Gázolaj árak 554 Ft Benzin árak 576 Ft EUR 368.05 Ft USD 342.47 Ft CHF 379.08 Ft GBP 430.66 Ft

Fórum

Becenév: kisromoda
Csatlakozott: 2014-12-26 15:34:06
Utolsó belépés: 2023-01-16 20:14:51
Fórum hozzászólás: 75

Fórumhozzászólásai

Üdv,adott egy 50 és bukocsöves mtz,első híd meghajtó fogaskereket szeretnek a váltóba bele tenni,ugye ehhez a difiházat meg a váltót szét kell húzni hogy beférjen a tengely.Na de itt minden össze van csavarva mindennel a valto fedél osszebban csavarva fulke alján lévő lemezekkel,kérdés az hogy a legegyszerűbb széthúzni hogy legyen 15 legyen 15 centi helyem a tengely.berakashoz.Pupos 80 ast már csináltam ott sokkal egyszerűbben -bontható

Üdv,mtz45 féklapot keresek amire a fékpofák vannak felfogatva,jobb oldalit

Előzmény: mtz1221 #76742 hozzászólása



Előtte is ez volt,alapjaraton 1hez közeli,pörgetve felment 3 fölé.Motor generál után se sokat javult ez a furcsa

Üdv,mtz-50 es motor felújításon vagyunk túl,köszörült főtengely új gyapágyak,új hüvelyek meg minden ami kell,és alapjaraton 1 es az olajnyomás,olaj szivattyú kopott lehet?vagy hol keressem a hibát.

üdv,kérdésem az lenne hogy 50-es mtz dogolyára ami 5 gyürüs melyik lenne a legalso a rugos vagy a másik.

Előzmény: medikus #74340 hozzászólása



Értem.Holnap leszedem öket és megprobálom elforditani.Amugy ha egy darabot felrakok és lehuzom akkor már jelenzkezik ez a probléma.

Előzmény: .Richard. #74319 hozzászólása



Fedelek nélkül szépen forog.A fedelek meg voltak pontozva a sorrend miatt,esetleg elforditottam öket 180 fokkal az lehet még hiba?de ahogy felraktam ugy emlékezeztem rá az állásra

Előzmény: .Richard. #74315 hozzászólása



Meglettek kenve a csapágyak

Üdv,ma az 50-es blokkba beraktuk a frissen köszörült fötengelyt új nyugvo csapágyakkal meg támcsapágyakkal.Az az érdekes hogy nehezen akar megindulni de amint megmozdul könnyen megy,amint abba hagyjuk a forgatást és ismét forgatni akarjuk nagyob nehéz elinditani.Talán nagyon paszentos és majd ha kompletteb össze lessz rakva és elibditva akkor rendesen átjárja az olaj és jo lessz.A Blokkba csak a fötengely van bent meg a lendkerék,hüvelyek még nem.

Méreteket megadták azután vásároltuk a csapágyat.Csak a boltba kapott nyugvo csapágy garniturába több lyukas van mind ami elötte a blokkba voltak.Ennek szeretném tudni a pontos beszerrelési sorát,gpndolom megvan hogy blokkba hova megy teli hova lyukas.

Üdv,ismét pár kérdésem lenne,megjött az 50-es fötengely a köszörülésböl,vettünk támcsapágyat és fötengelycsapágyat,egyik észrevétel hogy a támcsapágyon van fül 2 darabon,ani eddig benne volt a blokkon sima van és a ellen oldalán azon meg két furat ami a helyén fogja,talán a támcsapágy nem jo.Következö észrevétel a fötengely csapágy ugye 10 fél darab van 5 lyukas 5 sima,a blokkon ugye középsö csapágynál van olaj furat meg a vezérlés felölin,akkor a többinek mi a szerepe vagy hogy kell rakni öket?

Előzmény: mtz1221 #74254 hozzászólása



Igen van rajtuk,igyakkor már tudni fogom

Üdv,gyürü felrakásba tud valaki segiteni,hogy kell állniuk,olajlehuzon nem látok külömbséget két oldal között,mire kell figyelni.Köszi

Üdv,Perkins 4.270 motorhoz valakinek könyve vagy robbantott rajza nincs-e.Meg is veszem.

Üdv,olyan kérdésem lenne hogy minden régi Perkins motor szárazhüvelyes,vagy a régebbi motorok között akad ami nem,70-es évek elöttire gondolok.

Üdv,mtz50-nek mennyire kell állitani a szelephézagot.Elöre is köszi

Üdv,olyan problémám lenne hogy elfogy az üzemanyag,gázolaj szürönél megtelik a köcsög gázolajjal,levegöt kiengedem,lezárom,kézi szivattyut megnyomom és rögtön recseg a nyomás miatt,inditás és megy a gép.Rá kb egy perc ismét neki áll dadogni,és a gázolaj szüröbe ismét kevés az olaj.Tápszivattyu baj lehet,nem nyom eleget?

Üdv,van egy Claas Matadorom,Perkins 4/270D motorral,és hüvely amibe beleül gumigyürü átszakadt és a két gyürü között folyik ki a víz a blokk oldalán erre kiképzett lukon.A kérdés hogy ehhez hol lehete beszerezni komplett tömítés garniturát mindennel együtt?

Üdv,Claas Matador bontás alatt nincs véletlen valakinek?Érdekelne pár dolog.Elöre is köszi

Üdv,nincs elfekvőbe valakinek 2 hengereshez önindítólya,mert szívesen megvenném.Elsősorban Baranya megye közelébe,de minden lehetőség érdekel.Előre is köszönöm.

Üdv,eddig segitségetekkel sikeresen megoldodott minden.Idén ékszíj problémákkal küzdöttem,hatsarkos ,vágoasztal meghajtó,tekert,üritö,motorrrol ami lehajt.Sikeresen beazonosítottuk mindegyiket ráment kisebb pénz de müködik minden.Jelen pillanatba egy kis probléma van hogy dusabb gabonána érek akkor a kasza pengesor lelassul nagyon,megállok akkor ismét felgyorsul,ennek mi oka lehet?Mert láncon ami a ferde mellet megy nem tünik fel a lassulás.Csak a apengéken.

Üdv,ma felraktam az uj variátor szijat,a könyv szerinti száma 630156.A problémám az hogy vissza rakok mindent a helyére,és a hidraulikus tárcsába a szíj beül legalsó pontra,elöl a váltónál lévő tárcsánál nem megy ki teljesen kb 3 centi marad a külsö pereméig.Attól tartok ha beindítom és a tárcsát hátul össze huzatom akkor elöl nem tépheti el a szijat? vagy talán nyulni fog picit és kis idö mulva jo lessz?

Konkrét menetét szeretném tudni,mert egyik vége hidraulikus másik rugos,és mit kell megbontani elöször és hogyan.Nem szeretnék elrontani semmit.

Üdv,oylan kérdéssel fordulok felétek hogy menet variátor szíj csere elött állok,és ezt hogy kell végrehajtani,mi a menete.Nem akarok elrontani semmit,mert halottam idönként a rosszul csinált munka szíj szakadást is okozhat.
Elöre is köszi

Előzmény: csoppika #8662 hozzászólása



Claas matadorra lenne,és a 4 sor már túl nehéz.

Üdv,tudom nem teljesen a forumhoz tartozik,de egy olyan kérdésem lenne hogy lehetséges-e 4 soros kukorica asztalt átalakitani 3 sorosra.Biztos nagy munka lehet,de érdemes lehet rajta gondolkodni vagy halott ügy.Elöre is köszi

Előzmény: jani22 #1194 hozzászólása



Üdv,ára mi lenne ha publikus?

Előzmény: Dávid Zoltán #2405 hozzászólása



Nekem van egy adagolom jó állapotba ha érdekel.

Valaki tudna segiteni a menet variátor szíj pontos méretébe,mert ami nekem rajta van az gyanus,elöre is köszönöm.

Üdv,olyan kérdésem lenne hogy zabhoz milyen also rostát használtok.És öszi árpa is érdekelne.

Köszi közbe sikerült beszereznem,nem is volt vészes ára.És valaki tudna oylanba segiteni hogy árpát szeretnénk vágni vele nemsokára,és beállitásrol röviden pár mondatot kaphatnék-e.Olyan érdekelne hogy dobfordulat,dobkosár fentröl hányas állásba legyen,szelelönek hogy kell álnia,és zsalurostát felül mennyire kell kinyitni milyen méretre.Röviden leirná valaki az nagyon megköszönném.

Eddigi segitségeket köszönöM.És ismét olyan kérdésem lenne hogy Perkins 4 hengeres motor van rajta és mennyi a motor olaj mennyisége?És a vágoasztal meghajtó ékszij pontos mérete még mindig érdekelne.

Üdvözlet,ismét kérdésekkel érkezek,kaszapengét és kaszaujjakat belehet-e még szerezni a géphez,és ha igen akkor hol érdemes?És még olyan után érdeklődnék hogy vágóasztalt hajtó ékszíjnak mi a mérete mert nem látszik már rajta.És a hatsarkos ékszíjnak is mérete érdekelne.Elöre is köszi

Üdv,olyan problémám lenne hogy 80-as Mtz-t elinditjuk ráhuzzuk a kézi gázt szépen jár a motor abba a tartományba ahova huzzuk a kart,na de rálépünk a gázpedálra felveszi a fordulatot és ahogy leszállunk a gázrol nem áll vissza a kézi gázzal beállitott fordulatra hanem leakar álni.Ez mitöl lehet?

Üdv,az után érdeklödnék hogy az alsó rosta mekkora lyukméretünek kell lennie gabonához(árpa,buza),mert jelenleg nekem 15mm-es van benne igy vettem és nagynak találom.

Üdv,nem rég jutottam hozzá egy Claas Matadorhoz,valaki nem tudna segíteni egy gépkönyvvel vagy annak beszerzési forássához.Kezdő vagyok ebbe a dologba. Előre is köszönöm.

Üdv,használati utmutató vagy javitási kézikönyv nincs-e valakinek véletlen? Elöre is köszönöm

Üdv,Claas Matadorhoz nincs valakinek használati utasítása vagy javítási kézikönyve?Elöre is köszi

Üdv,Matador Standart gabona asztala milyen széles,és mennyi a gép összsúlya?

Előzmény: jocek26 #2237 hozzászólása



Hello,3 méter magasan tud emelni,és valóban 300kg az emelhetö suly,de én rátekertem a szivattyura és igy 5 mázsát is mozgatja,csak kormányzás már elég nehézkes.

Előzmény: medikus #2201 hozzászólása


Valami nagyon nem stimmel vele.És azért érdekel mert elötte össze vissza gányolták és az jutott eszembe hogy ha vezérléssel is babráltak akkor el tudták forgatni az egészet ugy hogy a lendkeréken a jelölések másik hengerre eshetnek.És ezért akarom tudni.Mert már nem tudok mit kitalálni vele.Vettem egy gyári adagolot,porlasztok frissen beállitva,sikerült hozzá szereznem könyv szerinti porlasztó csucsokat,hengerfejbe uj szelepek belemarva,motor nem kopott de azért meggyürüztük.És még se áll össze.

Üdv,2 hengeres háta mögött állok akkor a jobb oldali az 1-es henger vagy a bal?Mert most kicsit összezavarodtam.

Üdv,olyan kérdés lenne hogy 2 hengeres üzemanyagrendszerébe van egy üreges csavar amibe rugo és egy golyó van,annak hol a hivatalos helye?

Üdv,és a 4 hengeres Multicar blokkrol mit tudtok?Állitolag azzal is össze épitették.Óda kell valami egyedi közbetét vagy hogy lehet megoldani?

Előzmény: medikus #2174 hozzászólása



multicar ennyivel jobb és üzembiztosabb?És sokat kell faragni a felszereléshez?

üdv,2 hengeresbe cserélt-e már valaki motort tipus idegenre gondolok,és milyet lehetne egyszerüen belefaragni?

Előzmény: Tomszi #44379 hozzászólása



Az a baj hogy tömör és csak egy vágás van a végén,Kifelé meg nem lehet ütni mert lelog a karter.Nem áltam még neki csak kicsit nehézkesnek tünik igy a kiszedése.

Üdv,80-as Mtz-n a királycsapot hogy a legegyszerübb kiszedni,esetleg van hozzá valami célszerszám?

Hello,az lenne a kérdésem hogy tekertetem a motort és az adagolorol leszedet a magas nyomású csöveket és csak az egyiken köpködi a gázolajat a másikon nem.Ez azt jelentheti hogy az adagolom kuka?Két hengeres a gép

Hello,olyan kérdésem lenne hogy Pupos80-ashoz vettünk első hajtást,és milyen szélességü gumit lehet rárakni 8.3-20 vagy rámegy a szélesebb 11.2-20-is

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ha így végzed a lombtrágyázást, a növényeid látványosan meghálálják
Hirdetés
Ha így végzed a lombtrágyázást, a növényeid látványosan meghálálják
Tápanyagellátás szempontjából a június fontos időszakot jelent.
A Corteva bemutatta legújabb innovációit a NAK Szántóföldi Napok és AgrárGépshow-n
Sajtóközlemény
A Corteva bemutatta legújabb innovációit a NAK Szántóföldi Napok és AgrárGépshow-n
A fenntartható mezőgazdasági gyakorlatok álltak a középpontban.
Lucerna bála
Lucerna bála

10.000 Ft

MTZ ülés
MTZ ülés

10.000 Ft

Ásóborona
Ásóborona

560.000 Ft

Hesston körbálázó kényszerpálya rendfelszedőhöz
Hesston körbálázó kényszerpálya...

30.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2023 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]