Hirdetés
Fórum
Becenév: | zavo |
---|---|
Csatlakozott: | 2014-12-28 08:46:24 |
Utolsó belépés: | 2022-01-31 13:20:46 |
Fórum hozzászólás: | 18 |
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Rövidtárcsák új
- Szója termesztése új
- Árpa termesztése új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Epertermelés új
- Deutz Fahr traktorok új
Előzmény: atti212. #3074 hozzászólása
Köszi, sajnos nem jó, az enyém 116/152mm.
Köszi!
Sziasztok!
Az első kerék felfogatási méreteire lenne szüksége, azaz a tehermentesítő váll átmérőire és a csavarok lyukkörére.
Esetleg ha van valakinek két első felnije, esetleg súlyokkal, vevő lennék rá. 6.00x16-os méretű kerék van az én Ursus-omon is, hátha jó lenne rá...
János
Sziasztok!
Elég döglött ez a téma, valószínűleg nem sok embernek van Ursusa. Nekem egy öreg C-335 van.
Kérdeznélek titeket, hogy honnan vásároljátok az alkatrészeket?
János
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a hátsó ablakszárny külső méretére, esetleg a keret belső mérete is jó lenne, amibe illeszkedik az ablakszárny.
Más traktorra keresek hátsó ablakot kompletten, és lehet hogy adaptálható rá....
Köszi!
János
Előzmény: zavo #110 hozzászólása
Sziasztok!
Végre kész lett a hajtómű. Az eredeti gyártó azóta sem lett meg. Lengyel kúpkerék-pár lett beletéve, áttétel ugyanaz, a tengely eltérő csapágyazása miatt új behajtó oldali csapágyház kellett.
Hamarosan felöltöztetem...
János
Sziasztok!
Szemezek egy Epple Blasiussal, de nem tudom mi a különbség az egyes típusok között. Vannak 800-as 900-as, 1000-es, 1200-as típusok. Tudja valaki hogy mi a különbség ezek között? Melyiket érdemes és melyiket nem? A gyár 1987-ben becsődölt, nem nagyon találok infót a neten...
Köszi!
János
Előzmény: prütyi #115 hozzászólása
Ilyen középhajtóműves konstrukció nem sok van, mindenki szöghajtással kihajt oldalra és onnan lánccal (?) lefelé. Miért jobb az, hogy két hajtás van? Könnyebben változtatható az áttétel, de biztos több a hajtásban a veszteség és így nagyobb a teljesítmény igény, nem? Mármint ugyanolyan kések esetén. Mit jelent az hogy 100x szebb munkát végez? Az megint csak késfüggő, vagy nem jól gondolom?
János
Előzmény: *** HM *** #113 hozzászólása
Igen, ha innen nézzük, gazdasági totálkár.
Ha meglenne a hajtómű eredete, esetleg lenne hozzá gyári kerék, legyártatni a legdrágább.
Nem tudom még mi lesz a vége.
János
Előzmény: *** HM *** #111 hozzászólása
Előzmény: zavo #105 hozzászólása
Sziasztok!
Itt vannak a beteg részek:
Az egyetlen azonosító egy kis beütött logo:
Hátha látta már valaki...
János
Előzmény: _NB_ #107 hozzászólása
Igen, eredetileg kék volt, és ki tudja hogy mit hajtott... Ezek jobban hasonlítanak, de még mindig nem az.
Köszi!
János
Előzmény: .Richard. #106 hozzászólása
A #102-es hozzászólásban tettem fel képet az akpil hajtóművéről, legalábbis mindenhol ezt látom... nem is hasonlít... milyen esély van rá, hogy megegyeznek a kerekek? Holnap szétszedem, kiveszem a kerekeket...
Azért köszi!
János
Előzmény: zavo #102 hozzászólása
Sziasztok! Megbontottam a talajmarót, kibányásztam a hajtóművet, teszek fel pár képet, hátha valaki felismeri.
Kúpkerék-pár fog lelleni hozzá.
Elöre is köszi!
János
Köszönöm a segítséget! Szécsi urat meg fogom kérdezni. Lengyel talajmarókat néztem, de mindenhol ezt az egy hajtóművet láttam, de ez nem annyira hasonlít:
Szóval a hajtómű kérdés még nyitott.. . Hétvégén talán lesz időm szétszedni. akkor többet fogok tudni...
János
Előzmény: Csarli 1 #98 hozzászólása
Hajtómű hibás. Egyenlőre annyit látok, hogy ha talajt ér, átugrál a kúpkerék. Levegőben viszont szépen hajt, lehet hogy a csapágyban szaladtak össze a golyók és terhelésre kitér a tengelyvonalból. Ha nem, akkor a kúpkerék csere. Jövő hétvégén talán lesz időm szétszedni. Kés is kellene pótlásnak, ilyet sehol nem látok a neten, ebből gondolom hogy egyedi. Meg az a síndarab a vázban, hát szerintem nem széria. A hajtómű viszont biztos nem egyedi, de ilyen talajmarót hogy középről kétfelé hajt, nem látni sokat, mind kihajt oldalra és onnan hajt lefelé lánccal...
János
Előzmény: zavo #96 hozzászólása
Töltök fel még pár képet, hátha ismerős valakinek...
János
Előzmény: zavo #95 hozzászólása
Mivel a fórum ront a képminőségen, kivágtam a hajtóművet az előző képekről. Hétvégén tudok újabb képeket készíteni. Ismerős-e valakinek?
Köszi!
János
Sziasztok!
A csatolt képeken látható talajmaró beazonosításában kérném a segítségeteket. Adattáblát nem találtam rajta, kb. 180 centi széles, a T-hajtómű középen van, kétoldalra hajt ki. Lehet hogy házi gyártmány? Esetleg a hajtómű ismerős-e? Már az is segítség lenne...
Köszönöm!
János