 évben vagyok rá hajlandó. akkor is csak minimális mennyiséggel és mikropermetezővel.

Előzmény: VDénes #3154 hozzászólása



tuskóson csak az működik.
20as teherlánc lebont mindent ahogy kell.
vizszintes kalapácsosból ami bírja ahhoz kell 200 lovas gép.
sima mezőgazdaságit ne is próbáld láncosra variálni, ha elkap valamit a lánc szétveri a lemezelést. az min. 8mm vastag acél lemeznek kell lennie, meg hajtóműből is drabális kell.

Előzmény: bandigh #255 hozzászólása



mondjuk az is jó, nagy hajlás szög is van meg ha minden igaz az is állandó szögsebességű.

Előzmény: ..MZ/X.. #250 hozzászólása



ebbe van valami, amit linkeltem szabadonfutó az relative olcsó s könnyen cserélhető.
lehetséges hogy munka közben nem jó a traki kardáncsonk meg a munkagép kardáncsonk helyzete egymáshoz képpest és a periodikus szögsebességváltozás miatt minden fél fordulatban kénytelen a szabadonfutó ugrani neki eggyet.
visznt ebben az esetben nem nagy hajtászögű, hanem állandó szögsebességű kardán kéne...

teljesítményfüggő, de lehet én pofátlanul ha nem kell sok kakaó vennék egy ilyen 15 ezer forintos szabadonfutó cuccot meg egy (pickup?) első féltengelyt meg kardáncsövet aztán összetaknyolnám abból...
esztergába fogva faszagányoan ki lehet központozni, én nem szágyellem házi megoldást ha felébe kerül és jobb mint a gyári...
persze kérdés hogy hány fokban akarja majd törni, de ha fontos akkor csak megnézi aztán szerintem ez volna a legcélszerűbb.. egy 50 esből kijön végülis. 50 lóig tudom hogy jó a mazda b2500 első féltengelye..
nyomaték határoló nélkül talajmaró párszor instant lefullasztotta már kolléga 50 mtz-jét.. tuti nem euparaszt meg CE minősítésű de amilyen kardán árak vannak egy lövést megérhet.

Előzmény: .Norbert #246 hozzászólása



hát elvileg lehet olyat is mint ez:
szabadonfutó
s utánna erre rá lehet nyomatni a nagy törés szögűt. nem tudom milyen masina pontosan amire kellhet neked, tényleg kell a nagy hajtás szög ?

azért arról senki ne álmodjon hogy egyforma s kitűnő minőség létezzen folyamatosan. van ami éppenhogy rezgő léccel megy át a teszten, meg van ami bőségesen. amit lehet nyilván átpaszíroz a gyártó is. mert selejtet nem gyártunk uggggggggye.

namost a gyár helyében, ki mit tenne, egyik megrendelő évente lerendel 50 traktort, s ezt csinálja már több évtizede, a másik megrendelő meg pár éve rendelget évi 5-10 traktort. okés ? szerintetek, melyik megrendelőnek fogják a még mindíg kielégítő de silányabbat összerakni ?

ez nem azért van mert a magyart meg a keletit utálja bárki is. ennek sokkal egyszerűbb és racionálisabb oka van. a kiemelt partner az, aki régóta és sokat vásárol, pénzt nem sajnálja. az fogja kapni a jobbat.
a barom meg az amelyik úgyis megveszi a rosszabbat is, mert az is sokkal jobb mint amije eddig volt vagy valaha lesz. ez a gyártó részéről egy tökéletesen logikus lépés. a kereskedő is ezt csinálja, annak az ügyfélnek akinek van lehetősége válogatni hogy kivel hozat gépet, de visszatérő rendszeres és fizetőképes még szép hogy olyat ad el amiről tudja hogy faszájos. de mondjuk szürke barátunk betéved, hogy kéne neki egy úúj szarvas jancsi mert nyert a lottón, a 9 holdjára bármi szart rá sóznak, úgyse látják többet.
ez nem rosszindulat, ez a kapitalizmus hozadéka. mivel NEM közös érdek van hanem egyéni.

a gyártó érdeke eladni mindent amit csak el lehet, mert abból él.
a kereskedőnek is az az érdeke.

az meg teljesen világos hogy valamennyire előre gondolkodnak a kereskedők, természetes hogy olyan gépeket rendelnek amik val.szeg el fognak kelni, lehet számítani rá hogy ilyen-olyan extrákkal kérik majd. aztán ha nem jön be, akkor rá kell beszéljék a vevőt.

itt jönne a logika urak, ha a kereskedő kardoskodik hogy milyen jó lesz neked ez meg az az extra akkor kell okosnak lenni és NEM olyat kérni. ilyen esetben a "játék teória" alapján a kereskedő még inkább engedni fog az árból, hogy ne rohadjon rá az extrákkal szerelt gép. hagyjuk magunkat meggyőzni.
kérdezzük meg mi van amit tudnak hozni, 99% hogy az előrendelt masinákat fogja sorolni. kérjünk olyat ami nincsen, aztán hagyjuk magunkat kis alkudozás árán némi árengedményért rábeszélni olyanra amit már előrendeltek.

sajnos a fentebb vázolt helyzet végett a kisebb kereskedések nyilván nagyobb eséllyel, akaratukon és szándékukon kívül is kevésbé jó gépekhez jutnak mint a nagyok. de értelem szerűen a kereskedő és a gyártó közt is van olyan helyzet hogy... "figyelj már, tőled sok gépet vesznek, itt van ez a csodabogár, nincsen baja de kicsit kócosabb... nem tudod elsütni?" a kereskedő erre nemet nem mondhat, feltéve ha az ár megéri. tehát aki nem visszatérő vevő , az a nagy kereskedésben is számíthat rá ha valamit kurvára el akarnak neki adni akkor azt nem szabad megvenni.

most ez a minőségi "probléma" nem úgy értendő hogy le vannak fogazva a fogaskerekek meg szar az egész, hanem úgy mondjuk hogy tudomisén... ennek vagy annak a "cuccnak" a szakítószilárdsága minimum 100 kilónak kell lennie, aztán éppen 101 el ment át, általában meg 130 szokott lenni a mérés.
mindkettő átmegy a teszten, csak az egyik mégis jobb.
hosszú távon persze kiütközik, de attól még mind a kettő megfelel a minőségi követelményeknek.

hogy ez mennyire van jelen a világban ?
autó és egyébb guminál már a nyersanyagot is (anyagtesztelő voltam, A-Z ami gumiba megy minden szövet és kemikália) minősítést kapott, 3 sávban a "megfelelő" szint FELETT.
ami új kocsira ment gumi azt csak a legjobból. futás teljesítményben a végeredmény akár 10 ezer km el is lehet több , a felhasználó csak azt látja hogy a Baja Mindíg Wan kocsin amit újonnan vett XY gumi volt és tök sokáig jó volt, amikor lerohad róla kér egy szett ugyanolyat de az már messze nem lesz olyan jó, pedig ugyanaz a márka meg típus meg minden.
Elektronikában tranzisztorok is, ugyanaz az adott tranzisztor, csak az egyik nagyobb hőt is kibír, több áramot kibír, karaktere sokkal kisebb szórású mint a kommersz darabé. hangtechnikában ordít a különbség időnként.
Kompjúúúterek terén, AMD pl. csak 1 féle procit gyártott, 8 magosat. de ha a fele működött csak akkor a rossz felét kikapcsolták s 4 magosként eladták a picsába. ha a fele se működött jól vagy elég jól, akkor csökkentett üzemi tempóval adták el. szinte zéró selejt.

OEM... Original equipment manufacturer.
az aki a gyártáshoz szállítja be az alkatrészt. namost van aki megörül annak ha OEM alkatrészt talál eladót, de azért ne felejtsük már el hogy az valszeg nem ütötte meg a mércén felül a szükségeset, azért adja el neked s nem a gyárnak :D

na, összegezve, garantált hogy a fizetőképesebb visszatérő nagyobb tételes vásároló fogja a jobbat kapni.
mivel erre nem a szarvas jancsi az "alap" , így biztosak is lehetünk benne hogy eleve "keletre" más kerül, azon belül is itt kisebb kereskedések vannak, azon belül arányaiban kisebb gazdaságok stb...
szóval nem nehéz levonni a konzekvenciát.

az aki nagynehezen összekuporgat egy új XY gépre.. és tudva van hogy a következő 20 évben nem is fog venni másikat.. ezt az információt véletlen se reklámozza, gyakorlatilag egy nagy "balek" táblával a nyakában indul vásárolni. Nem verik át, csak nem a legjobbat fogja a pénzéért kapni.
ha , ugyanakkor 4-5-10 gazda áll össze s közös képviselőt zargat el hogy szerváljanak együtt 4-5-10 traktort, s nem úgy hogy holnapra legyen itt, éééés nagy kerekskedéshez mennek be azok garantáltan többet kapnak a pénzükért ha van esze a közös képviselőnek alkudni.
ezt diktálja a piac törvénye, és a játék teória is.

Előzmény: bandigh #497 hozzászólása



eketalp függő, ha jó agyagost letiporták elégszer , akkor lehet azzal is birkózni bőnyállal. nem mondom hogy mindenhol, csak azt hogy attól függ kit kérdezel. van ahol a 82 es mt is elmegy 3 késsel.

Előzmény: rudi56 #8517 hozzászólása



fehér habos az olaj ha levegőt szívhat be.

Előzmény: bandigh #493 hozzászólása



hát, ez attól függ kit kérdezel...
rendes szárnyas lazítóból 120 ló még kevés is egy késhez.
persze nem is kell csak pár méterenként elhúzni. valahogy.

Előzmény: KooL #954 hozzászólása



katt ide

második képen ami van, olyanom van.
bánat tudja teljes tömeggel feltöltve hány kiló de tény hogy megkűzd vele az mtz.
kés elrendezést érdemes megnézni.
ez olyan széles hogy a gép nyomát pont kitakarja, a tiéd ettől szélesebb s nem osztottak a kések, ezért kérdeztem hogy elég nehéz e. persze a kukorica szár nem faág.

Előzmény: KooL #952 hozzászólása



nem néz ki rosszul, sőt!
de lehet hogy kicsit könnyű lesz nem ?
használunk mi is ilyesmit, azon elvágólag vannak kések hogy minnél több erő nyomja lefele, meg fel lehet s kell tölteni vízzel.

Előzmény: csoppika #490 hozzászólása



erre van a váltó :)
tömege ereje megvan, a quadtrack meg átviszi a nyomatékot a földre bőven.
ott vaaalami baj van, ez minden.

Előzmény: medikus #59210 hozzászólása



orosznak van humora mert gond nélkül megméri a csúcs nyomatékot aztán beszorozza a max fordulattal és osztja a szükséges konstanssal. bámulatos megoldás, azt hazudik amit akar.
a vicc az hogy az 50 es mtz meg 60+ lovas, ugye a 80 as mtz meg 75 körül :D
persze függ attól is épp mi volt polcon.

Előzmény: Tobszi #469 hozzászólása



biztos hogy a képkapcsolat a hibás.
igazán vicces volna ha nem bírkózna meg a feladattal.

Előzmény: Sanyee #59204 hozzászólása



pto (rated engine speed) : legmagasabb motorfordulaton kardánon mért lóerő
pto (rated pto speed) : megadott kardánfordulaton mért legnagyobb lóerő
drawbar power : vontatási lóerő max
drawbar pull : vonóerő
max pull gear : legnagyobb vonóerőhöz tartozó sebesség fokozat

az adatok hitelesek szerintem. a motor lehet 80 ló, van veszteség is a világon. sok sok fogaskerék. ezért a kardánon mértek 75 lovat ami reális.
kerékre meg úgymond 62 ló jutna.

ha 80 lovas a motor, akkor azt jelenti hogy a váltóban csak 18 ló vész el. az jó arány nagyon. a teljes hajtásláncon akár 30% veszteség sem kiugróan magas a valóságban.

azokon a masinákon amik kizárólag nehéz talajmunkára születtek azért van kevés sebeségfokozat hogy minnél több jusson a motorerőből a kerekekre, kicsi legyen a veszteség.

CVT től szívrohamot kapnál, azok még többet is lerámolnak.

ha a magán véleményemre vagy kíváncsi a mérésben szereplő gép motorja inkább 85 lovat tudhatott. ismerve az mtz váltó "hatékonyságát". leg kedvezőbb eredményt és széles sebesség tartományt pediglen szerintem diesel-elektromos hajtás lánccal érhetnének el. fix 20% körüli veszteség cserébe ténylegesen fokozatmentes nyomaték váltás.

Előzmény: Lada2105 #3151 hozzászólása



teljes területű kaszálás 70 ezer+ áfa.
ha méteres gaz van benne akkor több.

Előzmény: szanberg #270 hozzászólása



mi a tapasztalat a zetorral ?

Előzmény: laikus87 #260 hozzászólása



jd sose rossz. esetleg még zetor szóba jöhet.
annyi biztos hogy talajmunkára tényleg inkább 6 henger...

Előzmény: czferi #22843 hozzászólása



rángasd meg a kardánt. szerintem csapágyas.

Előzmény: Sanyee #58895 hozzászólása



ezt ami leginkább befolyásolja az az hogy mennyire kormol a motor, hány üzemi hőciklusról beszélünk, s mennyire hűs az olaj.
igazából ha fognál egy ilyen turbót, s szépen felmelegedne aztán menne teljes teljesítményen egyszusszra akár tizen ezer órát is menne.
amitől kopik az az amikor még vagy már nincsen kellő olajzás, amikor korom rakódik le a turbinán s kitér egyensúlyból tőle kicsit, amikor felmelegszik s lehül a hősztressztől.
az üzemelés maga igazából minimálisan koptatja.

Előzmény: Sanyee #58818 hozzászólása



szivattyú, hajtókarcsapágyak, főtengely köszörülés / egyensúlyoztatás, szimmeringek.
nagy a szivás ha repedt vagy vetemedett valahol a blokk.

Előzmény: Mtz 550E #58793 hozzászólása



na ez igy klafa. meg ha cserélni kell a szopattyút, az is sokkal könyebb igy.

aztán lehet az óra szar, vagy be sincsen kötve.

Előzmény: ND #22709 hozzászólása



alakul :)
az olajnyomást keveslem ugyan mert alapjáraton is meleg motornál simán 2-3 BAR is lehet ha minden jó.

de nem forrt fel, 90 fok az sima ügy szóval hajrá. hergeld fel aztán hadd szóljon.

Előzmény: Adamkah94 #58677 hozzászólása



ha sok olajat akarsz átnyomni egy hidromotoron akkor egyszerűen csak megnő a fordulatszáma.
egy fordulatra adott a nyelőkapacitás, ezzel osztod a szállított mennyiséget, és kapsz fordulatszámot.
gond akkor van ha valami rohadtul fogja a hidromotort, a nyomás elkezd felfele menni , egy adott küszöb felett pedig résolajként elengedi a felesleget hogy ne legyen túl nagy a nyomás.

van olyan cucc ami átfolyási mennyiséget korlátoz. van neki külön résolaja amin elengedi a felesleget. de szerintem most nem arró van szó hogy ez kéne.kisebb fordulaton kevesebb a szállított mennyiség, cserébe kevesebbet is forog a hidromotor. a nyomás és a szállított mennyiségből származik az időegység alatt végzett munka. abból meg a hő. mivel hűlni nem tud elég gyorsan szerintem, így magasabb hőmérsékleten áll be stabil állapot. maradnék a +20 liter tartálynál meg egy hűtőnél a visszatérő ágban.

Előzmény: vlasztika #22704 hozzászólása



15w40 ha hidegben használod, 20w50 ha melegben inkább. és turbós. kell a magas hőstabilitás.

Előzmény: Tomi81 #58660 hozzászólása



ha csak egyszeri kattanás akkor ez így van ahogy írod.

Előzmény: jabovo58 #58656 hozzászólása



elsőhajtás kardánját lehet megrángatnám, ha a kereszt már nem jó akkor az tud így koppanni.

Előzmény: sonkabence #58640 hozzászólása



nem a legjobb de önmagában attól ha van elég kapacitás nem kell melegednie.
legegyszerűbb a + 20 liter tartály meg egy mtz olajhűtő.
és persze csak motorolajat a hidraulika tartályba. az jobban bírja.

Előzmény: sonkabence #58639 hozzászólása



kéne rá egy 20 literes tartály, meg a hűtő.
az a biztos.

Előzmény: sonkabence #58631 hozzászólása



köllene az olajhűtő a visszatérő ágba.
kevés az olaj kapacitása a trakinak eleve.

Előzmény: Mérnökferi #237 hozzászólása



volt az állami erdészetnek t-150 ese, itt nállunk cseréltek kuplungot rajta úgy hogy nem vették ki a motort.

szóval konkrétan láttam menet közben a dolgot.

Előzmény: Masina93 #22696 hozzászólása



szééép, szeretem ezeket a kis ügyes gépeket.

Előzmény: atisgyulai #386 hozzászólása



igazából az ólom tisztaságán múlik a java..
ha jól van méretezve az akksi meg amit hajt akkor túl forrónak nem szabad lennie.
habos pikkelyes idegen anyaggal szennyezett szemétből is lehet akksit csinálni de az tényleg nem fogja sokáig bírni..
8-10 év amúgy reális elvárás egy középkategóriás akksitól ha a többi rendben van.

Előzmény: mtz1221 #382 hozzászólása



a cella vastagság oké hogy jó ha nagy. azzal nincsen baj. de a cella felületnagyságot nem befolyásolja. sem a teret a cella alatt. értem ez alatt, ha a cellából leválló cucc felér a celláig, akkor zárlatos lesz ha vékony lemezből van a cella ha nem.
elektromos szempontból azt zeresse az akksi ha felvan folyton töltve. mechanikai szempontból azt szereti ha jól van rögzítve s nem vibrál.
ha tökéletes nyugalmi állapotban volna egy akksi, és fel volna töltve, akkor technikailag sose tudna tönkremenni.

Előzmény: Ares 826 #234 hozzászólása



pedig nem. tényleg nem kell kivenni a motort.

Előzmény: kotai87 #606 hozzászólása



mint a többi. megbízhatóan elromlik, és folyat mindent ahol csak lehet.
izgulni akkor kell ha már nem folyik semmi sehonnan, mert akkor elfogyott...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Több mint 10 ezer termelő kap kárenyhítő támogatást, te köztük vagy?
Több mint 10 ezer termelő kap kárenyhítő támogatást, te köztük vagy?
Jelentős segítség a gazdáknak, március végéig érkezik a pénz.
Holnap drágul a benzin és a gázolaj is!
Holnap drágul a benzin és a gázolaj is!
Nem érdemes halogatni a tankolást.
OMIKRON 5 méteres rövidtárcsa
OMIKRON 5 méteres rövidtárcsa

10.125.000 Ft

Neuson ET 65 / 2016 / 2 865 üzemóra / Lízing 20%-tól
Neuson ET 65 / 2016 / 2 865 üzemóra /...

31.500 EUR

RÁBA 250 új vízhűtő
RÁBA 250 új vízhűtő

590.000 Ft

Eladó EB8/8
Eladó EB8/8

1.800.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]