atisgyulai adatlapja

Becenév:atisgyulai

Csatlakozott:2014-08-28 14:07:18

Utolsó belépés:2017-08-09 13:32:52

Fórum hozzászólás:1305

Kapcsolatfelvétel

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-20 20:39:35

    Válasz prütyi #52817. hozzászólására

    Akkor OK, a difizár megvan. Világos. A működése, hogy mire, mikor, milyen erő hat,és az hogy feszíti ezeket a lamellákat azt jobb lenne élőben látni. Most már csak azt kellene tudni,hogy mi romolhat el benne, és okozhatja a lentebb említett ropogást. Már ha egyálltalán az ropog.smile scared

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-20 15:17:05

    Válasz prütyi #52812. hozzászólására

    Nem értem.
    Akkor hogy lehet kanyarodni a géppel? Ha össze vannak zárva a kerekek,forduláskor szorulna, ugyanúgy mint a hátsók mikor difizár van kapcsolva.

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-20 15:11:22

    Válasz bandigh #52792. hozzászólására

    Köszi a tippet! smile thumbup
    A többieket itt olvasgatva,erről az első difizárról, egyre valószínübbnek tünik a dolog hogy ott van a kutya elásva.
    Bár nekem nem rémlik semmilyen difizár benne, pedig már láttam vagy kettőt szétszedve.(igaz nagyon régieket, 80-81-es évjáratuakat)smile whistling
    Mondjuk attól még lehet.
    Nagyvonalakban emlékeim szerint van egy behajtó kúpkerék-egy tányérkerék a difihez fogatva körmökkel+rögzítve egy nagy anyával. A differenciálmű a kis kúpkerekekkel, és az egész közepébe megy kétoldalról bordákkal a vízszintes tengelyek fogaskerékkel.
    smile confused

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-20 09:29:04

    Válasz mtz1221 #52794. hozzászólására
    smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused
    A malacra gondolsz?( közbenső támasz)

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-20 09:26:47

    Válasz mtz1221 #52790. hozzászólására

    Ez csak sima egyenes híd(920.3), difizár nélkül. Gondolom a nagyobbakban van.
    Azért köszi.

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-19 22:19:09

    Válasz mtz1221 #52787. hozzászólására

    Először arra gondoltam én is, mert pontosan olyan a hangja. De taposós a difi,és nem is volt használva mostanában. Meg sajnos egyértelműen az elejéből jön a hang.
    És csakis akkor amikor kanyarban elveszem a gázt. Ha egyenletesen kanyarodik, vagy egyeneseben engedem vissza a gázt akkor semmi. Csak ha mindkét dolog fenn áll.
    smile crying
    De holnap azt az anyát megnézem a "lexikonban". Mit-hol-miért csinál.

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-19 21:55:56

    Válasz .Richard. #52784. hozzászólására

    Keresztek rendben. Mint lentebb írtam, jobb oldalt felemelve megforgattam az egészet. Simán csendben forog. A keresztek meg ugye láthatók.
    A belső, bolygó részben lehet valami, de pontosan nem ismerem a szerkezetét. Csak a könyvből ismerem a működését, de nem tudom mi lehet a gyenge pontja.
    smile wacko

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-19 21:25:11

    Sziasztok!
    Senkinek nincs tippje "atisgyulai #52758 hozzászólására"
    smile sweatdropsmile helpsmilie

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-19 21:19:11

    Válasz kevesa #52761. hozzászólására

    Majd ha befejezted a szàntást, abbahagyja.
    smile winksmile biggrin

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-19 14:32:31

    Sziasztok!

    Akadt egy kis probléma ivánnal.
    Szóval: egyenes híd, első hajtás 1-esre bekapcsolva, gázelvételnél balra fordulva jobb első hajtóműnél 4-5 roppanó hang hallatszik. (csak addig míg le nem lassul)
    Terhelt, és üres állapotban is ugyan azt csinálja. De nem tudom kihallgatni hogy pontosan honnan jöhet a hang.
    Megemeltem az elejét, kereket forgatva, rángatva semmi nem lóg, nem kotyog, nem szorul. Szépen csendben fut.
    Még eddig semmi gond nem volt vele, így teljesen zöldfülű vagyok egyenes híd terén.
    Valakinek hasonlóval tapasztalata, véleménye?
    Nem igazán akarom csak találomra szétdobni, jobb lenne esetleg célirányosan keresni a bajt.
    Főleg ha nem veszélyes a dolog, akkor inkább egy hetet csúsztatnám.
    smile helpsmilie

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-13 21:24:34

    Válasz Berkó_ #977. hozzászólására

    Ez jó kérdés!
    Az biztos hogy nehezebb rögzíteni, ill. a kábeleket elvezetni a motorháztetőhöz.

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-13 20:36:05

    Válasz Berkó_ #975. hozzászólására

    Üdv!
    Ha nem gond én is beszállnék a diskurzusba.
    Szóval: fülke tetején hasznàltam gabonában, matrix 430-at a pach antennával. 6-7 km/h felett nagyon nagy volt az "imbolygás".
    Illetve utánmérve nem igazán voltam megelégedve a pontossággal.
    Másik: leica-t ag10-es antennával próbáltam fülkén, és motorháztetőn is. Fülkén az imbolygás ugyanúgy zavaró, illetve (számomra) a befordulás sokkal nehézkesebb sorközbe a kapásoknál.
    Viszont amit biztosan mondhatok, hogy nem befolyásolja a korrekciós jelet a "fülke árnyéka". Az ag 10-es antenna leddel jelzi ezt, és még nem volt vele gond.
    Viszont olyan előfordult már nagyon borult időben, hogy sokára érkezett a korrekció.
    Mindez az alföldön,sík ill. enyhén dombos területen.
    Egyébként én is hasznàlom mindenféle munkához, amikor csak lehet. Ha már megvettem smile thumbup

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-11 10:42:02

    Válasz csferri #52611. hozzászólására

    Akkor lehet hogy az eddigieket is kiszűrik a következő műszaki alkalmával, mint a konténeres-gabonás pótokatsmile whistling.
    Lesz majd csodálkozássmile blink.

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-10 21:12:45

    Válasz csoppika #52606. hozzászólására

    Hogy lehet B+E-re vizsgázni?
    Személyautó után kötnek egy nehézpótot?smile confused

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-10-10 21:09:38

    Válasz csferri #52595. hozzászólására

    Üdv.
    Ez kijátszható.
    Elviszik megint műszakira az egyébént már műszakizott új gépet,(persze nem felügyelethez) és ott adatlapra vizsgáztatják.
    Táblával rendelkező vonófejet kérik, és beírják a vontatást.
    Egy plussz vizsgadíjba kerül.
    Itt van több 1025-ös pirossal, 22T vontathatósággal.smile wink

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-09-26 08:01:16

    Válasz VMisi #1916. hozzászólására

    Kasmas jó, tudom ajánlani. Csak egy jó inverter (min 160-as)kell, meg aki ért hozzá.
    Vagy 4 éve használjuk, mindenre ami kopó.
    Legutóbb a zúzókést húzta fel vele az öregem, utána kicsit meg akartam flexel élezni.
    Kb. annyit ártott neki, mint üveglapnak a radírgumi. Nem szikrázott!
    Viszont nem 5, csak 4,5 kilós!!
    smile wink

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-09-24 12:24:19

    Válasz ..MZ/X.. #5516. hozzászólására

    Hello!

    Tavasszal 110+fa volt az ára!
    smile cowboy

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-09-21 16:46:35

    Éjszaka 28mm, napközben +42mm.
    A mai nap eddig 70!!! smile thumbup
    (JNSz)

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-09-03 18:24:53

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-09-03 18:22:26

    Ezt a képet pénteken lőttem!
    A tulaj biztosan bizakodik még, mert éppen húzatta!smile w00tsmile laugh
    Jövőre korai lessz! smile tongue
    [kep1]

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-23 20:55:34

    Válasz .Richard. #51844. hozzászólására

    Uaz kereszt 1 az 1-ben megegyezik. Sőt még a négy csavaros felfogató rész is.
    smile wink

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-23 20:47:04

    Válasz blink #571. hozzászólására

    Üdv!

    Én meg vagyok vele elégedve. Rögös talajon szerintem kimondottan jók a kések. (a prizma meg főleg) Nem lenyomják azokat mint a simító lapátok, hanem fölszedik a tetejére, és a henger megdolgozza rendesen.
    A leverődött, cserepes, szikes talajt is felszedik a kések tavasszal, amivel a kombinátor már nem boldogul.
    Nem véletlenül ez az összeállítás a legdrágább.
    smile thumbup

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-15 13:19:27

    Válasz Đani #51651. hozzászólására

    Üdv!

    A villákon belül keresd. A csészék kereszt felőli végére van rátolva.
    smile wink

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-15 11:03:39

    Válasz csoppika #51647. hozzászólására

    Egyenes hidasnak (mtz) is ez a baja. Ráadásul olyan szar helyre tette iván, hogy rögtön berakodik porral. A sima 82-eseknek mi zsiguli váltóból ill. difiből szereztünk szuszogót.
    Ebben egy nagyon gyenge kis rugó, meg egy kis lapka van szivaccsal. Ráadásul nem is menetes, csak kúpos. Egy lukat kellett neki fúrni és beütni.
    Az egyenes hidast meg így oldottuk meg:

    Ez is "gyengébb" szuszogó.
    Az a jó amelyiknek mozog a kupakja.

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-14 22:40:14

    Válasz Petiiii #51642. hozzászólására

    Üdv!
    Ha kicseréled se lesz jobb.
    Valószínűleg rosszul sikerült a szellőző, mert ha nincs benne nyomás, nem szabad hogy kinyomja.

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-14 22:34:44

    Válasz csoppika #51641. hozzászólására

    Én sem vagyok 100-as smile lol. (csak félig)
    Most néztem a habi weben hogy a teli első felnire ír 12-es gumit, és az majdnem 8 centivel szélesebb mint a csillag.
    Jól állanak a felnin, nincsenek nagyon behúzva az oldalak? (ha csillag nem teli).
    Ja és köszi a hsz.-t. smile thumbup

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-14 22:15:29

    Válasz Claastra. #51638. hozzászólására

    Sajna kicsit messze van a felrakáshoz.
    De írja a kiszállítást. Nem tudom náluk hogy működik. Egy ismerőshőz jár hasonló cég. Megmondják mi kell, és saját kisteherrel körjáratban kihozzák. Újat, régit, gumit, felnit. Ha felfér, használtból hoznak többet és lehet válogatni. És csak utólag kell fizetni.

    Köszi az infót! smile thumbup

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-14 22:04:35

    Köszi a segítő válaszokat.
    Még a szélesség és átmérő dolgoknak utánajárok, és ha stimmel minden, keresek valami jónak kinézőt.
    Tud valaki eseleg megbízható beszerzési forrást?
    Nem ilyen elölre utalós, meg "félúton találkozunk" guminepper-re gondolok.
    smile flowers

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-14 21:29:10

    Válasz Zoltán Rózsa #51632. hozzászólására

    Pont ezzel van gondom.
    Adott egy 552-es(1982).
    Még a tsz-ben kidobták alóla a hajtott hidat, mert csak pótozott az aszfalton.
    Mi tettünk alá másikat,(82-esét) hasonló korabelit.
    Gumiméretek hátul taurus 400/75 r38, elöl voltyre 11.2 r20.
    Bekapcsolva lehet érezni, hogy feszül az egész traki. Igen csak meredek parton lakunk, a partoldalon bekapcsolva megállok, nem gurul le olyan nagy a különbség a két kerék fordulata között.
    Még lesz egy két méricskélés, de érzésem szerint tolja az elejét.
    Ha valaki tudja hol van a különbség az 50-80 hajtása között, az megírhatná.
    Az tuti hogy van, mert kövön úgy megy mint a nyíl. Észrevehetően gyorsabb (azonos fordulatnál) mint a 82-esünk.
    smile cowboy

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-14 20:37:50

    Válasz csoppika #51627. hozzászólására

    Szerintem nem vizes, hanem szilikonos vagy glicerines. Persze jobban néz ki így.
    Tudom hogy nagy reckír egy használt, de ezekből az új sz@rokból is elege van már az embernek. Meg nem trakimintás kellene. A rakódó gumik meg egy vagyon. Ez egy 12PR-es continental lenne.
    Úgyhogy minden lehetőséget meg kell nézni.
    Ez kaposmérőn van, egy bizonyos M. Bálint. /agrárkeresőn/
    Ha valakinek van konkrét "élménye" vele azt szívesen veszem.
    A méret kérdés mindig nyitott!!smile confusedsmile confused

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-14 19:48:52

    Sziasztok!

    Mtz 82 "hagyományos" 5 lukas csillag felnin hogy állna a 12.5×20-as gumi.(most a 11.2-es van rajta) Nagyon behúzná az oldalát?
    Konkrétan ezt néztem ki:

    Rakodós gépre lenne. 12PR-es.
    Van esetleg valakiknek fenn hasonló méret?smile helpsmilie

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-13 19:54:37

    Válasz bandigh #376. hozzászólására

    Ez nem erről szól, hogy a nézők jól érezzék magukat,hanem hogy ők minél több pénzt bezsebeljenek. Délután 1-re odamennél, jóllakva, zsebedben 3-4 hideg sörrel, megnézed a húzásokat és hazahúzol, az nekik nem biznisz.
    A parkolás meg pláne botrányos volt. Mindenhol megállni tilos, szalagokkal elkerítve a legkisebb hely is ahová lehetne állni. Mint a birkákat, úgy terelték az autósokat a fizető "parkolóba".(üres telek, gaztengerrel, cserjékkel, amelyeket ez alkalomra kb. 10 centis torzsal levágtak. +mindenhol labdányi kövek kandikáltak félig ki a földből)
    Én először egy közeli utcába mentem, már szinte a határba. Nem volt megállni tilos, a rendőr mégis UTÁNAM JÖTT. Azt mondta menjek a parkolóba. Mondtam itt nincs megállni tilos.
    Erre ő: akkor is szabálysértési eljárást indít.
    Kérdeztem miért?
    A válasz: CSAK smile thumbdown(sajnos nincs olyan hangulatjel amelyen a középső ujj felfelé mutat)
    Ne nézzetek sóhernek, nem azt az 500-ast sajnáltam, hanem az autót bevinni ilyen helyre.
    És csak azért írtam ennyit hogy mindenki tudja mit hagyott ki, vagy mire számíthat legközelebb.
    És még pár kép, délutánról:



    Itt már égett
    smile wink

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-13 14:07:35

    Itt egy pár tegnapi kép az amatőr húzásról.
    Ezek legalább értek valamit.
    A szponzor fergák mind a farukra vették a padot, és úgy húztak full-t.smile thumbdown
    Majd még dobok párat, most mobilról ennyit.




  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-10 20:59:37

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-10 10:11:01

    Válasz csoppika #363. hozzászólására

    Nafta oda-vissza+beugró+parkolójegy+kaja-pia/pi.asmile biggrin
    Ennyit nem ér,látatlanban aláírom!

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-09 20:31:26

    Válasz csoppika #359. hozzászólására

    Nekem CSAK egy 100-as. De reggel meg este első a jószág, csak utána a szórakozás.
    Ha van idő, akkor ebben a kis országban nincs távolság.
    Addigra meg pont hűvösebb időt jósolnak.
    Úgy hogy hajrá!!! smile wink

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-09 20:21:41

    Válasz Tomi81 #358. hozzászólására

    Köszi!

    Pont ilyenre gondoltam. Nem azért mennék én sem hogy 1 órát álljak sorba pl. egy hot-dog-ért. Pláne gyerekkel. Bár az ilyen dolgok minden alkalommal változhatnak,de inkább viszünk valami saját szenyót.
    smile thumbupcool

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-09 13:43:21

    Sziasztok!

    Tervezi valaki hogy megy?
    Én megígértem a gyereknek hogy elviszem, mert az Agro Mash-t kihagytuk a télen.
    Még egyszer sem voltunk. Esetleg tud valaki tapasztalatból valami jó tanácsot? Hova érdemes pl. parkolni /vagy hova nem/. Lehet-e kajához jutni, vagy inkább vigyünk?
    Meg ilyesmi!
    Szombaton mennénk.
    Köszi előre is minden választ és észrevételt!
    smile flowers

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-06 14:39:34

    Válasz Claastra. #1644. hozzászólására

    Köszi!

    Kverneland-Vicon elvileg egy kutya. Igen ezt az állítást tudom.
    Ilyen áron érdemes lehet vele foglalkozni? (az említett szükséglet függvényében)
    A képen az a munkahenger a felfüggesztés egyik oldalán valamiféle szintezésre szolgál?
    smile cowboy

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-05 21:34:16

    Sziasztok!

    Erről a szóróról mi a véleményetek?
    Vicon Rota Flow RS-M


    Vagy még a Sulky-kat nézegetem hasonló árban. Ezeknél honnan lehet tudni a max szórás-szélességet? ( már ha a tulaj nem igazán van képben e téren?) Ill. szükség esetén átlapátozhatók a kívánt szélességre? (a sulky-ra gondolok)
    Egy faza spr-t kellene leváltani, valami pontosabban szóró-, és beállíthatóra. De nem száz hektárokra, csak évi 1-2 napra kellene.smile helpsmilie

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-03 10:12:42

    Válasz Berkó_ #19944. hozzászólására

    Még egy ilyet találtam a telómon, gondoltam megosztom veletek:

    Még egyszer gratula, és sok boldogságot!!!!smile flowers

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-02 15:54:46

    Válasz Kisvuk #109. hozzászólására

    Lehet hogy csökkent a fórumozói intenzitás, és valamelyik modi bedobta a "Jolly Joker"-t. smile lol
    Nem mondom hogy nekem is hiányzott, de már eszembe jutott mostanság, hogy régen értetlenkedett itt!

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-02 15:36:17

    Válasz Berkó_ #19944. hozzászólására

    Sok-sok problémamentes üzemórát kívánok!!! smile flowers
    /a trakihoz IS!! smile biggrinsmile laugh/

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-08-02 15:28:28

    Válasz Koszi. #8196. hozzászólására

    Üdv!

    Bocs, lehet hogy csak én vagyok értetlen, de a gép nem akar újra indulni, vagy a klíma?
    smile confused

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-07-25 21:59:42

    Válasz kukaccsosz #109. hozzászólására

    Köszi!
    Még az lenne a kérdésem hogy mikorra érdemes időzíteni a kezelést? (tavasz-nyár-ősz, hányadik kaszálás?) Kb. mekkora legyen a luci, vagy milyen időjárás a kedvezőbb? Inkább száraz-meleg, vagy csapadékosabb-intenzívebb növekedési időszak?
    smile confused

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-07-25 21:32:06

    Válasz kukaccsosz #107. hozzászólására

    Üdv!

    Ez a "gazdanövény irtás" dolog esetleg úgy is működik, hogy a lucernát lefújom-leszárítom,(nem totállal) úgy hogy a következő kaszálásra kihajtson? Tavaly a szomszéd a kukoricájával együtt, egy jó méter széles csíkot is lehúzott a lucernánkból.(szer és dózis nem ismert) Teljesen leszáradt, de újra kihajtott. Ez elég lehet az aranka pusztulásához? ("sajnos" pont ott nem volt aranka)
    Kaszálás utáni gyenge dózisú glifo-t már próbáltuk, kisebb-nagyobb sikerrel. Eléggé bizonytalannak tűnik az eredménye. Ezért merült fel bennem ez a kérdés az írásodat olvasva.smile cowboy

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-07-19 16:59:30

    Válasz Buvargabi #8154. hozzászólására

    Üdv!

    Ezt nekem is eljátszotta pár éve. Két szezonban kínlódott ugyanígy. Már mindent kicseréltem, mikor kiderült, hogy az üzemanyag cső szivat.
    Lenn a hűtő alatt kitört a flexi cső, és ha olyan kedve volt, akkor adott egy kis fals levegőt a gépnek. smile cursing

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-07-11 20:28:36

    Válasz Horváth Zsolt #1077. hozzászólására

    Üdv!

    Olvass kicsit visszább. Párszor már volt itt napirenden. smile wink

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-06-23 16:16:24

    Válasz broll79 #1879. hozzászólására

    Üdv!

    Mindkét tartásmódnak megvan az előnye és a hátránya. Illetve az egyéni kialakítások, lehetőségek (pénz) függvénye. A trágyázás kötöttnél mindenképpen kézimunka igényesebb, ill. kevésbé gépesíthető(de ez is egyéni. Elvileg nagyban nem játszik a kötött, de azért megjegyezném hogy itt még állnak a tsz időből a 100-as!!!! istállóK!)
    Viszont a "tisztán tartás" emiatt szerintem kötöttnél könnyebb. (csak a gazdán múlik)
    Szabadon még egymás fejére is sz.rnak.
    Nem beszélve ha szűkös kicsit a hely, vagy van egy két problémásabb egyed, akkor bántják egymást (tőggyulladás, vetélés), alákap a másiknak stb.
    Télen is a tartáshelyen 5C°-nak legalább meg kellene hogy legyen. Ez istállóban könnyebben kivitelezhető, mint egy nagy légterű, részben nyitott tartási helyen.
    Ha nem optimálisak a tartási körülmények, az mind negatívan hat a teljesítményükre, az pedig ilyen tejárak mellett igencsak zsebbevágó.
    smile wink

  • Ugrás a témához » atisgyulai | 2017-06-17 07:30:22

    Egy 10-es. smile biggrin

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Satamo Plus Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Veréb József e. v.
Vitay Kft.
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Busa Bt.
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gresham & Eastwick Aukciók
Győri Agroker Zrt.
Hejő-Liget Kft.
Hidro Master Kft
Horváth Viktor e.v.
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Malupe-Agro Kft.
Megazet Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Verbis Kft
Villám István
Wild Control Kft.
Zetor-Vas