Hirdetés
Fórum
- Case IH traktorok új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Őszi búzavetés október 1-től? új
- Napraforgó ára új
- AKG támogatás új
- Chip tuning, chip tuningdoboz, traktor tuning új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Challenger traktorok új
Előzmény: mtz1221 #48306 hozzászólása
úgy is lehetne mondani,hogy van elég jó indulat ahhoz,hogy egyesek véletlenül se unatkozzanak.....
Előzmény: mtz1221 #48304 hozzászólása
szerintem az is jó. Szerintem le kéne mérni,mennyit nyom tisztán kimosva gázolajjal,aztán folytatni.. 300ig fölmegy,annyi csak elég? Attól függ,milyen porlasztó.
Előzmény: gabika82 #48302 hozzászólása
csak az esetleges javítás miatt ilyen,hogy könnyen szétszedjem ha kell
Előzmény: mtz1221 #48300 hozzászólása
nincs elvágva. Egy esztergált cső van a dugóra húzva,,kb miliméteres a fala. Ami csak a látható hosszot engedi ki az emelőböl. Azért,mert ha a dugót teljesen kijön,akkor,a megkerülő olajfurat eléri célját,mint mikor elfogy a dugóhossza emeléskor és pumpálod az olajat a henger,meg a tartály közt,aztán nem emel. Ez miatt van határolva a dugó. Dugattyú alján a karmantyú tartó dugó,az rá van forrasztva a dugattyúra,mert nyomáskor kilöki belőle a dugattyút.Én a satuba fogtam be,úgy pumpáltam. A gyári menetes magasságállító ki van belőle szedve,annak a helyére mtz fejszelep van forrasztva,aztán egy mtz nyomócső réz csővel,meg az óra. végén,nyomócső plusz hollander.
Előzmény: gabika82 #48297 hozzászólása
Hát ez az! 60ezerert làttam valami Gyàri nyomatòt. 40meg a használt volt hirdetésben. Ez így szuper. Nekem is 5tonnas.
Előzmény: gabika82 #48291 hozzászólása
Na,bekinlodta. A tiéd, az enyém ikrtestvère. így van,egy tizesből komplikalodott.
Előzmény: gabika82 #48291 hozzászólása
Na,bekinlodta. A tiéd, az enyém ikrtestvère. így van,egy tizesből komplikalodott.
Előzmény: Richard. #48290 hozzászólása
Előzmény: Richard. #48288 hozzászólása
Előzmény: gabika82 #48274 hozzászólása
Előzmény: csoppika #19492 hozzászólása
Profi nem én vagyok. Szerintem az arpafoldet,művelès elött egyszikű miatt gyomirtòzni,ha kukorica lesz,akkor azt sem. Kukorica tarlòba tàrcsa, Gruber,esetleg tárcsa, ha muszàly. Àrpa után, Gruber,azt vetés,màr,ha jó a föld. Ha nem,akkor tárcsa, vagy kombinátor. Föld Megmondja. Szerintem szàntani kár lenne. Tárcsa meg kevés lehet,mert Elötte èven szànta volt,alul kemèny,felül tàrcsàzott,az valahogy nem jó.
Előzmény: Claaastra #21001 hozzászólása
Elkepzelhető,de a forgàspont a kèp alapján, a tengely felett van. Nehezen mehet arra, amerre hùzzäk. Olyan,saját èleted èlő futòmű.màr,ha nem fix. De nem rossz megoldás, gondolom T25 nek emelni sok sùly lehet,,hùzni meg nem nehéz.
Előzmény: a2457 #20998 hozzászólása
Szerintem ez nagy sùly függesztve,kerèk,talàn mèlysègàllitò,de akkor még nyomot hagy. Nem értem.
Előzmény: dávidka234567 #20981 hozzászólása
megkérdezhetem,hogyan fordul ez a tárcsa a traki után? kép szerint,nem tud fordulni a kerék,csak billen,akkor,oldalra csuszik???
Előzmény: Pintér Zoltán #751 hozzászólása
kevés. Egy èletrevalot adjanak nekik,akkor talán otthon maradnak. A vadállatokat is etetik,mielőtt a vadonba engedik,utánna ösztönzik a vadászatra. Hát, meg is tanulják. Ezek meg ahhozis hülyék.inkább lesz eszük majd repetàzni.
Előzmény: oprita #26825 hozzászólása
Időjárás érdekessége,hogy december végén,bekürtöltèk,januárban erős felmelegedés lesz,meglepődtek az időjosok ,h.milyen meleg lesz tavaszig. Ezt,mivel magyarázzák? Váratlan ez a tél.
Előzmény: raba.steiger.320 #19483 hozzászólása
az a szar az egészben, h. Van mikor olyankor kell kiszállni,kaput nyitni,gèpet összecsomagolni,Stb. Na,az is igazi befsàs,tudva,h. Mindjárt pont odabsz. Szerencse tùlélni.
Előzmény: wMtz 550E #48201 hozzászólása
hűtőt öntsd föl löttyel,jobb oldali kabinsaroknál leeresztő kupakot lecsavarod,fordulaton jönni kell a viznek .utánna,alapon is. Közben,hűtő visszatölt,mert fogy a víz,újra lelevegősödik pár liter után. Ha alapon jőn a meleg víz,feltéve,ha a motorban máraz van,akkor melegvíz van a fűtéshez.fűtötesteket szivaccsal körbe,hogy kénytelen legyen a venti azon szívni a levegőt.
Előzmény: a2457 #48192 hozzászólása
Nekem csak egy teherautó fűtőtest van benne, arról szív mindkét ventillàtor,alul megy be a víz,felül ki. Direkt,a saját lègtelenitese miatt. Teherautóba elég egy,akkor a Trakiban is. Hatèkonyabb,mint a gyári régi mtzbe való
Előzmény: jaminka #48187 hozzászólása
A hajtókar csapágy,meg a dugattyucsapszeg mennyire lôgô?nemè inditàskor èri el a kipufogò szelepet?egyébként ez friss nyom,vagy valami százéves hiba nyomai?
Előzmény: Claaastra #169 hozzászólása
de,jogos a felháborodás. gondolom,ezért is változtattak ezen.. a felsoroltak sem kaphatnak közuton fekete rendszámon kívül mást. hacsak,valaki közel nix a tűzhöz valahogy.
Előzmény: vladarzoltan #5382 hozzászólása
köszi! ez már igen modern kabin. belülről kép? mi fűt benne?
Előzmény: Mf-es? #167 hozzászólása
nekem műszakin az nkhs akárkicsoda annyit mondott 4 éve,hogy egyedi jármű amivel rendelkezik maradhat,amit újonan egyediznek,az kizárva ,nem lehetséges műszakiztatni,meg engedélyeztetni,amelyik meg gyárilag amilyen besorolással kiadtak,azt kapja. pl csepel,ifa piros rendszám kizárva,fekete lehet,mtz lehet piros is,ha gyorsító nélküli. szerintem ez így nem bonyolult. rendőr meg nem vonathat ki ha műszakilag ott elötte megfelel. ha talál hibát,ok,utánna elviszed újra meg kell,hogy kapja a műszakiját,vagy akármit. zöld rendszámrol nem esett szó.
Előzmény: UE-28 #26794 hozzászólása
de,csak azt nézik,nem a gépet! Gondolom az olajcserère is így törekednek! Fagyallomèrot adnak egy ezres körül is.
Előzmény: .Feco. #11385 hozzászólása
Más èvek tapasztalatai mit mutatnak?volt már ilyen idő.
Előzmény: Sanyee #26792 hozzászólása
A hűtőt az kivégzi.
Előzmény: mtz1221 #323 hozzászólása
Nem lehet,hogy biciklivàzbòl,,meg teflonserpenyőböl vannak a fogaskerekek anyagai?
Előzmény: mtz1221 #323 hozzászólása
Nem lehet,hogy biciklivàzbòl,,meg teflonserpenyőböl vannak a fogaskerekek anyagai?
Előzmény: Tobszi #6535 hozzászólása
bocs,hogy beleszólok! A képen látott földről mindent leírtál,csak azt nem,hogy talán 80éve szántva van. Kiváncsi lennék,milyen lenne,ha csak 10éve nem volna forgatva? Én nem értek hozzá,de minek a vízálláskor szántani? abból köztudott eredmény lesz. Lehangoló. Szerintem,aki nem szánt,az abba a pocsolyába nem gruberezik bele.
Előzmény: Mtz 550E #48125 hozzászólása
zsanèr le,tetőt hatrahùz,létràrol odafèrsz.
Előzmény: Szeni #48115 hozzászólása
Milyen ember? Felreèrtitek egymást!
Előzmény: Róbert 77 #48113 hozzászólása
A törèsek belülről kifelé mennek. Neme,csak belül fekszik fel a kúp, azért tört a fog! Erre gondol! Ennyi erővel tőrhetne a külső szèle is,de belül kezdi. Tehát, csak ott èri el??
Előzmény: claudiasicu #11379 hozzászólása
hát,reméljük a legjobbakat.
Előzmény: claudiasicu #11377 hozzászólása
akkor
Csilloghat rendesen a levegő. Kinti állatok ezt túlélik? Még a fák is szétfagynak.
Előzmény: claudiasicu #11375 hozzászólása
hol a bánatban tetszik lakni? Ott a házőrző az a pingvin???
Előzmény: Claaastra #48051 hozzászólása
egy herèlt izzìtògyertya csőcsonkal tuti lenne. Addig sem bojgatnà a vizteret. Egyet kène alkotni.
Előzmény: Sanyee #48048 hozzászólása
Akár 0àt is mutathat. Meg kène nyomatni süritesi ütemen a hengereket,egyenként ,ha szîvòba megy a levegò,ott a hiba,ha kipufogò fúj,ott a hiba,ha kartergazcső fúj,gyűrű hiba. Ha vizbugyorog,akkor meg az.6 bàrt rànyomni,sebessègbe rakni,azt kèsz az eredmény. Ez nèlkül ne bontsd!
Előzmény: fexco #26772 hozzászólása
Kimaradt. Mentsd,ami menthető!
Előzmény: fexco #26772 hozzászólása
Én amit láttam. -23fokban,a -20fokos fagyálló a kiegyenlítő tartályban csîkokban jeget tartalmazott.nem felül fagyott,meg körbe,hanem az egész. Szinte kivált a fagyálló. Szerintem ott kő kemény a folyadék .
Szokatlan ez a tèl. Azt nem is hirdetik,hogyan tèligumizzunk,meg hogyan fagyàllòzzunk. Pedig,lehet,mem àrtana most ecsetelni,hogy a mìnusz 14fokos bekevert kevès lehet.megfoghatja a vìzpumpàt.
Előzmény: Mézga #1866 hozzászólása
Mennyit vagy lent,mennyi mit tüzelsz el 2napravalonyit?
Előzmény: medikus #48036 hozzászólása
èn mèg csak a kètüteműek lamellàs olajos kuplungjat làttam olyannak,ami megfordìthatò,mindegy,hogy van. A trabi rugonèlküli tàrcsàja is a Vàltò felè hosszabb a bordás közepe. Akkor az ember,bele sem Pròbàlta a lendkerèkbe a tàrcsàt,hogy hol èr oda a ferodol,gondolom a nyelestengelyre sem hùzta rà,jobb esetbe összehùzta a vàltòt csavarokkal,ha szorult.mindenkèppen,a tàrcsa a hibàs.ez is azt bizonyítja, hogy az Mtzhez nem kell èsz,a traki meg szar minőségű.
Előzmény: vladarzoltan #5374 hozzászólása
Kèpet mutass majd légyszíves! Mi fűt?
Előzmény: mr alex #48032 hozzászólása
már kitalálhatnák az önbeálló kuplungtárcsát. ilyen esetek megelőzése végett.
Előzmény: atisgyulai #48022 hozzászólása
Így van. Kell a zsalu. Próbáljátok lemérni a termosztàtot.50körül nyit. Ezért Alapon annyi marad a víz.Terhelèsen 70körül nyitva teljesen. Van rajt àllitò csavar,meg lehet pròbàlni,àllitani.
Előzmény: Büresz #48000 hozzászólása
Fölül nix megtörve a tömlő? Vizszivattyùra menő fűtèscső csonk el tud dugulni,kb. 10es a furat.
Az időjósok január elejétől,márciusig erős felmelegedést jósoltak. Ezt karácsony elött közölték. Érdekes.a tél meg ideért. Váratlanul furcsa is így januárban.
Előzmény: bandigh #19442 hozzászólása
Hát,ez az. Több kilométeres villámnak,nix abroncs magassàg. Ezt csak kapisgalni lehet,mi a jobb,mit szàmolunk tudományban,meg mi volt ott,ahol tùlèltèk. Igaz,viharban,irány a garàzs. Ha a körülmény engedi. Autóban biztonság van,valamennyi,mint a videók is mutatják. Traki nem bizonyított.
Előzmény: rigás #19437 hozzászólása
ja,igaz. Gondolom,a felhő vastagság,páratartalom,mind huzza jobbra,balra az ívet. Egyébként,kb. 15 Éve tünt föl,hogy nagy viharoknál,lefelé,látszólag lefelé irányuló egy egyenes vastag villám van,ami,van,hogy 3 másodpercig látható. Hihetetlen,de hosszú ideig bírja. Ilyent viszont,videon nem látható még. vagy nem találtam. az mire képes....
Válassz Richard. #19433 hozzászólására
Na,betöltötte az autóst is. Azèrt,a trakik abroncsa kicsit màsabb mint az autokè. Magassága stb. Ott is igaz a dolog?