szanberg adatlapja

Becenév:szanberg

Csatlakozott:2008-11-03 21:12:15

Utolsó belépés:2019-04-12 14:20:46

Fórum hozzászólás:21885

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-21 10:58:42

    Válasz bandigh #710. hozzászólására

    Van persze de ott ha nagyon megszívod sokat kivesz a kaszatokból is, ha meg keveset, túl sok könnyű szemét marad benne.

    Azért a klasszikus sík rostáknál van két rostaszint, fölöző meg aljazó, szebben lehet dolgozni velük.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-21 07:31:10

    Válasz bandigh #708. hozzászólására

    Gabonafélék és kukorica tömeg tisztítására világbajnok, olajos anyagok, kiváltképp napraforgó esetében nagyon nem jó a tisztítási minőségük. Vetőmag tisztítására sem a legjobb.
    Szomszédban hasonló hengerrosta van -bár régi- de láttam én is saját szememmel azt amit írok.
    Egyébként igénytelenebb, egyszerűbb berendezés.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-20 17:08:47

    Válasz Radocz #7020. hozzászólására

    Azt sem tudod miről beszélünk most itt!?!?!?!smile ban

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-20 17:07:07

    Válasz kukaccsosz #706. hozzászólására

    Itt Hevesgépes a teljes berendezés, csak a tisztítóból ami ekkora teljesítményt nyújtott volna (főleg napraforgó vagy egyéb olajos esetében) az sokkal drágább lett volna.
    A Hevesgépes serlegesek világbajnokok, de tényleg, mindenki dícséri őket a piacon, a konkurencia is, alkalmazzák is ezeket sokan. tranzit szintén. Ciklon jött a tisztítóval, az Agrofém kft-s. Beszélj velük teljes üzemre is kérj ajánlatot, építenek telepeket, pl Tornumos helyekre is járnak bedolgozni.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-20 14:47:22

    Válasz kukaccsosz #703. hozzászólására

    Be lehet állítani a gépet szépen, nagy a rosta felület, még teljesítmény is marad ha nagyon tisztára is akarsz dolgozni, ami főleg repce napraforgó egész hasonló anyagnál bír jelentőséggel ugye.

    Azt mondom, hogy a papírforma szerinti 60 tonnát nem tudja de 40-et egészen biztos, illetve persze a kukorica rostákkal az amúgy nem szemetes búzában menne a 60 is persze de az nem a valóság hehesmile lol

    Azt hiszem van lehetőség kétféle légteknikával kérni, illetve anno úgy volt, a nagyobbik kell oda és akkor lehet szépen lebegtetni a megszívott anyagot.

    Nekünk ami bajunk volt vele, az olyan volt, hogy szakadó esőben is dolgoztunk, hordták be a sarat pótkocsik és beletapadt a rostába az anyag, az belekötött, mármint nem a rosta lemezbe, hanem a hajókba, féloldalasra aztán nem vettük észre dolgozott az úgyis szépen, csak a laprúgó csavarja szakadt el egykétszer, majd a laprúgó, aztán kiment a rángató karban a szilent és utána derült ki a turpisság.
    Apróság volt, figyelmetlenségünkből eredően, megfizettük azt a kis tanuló pénzt hehe Legközelebb ilyen munkák után belenézünk hátulról jobban oszt jónapot.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-20 13:23:58

    Válasz kukaccsosz #699. hozzászólására

    Szia!
    Ez így eléggé tág fogalom. Olyan kell amit letelepítessz és kombájn alól arra hordod az anyagot az meg szépen az utána kapcsolt berendezésekkel megy egész nap és tölti fel a tranzitot-magtárat?

    Én 5éve mikor a szárító telep épült az ózdi gyártású Agros 60 tisztítóra tettem le a voksomat.
    Nem bántam meg, bár volt egykét javítani való rajta, apróságok de jöttek megcsinálták, tehát nem felhőtlen a tapasztalatom, viszont megint megvenném mert ár érték teljesítmény minőség viszonylatokban az egyik leg potenciálisabb szerszám egy magyar gazdaság részére, jól dolgozik, bekerülési költsége kedvező, hazai gyártmány, alkatrész szervíz rögtön ott van hozzá, szóval tudom ajánlani, de nézz körbe, kérdezz meg másokat is, nem akarlak rábeszélni, csupán a tapasztalataimat tolmácsoltam feléd.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-19 22:35:51

    Idén maximával valamit csinálni kell mert tavaly már elég pontatlan munkája volt, minden bizonnyal a középen bekopott furatos vető tárcsák és a forszírozott vetési sebesség ami ezt okozta szóval kap új garnitúra tárcsákat és nem fogunk 10.5-el húzni hanem csak 8kmh-val.


    Viszont hosszabb távon ezt is cserélni kellessz majd és akkor spéci műszernek kell majd ide kerülnie.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-19 22:23:22

    Válasz boery #7014. hozzászólására

    Most új 8 soros csukósból mit vennél a hazai piacon?

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-18 11:33:10

    Van kis nyers pálinka viszek abból. Meg sört.
    Sokat inni nem lehet, reggel 5-kor indulunk haza szigorúan.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-18 11:32:14

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-18 10:15:04

    Válasz BNC01 #1304. hozzászólására

    Mit vigyünk???

    Ez hagyományokhoz híven batyus ugye?

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-17 18:05:55

    Válasz határjáró #6960. hozzászólására

    Mf6497-el (217le)

    Akasztottuk a 135GX Kubotára is fel, de nem dolgoztunk vele csak pakoltuk át a telephelyen. Felemelte elég könnyen, de ilyen kisebb gépnek jobb a vontatott kivitel az tény.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-17 17:46:51

    Válasz gcastle #6956. hozzászólására

    Mi egy ilyen Kuhn maximával vetünk, nem nehéz az annyira bár a 120R-nek igen, nagyobb gép kell elébe az biztos.

    Ide is fog kelleni később valami mert szeretném az e kocsikat használni, viszont a lecsökkent munkák miatt szerintem egy vontatott 8 soros Monosem lenne befutó direktvetős felszerelésekkel megspékelve, mert ár-érték arányban az az egyik legjobb szerkezet.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-15 22:53:36

    Jelenleg az X-merci csak a V6 motorral kapható de csak májusig...
    Utána már csak a 2.3 kis motorral, majd a 2.0 biturbóval. Ez utóbbi legalább merci motor mégha kicsike is.

    Sajnos az EU autópiacon megölik, amcsiban meg 6-8 literes pickupokkal szaladgálnak...smile cursing

    Örülök, hogy tudtam még normális Nagy motorral pickupot venni itt a végén, eztán már csak a szopóroller lesz egyre inkább...

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-15 14:08:56

    Válasz mtz1221 #2766. hozzászólására

    Hát azért a régi ruszkiban ülést már neeeem….
    Viszont amit Bandi rakott be, klímával, még nem is rossz annyira.

    De lehet lesz eladó olyan régi kék versatile mint a videón is szerepel, inkább az akkor...

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-15 11:39:17

    Válasz bandigh #2763. hozzászólására

    Ez is Kanada vazzegsmile wacko

    Kint van akarmennyi ilyesmi, itthon meg csupán egy-egy...

    Az biztos, hogy ezt az itthonit szívesebben megvenném mint a 8335R-est talajra, hiába kevesebb lovas gép elvileg.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-14 23:02:43

    Válasz bandigh #2752. hozzászólására

    Itt van ni, bár picit lehetne több lovas de amúgy meg szépen megtenné!

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-14 22:43:02

    Válasz lakatos gabesz #3761. hozzászólására

    No hát az ilyet meguntam már, ezért dolgozunk a cultussal. Mindig féltem, hogy túl visszaült a föld de nem!
    Az a legjobb amit szeptemberben lehúztam, nem akarok többé hanntokat, ezért sem szántok.

    Szóval érdemes megtárcsázni, ilyenkor taposás nincs és előrrébb leszel.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-14 21:56:01

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-14 21:55:29

    Válasz balazoooo #2753. hozzászólására

    Hol? Azt nem is láttam még.
    Az 95%-ban egyezik a nagy fergusonokkal, dizájnban van különbség.

    Románban vett egy cég 2019-ben, év végeig bele is vertem 2000 órát, azt mondják jól szuperál.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-14 18:25:44

    Válasz bandigh #2750. hozzászólására

    Talán ez lenne a legfaszább!!!

    EZ NI!

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 23:13:41

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 22:45:03

    Válasz bandigh #2746. hozzászólására

    Igen egy nagyobb átmérős 900-as gumizással tökéletes lenne. A gyári ikrekkel 480 széles, bár ott a négy 800-as gumi bírna fogni, csakhát közlekedni....
    Igaz a 420 Cultust húzni nekem elég lenne a szimplával is, nincs akkora ellenerő mint amit a traktor vagy az a 4 kerék ne bírna el, átadni talajra szerintem.

    A gépben a 428 lovas Merci motor az nagyon meggyőző, ültem benne, írtam róla, kevés traktor állna ott helyt ahol azok évek óta.

    Egy dolog nem teccik ami a kezelhetőséget illeti, hogy irányváltáskor ki kell rakni először üresbe a hajtóművet és csak aztán lehet átbillenteni a kapcsolóját R-be. Nem nagy dolog mert nem moslékkeverőkkel kell birkozni, karfán normális elektromos kapcsolók amikről beszélek, csak visszalépés a megszokott terhelés alatti lökdöséstől.

    Viszont ez is 55 millió nettó áron van amit sokallok, mert itt aztán tényleg űber kemény értékvesztés van, míg egy használt versatile traktort -ha lenne eladó- rögtön megvennének az ország bármely pontjáról jó áron, egy ruszki vasat mégha a legjobb traktor lenne a világon akkor sem sok embert vinne rá a lélek, az a helyzet, legalábbis jelenleg még, aztán ha ilyesmit venne az ember akkor 65-ért meg tud venni 405-ös Versát ami kidolgozottságra, kabin minőségre korhűbb, akárhogy is nézzük és kb annyiban jelenne meg ennek a felára, hogy 1-2 évvel hosszabb lízing kötéssel ugyanannyit kellene évente törleszteni, ez a traktor meg pont az amit nem kell 3-5-évesen eldobni és hozni helyette az újat minnél hamarabb

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 21:38:13

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 17:39:14

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 12:45:20

    Válasz Dinnyés Laci #2728. hozzászólására

    Basszus nem tudom kompromisszum mentesen megoldani amit akarnék, varióssal jobb a helyzet, jobban kiadja a dombon de a gépésznek egy egyszerűbb szerkezet kell, írtam már

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 10:05:17

    Válasz ND #2723. hozzászólására

    A 9000-es valahogy nem jd számomra, hanem STEIGER!

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 10:04:01

    Válasz bandigh #2724. hozzászólására

    Ezen a két szélső kapa közép 420centi, az egyengető sor és a henger 460 mögötte!

    Xtrán vágtunk le a távtartókból így 410 körül lett a szélessége neki.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 09:21:39

    Válasz ..MZ/X.. #2721. hozzászólására

    Igen ezt néztemsmile whistling

    Lejjebb vitték az árát is már, kezd jobban kinézni

    Ez ikerrel milyen széles? Tuti 420+

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 08:51:55

    Válasz bandigh #2718. hozzászólására

    Van ismeretségi körben olyan, annyi hogy azok váltója kicsit bajos volt és nincs aki ért hozzá normálisan.
    A 9520-ast nézegettem amúgysmile whistling

    Más.
    Az ikres Rába milyen széles pontosan?

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-13 08:26:10

    Válasz JD Lipi #2716. hozzászólására

    Amit nézek abból nagyon keveset vásároltak itthon de még közép európában is(törzscsuklós masínák) így a használt piacon kb 200-ból egy akad néha talán, az újat meg ezer hektáros gazdaságok tudnák megvenni.
    De figyelek.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-12 22:33:12

    Válasz boery #2712. hozzászólására

    Persze!
    De amúgy a Cultust kell húzni, azt tempóval kéne, szóval nem 4km/h-val lazítózni, így ha van egy bizonyos tömeg, ami mondjuk egy ST325-nél 13,5 tonna, meg hozzá lóerő és így tud megfelelő lendületet adni a munkának, akkor az úgy már hozza a kívánt eredményt.
    JD-motoros megoldástól is több kellene mert az még mindig nem előrelépés a mostanihoz képest...

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-12 21:23:40

    Válasz Rabó001 #2707. hozzászólására

    Néztem igen! Közben rákeresgéltem a neten. Motor erővel szerintem nem lenne gond, mégha csak 325-is, a nagy köbcenti viszi azért gondolom, nomeg a cater motor nem arról híres, hogy gyenge lennesmile whistling
    Van egy-egy hirdetve, meg volt 270 CAT motoros cougar is, igaz az végképpen egyenlő a hazai rábával, nem az lenne a tuti megoldás, esetleg meghúzatva a motort az adagolóval.

    Tavaly elcsesztem, volt egy régi Versatile, még a newhollandos hirdetve a neten, nem sok pénzért, igaz csak 280-as, meg picit korának megfelelő állapotban, de el kellett volna hozni, kozmetikázni kicsit oszt jónapot. Azon már a kabin is teccetős egy rába fülkéhez képest, meg mindene komfortosabb, újabb vágású, már amennyire lehet egy 20éves traktor

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-12 21:19:01

    Válasz Rabó001 #2705. hozzászólására

    Ha 40 körül adnák bizIsten olyan lenne! De 55-körüli áron nem pálya...
    Abban csak az nem teccik, hogy irányváltáskor ki kell rakni üresbe a fokozatválasztó kart is, azért itt vannak kisebb táblák is ahol szegéskor kell ide oda kapcsolgatni, alap dolog lenne egy power váltós gépnél már, hogy csak pöckölöm az irányváltó kart oda ahová akarom, minden másra való tekintet nélkül.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-12 21:15:42

    Válasz gcastle #2704. hozzászólására

    Hát a 8270Xtra egyrészt nem elektronikás motorral van, illetve az feláll alapról is elég faxán, nem is nagyon kell vissza váltogatni...

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-12 20:52:25

    Válasz sopiz #2699. hozzászólására

    Sima Rába kevés nagyon.
    Attól a mostani mf is többet tud, eleve a motorja is rugalmasabb, súlya ugyan annyi de van egy power váltó alatta!

    A 325-ös a maga 14 literes cat motorjával meggyőző lenne szerintem...

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-12 20:33:19

    Válasz Rabó001 #2696. hozzászólására

    Mindig megy az agyalás, mivel keveset, kb évi 300 órát dolgozna, talán 400-at esetleg... Célgépnek kéne valami. Lehet rendbe kéne vágni egy ilyet és meg vagyunk oldva, mert 70+ millákat erre a munkára kiadni nagyon luxus, nem megtérülő történet...

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-12 08:31:54

    Válasz bandigh #2688. hozzászólására

    Panther St325-ről mi a véleményed?
    Motoron kívül miben különbözik a magyar steigertől?

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-12 08:16:08

    Válasz t.peti #3721. hozzászólására

    Két dolog.
    A reptill mint szerszám itt született meg szalonnán, itt gurultak az első métereket, aztán itt is maradt a prototípus. Amiről tudni kell, hogy kb kétszer olyan nehéz volt mint a később sorozat gyártott, általatok is megvásárolt típus. Nagy traktorok két keréken mentek vele kb...
    Az viszonylag jól bele ment a földbe.

    Továbbá a lazító az más, az húzza bele magát a talajba, ott is jobban érvényesül ne egy ilyen derelye vágó sor kombináció.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-11 07:03:17

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-10 23:56:43

    Válasz Sk Laci #3672. hozzászólására

    Azért mert nincs igazi betyár agyag földed. Itt nálunk a kompaktorokat el lehet felejteni tavasszal a legtöbb esetben, míg egy kongskilde könnyű kombival meg jó munkát tudsz végezni, persze csak vékonyan simogatva és nem olyan pályán mint a képen látható. Erre allrounder kell!!!

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-10 12:10:23

    Válasz .Ropi #689. hozzászólására

    Agrofém Kft Ózd

    Van bontott is akár, meg új is nekik.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-10 12:09:43

    Válasz .Ropi #689. hozzászólására

    Agrofém Kft Ózd

    Van bontott is akár, meg új is nekik.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-07 14:41:12

    Válasz bandigh #6905. hozzászólására

    Igen, sokat is agyaltam már ezen de a white nem lesz befogva átalakításnak az a helyzet.
    Egy dolog van, illetve nincs. Idő.
    Muszáj a sürgős munkákat mint pl vetés vegyszerezés miegymás olyan berendezésekkel felvértezni amit csak akasztassz oszt gó, magyarul új vagy újszerű friss szerkezetekre van szükség. Szezon egyéb részében mivel teljes vertikumot végzünk, tehát talajtól a szárító üzemig, így nincsen soha annyi idő, hogy építgessünk magunknak ilyen dolgokat, a szükséges karbantartások, rendbe tételek épen kijönnek szépen, de több nem. Szóval új lesz a megoldás. Nem mondom, mindent lehet csak akarni kell, de őszintén kivallom kicsit elfáradtam már, amit lehet egyszerűsíteni kell, és ez esetben egy új gép vétele lesz a leg egyszerűbb, egyszer majd...

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-07 00:14:23

    Válasz bandigh #6903. hozzászólására

    Azért mondom, hogy csak vontatott lesz ennek egyszer a vége. Ez a front tartályos jd történet annyiba kerül mint egy vontatott maestro a nagy puttonyával, amivel 10-20 hektáronként kell csak tankolni és nem kell egy hétig a gépet öltöztetni kerekezni felszerelni munka előtt, csak akasztani oszt jónapot.

    Amúgy ha nem kéne állandóan átszerelni a 12-es whiteot akkor az lenne a legfaxább nekem.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-06 22:39:25

    Válasz bandigh #6901. hozzászólására

    Igen agyaltam már én is ezen, de amúgy a nagy hullámos tárcsa aminek a "munkaszélessége" kb 5 cm, az olyan jól átkapálja ezt az 5 centi széles sávközepet mint a mese! Ujjaddal teljes szélességében le tudsz szúrni ennek a felületnek. Egyedül nyersben nem jó mert kapálja felfelé a ráragadó anyagot és hányja össze vele a vetőgépet.

    Amúgy ha ősszel nem döngölöm be a sávot és kicsit púposra hagyom akkor nem lesz beton kemény egyáltalán, inkább csak kérgesedik cseppet mire vetésre kerül a sor, talán épen erre volna hivatott az elővágó...

    Megy az agyalás mindig, a leg egyszerűbb az lenne, ha tudnánk venni egy új 8 soros vontatott vetőgépet, amin elővágó és sortisztítók is vannak felszerelve, ezek tökéletesen felfrissítenék a sávot és vetéssel frissítéssel egymenetben letudnám rakni azt a műtrágyát amit akarok, ha komplexet, ha induló nitrót, mindegy...
    Aztán úgyis a Noran injektálóval kapja a nitrosol végső mennyiségét sor mellé.

    Legjobban az ikerkerekes nagytartályos Horsch Maestro -azthiszem DV típusjelzésű- teccene, az elég betyár szerszám, van rá ilyen felszerelés, akár osztott műtrágya tartály is elérhető kétféle anyag kiadagolásához, illetve a 20q kapacitás az nagyon nyerő. Aztán a Tempo jön még be, ezek után a Kverneland, ami szerintem a leg precízebb technika, csak kicsi a magtartálya meg nem túl nagy a műtrágya sem, illetve nem is olcsó, talán egy központi tartályos 8soros Monosem a leg optimálisabb megoldás, nem nagy üzembe, kb 300 ha éves vetésre, e kocsikkal monoshoxal max. 8-9km/h vetési sebességgel.

    Az a baj van itt minden, de minden gépünk régi, sokat dolgozott, azokat fejleszteni nem akarnám már, átépíteni, rákölteni extrákat mert egyikben sem látom a nagy jövőt, hogy az kéne nekem hosszabb távon és ilyenkor van az, hogy egy olyan újat kell megvenni ami minden igényt kielégít és akkor azt hosszabb távon fent lehet tartani szépen, mint ahogy az anno 02-ben vett 6-os monosem is így megy a mai napig itt nekünk pedig annak idején ki lett véve a zsírja a soksok munkával...

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-06 15:03:43

    Válasz bandigh #6899. hozzászólására

    Azt gondolom igen, mármint, hogy kockázatosabb lehet a tavaszi sávozás, de amúgy meg korábban próbálgattam ugaron hagyott táblákon vetésidőben(április másfele) a stripcatet és bizony naggyon faxa munkája volt neki, annyi, hogy inkább picit száradjon túl a teteje a talajnak, úgyis szépen feldolgozza a szerszám, csak nyers ne legyen nagyon!

    Egyébként frissíteni sem mindig kell, sőt ha lenne hullámos yettersor a kocsikon akkor meg nem is kéne, a white-ot gondoltam beüzemelem újra mert arra van nekem ilyen, csak nem akaródzik újra a vonórudakkal baxakodni hallod...A MAximára meg gyárilag is csak a sima egyenes vágótárcsa van, ebből nekem kettő a gépnyomon járó kocsikra fel is van szerelve, de az igazi előművelést a nagyobb amplitúdóval rendelkező yetter tudná.

    Előbbutóbb úgyis kellessz valami vetőgép majd, mert ezen a régiféle sorzáró kuplung rendszer sem stabil én meg szeretném a szakaszolást a kocsiknál, az egy álom dolog, szóval az lesz a vége ennek, hogy lesz egy jó minden ilyesmivel felszerelt(hullámos yetter nyitó, e kocsik miegymás...) szemenkénti, ami ha vontatott lenne akkor mehetne műtrágya is sor mellé, bármennyire is útálom ezt, de így egymenetes lenne az egész tavaszi történet, csak ennek meg az a gondja, hogy az ódalgós pályákon pedig a függesztett a nyerő sávba vetni, jó van front tartályom, csak attól meg tartok, hogy kevésbé stabil nagyüzemi megoldás, bár lehet tévedek, meg majd ki is tapasztaljuk mert most tavaszra felrakom a traktorra és beüzemelem majd.

    Szóval ezek vannak, nehéz egyszerre rendszerbe hozni a dolgokat, főleg ha úgy tákolod össze a gépsort mindenre, jó vételekből, ilyen olyan márkákból...

    Az a Czajkowski azért jó mert ott lehet akár kétféle műtrágyát is kirakni vele, mögé kapcsolt vetőgéppel, ha a késeket leveszed róla akkor csak freshener, ha rajt van akkor egymenetben mehet a történet.

    Ja igen, ha a sávhúzón felemeled a kést vagy leveszed róla, akkor jó freshener szerszám és a front tartállyal lerakod a kezdő műtrágyát is neki, hát most így fogok tenni tavaszon.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-06 14:19:14

    Válasz t.peti #22098. hozzászólására

    Így tök jól néz ki!
    Azt hittem kuka az ott a tablet alattsmile lol

    A Nav Controller benne van ennek már az antennájában???
    RTK-s vagy Range Point?

    Ennek az R-nek egész jó a kabin mérete, az M-esek nagyon kicsikék.
    smile thumbupcool

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-06 14:12:33

    Válasz mtz1221 #6897. hozzászólására

    A sávok nagy mulcsnál is tiszták lesznek és ha jó a talajállapot akkor nincs gond csúszós géppel sem, de figyelni kell nagyon azt gondolom, mert ha nyersen csinálod akkor nem fogja szépen visszazárni rendesen a késnyomot, akkor lehet gond a vetéssel, bár ez igaz tárcsás gépre is, nem csak csúszósra.

    Egyébként bár a berögződéseim ellenzik, minden porcikám, de igazából azt szeretném a legjobban ha kapcsolt géppel tavasszal sávhúzással vetnék egymenetben mint a czajkowski gépekkel is teszik a videókon, a leg egyszerűbb munkamenet ez lenne, csak még nem nagyon bír ráállni ilyenekre a szervezet.

  • Ugrás a témához » szanberg | 2020-01-06 11:29:29

    Válasz t.peti #22087. hozzászólására

    Tiétekbe mi került végülis?

Fórum szabályzat

Elolvasom »

AGROmashEXPO

[bezárás x]