Hirdetés
Fórum
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- GPS területmérés új
- Ügyfélkapu-problémák új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AKG támogatás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó ára új
- Öntözés új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Megjelent az egyedi szaktanácsadási szolgáltatásokat támogató pályázati felhívás
Cél a gazdaságok szakmai és technológiai ismereteinek bővítése.
Sajtóközlemény
Előzmény: Ohaza63 #3727 hozzászólása
Ukrajnában és Észak Afrikában egy ugró szarvasos 130 le traki 8-10 millió forint. Mert egy szívó soros 6 hengeres motor hajtja. Ami ugye nem euro 5-6.
Előzmény: kuti.krisztian #11387 hozzászólása
Ha a külső körön nyom 180-at és nem emel, a tömb "választó szelepe" a hibás. A belső kör nyomásának egy részét elengedi. Hívj fel! +36302025030
Előzmény: bandigh #389 hozzászólása
Majd ha Pest-Megyében rekultiválják a kavicsbányákat, akkor fizetek a vízért. Okos órám is lesz! De addig, míg a meddő bányából disznó szarral csinálnak halastavat. Belvíz esetén van olyan trágyatároló amely egy víztestet képez a szomszédos 30 méter mély bányatóval....Nos van-e még kérdés?
Előzmény: Anicska #10040 hozzászólása
A leosztó fogaskerék nyírta el az éket, (mindjárt a nyelestengely végén)vagy kiszakadt a közepe. Jobb esetben a nyomaték növelő állt meg félállásban és kiemeli a gardán kuplugját.
Előzmény: jocek26 #9848 hozzászólása
A 6045 és a 7745 szerkezetileg ugyan az a gép. Az alsó taró konzol a híd felett a kuplung harangra csatlakozik. Sajnos nem tudom, hogy a gyártó által forgalmazott illesztő konzol belóg-e a híd alá.
Előzmény: jocek26 #9846 hozzászólása
Tur5 850 TE volt amit csináltam. Nem lóg az első híd alá, így a hasmagasságot nem befolyásolja. (7745) A felfogató konzolt a tulaj gyártatta le a Meleghegyi és társa Kft nél. Ha a tiéd is jojstikos akkor a hidraulika tömböt a traktorba tedd, mert a por és az eső sűrűn gondot okoz!
Előzmény: endrre111 #1525 hozzászólása
Nekem pl. Linde targonca torony javító szett van benne. Vidd el a dugattyút egy targonca szervízbe. Hátha méret alapján kapsz cikkszámot. De ha nem emel nem a munkahenger a hibás! Több probléma is lehet, de nem munkahenger az biztos. Hívj fel! +36302025030
Előzmény: szantofold22 #38859 hozzászólása
Ugye tudod, hogy a magyarországi csapadék mennyiségét ciklonális felhő áramlás ês lokális légkör nyomási értékek szabályozzák (leginkább). Vajmi kevés köze van az általad vizionált energia nyalábokhoz. Egy lokális zivatar megfékezéséhez gigawattnyi energia szükséges. Nem beszélve egy országos frontról. Nicola Tesla végtelen energia fikciója pedig a felső légkör töltés különbségéből ered (Szabadka Tesla múzeum, kutatható adat) Szar termésünk lesz ha így folytatódik, ne kelts hangulatot!
Előzmény: szantofold22 #38859 hozzászólása
Ugye tudod, hogy a magyarországi csapadék mennyiségét ciklonális felhő áramlás ês lokális légkör nyomási értékek szabályozzák (leginkább). Vajmi kevés köze van az általad vizionált energia nyalábokhoz. Egy lokális zivatar megfékezéséhez gigawattnyi energia szükséges. Nem beszélve egy országos frontról. Nicola Tesla végtelen energia fikciója pedig a felső légkör töltés különbségéből ered (Szabadka Tesla múzeum, kutatható adat) Szar termésünk lesz ha így folytatódik, ne kelts hangulatot!
Majd jön. 50mm egy óra alatt. Így, van ez már harmadik éve! Ami nem sül ki az kirohad.
Sziasztok z7701 motorkódú motor főtengely alapméretes csapágy, és "szem" méreteit tudja valaki?
Előzmény: rocska64 #3451 hozzászólása
Köszönöm. Ha akarod érted megyek! Lentebb van a telefon számon. Te merre laksz?
Előzmény: rocska64 #3445 hozzászólása
Alsónémedi. Előre is köszi
New Holland 268-hoz keresek szakít aki ért hozzá. Néha nem köt, illetve elvágja a csomót! Pest megye környékén. +36302025030.
Előzmény: Roland82 #8111 hozzászólása
A vékony csíra, vagy a csíra teljes elmaradása vírus fertőzés tipikus jele. Ha más külső jel nincs, foltosodás, aszalódásra utaló ráncok,akkor szinte biztos, hogy vírus.
Előzmény: balogb5611 #1469 hozzászólása
Nagytraktor Kecskemét Izsáki út. Van eredet Cseh is. Árért hívd őket.
Előzmény: totha2383 #1466 hozzászólása
Széttartás kell legyen.
Előzmény: boloke0123 #1468 hozzászólása
A munkahenger karmantyúja kopott. Ha biztosra akarsz menni, miután felemelt állisd le a motort, ha akkor leenged biztos hogy a karmantyú a kopott.
Előzmény: D-032-a #3287 hozzászólása
Nagyon köszönöm a segítséget
Sziasztok Esetleg van valakinek New Holland 268 gépkönyve, vagy bármilyen tapasztalata a tipikus hibáiról? Alkatrész beszerzési tippeket is szívesen fogadok. Előre is köszönöm szépen a válaszokat. Mindenkinek boldog újévet!
Előzmény: Filler #8634 hozzászólása
Félre van marva a két csapágy. Már találkoztam ilyennel
Előzmény: endypapa #196 hozzászólása
Pest megyében 6600ha sóderbányató van ami non stop párologtat. Ott vajon mennyi víz megy el?
Van egy osztrák ismerősöm. Luchmansburgban lakik, és 20 éve csak pépesítve értékesíti a léalmáját. Az egész üzeme 60 nm. Ja és 6000 fája van. Nem akarok okoskodni, de itt is ezt kellene. Az almapép 250 Euro tonnánként.
Előzmény: csoppika #8331 hozzászólása
Én is rajtam össze négyhengerest három különböző mérettel! Nincs vele gond. Sőt egyszer egy kemény fémmel felrakatott főtengely minden csapágya nagyobb lett, mint alapméret, úgy kellett dörzsárral illeszteni. A motor azóta is üzemel.
Válasz csoppika #8307
Csináltam egyszer egy ilyen gépet, mint a tiéd. Ma futottam össze a tulajjal, 8300 üo-t rakott bele azóta. Még mindig hiba mentes a motor
Előzmény: Kamionos #8204 hozzászólása
Nekem 6245-ös zetorhoz 3 fejes kverni ekém van a lazább talajon 2.-ban viszi, csak az agyagos feketén szántok 1.-ben.
Tegnap esti eredmény: Jóváhagyott státusz ❤❤❤❤
Előzmény: Batta Sándor_43038 #8121 hozzászólása
Nagyon ötletes! Ezzel a megoldással még nem találkoztam! A kormányműnél lévő irány/erő vezérlő saját fejlesztés, vagy valamely későbbi típusról való?
Előzmény: Colos1990 #1412 hozzászólása
Ha jól van beállítva a kuplungod, akkor a kar lenyomott állapotában, csak a menet kuplung emel ki, a a gardán és hidraulika hajtás megy tovább. Viszont, ha fel van emelve az a kar és úgy nyomod ki a kuplungot akkor kiemel a menet és a gardán kuplungja is!
Előzmény: goldanapple #845 hozzászólása
A fejrágyát pl. Entec vino, sorkötművelővel juttatom ki. Később, akkor már csak 46%-os karbamid, és ventillált kálium-szulfátot kap, azt pedig felszívatom az öntözö vízzel és tiszta ll. szorófejjel kijuttatom. Levéltrágya:micromax 2l/ha és 1%-os karbamid oldat 400l/ha, minden permetezés alapleve ez.
Előzmény: krisz001 #9881 hozzászólása
Én ugyan ezt az infót kaptam alig 2 órája! Január második felére lesz ponthatár hirdetés! Majd 30 nap jogorvoslati idő letelte után van bírálati projektzárási folyamat, azaz kifizetési időszak kezdete.
Előzmény: Dzsanosi #7782 hozzászólása
Nem vettem bunkóságnak! Csak ha generálozom a motort nem rakom össze a régi hajtókar csavarral, pláne egy huszon éves gépet. A zetornál nem tipikus hiba a hajtókar csavar törése, de láttam már példát rá gyűrűzés után, hogy lett a motor eldobós egy 1000 ft-os csavar megspórolása miatt. A szelepeket is újramarom/köszörülöm. A kipufogó szelepsor szinte biztosan kidobós. Én ilyen "apró" plusz költségekre gondoltam. Ha nem főtt a motor, vagy nem hengerfejes nem kell síkolni. Ezek a motrok nem hajlamosak a vetemedésre.
Előzmény: Dzsanosi #7766 hozzászólása
Az utolsó ilyen motorgenerál is több volt 500000-nél, pedig annak már vagy öt éve. Hajtókarcsavarok, tömítésgarnitúra, kuplung, stb. Ha már szét van szedve sok apróság összejön.
Előzmény: andras6417 #9523 hozzászólása
Pest megyére az első körösök elbírálását januárra ígérték.
Előzmény: adrienn871021 #7564 hozzászólása
Hol repedt a blokk? 5201-7701-es motorkódú motorokba mindbe illik a 98,100,102-es hüvely.
Előzmény: zoli862 #80 hozzászólása
Az öt kutamból négy még a TSZ időkben fúratott rajtuk van a TSZ gravírozás, egy pedig még világháború korában. Így mind az öt illegális. Mivel külterületen van a tízéves moratórium mentesített volna az engedélyeztetés alól. Mivel nem szavazták meg így most mind az öt kút engedélyeztetési eljárását le kellene folytatni jövő dec 31-ig.
Hétfőn a parlament nem szavazta meg az öntöző kutak 10 éves moratóriumáról szoló törvényt. Jakab István levetette napirendről szavazás előtt, jogharmonizációs okokra hivatkozva. Jelen állás szerint marad a 2018 dec 31.-i határidő az engedélyeztetésre!
Előzmény: Dzsanosi #7352 hozzászólása
Mi a probléma? Szívó 0,15-0,25. Kipufogó 0,25-0,35
Előzmény: .Feco. #3307 hozzászólása
Nekem volt rm dobom. Sokat küzdöttem vele. A végén ledobáltam róla mindent, kapot egy 12V/500W-os csigahajtást ami forgatta a dobot. Az öntöző motor generátoráról ment. Finoman lehetett szabályozni, percre pontosan. A víz direktbe ment a dob tengely végére, így a konzolnál 1,4 Bar nyomásemelkedés volt ugyanazon a fordulaton, mert nem fogta vissza a turbina. 3-4 évente szénkefe csere biztonságból/szezononként csírzás ennyi baja volt!
Előzmény: Mihály-963 #3288 hozzászólása
A mg-i döntéshozók többsége import érdekelt! Családi vállalkozás, vagy saját cég révén. Nem érdekük, hogy itthon színvonalas, magas terméshozamú termelés folyjon. Már nem csak cukorból nem vagyunk önellátóak! A burgonya 46%-a, a fejeskáposzta 39%-a, a paradicsom 62%-a (stb) import árú a hazai polcokon. A kertészeket a vízfelhasználással lehet a legjobban megakasztani. Erre példa az öntöző kutak mizériája, egyes öntöző csatornák felszini vízhasználatának korlátozása, vagy a kialakult élővilág miatti természetvédelmi zónába sorolása, melyből szintén tilos az öntözés.
Előzmény: Gepi #7292 hozzászólása
..és ha már szétszeded a váltót, akkor derül ki mi mindent kell még javítani
Előzmény: -Jaffa- #7266 hozzászólása
Sajnos nem. Az az 5611-es már nem nálam van. Azt még elfelejtettem, hogy minden alkatrész 6245-ösé volt. De pár darab felújítandó munkahengerem van!
Csak "O" gyűrű és szimmering hibájuk van.
Előzmény: -Jaffa- #7263 hozzászólása
A 6011 motoron, már van helye a szervó szivattyúnak. Abból itt az aprón láttam pár hete felújítottat.(12000ft) (A kompresszor tengely végénél a hűtő felől.) Munkahengert érdemes újat venni.(pl.nagytraktor ) A gömbfej helye is megvan az első híd felett? A kormány közlő rúdjára (kormánymű alatt, kuplung pedál mellett) rá tudod hegeszteni a működtető rúd felfogatásához szükséges kengyelt. (kovácsolt acél, könnyen hegeszthető)
Olajtartájnak én egy bontott Passat(1000ft) tartályt raktam a hűtő elé. A csövezés a tartálytól a szivattyúig vastag falú rézzel forrasztottam, hibátlan évek óta. A szivattyú és a munkahenger között flexi, gyári. A szivattyú és a tengelyvég közötti belső bordázott tengelyösszekötő szintén új. (fogszámolás kötelező, mert szivattyúból több féle létezik)
Előzmény: némedi #3237 hozzászólása
http://www.kormany.hu/download/d/bd/f0000/egyes%20v%C3%ADzgazd%C3%A1lkod%C3%A1si%20miniszteri%20rendeletek.pdf#%21DocumentBrowse
Ezen törvény alapján!
Előzmény: paprika #3236 hozzászólása
A fennmaradásihoz a tervdokumentáció, vízvizsgálat, talajtani szakvélemény, és az összes illeték: kútanként 1860000! (ez volt a legolcsóbb)
Előzmény: hhx #3221 hozzászólása
Nègy árajánlatot kértem az 5 db mezőgazdasági kutamra. A legolcsóbb 1860000ft/db
Előzmény: Sanyee #31 hozzászólása
Az csak bejelentés kötelezett az adott csatorna fenntartójához.
Előzmény: Módos Péter #318 hozzászólása
Abban szimmeringnek kell lennie! Lehet, hogy valaki korábban tömszelencét gyűrt be a helyére!
Előzmény: hhx #29 hozzászólása
"(3) A fennmaradási engedéllyel kapcsolatos kérelem elbírálása során a vízjogi létesítési és üzemeltetési engedélyezési eljárásra vonatkozó rendelkezések megfelelő alkalmazásával kell eljárni azzal, hogy a kérelemhez a tényleges megvalósulási állapotot tartalmazó tervdokumentációt kell csatolni." Ez a 72/1996 15§3. bekezdés ami éppen hatályos! A tervdokumentációt a fővárosi, vagy megyei kormányhivatalok alábbi szakhatóságainak kell engedélyezni, megfelelő szakhatósági illetékek befizetése után:Környezetvédelmi, természetvédelmi
talajvédelmi, földvédelmi, erdészeti, népegészségügyi, kulturális- örökségvédelmi, közlekedési, bányaügyi. Valamint jegyzői és a közlekedési hatóság: Útügyi, Vasúti és Hajózási hivatal hozzájárulása szükséges.
Előzmény: hhx #17 hozzászólása
A probléma abban van, hogy a mérnökök is (3 árajánlatot kaptam a héten) csak behazudni tudnak bizonyos adatokat! Akkor meg minek? Esetemben több évtizedes kutakról van szó! Ha több évtized alatt nem okozott környezetvédelmi, vízgazdálkodási, és más egyéb problémát, feleslegesnek tartom a szakhatóságok erre irányuló vizsgálatát!
Nem mellesleg borzasztó költséges is.