Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 414.77 Ft USD 402.09 Ft CHF 439.56 Ft GBP 489.72 Ft

Fórum

Becenév: tiboca69
Csatlakozott: 2013-08-16 21:26:11
Utolsó belépés: 2019-04-11 12:03:09
Fórum hozzászólás: 85

Fórumhozzászólásai

Sziasztok!
Lett egy "kis" problémám amihez a segítő ötleteiteket kérném.
Tegnap dolgoztam a Vlagyival (Semmi komoly csak farvillával 4 bálát raktam arrébb) és egyszer csak elment a kuplung!
A pedál könnyedén benyomható, de nem old ki a tengelykapcsoló... :-(
A pedál rudazatát végigkövettem a váltóba bemenő tengelyig, addig minden műkszik.
Mi a tippetek? Volt már ilyen problémája Valakinek?
Mi mehetett tönkre? Megcsinálható a szerelőablakon keresuztül vagy széthúzás lesz a vége...?

Segítségeteket előre is köszönöm!
T.

Előzmény: bs80.td #23362 hozzászólása



A rakodód nagyon szuperül néz ki!!!
smile thumbup

(kicsit irigykedem is... smile wink )

Előzmény: radvattila #23114 hozzászólása



Szia!
Nekem egy 160-s Eberhsrdt talajmaróm van, nem új de nagyon masszív építmény, jól dolgozik vele a Vlagyi'. smile thumbup

Előzmény: ND #22656 hozzászólása



Húúú... Ennek nekem is utána kell járnom, melegen(?) az enyémből is elég sok kartergáz távozik...
Gyűrű csere a megoldás? smile huh

Előzmény: sanislo90 #22648 hozzászólása


...nem pont az előírt olaj van benne. :-)
Nem lehet, hogy ez is rásegít a melegedésre?

Előzmény: Wendelke #22638 hozzászólása



igen, pont erre gondoltam, olvastam a korábbi hozzászólásokat, gondoltam most már lehetnek tapasztalatok is a szerkezettel.... smile wink

80-as MTZ-vel csalogatja ezt a kis bálázót???
...ez olyan mint ha lóval húzatnánk egy babakocsit! smile sneaky

Akkor most helyesebben.... :-)

Sziasztok!

Volt itt már a kis-körbálákat készítő "újmódi" bálázókról szó...
Van valakinek már tapasztalata ilyen bálázóval?
Sajnos a kis-kocka bálázókról sok bizonytalanságot olvasni a Vlagyival kapcsolatban...

Sziasztok!

Volt itt már a kis-körbálákat készítő "újmódi" bálázókról...
Van valakinek már tapasztalata ilyen bálázóval?
Sajnos a kis-kocka bálázókról sok a bizonytalanságot olvasni a Vlagyival kapcsolatban....

Előzmény: ND #22606 hozzászólása



Nem az a baj, hogy "2-3 szál vékony rézdrót" van rajt' inkább az a kérdés mennyire jó az érintkezés fém-fém között. Ha oxidálódott vagy csak laza akkor nagyobb az ellenállás nagyobb a fesz-veszteség ezért mutathat az óra más értéket mint a tényleges...
Egy mérőműszernél ami nem nagy áramerősséggel dolgozik nem a vezetékek ("2-3 szál rézdrót") vastagsága a mérv adó hanem a jó érintkezés.
:-)

Előzmény: antisandor #22324 hozzászólása



az enyémben egy 65AH spirálcellás aksi van, tökéletesen működik vele télen / nyáron. smile thumbup

Előzmény: sanislo90 #22112 hozzászólása



Csak sajnos (tudomásom szerint) az ára 1 millió zseton felett kezdődik. smile wink

Használtan még nem láttam eladót...

Előzmény: a2457 #22108 hozzászólása



smile thumbup

Ez igen! ...alaposan kidolgozott válasz.
Szóval ez így tényleg elég húzósnak látszik...

Nekem nem is a T25-re érdekes a "megoldás" hanem egy jóval kisebb trakira kellene hidraulikát esetleg valami kihajtás"félét" gyártanom.
Annak a gépnek 10 lovas dízel mocija van és ékszíj-kuplungos. (Igen kéretik nem nevetni, ilyen megoldás is létezik. smile wink )
Ezen agyaltam amikor a kérdező "belekérdezett" sűrűjébe...
Innen eredt az "ötletem".

Nekem segített a válaszod.

Előzmény: a2457 #22093 hozzászólása



Persze lehet nem az ára lenne kisebb, de mondjuk nem kellene esztergályos, marós, és egyéb (tisztelt!!! ) specialista. ;-)
Miért kellene 5440-s fordulatú?
Nem a TLT-re kellene ráépíteni az olajpumpát hanem elöl a motorra, akár egy szervópumpát.
...és nem lenne a hasmagasság negatívan befolyásolva. :-)
De ne essék félreértés, én nem csináltam még ilyen kiegészítést (de "tervezgetem")...

Előzmény: ND #22087 hozzászólása


...hát gondolom a Wlagyi saját meglévő rendszere kevés hozzá, ezért esetleg egy külön hidrópumpa (és tartály) kellene hozzá.

Persze ez is barkácsolós lehet, de talán egyszerűbben (és olcsóbban?)kivitelezhető...

Előzmény: tiboca69 #22085 hozzászólása



ilyesmire gondoltam... TLT

Előzmény: a2457 #22082 hozzászólása



Nem lenne "egyszerűbb" egy TLT meghajtást, hidraulika-motorral meghajtani?

Előzmény: dani 1980 #22074 hozzászólása



Érdekes téma...
Talán egy hidraulikus tlt-kimenettel???

smile cool

Előzmény: Ervin34 #21648 hozzászólása



Háááát...
Ezt azért nem tartom "normálisnak".
Ha valami fogyasztó van "rajta" akkor tul.képen mindig a + tartományban lenne.
Ez fordulatszám-függőnek "tűnik", én megnézném a fesz.szabályzót az bizti... smile wink

Mit csinálok rosszul?!
Ha a kasza "munka-állásban" (tehát oldalt) van akkor nem tudom kiemelni, a "töve" emelkedik de a dobok többé kevésbé lent maradnak a földön... :(
Ha visszahajtom "egyenesbe" (hátra) akkor szépen kiemelhető.
smile helpsmilie

Előzmény: ..MZ/X.. #63 hozzászólása



Találtam, elmondtam mit szeretnék... Nagyot néztek és azt mondták megcsinálják de inkább hidegen hajlítják mert ha melegítenék akkor abban a pillanatban hajszál-repedések keletkeznének az anyagban és "később úgy eltörik mint a pinty"

Hát...
Most fent van a javított rugó, majd meglátjuk meddig bírja.

Biztos ami biztos vettem "alternatív" megoldást is... smile wink

Előzmény: a2457 #21601 hozzászólása



smile thumbupcool

Pár évvel ez előtt (mikor az öcsém az OMV-nél, "elég fent" dolgozott) kaptam ajándékba 10 liter 0w30 -as olajat. Ha jól emlékszem 10 litert.
Én nagyon büszkén mentem a szakszervízbe olajat cseréltetni és "mutogattam" a kincsem.
"...én ezt kérem bele..."
Erre ők azt mondták, hogy ha nagyon ragaszkodom hozzá, beleteszik, de nem vállalnak garit' és ne is csodálkozzak ha melegszik, besül a motorom.
Erre én: :(
Miért?
Azt mondták, ez a teljesen szintetikus olaj a "feltenyésztett" (nagy teljesítményű) pörgős motorokba való nem az én jó pár éves dízelembe.
Indoklásképen próbálták magyarázni, hogy mivel túl híg ugyan gyorsan felkenődik a helyére de ugyan olyan gyorsan le is folyik, ezért az én lassú motorom sokat mozogna kenés nélkül.
Hát, én az óta nem használok hígabb olajat a kívánatosnál.
A 0-ásat részben elajándékoztam, részben "utántöltéshez" pocsékoltam el...
.
Nem vitatkozni akarok, nekem ez az "élményem" volt. :)

Előzmény: sanislo90 #21553 hozzászólása



A 10W40 olaj nem híg egy kicsit a T25-nek?!

Előzmény: hegelaci66 #21535 hozzászólása



sz'tem a feszültséggel nem lesz baj. én inkább a teljesítményt "vizsgálnám" meg.
Két gyertya párhuzamban nagyjából dupla áramot "szív", ez lehet akár sok is a vezetéknek...
Meg kell nézni.

Előzmény: ..MZ/X.. #60 hozzászólása



hmmmm...
nem gyengül a melegítéstől az anyag? (nem értek hozzá...)

holnap próbálok kovácsot keresni a környéken. :)
(köszi a tippet)

Előzmény: csoppika #55 hozzászólása



Köszönöm!

Hol lehet kapni magyarországi kereskedőknél...?
(jó ára lehet...)

Előzmény: csoppika #53 hozzászólása



Ez jó... De akkor miért van (volt) ott az a rugó?!
smile lol

Előzmény: a2457 #21528 hozzászólása



Ma csináltattam egy 330 BAR-os új tömlőt, nem kellett a fém csövet "babrálni". (A cső 6e-be került. smile rolleyes )
Az eredeti gumicsőre préselt kúpos izének megrepedt a "nyaka" (a hollandi alatt, ezért teljes "takarásban).
Ez volt a folyás oka. Hogy miért történt... azt nem tudta senki megmondani.

Probléma megoldva! smile thumbup

Szia Mindenki!

Hétfő óta tulajdonosa vagyok egy ztr-165-nek... :)

Lenne egy kérdésem Hozzátok mivel én még "zöldfülű" vagyok ezen a téren...
Mi a neve annak kb. fél méteres rugónak ami a kasza "tetején" van két végével beakasztva. Az egyik majdnem a függesztéssel egy "vonalban" a másik vége pedig hátrébb a fenti "állványzaton"...
Hol lehet ilyen rugót kapni? (Az enyémen elpattant a fenti "fül".)
Köszönöm válaszaitokat.

Előzmény: .Richard. #21521 hozzászólása



Köszönöm válaszod.

...miért nem tennél oda rezet? (Régi traktorosok ajánlották...)

Előzmény: a2457 #21519 hozzászólása



Köszönöm válaszaitokat.

Igen, a hollandi anya és a gumicsőre préselt fém között, a gumicső felé folyik az olaj.

Köszönöm Richard a tippet, de ha a két felület között lenne "egyenetlenség" akkor a réz tömítésnek nem kellett volna azokat tömíteni?

Előzmény: a2457 #21513 hozzászólása



igen a hollandernél. ott folyik az olaj ki, a hollander "hátánál" (a gumicső felé).
Originál cső van rajt, eddig nem volt semmi nagyobb folyás csak a "normál" (orosz) szivárgások. Mióta letömítettem a munkahengert az óta van a folyás. Sajnos nem csak szivárgás.

Igen kúpos a fém cső végén lévő "csatlakozó" rész is, próbáltam már réz tömítéssel is, azt szépen bepréseli magának "formára" de mégis folyik... (A gumi cső felé)

Köszi a válaszokat....

Előzmény: a2457 #21511 hozzászólása



megpróbálom megint a képet felrakni...
olajolaj

megint lemaradt a kép...



Szóval "itt" van a "gubanc"...

smile helpsmilie

Hali Hozzáértők!

Szerelgetem a trakim, a hidraulika henger tömítve (tömítő készlet segítségével) de lett (?) egy "új" problémám...
A gumi tömlő és a merev cső közötti csavar-kötésnél folyik az olaj terhelés (vagy végállás) esetén.
Hiába van meghúzva "1000-el", hiába az eddigi tanácsok szerinti réz-tömítő gyűrű használata.
Az olaj folyik. :(


Van valami tippetek???

smile helpsmilie

Előzmény: a2457 #21325 hozzászólása



Igen, a 160 szélest jól viszi. :)

Előzmény: tiboca69 #21253 hozzászólása



Visszavittem a HYDROSILA munkahengert, kis próbálgatás és fejcsóválás után vissza is vették...
Sőt az ottani Nagytudású javasolta (köszönet neki), hogy inkább javítsam meg az én "eredeti" munkahengeremet.
Viszont visszacserélte a javító szettet is, mivel nekem egy 80-s MTZ átalakított munkahengere van a T25-ön. Ami jóval többet bír, mondá' ő... smile thumbup

Előzmény: Wendelke #21251 hozzászólása



Háááát... Ránézésre ilyesmit vettem... smile sad

De lehet viszem is vissza, hidraulika csövek csatlakozásánál a menetek nagyon "szarkák".
Két fordulat oszt' annyi...
Sejtettem, hogy nem az "örök-élet titkát" hordozza magában, hiszen a most fennlévőnek még a dugattyú szára is vastagabb mint ennek a kéknek...

Na ezért említettem az öreget a szűrt olajjal, mert sztem is nagyon "durva" a dolog. smile whistling

Sziasztok!
(...és köszönöm a korábbi hozzászólásokat, tanácsokat. smile thumbup )
Vettem a munkahengerhez javítókészletet (nem a Habinál!) de vettem egy új eredeti orosz (feliratos) munkahengert is. (22e-t nem tudtam ott hagyni... smile wink ) Ennek kék a színe. Kíváncsi vagyok van e Valakinek tapasztalata ezekkel...

De ami a legfurább, hogy az üzletben volt egy "öreg" az azt mesélte, hogy ő biza' átszűri a fáradt olajat és azt használja a hidraulikában... smile huh
Működhet a dolog vagy csak "nagyot akart mondani"?
Köszi

Előzmény: a2457 #21208 hozzászólása



Úgy tudom, hogy nem nagyon használ egy motornak sem ha megfelelő kipufogó (fojtás) nélkül üzemeltetik...
Rosszul tudom?

Előzmény: Wendelke #21190 hozzászólása



az "ebayon" vannak eladók akik ehhez hasonlóakat kínálnak, talán náluk lehetne érdeklődni....




Előzmény: Wendelke #21186 hozzászólása



Szia!

A TGL 10906/5 az "csak" a szabvány melynek alapján gyártva van az adott "kütyü".
(hasonlóan a DIN-hez...)

B2 = "forduló szem"
40 = Dugattyú átmérője
25 = Dugattyúrúd átmérője
250 = lökethossz

Talán segít valamit.

Előzmény: Gerimur #21170 hozzászólása



Köszönöm gyors segítséged!
A Habinál kapható az említett jav.készlet?
Gondolom Te már csináltál ilyent, esetleg volna egy cikkszám számomra, a habinál van egy pár javítókészlet... :(
Gondolom nem mind jó.... ;)

Köszönöm a segítséged. :)
.

Hát sajna megvan az olaj-"szivárgás" helye...
A hidraulika hengernek a felső részén, ahol a "dugattyú" mozog, na ott ereszt.
Gondolom valami szimering-féle az ami feladta a velem való kooperációt... :(
Javítható munkahenger "házilag" vagy inkább csinálja cég?
Van valaki hozzáértőnek tapasztalata?
...vagy mindjárt egy új henger kell? :(
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Előzmény: bs80.td #21085 hozzászólása



Akkor ha jól értem, ez egy biztonsági "szelep" féle, ami leállítja a nyomást ha elérte a minimális szintet a dugattyú...?

Sziasztok!

Kérdésem lenne a hidraulika hengerrel kapcsolatban....

Mi az a "pöcök" ami nagyjából a két hidraulika cső "között" helyezkedik el és terhelés nélküli állapotban benyomható...?

Mivel enged a rendszerem, most "jobban" megnéztem és feltűnt... smile whistling
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Henger

Boldog Új Esztendőt Kívánok minden fórum-társnak és családjának!

Előzmény: sanislo90 #20842 hozzászólása



nem nagy ügy, leveszed az originál önindítót és felrakod a (megfelelő) áttétest.
Az elektromos bekötés is egyszerű, ugyan úgy kell bekötni mint volt. smile wink

Szia Mindenki! :)

Milyen súlyt lehet a karokkal emelni és pár 100m-t "szállítani"?
Láttam már bálát szállítani...
De mekkora az a súly, amit a hidraulika (és a traki) elbír:..?

:)

Előzmény: fulmination14 #20060 hozzászólása



Szia!
Nekem nem rég azt mondták, hogy semmilyent. Illetve nagyon maximumon kellene dolgoznia a Vlagyinak,
az meg nem igazán jó...

De lehet, hogy itt vannak más tapasztalatok...
(Nem vagyok "profi". ;) )

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Többen és kevesebb papírmunkával pályázhatnak a támogatásra.
Fontos tudnivalók a növényvédelmi kezelésről szóló nyilatkozatról
Mák lombtrágyázási technológia,  C-komplex
Mák lombtrágyázási technológia,...

980 Ft

Sorközművelő kultivátor 150 cm
Sorközművelő kultivátor 150 cm

260.000 Ft

Hidegvérű jellegű csikó
Hidegvérű jellegű csikó

430.000 Ft

Rotoland 280 kalapácsos mulcsozó és szárzúzó
Rotoland 280 kalapácsos mulcsozó és...

730.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]