Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ha jól rémlik, a melegedés miatt rosszabb a dobfék fékhatása.
Pedig sokkal nagyobb a surlódásivfelület.
A ferodol tapadása rosszabb melegen, (főleg ha megég).
A tárcsaféknél jobb a visszahűtés a menetszéltől, a nyitott kialakítás miatt.
Szerintem messzire ne menj vele!
Be fog állni, amint a dob melegszik egy kicsit!
Nem károgni akarok, de régi tapasztalat.
Anno suliban, a régi csodákon, zsiguli, trabant, wartburg, skoda, dobfékeken elég sokat gyakoroltunk.
Üdv!
Fater az elkínzott, megfojtott tyúkkal verte el a német juhászt!
Szerintem nem fájt neki annyira, mintha egy karóval kapott volna, mégis megtanulta a leckét. Azóta nem bántja őket.
(azért ha teheti, a tojást kilopja a tyúk alól )
Én axial-t csak akkor keresem, ha álltalános, bárhol kapható alkatrész kell. Abban tudnak jó árat.
Meg ha kombájnhoz nincs máshol.
Habiban már nagyon silány a minőség. Bár azt máshol is nagyon meg kell nézni, mit adnak.
Szerintem mindenki rászokott a netes keresgélésre, mert nagyon nagy árkülönbségek tudnak lenni.
Ezért van pangás az üzletekben.
Én is csak akkor veszek boltban, ha gyorsan kell, illetve ha nagyon meg kell nézni, mit adnak.
Most pl. grammer ülést szlovákiából rendeltem. Ha csak a 7%áfa különbséget nézzük, már akkor is megéri kintről.
Ide kattintva megtalálod őket. https://greatagro.eu/
Legfőképp munka eszközöket láttam náluk, de nem nagyon nézegettem az oldalukat, mert én konkrétan az ülést kerestem.
Náluk találtam a legjobb áron.
Szia!
Grammer ülést rendeltem tőlük.
De az automata válasz e-mailen kívül nem reagáltak. Ennek már egy hete.
De ma végre sikerült elérnem őket telefonon.
Azt mondta az ügyintéző hogy szerda és péntek között érkezik hozzám a rendelésem.
Neten én is nézelődtem utánuk.
Nekem is fura volt a dolog, céginfó stb. alapján.
De mivel utánvét rendeltem, így veszteni valóm nincs.
Köszi a választ!
Cégnév / Név:
Greatagro s. r. o.
Cím:
Szlovákia, 94341 Nová Vieska , 41
Telefon:
+421 949 623 429
E-mail:
info@greatagro.eu
Weboldal:
http://www.greatagro.eu
Áruház neve:
greatagro.eu
Adószám:
2121811978
EU adószám:
SK2121811978
Cégjegyzék szám:
54844258
Rendeltem tőlük, de semmit nem reagálnak.
Írtam e-mailt nekik, semmi válasz!
Szerintem vagy aratsz, vagy zúzol.
Kettő együtt sohasem lesz tökéletes.
Kombájn tud menni aratásban 8-10km/h-val. Forgó késsel képtelenség ebben a tempóban normális aprítást végezni. Ahogy írod, csak elvágja.
Volt aki megvett két új zúzós asztalt is.
Mindkettő alól kidobták!
Azt mondták nem lehet vele normálisan haladni. Ment az aprító henger.
Nem egészen!
Lokálisan voltak nagy zuhárék!
Tegnap előtt itt is az a 3mm volt, viszont picit odébb tiszaszőlős- tiszaörs úszott rendesen. (szőlős már harmadjára)
Most kaptunk egy szép csendes zivatart, 20 perc 21mm.
Se szél, se jég, csak a hullámokban változó intenzitású eső.
Hát pont ez az, hogy semmi!!!!
Amikor eléri a tartályban a nyomás a beállított értéket, a lefúvó szele nyit, és a "leszusszantott" levegőt a kötő fejkre köpi.
Ezzel lentebb esik a nyomás, a szelep zár. A kompresszor termel, és pár másodperc múlva ismétlődik az egész.
Ez nem újdonság.
Nagy kocka bálázókon saját kompresszor van, +kicsi légtartály, lefúvó szeleppel.
A kötöző fejekre vezetve 1-1 levegő cső, amit a lefúvó szelep aljára kötnek, mint egy központi zsírzót.
A pici tartályban hamar felszalad a nyomás, és le szusszanáskor egy rövid ideig tartó, de magas nyomás le köpi a koszt a kötő fejekről.
Ez munka közben folyamatosan tisztán tartja a kényes helyeket.
Én mind a 4-et cseréltem.
Csak figyelni kell a csapágy berakásnál, mert nem mindegy hogy melyik oldala merre néz.
Számát nem tudom, de google a barátod.
A golyós méreteiből kikereshető a megfelelő Nup csapágy!
Van ilyen fajta ház nekünk is, ezeknél nem jó!
Ki spórolták az anyagot!
Egy kolléga próbálta ehhez a fajtához, de nincs elég hely a furatoknak.
Túl közel kerülnek egymáshoz.
Hogy jól múködjön, minimum 8-as, de inkább 10-es golyó kell.
Végülis a technológia meg van, valahová be szerkeszted.
Rudazattal vagy ahogy írtad pl. egy lemezzel.
Üdv!
Megnézni úgy, hogy a külsőt kicsréled, és úgy mozgatod.
Mint egy libikóka!
Ha a belső is szét ment (nagyon valószínű) akkor azt észre veszed.
Én úgy cseréltem, hogy nagykerék ki, tank ki, difi fedél le, és ott már hozzá férhető.
Ha már bontva van, én ajánlanám mindkettőt cserélni, és henger görgősre!
Bolygót, kúp fogaskereket átnézni!
Egyéb lehetőségek:
ha szivárog, akkor munkahenger felújítás, tankok mosása, stb.
A rudazat pedig ennyi!
Remélem látható a lényeg!
A karra hegesztett hüvelyben rugó+golyó van, amit a csavar feszít.
A kihajtás házon 3 süllysztés fúróval, a 3 állás.
Annyi az elkészítésnél a bökkenő, hogy vagy kanyar fúró kell, vagy ki kell venni a nagy kereket, mert nem lehet oda férni.
De tökéletesen működik kb. 20 éve.
Az újabb kihajtás házaknál nem kivitelezhető, mert nincs akkora "felesleges" öntés rész, ahol kényelmesen elférnének a lukak.
Birka faggyú az igazi!
Zéró kőolaj származék!
Jobb mint a kenő szappan.
10 év múlva sem lesz rásülve a felnire a gumi!
Simán kézzel szerelhető akkor is!
Az a beakasztós kar nem lesz jó!
A kis fülkénél sem volt valami jó megoldás, nagynál meg pláne nem.
Mozog a bakokon a fülke, és húzgálja majd a kart. Kapcsolgatja, meg kikoptatja az oldal kihajtás karjának a tengelyét!
Vagy veszel hozzá gyári rugós biztosítót, vagy csinálni kell.
Nekem úgy van megoldva, hogy a kihajtás házba van fúrva két süllyesztés, a karra hegesztve egy rugós-golyós hüvely.
Ott helyben megvan a biztosítás.
Fölfelé a rudazat egy hüvelyben szabadon fut.
Mondjuk nekem nincs oldal váltó, de
ha érdekel csinálok róla majd képet.
Üdv!
Szerintem ahol annyi jószág van, hogy megérje ilyen géppel körmölni, ott nem foglalkoznak olyan aprósággal hogy csülök ápolás!
Sántít, mehet vágóba. Ennyi!
Nagyban a birkákat sem nyírják már. A gyapjú semmit sem ér.
De muszály róluk levenni, mert ott nem mehet minden jószág selejtbe. Akkor nincs bárány és ott az a biznisz.
Kapnak egy szurit, belázasodnak, és ledobják a bundát.
Mert mindig össze saraznád!?!?
Szerintem igazi jó családi, vagy ha valakinek éppen arra kell, akkor pakolós/melós autó!
Hátsó ülések egy mozdulattal a csomagtérrel síkba nyithatók, és máris 2m hosszú raktér van.
Üdv!
Ha esetleg valakit érdekel:
Dominator 108-sl, maxi,Vx, Mega és Lexion kombájnokhoz, eladó a képen látható alkatrészek!
A ferde felhordó lánc vezető/feszítő tengelyére! Csak a "tányérok", tengely nincs hozzá, mert az típusonként eltérő hosszúságú!
Méretek:
"tányér" belső átmérő 100mm
"tányér" külső átmérő 250mm
vezető rész, amin a lánc görgői futnak: magasság 3mm, szélessége 12mm
a "tányér" teljes szélessége 40mm
Még 2 garnitúra elérhető!
Esőben megállt az enyém is. Ha levettem a karbiról a levegő szívócsövet, volt benne víz!
Nem tudom hogy, de ha egy rongyot lazán ráraktam az ülés alatti levegő lyukra, akkor nem csinálta.
Tudom, ott nem ázhat be, mert még van közte az a drót szűrő, meg nincs közvetlenül egyben a szívó résszel, de mégis megoldotta a dolgot.
Talán a levegőből a párát kiszűri, ami bentebb lecsapódhat.
Kukorica asztalon, alul, a soroknál vannak ilyen csáp szerű karok.
Azok egy vezérléssel össze vannak kötve a kormányzással. Újabbak elektronikusan, de a kezdetekben még volt hidraulikus.
Amerről hozzá ér a csáphoz a szár, és meg nyomja, az az oldal ellen kormányoz.
Nem hiszem.
Csak azért lehet rajta, mert anno ez kiállítási gèp volt. Fullra felszerelve.
99-es évjárat, van(volt) rajta automata kormányzás, csápos és Gps vezérléssel. Antenna még megvan a tetején, csak sajnos a monitor tűnt el belőle az első tulajnál!
Üdv!
Ismerős esetleg valakinek ez az alkatrész?
Milyen gépnek milyen alkatrésze lehet ez?
Valószínűleg claas márka!
Egyik oldalon 3db éknút, másikon 2db belapolás.
Átmérő a vastagabb részen kb. 60mm, vékonyabb részen 50mm.
Hossza kb. 400mm
Üdv!
Ismerős esetleg valakinek ez az alkatrész?
Milyen gépnek milyen alkatrésze lehet ez?
Valószínűleg claas márka!
Egyik oldalon 3db éknút, másikon 2db belapolás.
Átmérő a vastagabb részen kb. 60mm, vékonyabb részen 50mm.
Hossza kb. 400mm
Előzmény: Gumóka #12646 hozzászólása
Ha jól rémlik, a melegedés miatt rosszabb a dobfék fékhatása.
Pedig sokkal nagyobb a surlódásivfelület.
A ferodol tapadása rosszabb melegen, (főleg ha megég).
A tárcsaféknél jobb a visszahűtés a menetszéltől, a nyitott kialakítás miatt.
Előzmény: Gumóka #12638 hozzászólása
Sajnos nem tágulni fog, hanem rá szorul.
Én csak max 1-2 km-eket mennék, hogy picit kopjon, de bemelegedni ne érkezzen.
De sok szerencsét!
Előzmény: Gumóka #12625 hozzászólása
Szerintem messzire ne menj vele!
Be fog állni, amint a dob melegszik egy kicsit!
Nem károgni akarok, de régi tapasztalat.
Anno suliban, a régi csodákon, zsiguli, trabant, wartburg, skoda, dobfékeken elég sokat gyakoroltunk.
Előzmény: csuti0 #12611 hozzászólása
Üdv!
Fater az elkínzott, megfojtott tyúkkal verte el a német juhászt!
Szerintem nem fájt neki annyira, mintha egy karóval kapott volna, mégis megtanulta a leckét. Azóta nem bántja őket.
(azért ha teheti, a tojást kilopja a tyúk alól )
Előzmény: Ohaza63 #89382 hozzászólása
Én axial-t csak akkor keresem, ha álltalános, bárhol kapható alkatrész kell. Abban tudnak jó árat.
Meg ha kombájnhoz nincs máshol.
Habiban már nagyon silány a minőség. Bár azt máshol is nagyon meg kell nézni, mit adnak.
Szerintem mindenki rászokott a netes keresgélésre, mert nagyon nagy árkülönbségek tudnak lenni.
Ezért van pangás az üzletekben.
Én is csak akkor veszek boltban, ha gyorsan kell, illetve ha nagyon meg kell nézni, mit adnak.
Most pl. grammer ülést szlovákiából rendeltem. Ha csak a 7%áfa különbséget nézzük, már akkor is megéri kintről.
Előzmény: Ohaza63 #89380 hozzászólása
Üdv!
Másik kramp viszont eladót nem kérdeztél?
Szerintem a habi a legdrágább!
Előzmény: Sk Laci #12580 hozzászólása
Ide kattintva megtalálod őket.
https://greatagro.eu/
Legfőképp munka eszközöket láttam náluk, de nem nagyon nézegettem az oldalukat, mert én konkrétan az ülést kerestem.
Náluk találtam a legjobb áron.
Előzmény: Sk Laci #12570 hozzászólása
Rendben megérkezett a rendelt ülés.
Utánvét fizettem, és még ott helyben átvételkor kibontottam.
Minden ok. Gyári csomagolás, működik!
Előzmény: Sk Laci #12570 hozzászólása
Szia!
Grammer ülést rendeltem tőlük.
De az automata válasz e-mailen kívül nem reagáltak. Ennek már egy hete.
De ma végre sikerült elérnem őket telefonon.
Azt mondta az ügyintéző hogy szerda és péntek között érkezik hozzám a rendelésem.
Neten én is nézelődtem utánuk.
Nekem is fura volt a dolog, céginfó stb. alapján.
De mivel utánvét rendeltem, így veszteni valóm nincs.
Köszi a választ!
Előzmény: Sk Laci #12535 hozzászólása
Üdv!
Erről a cégről tudsz esetleg infót?
Cégnév / Név:
Greatagro s. r. o.
Cím:
Szlovákia, 94341 Nová Vieska , 41
Telefon:
+421 949 623 429
E-mail:
info@greatagro.eu
Weboldal:
http://www.greatagro.eu
Áruház neve:
greatagro.eu
Adószám:
2121811978
EU adószám:
SK2121811978
Cégjegyzék szám:
54844258
Rendeltem tőlük, de semmit nem reagálnak.
Írtam e-mailt nekik, semmi válasz!
Előzmény: erni #669 hozzászólása
Két jó kombájn után elég egy aprító henger.
Csak induljon rögtön utánuk, és nincs baj a szárral.
Előzmény: Gumóka #662 hozzászólása
Szerintem vagy aratsz, vagy zúzol.
Kettő együtt sohasem lesz tökéletes.
Kombájn tud menni aratásban 8-10km/h-val. Forgó késsel képtelenség ebben a tempóban normális aprítást végezni. Ahogy írod, csak elvágja.
Volt aki megvett két új zúzós asztalt is.
Mindkettő alól kidobták!
Azt mondták nem lehet vele normálisan haladni. Ment az aprító henger.
Előzmény: csabahegeszt #60354 hozzászólása
Esernyőt vittél?
Előzmény: Gatti #60341 hozzászólása
Nem egészen!
Lokálisan voltak nagy zuhárék!
Tegnap előtt itt is az a 3mm volt, viszont picit odébb tiszaszőlős- tiszaörs úszott rendesen. (szőlős már harmadjára)
Most kaptunk egy szép csendes zivatart, 20 perc 21mm.
Se szél, se jég, csak a hullámokban változó intenzitású eső.
Hét végére jön a meleg!
Mindenki készüljön a neki megfelelő védekezési módra!
https://www.facebook.com/share/r/ncBc5wi4hgirZ494/
Előzmény: mtz1221 #2019 hozzászólása
Hát pont ez az, hogy semmi!!!!
Amikor eléri a tartályban a nyomás a beállított értéket, a lefúvó szele nyit, és a "leszusszantott" levegőt a kötő fejkre köpi.
Ezzel lentebb esik a nyomás, a szelep zár. A kompresszor termel, és pár másodperc múlva ismétlődik az egész.
Előzmény: csabahegeszt #2015 hozzászólása
Ez nem újdonság.
Nagy kocka bálázókon saját kompresszor van, +kicsi légtartály, lefúvó szeleppel.
A kötöző fejekre vezetve 1-1 levegő cső, amit a lefúvó szelep aljára kötnek, mint egy központi zsírzót.
A pici tartályban hamar felszalad a nyomás, és le szusszanáskor egy rövid ideig tartó, de magas nyomás le köpi a koszt a kötő fejekről.
Ez munka közben folyamatosan tisztán tartja a kényes helyeket.
Előzmény: mtz1221 #88627 hozzászólása
Nekem lazításkor a belső tört össze, pedig nem is öreg traki volt!
Előzmény: envagyok2 #88625 hozzászólása
Én mind a 4-et cseréltem.
Csak figyelni kell a csapágy berakásnál, mert nem mindegy hogy melyik oldala merre néz.
Számát nem tudom, de google a barátod.
A golyós méreteiből kikereshető a megfelelő Nup csapágy!
Előzmény: Gumóka #88610 hozzászólása
Van ilyen fajta ház nekünk is, ezeknél nem jó!
Ki spórolták az anyagot!
Egy kolléga próbálta ehhez a fajtához, de nincs elég hely a furatoknak.
Túl közel kerülnek egymáshoz.
Hogy jól múködjön, minimum 8-as, de inkább 10-es golyó kell.
Végülis a technológia meg van, valahová be szerkeszted.
Rudazattal vagy ahogy írtad pl. egy lemezzel.
Előzmény: envagyok2 #88621 hozzászólása
Üdv!
Megnézni úgy, hogy a külsőt kicsréled, és úgy mozgatod.
Mint egy libikóka!
Ha a belső is szét ment (nagyon valószínű) akkor azt észre veszed.
Én úgy cseréltem, hogy nagykerék ki, tank ki, difi fedél le, és ott már hozzá férhető.
Ha már bontva van, én ajánlanám mindkettőt cserélni, és henger görgősre!
Bolygót, kúp fogaskereket átnézni!
Egyéb lehetőségek:
ha szivárog, akkor munkahenger felújítás, tankok mosása, stb.
Előzmény: atisgyulai #88605 hozzászólása
A rudazat pedig ennyi!
Remélem látható a lényeg!
A karra hegesztett hüvelyben rugó+golyó van, amit a csavar feszít.
A kihajtás házon 3 süllysztés fúróval, a 3 állás.
Annyi az elkészítésnél a bökkenő, hogy vagy kanyar fúró kell, vagy ki kell venni a nagy kereket, mert nem lehet oda férni.
De tökéletesen működik kb. 20 éve.
Az újabb kihajtás házaknál nem kivitelezhető, mert nincs akkora "felesleges" öntés rész, ahol kényelmesen elférnének a lukak.
Előzmény: Gumóka #88577 hozzászólása
Előzmény: Gumóka #88577 hozzászólása
Előzmény: mtz1221 #88596 hozzászólása
12,5/75 R20
Előzmény: mtz1221 #29708 hozzászólása
Birka faggyú az igazi!
Zéró kőolaj származék!
Jobb mint a kenő szappan.
10 év múlva sem lesz rásülve a felnire a gumi!
Simán kézzel szerelhető akkor is!
Előzmény: Gumóka #88577 hozzászólása
Holnap kb. járok arra!
Ha elfelejteném szój rám légyszi!
Előzmény: Gatti #60285 hozzászólása
Nálunk 43-tól fölfelé van minden.
Környékben a lineárok mérői 60-140-ig mutatnak elmúlt 24 órában.
Előzmény: Gumóka #88570 hozzászólása
Az a beakasztós kar nem lesz jó!
A kis fülkénél sem volt valami jó megoldás, nagynál meg pláne nem.
Mozog a bakokon a fülke, és húzgálja majd a kart. Kapcsolgatja, meg kikoptatja az oldal kihajtás karjának a tengelyét!
Vagy veszel hozzá gyári rugós biztosítót, vagy csinálni kell.
Nekem úgy van megoldva, hogy a kihajtás házba van fúrva két süllyesztés, a karra hegesztve egy rugós-golyós hüvely.
Ott helyben megvan a biztosítás.
Fölfelé a rudazat egy hüvelyben szabadon fut.
Mondjuk nekem nincs oldal váltó, de
ha érdekel csinálok róla majd képet.
Előzmény: Gatti #60205 hozzászólása
Legalább azt a kicsit learatjuk szárazon, ami tetmett!
Amúgy sem nagyon volt nyitogatva az a csap.
Előzmény: A. Ákos #7189 hozzászólása
Üdv!
Elég szűkös a hely, illetve van pár eldugott csavar, de megoldható.
Én az állító dupla kar gumi harangját cseréltem így!
Előzmény: JOSEY #2125 hozzászólása
Üdv!
Szerintem ahol annyi jószág van, hogy megérje ilyen géppel körmölni, ott nem foglalkoznak olyan aprósággal hogy csülök ápolás!
Sántít, mehet vágóba. Ennyi!
Nagyban a birkákat sem nyírják már. A gyapjú semmit sem ér.
De muszály róluk levenni, mert ott nem mehet minden jószág selejtbe. Akkor nincs bárány és ott az a biznisz.
Kapnak egy szurit, belázasodnak, és ledobják a bundát.
Előzmény: Gatti #60111 hozzászólása
Egy cserebogárral együtt kemény 1,5mm lett a mérőben.
Előzmény: Gumóka #5835 hozzászólása
A miénk nincs ilyen felszerelt.
Az a tető ablak nagyon tetszik!
Szerintem plussz extraként rakták, mert az nem volt benne egyik csomagban sem.
Előzmény: mtz1221 #5831 hozzászólása
Mert mindig össze saraznád!?!?
Szerintem igazi jó családi, vagy ha valakinek éppen arra kell, akkor pakolós/melós autó!
Hátsó ülések egy mozdulattal a csomagtérrel síkba nyithatók, és máris 2m hosszú raktér van.
Előzmény: Gumóka #5830 hozzászólása
Gratula, sok baleset és szerviz mentes km-t!
Milyen lett végül is?
Pacik? Felszereltség?
Üdv!
Ha esetleg valakit érdekel:
Dominator 108-sl, maxi,Vx, Mega és Lexion kombájnokhoz, eladó a képen látható alkatrészek!
A ferde felhordó lánc vezető/feszítő tengelyére! Csak a "tányérok", tengely nincs hozzá, mert az típusonként eltérő hosszúságú!
Méretek:
"tányér" belső átmérő 100mm
"tányér" külső átmérő 250mm
vezető rész, amin a lánc görgői futnak: magasság 3mm, szélessége 12mm
a "tányér" teljes szélessége 40mm
Még 2 garnitúra elérhető!
Előzmény: VMisi #7161 hozzászólása
Ez lenne az?
Előzmény: medikus #12382 hozzászólása
Sőt, az az igazi!
Amelyik sunyin hátulról, nem is ugat csak egyből fog!
Előzmény: kiakadokmindig #12371 hozzászólása
Üdv!
Én rögtön dobom a borítékot a kukába! Sohasem kerestek újra.
Mivel nem alá írós, bizonyítsa be hogy megkaptam!
Előzmény: Gumóka #59814 hozzászólása
Aha, ismerős a dolog!
Esőben megállt az enyém is. Ha levettem a karbiról a levegő szívócsövet, volt benne víz!
Nem tudom hogy, de ha egy rongyot lazán ráraktam az ülés alatti levegő lyukra, akkor nem csinálta.
Tudom, ott nem ázhat be, mert még van közte az a drót szűrő, meg nincs közvetlenül egyben a szívó résszel, de mégis megoldotta a dolgot.
Talán a levegőből a párát kiszűri, ami bentebb lecsapódhat.
Előzmény: atisgyulai #7182 hozzászólása
Bocs, talán ez a jó link:
https://www.facebook.com/share/p/C78atmWryZYCCAZw/
Előzmény: VMisi #7180 hozzászólása
Így néz ki:https://www.facebook.com/groups/472445623583446/permalink/1689261988568464/
Előzmény: VMisi #7180 hozzászólása
Kukorica asztalon, alul, a soroknál vannak ilyen csáp szerű karok.
Azok egy vezérléssel össze vannak kötve a kormányzással. Újabbak elektronikusan, de a kezdetekben még volt hidraulikus.
Amerről hozzá ér a csáphoz a szár, és meg nyomja, az az oldal ellen kormányoz.
Üdv!
A képen lévő alkatrész melyik tipusú gépnek a ferde felhordójához tartozik?
A behordó lánc magasság állító karja!
Előzmény: VMisi #7175 hozzászólása
Nem hiszem.
Csak azért lehet rajta, mert anno ez kiállítási gèp volt. Fullra felszerelve.
99-es évjárat, van(volt) rajta automata kormányzás, csápos és Gps vezérléssel. Antenna még megvan a tetején, csak sajnos a monitor tűnt el belőle az első tulajnál!
Előzmény: kajszi_71823 #12347 hozzászólása
Nincs benne menet
Google, fotó alapján claas corto alkatrésznek mutatja, de azokra rákeresve nem találtam ilyet.
Üdv!
Ismerős esetleg valakinek ez az alkatrész?
Milyen gépnek milyen alkatrésze lehet ez?
Valószínűleg claas márka!
Egyik oldalon 3db éknút, másikon 2db belapolás.
Átmérő a vastagabb részen kb. 60mm, vékonyabb részen 50mm.
Hossza kb. 400mm
Előzmény: VMisi #7164 hozzászólása
Üdv!
Nekem a 108 VX-en megvannak ezek a gombok.
Eddig nem tudtam mire valók!
Üdv!
Ismerős esetleg valakinek ez az alkatrész?
Milyen gépnek milyen alkatrésze lehet ez?
Valószínűleg claas márka!
Egyik oldalon 3db éknút, másikon 2db belapolás.
Átmérő a vastagabb részen kb. 60mm, vékonyabb részen 50mm.
Hossza kb. 400mm