Hirdetés
Fórum
Becenév: | brudermester |
---|---|
Csatlakozott: | 2014-11-21 15:19:39 |
Utolsó belépés: | 2015-10-28 09:12:49 |
Fórum hozzászólás: | 18 |
Fórumhozzászólásai
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Lengyel vegyszerező új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Szója termesztése új
- Körbálázót, de milyet? új
- Szenázs készítése, és gépei új
- Deutz Fahr traktorok új
- Rövidtárcsák új
Cikkajánló
Válaszúthoz érkezett a mezőgazdaság. Nem lehet megúszni az innovációt!
Napjaink kihívásai új megoldásokat igényelnek.
Hirdetés
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-30 18:18:27
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-29 20:05:58
Előzmény: Bárány #4726 hozzászólása
10.000 a hááátsóó lámpa?
Téged átvertek.
A Defenderhez 1500,- :-)))
http://www.paddockspares.com/rtc5523-rear-light-assembly.html
Nyugi, csak húzlak. :-)))
Előzmény: waterfront #4709 hozzászólása
A szerviznap megint csak mérhetetlen.
Ha a JÓ szerelő tudja, hova kell nyúlni, hamar megy.
Ha akkor kezdődik a tökölés, hogy honnét lesz olcsó alkatrész.
Én már végig jártam.
Van jó szerelő.
Alkatrész=Nagybittánijja.
Előzmény: waterfront #4700 hozzászólása
Helyben használjuk, turizmus.
Délelőtt beül a ficek, délután kiszáll, egész nap szórakozik.
Igen. Ő vezet.
Ez annyit jelent, hogy rosszabb, mint egy bérautó, mindegyiket nagyon sok ember vezette már.
Van, akinek egy napja alatt egy hónapot öregszik az autó, de még megy mind, az is, amit újan vettünk, meg az is, amit használtan.
Fogyasztás nem mérvadó. Mind egyforma, ha egyformán használják.
Nem lehet összehasonlítani egy 65 lovas régi Isuzu 7 literes fogyasztását a mai 200 lovas Wildkat Forddal.
Eddigi rekord a 300-as, és Td5-ös Defenderrel 0,8 liter/óra. Ez 5 napi üzem volt, a végén 32 litert kellett rátankolni. :-)))
Az általános terepen 1-3 l/h.
Hosszú úton 7-10 liter/100km
Van Ford motoros is. Attól már inkább tartok, mint az adagolóstól. Ott majd lesznek viccek.
Előzmény: medikus #67 hozzászólása
Ja, cipőt, a cipőboltból.
Előzmény: Mf-es #4692 hozzászólása
A II-es Disco nehéz vontatásra nem túl jó buli, mert rövid tengelytáv.
A hátsó tengely-vonógömb között pedig túl nagy a távolság.
Ez így 3 tonnával életveszélyes.
Sokat lehet rajta javítani, ha irreálisan megnyújtja a vontatmány vonórúdját, hogy hosszabb legyen az erőkar.
Ezt neki kell tudnia. A mérnököket nem javaslom, ott van baj a fejekben.
Nekem most vetették ki a gyári segédrugót: "az egyik spirálrugó kioltja a másik hatását". :-))))
Szerencsére már megvettem a nagyobb terheléshez tartozó rugó lengéscsillapító párost.
Előzmény: Garfield #4693 hozzászólása
Rémhír.
Mindig a nyugat ájrópai törvényeket kell nézni, az lesz nálunk is.
Ott a B ből is van 2 kategória, hogy a nagy ponyvások ne menjenek be a belvárosba leverni a kandellábert. 2,8-3,5.
10 éve pont ezért vettünk a 2,9 tonnás helyett 2,7-es szgk-vant, ami 7 személyes.
A boltban ott bohóckodtak, hogy mééér nem veszünk 9 személyest, mééég occsóbb is?
Hát ezért.
Előzmény: waterfront #4691 hozzászólása
A Disconál tessék figyelembe venni, hogy nem az számít, ami most 5 millió, és költ rá 2 milliót!
Hanem a valamikori 15 milliós autóra költ 2 milliót.
Az, hogy most mennyi az értéke, nincs összefüggésben a fenntartási költségekkel.
Ha új autóról van szó, akkor meg kell várni az új Tottoját.
Mi 18 éve használunk Defendereket, és sok bajunk nem volt velük, ezért is tartunk ki mellette.
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-20 12:34:10
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-20 12:35:21
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-20 12:35:58
Igen, a traktorok még nálunk is mennek.
Most hordják be a fát.
Jajaja. :-)
De látod, már ezévre vége a munkának, szépen lemosva, zsírozva el vannak téve a szín alá.
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-20 12:36:33
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-20 12:35:04
Előzmény: #54 hozzászólása
Elkészült a gyerekszobánk.
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-20 12:37:17