Hirdetés
Fórum
Becenév: | Fényi |
---|---|
Csatlakozott: | 2008-10-20 20:08:42 |
Utolsó belépés: | 2022-07-04 00:45:11 |
Fórum hozzászólás: | 45 |
Fórumhozzászólásai
- Átverés új
- Műtrágya árak új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
- Fortschritt E-514 kombájn új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Napraforgó ára új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
Hirdetés
Íme négy megbízható, biztonságosan termeszthető kukoricahibrid – stabil termés a kihívások ellenére is! + VIDEÓ
Vegye fel a harcot az éghajlatváltozás hatásai ellen modern KWS hibridekkel!
Sajtóközlemény
Előzmény: Drisa #1377 hozzászólása
Helló, én a cégnél ahol vagyok velük dolgozatok: RIMO Rimóczi és Fia Kft Budapest, 16.ker. kis darabszámot és egyedi dolgokat is vállalnak. Ha érdekel megadom az üzemvezető kontaktját.
Előzmény: ke-senda #69305 hozzászólása
Szerintem a tömbtagok között át van repedve. (Csak nyomás alatt nyílik meg, ezért működik terhelés nélkül jól.) Cseréld ki a tömböt, sajnos a repedés nem javítható. Üdv
Előzmény: Gergő80 #932 hozzászólása
Ezt a kötési sorrendet nem próbáltam, de a hidraulikus elemek legnagyobb része nem bírja ha a "T"ág terhelve van nyomással. mivel a szelepek, orbit résolaja is ide van kötve. Ami nagy eséllyel bír egy hibás működésre. szelep bizonyos pozícióban megszorul vagy akaratlanul működik.
Attól még működhet, de én senkinek nem javaslom.
Előzmény: jacint.baranyi #928 hozzászólása
Bocsi a késői válaszért.
A sorba (tömb utáni ágba való bekötés) kötésnek az a hibája hogy csak akkor fog működni ha mind a két funkciót egyszerre működteted.(a te esetedben a párhuzamos kötésnél is ez lép fel. (az olaj mindig a könnyebb ellenállás felé halad.)
Két megoldás működik.
1. elsőbségi szelep. (prior szelep) beépítése
2.teljesen független hidraulika kör. (saját szivattyúval Amit akár egy ékszíj is hajthat, és egy nyomáshatárolóval.) a tartály lehet közös.
A szivattyú hibát gyorsan ki tudod szűrni. csak az egyik funkciót kötöd rá és megnézed hogy működik.
Előzmény: jacint.baranyi #925 hozzászólása
Üdv Kolléga!
A A leírásban szereplő munkahenger a szervó hengere vagy egy tőle független egység? /"T" elágazás bekötés/
A kormányszervo tartály ágát (orbit motor tartály ága) nem lehet bekötni a munkaszervektől (hátsó hidraulika) jövő ágba, mert ha terhelést kap tartályágból hajlamos a munkahengert bevezérelni. Az orbitmotor egy speciális szelep mely irányt ad illetve ha nincs a szívattyú felől olajtáplálás Ő lesz a szivattyú és igy lesz a vészkormányzás.Persze ilyenkor bitang nehéz tekerni, mert te vagy a motor.Ez történik akkor is ha terheled a tartályágat.
remélem tudtam segíteni.
Előzmény: sörhas #417 hozzászólása
köszönöm, hívom is
Üdv Kollégák!
Segístséget szeretnék töletek kérni olyan ügyben, hogy van egy öreg traktorom (5 éve vettem van számla és adásvételi) azt szeretném forgalomba helyezni. Előző cég akitől vettem kb.15 éve hozta be németországből. (De már azóta megszünt) és valahogyan eredetet kéne igazolni alvázszám alapján. Ki tud ilyet vagy valaki ilyen feltételekkel ki tudja levizsgáztatni? Infokat elöre is köszönöm.
Előzmény: ..MZ/X.. #83 hozzászólása
A gép '85-ös (JD4650) tehát a korral nincs gond. De kivel tudomm ezt papírozni? Onnatól ez már származás igazolás is? vagy arra már nem kell.
Üdv Kollégák!
Segístséget szeretnék töletek kérni olyan ügyben, hogy van egy öreg traktorom (5 éve vettem van számla és adásvételi) azt szeretném forgalomba helyezni. Előző cég akitől vettem kb.15 éve hozta be németországből. (De már azóta megszünt) és valahogyan eredetet kéne igazolni alvázszám alapján. Ki tud ilyet vagy valaki ilyen feltételekkel ki tudja levizsgáztatni? Infokat elöre is köszönöm.
Előzmény: kori01 #4204 hozzászólása
Pest megye. Nagytarcsa
Előzmény: Claastra. #4203 hozzászólása
Köszönöm megpróbálom.
Előzmény: JD 4630 #4198 hozzászólása
De ha valakinek van valami guru ismerőse, aki ezt meg tudja oldani az is érdekel.
Nálunk az ismerősöknek beletört a bicskája.
Előzmény: JD 4630 #4198 hozzászólása
Hát sajnos nem tudnak előéletet igazolni. külföldről behozott gép kb. 15 éve. Én vettem 5 éve hiába számla + adásvételi az nem elég. Akitől vettem az a cég már megszünt. ugyhogy pat helyzet.
Tisztelt Kollégák!
4650-es traktorhoz keresek forgalmi engedélyt és alváztáblát.(esetleg rendszámtáblát). Ha valaki tud kérem jelezze. Tel.:20/322-1552 segítségeteket előre is köszönöm.
ja elfelejtettem, mi szövetet soha nem raktunk be. kosár meg teljesen összehúzva és magas dobfordulat legalább 1100.
délután meg tudom mérni a rostát ha pontosan kell.
Előzmény: Hogel #5633 hozzászólása
Üdv!
Én vágtam vele, szél vissza felső rosta teljesen elzárva, alsó rosta talán 1-1,5? /úgy mint levendulánál :) /szépen kicsépeli. Tisztítani úgyis kell, meg én a végén /persze területfüggő/ én rá szoktam állni egy ponyvára és az alsó csigatakaró le és úgy kijáratni. Sőt ha valakinek keveset vágtunk ponyvára ürítés és a csigát ki se nyitottuk csak egy lemezcsúszdát raktunk a kerék fölé. (sok kiló mag marad amúgy a csigában.)
Előzmény: arpi12 #248 hozzászólása
Helló arpi12
Engem lehet hogy érdekelne tudsz több infót a gépról? esetleg képet vagy hol lehetne megnézni?
Akár privátba is (fenyes.gabor@gmail.com)
Üdv
Fényi
Előzmény: Richard. #5499 hozzászólása
Lehet ez is gond de ilyenkor a rugós tárcsánál felül a variátorszíj és megcsúszik. gumiszaggal. előbb észreveszed hogy csúszik mint hogy eltörné a tengelyt. de anyaghiba még mindig szóbajöhet.
nem a legjobb kép, de a 35ös tételről van szó.
Előzmény: Gyuri gazda #5492 hozzászólása
a vatiátortárcsa agyát (amin a két tárcsafél mozog) 1 db 36os koronás anya fogja a tengely végén. alatta van egy retesz.
az hosszú.
Ja még azt elfelejtettem hogy nekem 5 tengely bánta 1 szezon alatt. beszéltem utána egy volt tsz szerelővel csak röhögött rajtam és egyből mondta a hiba okát.
Üdv
Nekem is volt hasonló tengelytörésem. A variátor tengely tört el tőbe igaz?? a megoldás nem valami nagy dolog. a variátor agy alatti retesz hosszú és ferdén húzza fel a variátortárcsát ezért üt. ez pedig töri a tengelyt.
Nem cseréltetek reteszt szezon előtt? és az új tengelyt ugyanazzal a retesszel tettétek fel?
fényi
Üdv Kollégák!
Érdeklődnék valaki nem tud 50-eshez jó áron kis szivattyút (váltó) és kuplunglamellákat (mindkét típus)?
válaszokat előre is köszönöm.
Üdv Fényi
Előzmény: #2551 hozzászólása
Üdv!
A hátsó hajtás csapágyaira. Ami a a féltengelyharangban van illetve az itt lévő bolygómű csapágyaira,( persze ha nem csak görgős).
üdvözlettel
Fényi
Üdv mindenkinek
segítséget szeretnék kérni, hogy nincs-e valakinek 4650-eshez hátsó kihajtás csapágylistája?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Üdv Fényi
Üdv mindenkinek.
Véletlenül nincs valakinek mustárhoz elfekvő rostája amitől megválna?
Lyukméret 2,5.
válaszokat előre is köszönöm
Fényi
Előzmény: #3774 hozzászólása
Szia!
Igen jól mérted! Dobhézag állító a 3. vágásnál (fent a fülkében). Én személy szerint egy M8-as csavart használok mérni. A csavar menetes része a kimenet (kb. 7-8 mm) (mindkét oldalon a kis ablak alatt.) A bemeneti oldal a 3. verőlécnél csavar feje (15 mm) két oldalsó ovális ablaknál be tudsz mérni. Úgyis húzni kell majd rajta össze vágás közben. (mivel általában a kosár közepe jobban meg van kopva).
Előzmény: #3772 hozzászólása
Köszönöm megkaptam!
Előzmény: #3755 hozzászólása
Üdv!
Nekem is pont most van folyamatban a papírmunka a gépre, és egy olyan kérésem lehetne,hogy a nyilatkozatot vagy legalábbis nagy vonalakban a tartalmát át tudnád nekem küldeni a következő címre: fenyes.gabor@gmail.com Előre is köszönöm
Fényi
A képek lemaradtak
Előzmény: #2433 hozzászólása
Képek a gondról :)
(Az senkit ne zavarjon a korbácsot áthúztam a bal oldalra mert úgy egyszerűbb volt mérni.)
A kérdés igazából az melyik lábhoz melyik vezeték kell?
( az egyik test a másik kettő a 37 pólusú csatlakozó 5 és 6 os lábai)
Előzmény: #2433 hozzászólása
Ki van neki építve csak az a gond, hogy át volt alakítva más gombára és másik órára. És vissza akarom rakni az eredetit. Megvannak a vezetékek csak le vannak csípve és nem tudom melyik melyik lábra kéne hogy menjen.
majd csinálok róla képet.
Fényi
Üdv Mindenkinek!
Segítséget kérnék 4650-es olajnyomásgomba bekötéshez.
3 vezetékes gomba és hogy mit hová kell kötni? Ha valaki tud róla infót Írni vagy esetleg kapcsolási rajzot küldeni azt megköszönöm. (illetve melyik láb mi) előre is köszönöm
Fényi
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni 4650 traktor előtöltés beállításának módszeréhez? Illetve néztem hogy kell hozzá egy speciális szerszám, véletlenül ezt nem lehet legyártani? Illetve ha valaki tudna róla rajzot készíteni azt megköszönném.
Illetve még azt kérdezném nem bont valaki olyan 4650-est aminek voltak papírjai?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdvözlet mindekinek!
Találkozott- e már valakiolyan földterülettel amelynek nincs gazdája. Vagyis nincs tulaja? csak egy ősrégi földhasználati jog van rajta ami már lejárt. (ez szerepel a tulajdoni lapon) Ezt le kell valakinek jelenteni vagy ez állami föld?
Vagy maradjon parlag és kész?????
Válaszokat előre is köszönöm
Előzmény: #1313 hozzászólása
Én is ilyenen gondolkodom! 4-5 centi lesz és alatta marad a tegnai és a ma reggeli fagy akkor szorom! hát ha lesz tíz centi vagy 20 akkor nem!
Majd reggel illetve este kiderül.
Üdv! Valaki szórt már hóra műtrágyát??
Mert ha tényleg jön a felmelegedés akkor nálunk márc közepéig sehova! Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? válaszokat előre is köszönöm.
Köszönöm az infókat.
A blokk letakarítva, menetek megigazítva új csavarok és már lehet is lehúzni. A meghúzási sorrend nekem se volt kerek, de gondoltam rákérdezek mert ezt a típust még nem ismerem.
Köszönöm még egyszer. Így már meg is van az esti feladat.
Előzmény: #1240 hozzászólása
ez lemaradt
Előzmény: #1240 hozzászólása
Üdv!
Ezt a képet találtam a sorrendről. Igaz nem 50-esé hanem 55-ösé. De gondolom nincs sok különbség a motorban.
Ez lehet jó????? mert szerintem hülyeség
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni 4650-es javításával kapcsolatban. Szükségem lenne hengerfejcsavarok meghúzási nyomatékára és a sorrendre, mert a net-en turkálva találtam egyet, de azt egy kicsit hülyeségnek tartom. (mármint a sorrendet)/ először külső sor körbe utána a belső két sor keresztbe. és mindezt kintről befelé??/ motorazonosító: 6466A valamint a befecskendező csúcsok nyomására. Mert csak a 4755-ösét találtam és az 245 bar és én azt is sokallom egy kicsit.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni, vanegy 4650-esem és mostanába eléggé melegszik. Szerintem beszert rajta a vízszívattyú vagy legalább is megkopott. Tud valaki új vagy felújított vízpumpát, vagy esetleg felújjító készletet hozzá. És kb mi az ára?
Válaszokat előre is köszönöm
Előzmény: #925 hozzászólása
Üdv! megtaláltam aszelepet jó hülye van! Beállítottam 160 barra! most próba aztám kiderül mi lesz. Köszönöm a segítséget!
Üdv minden szakértőnek! segítség kellene egy 4650 hidraulikájával kapcsolatban. Felakasztottam ma tárcsát aztán csak éppen hogy elemelte a földről. (félig függesztett)Rámértem a gyorcsatira 140 bar. Hol lehet emelni a nyomáson illetve meddig lehet felhúzni? a válaszokat előre is köszönöm.