Hirdetés
Fórum
- Műtrágya árak új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kukorica várhatóan........! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Napraforgó-termesztés új
- Kukorica terményárak új
- Trimble - CFX-750 -es sorvezető új
- Japán kistraktorok új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Lengyel fűkasza új
Cikkajánló

Hirdetés
Ha így végzed a lombtrágyázást, a növényeid látványosan meghálálják
Tápanyagellátás szempontjából a június fontos időszakot jelent.
Üdv,adott egy 50 és bukocsöves mtz,első híd meghajtó fogaskereket szeretnek a váltóba bele tenni,ugye ehhez a difiházat meg a váltót szét kell húzni hogy beférjen a tengely.Na de itt minden össze van csavarva mindennel a valto fedél osszebban csavarva fulke alján lévő lemezekkel,kérdés az hogy a legegyszerűbb széthúzni hogy legyen 15 legyen 15 centi helyem a tengely.berakashoz.Pupos 80 ast már csináltam ott sokkal egyszerűbben -bontható
Üdv,mtz45 féklapot keresek amire a fékpofák vannak felfogatva,jobb oldalit

Előzmény: mtz1221 #76742 hozzászólása
Előtte is ez volt,alapjaraton 1hez közeli,pörgetve felment 3 fölé.Motor generál után se sokat javult ez a furcsa
Üdv,mtz-50 es motor felújításon vagyunk túl,köszörült főtengely új gyapágyak,új hüvelyek meg minden ami kell,és alapjaraton 1 es az olajnyomás,olaj szivattyú kopott lehet?vagy hol keressem a hibát.
Előzmény: medikus #74340 hozzászólása
Értem.Holnap leszedem öket és megprobálom elforditani.Amugy ha egy darabot felrakok és lehuzom akkor már jelenzkezik ez a probléma.
Előzmény: .Richard. #74319 hozzászólása
Fedelek nélkül szépen forog.A fedelek meg voltak pontozva a sorrend miatt,esetleg elforditottam öket 180 fokkal az lehet még hiba?de ahogy felraktam ugy emlékezeztem rá az állásra
Előzmény: .Richard. #74315 hozzászólása
Meglettek kenve a csapágyak
Üdv,ma az 50-es blokkba beraktuk a frissen köszörült fötengelyt új nyugvo csapágyakkal meg támcsapágyakkal.Az az érdekes hogy nehezen akar megindulni de amint megmozdul könnyen megy,amint abba hagyjuk a forgatást és ismét forgatni akarjuk nagyob nehéz elinditani.Talán nagyon paszentos és majd ha kompletteb össze lessz rakva és elibditva akkor rendesen átjárja az olaj és jo lessz.A Blokkba csak a fötengely van bent meg a lendkerék,hüvelyek még nem.
Méreteket megadták azután vásároltuk a csapágyat.Csak a boltba kapott nyugvo csapágy garniturába több lyukas van mind ami elötte a blokkba voltak.Ennek szeretném tudni a pontos beszerrelési sorát,gpndolom megvan hogy blokkba hova megy teli hova lyukas.
Üdv,ismét pár kérdésem lenne,megjött az 50-es fötengely a köszörülésböl,vettünk támcsapágyat és fötengelycsapágyat,egyik észrevétel hogy a támcsapágyon van fül 2 darabon,ani eddig benne volt a blokkon sima van és a ellen oldalán azon meg két furat ami a helyén fogja,talán a támcsapágy nem jo.Következö észrevétel a fötengely csapágy ugye 10 fél darab van 5 lyukas 5 sima,a blokkon ugye középsö csapágynál van olaj furat meg a vezérlés felölin,akkor a többinek mi a szerepe vagy hogy kell rakni öket?
Előzmény: mtz1221 #74254 hozzászólása
Igen van rajtuk,igyakkor már tudni fogom
Üdv,gyürü felrakásba tud valaki segiteni,hogy kell állniuk,olajlehuzon nem látok külömbséget két oldal között,mire kell figyelni.Köszi
Üdv,Perkins 4.270 motorhoz valakinek könyve vagy robbantott rajza nincs-e.Meg is veszem.
Üdv,olyan kérdésem lenne hogy minden régi Perkins motor szárazhüvelyes,vagy a régebbi motorok között akad ami nem,70-es évek elöttire gondolok.
Üdv,mtz50-nek mennyire kell állitani a szelephézagot.Elöre is köszi
Üdv,olyan problémám lenne hogy elfogy az üzemanyag,gázolaj szürönél megtelik a köcsög gázolajjal,levegöt kiengedem,lezárom,kézi szivattyut megnyomom és rögtön recseg a nyomás miatt,inditás és megy a gép.Rá kb egy perc ismét neki áll dadogni,és a gázolaj szüröbe ismét kevés az olaj.Tápszivattyu baj lehet,nem nyom eleget?
Üdv,van egy Claas Matadorom,Perkins 4/270D motorral,és hüvely amibe beleül gumigyürü átszakadt és a két gyürü között folyik ki a víz a blokk oldalán erre kiképzett lukon.A kérdés hogy ehhez hol lehete beszerezni komplett tömítés garniturát mindennel együtt?
Üdv,Claas Matador bontás alatt nincs véletlen valakinek?Érdekelne pár dolog.Elöre is köszi
Üdv,nincs elfekvőbe valakinek 2 hengereshez önindítólya,mert szívesen megvenném.Elsősorban Baranya megye közelébe,de minden lehetőség érdekel.Előre is köszönöm.
Üdv,eddig segitségetekkel sikeresen megoldodott minden.Idén ékszíj problémákkal küzdöttem,hatsarkos ,vágoasztal meghajtó,tekert,üritö,motorrrol ami lehajt.Sikeresen beazonosítottuk mindegyiket ráment kisebb pénz de müködik minden.Jelen pillanatba egy kis probléma van hogy dusabb gabonána érek akkor a kasza pengesor lelassul nagyon,megállok akkor ismét felgyorsul,ennek mi oka lehet?Mert láncon ami a ferde mellet megy nem tünik fel a lassulás.Csak a apengéken.
Üdv,ma felraktam az uj variátor szijat,a könyv szerinti száma 630156.A problémám az hogy vissza rakok mindent a helyére,és a hidraulikus tárcsába a szíj beül legalsó pontra,elöl a váltónál lévő tárcsánál nem megy ki teljesen kb 3 centi marad a külsö pereméig.Attól tartok ha beindítom és a tárcsát hátul össze huzatom akkor elöl nem tépheti el a szijat? vagy talán nyulni fog picit és kis idö mulva jo lessz?
Konkrét menetét szeretném tudni,mert egyik vége hidraulikus másik rugos,és mit kell megbontani elöször és hogyan.Nem szeretnék elrontani semmit.
Üdv,oylan kérdéssel fordulok felétek hogy menet variátor szíj csere elött állok,és ezt hogy kell végrehajtani,mi a menete.Nem akarok elrontani semmit,mert halottam idönként a rosszul csinált munka szíj szakadást is okozhat.
Elöre is köszi
Előzmény: csoppika #8662 hozzászólása
Claas matadorra lenne,és a 4 sor már túl nehéz.
Üdv,tudom nem teljesen a forumhoz tartozik,de egy olyan kérdésem lenne hogy lehetséges-e 4 soros kukorica asztalt átalakitani 3 sorosra.Biztos nagy munka lehet,de érdemes lehet rajta gondolkodni vagy halott ügy.Elöre is köszi
Előzmény: jani22 #1194 hozzászólása
Üdv,ára mi lenne ha publikus?
Előzmény: Dávid Zoltán #2405 hozzászólása
Nekem van egy adagolom jó állapotba ha érdekel.
Valaki tudna segiteni a menet variátor szíj pontos méretébe,mert ami nekem rajta van az gyanus,elöre is köszönöm.
Üdv,olyan kérdésem lenne hogy zabhoz milyen also rostát használtok.És öszi árpa is érdekelne.
Köszi közbe sikerült beszereznem,nem is volt vészes ára.És valaki tudna oylanba segiteni hogy árpát szeretnénk vágni vele nemsokára,és beállitásrol röviden pár mondatot kaphatnék-e.Olyan érdekelne hogy dobfordulat,dobkosár fentröl hányas állásba legyen,szelelönek hogy kell álnia,és zsalurostát felül mennyire kell kinyitni milyen méretre.Röviden leirná valaki az nagyon megköszönném.
Eddigi segitségeket köszönöM.És ismét olyan kérdésem lenne hogy Perkins 4 hengeres motor van rajta és mennyi a motor olaj mennyisége?És a vágoasztal meghajtó ékszij pontos mérete még mindig érdekelne.
Üdvözlet,ismét kérdésekkel érkezek,kaszapengét és kaszaujjakat belehet-e még szerezni a géphez,és ha igen akkor hol érdemes?És még olyan után érdeklődnék hogy vágóasztalt hajtó ékszíjnak mi a mérete mert nem látszik már rajta.És a hatsarkos ékszíjnak is mérete érdekelne.Elöre is köszi
Üdv,olyan problémám lenne hogy 80-as Mtz-t elinditjuk ráhuzzuk a kézi gázt szépen jár a motor abba a tartományba ahova huzzuk a kart,na de rálépünk a gázpedálra felveszi a fordulatot és ahogy leszállunk a gázrol nem áll vissza a kézi gázzal beállitott fordulatra hanem leakar álni.Ez mitöl lehet?
Üdv,az után érdeklödnék hogy az alsó rosta mekkora lyukméretünek kell lennie gabonához(árpa,buza),mert jelenleg nekem 15mm-es van benne igy vettem és nagynak találom.
Üdv,nem rég jutottam hozzá egy Claas Matadorhoz,valaki nem tudna segíteni egy gépkönyvvel vagy annak beszerzési forássához.Kezdő vagyok ebbe a dologba. Előre is köszönöm.
Üdv,használati utmutató vagy javitási kézikönyv nincs-e valakinek véletlen? Elöre is köszönöm
Üdv,Claas Matadorhoz nincs valakinek használati utasítása vagy javítási kézikönyve?Elöre is köszi
Üdv,Matador Standart gabona asztala milyen széles,és mennyi a gép összsúlya?
Előzmény: jocek26 #2237 hozzászólása
Hello,3 méter magasan tud emelni,és valóban 300kg az emelhetö suly,de én rátekertem a szivattyura és igy 5 mázsát is mozgatja,csak kormányzás már elég nehézkes.
Előzmény: medikus #2201 hozzászólása
Valami nagyon nem stimmel vele.És azért érdekel mert elötte össze vissza gányolták és az jutott eszembe hogy ha vezérléssel is babráltak akkor el tudták forgatni az egészet ugy hogy a lendkeréken a jelölések másik hengerre eshetnek.És ezért akarom tudni.Mert már nem tudok mit kitalálni vele.Vettem egy gyári adagolot,porlasztok frissen beállitva,sikerült hozzá szereznem könyv szerinti porlasztó csucsokat,hengerfejbe uj szelepek belemarva,motor nem kopott de azért meggyürüztük.És még se áll össze.
Üdv,2 hengeres háta mögött állok akkor a jobb oldali az 1-es henger vagy a bal?Mert most kicsit összezavarodtam.
Üdv,olyan kérdés lenne hogy 2 hengeres üzemanyagrendszerébe van egy üreges csavar amibe rugo és egy golyó van,annak hol a hivatalos helye?
Üdv,és a 4 hengeres Multicar blokkrol mit tudtok?Állitolag azzal is össze épitették.Óda kell valami egyedi közbetét vagy hogy lehet megoldani?
Előzmény: medikus #2174 hozzászólása
multicar ennyivel jobb és üzembiztosabb?És sokat kell faragni a felszereléshez?
üdv,2 hengeresbe cserélt-e már valaki motort tipus idegenre gondolok,és milyet lehetne egyszerüen belefaragni?
Előzmény: Tomszi #44379 hozzászólása
Az a baj hogy tömör és csak egy vágás van a végén,Kifelé meg nem lehet ütni mert lelog a karter.Nem áltam még neki csak kicsit nehézkesnek tünik igy a kiszedése.
Üdv,80-as Mtz-n a királycsapot hogy a legegyszerübb kiszedni,esetleg van hozzá valami célszerszám?
Hello,az lenne a kérdésem hogy tekertetem a motort és az adagolorol leszedet a magas nyomású csöveket és csak az egyiken köpködi a gázolajat a másikon nem.Ez azt jelentheti hogy az adagolom kuka?Két hengeres a gép
Hello,olyan kérdésem lenne hogy Pupos80-ashoz vettünk első hajtást,és milyen szélességü gumit lehet rárakni 8.3-20 vagy rámegy a szélesebb 11.2-20-is