Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Aki gyorsított már meg crystalt az tudna mondani tapasztalatokat?
Gondolkozom rajta, hogy 10145-öt meg kellene gyorsítani, viszont olvasgattam itt, hogy a 3. fokozat lesz a gyors sebesség.
A kérdésem az lenne, hogy a többi sebesség is gyosul? Mivel viszonylag sokat használom a 3.fokozatot, szóval szükségem van arra a sebességtartományra.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Olajat azt SAE80 UTTO raktam bele.Szerintem, ha rosszul lenne beállítva, a szalagfék, akkor hidegen sem működne.A lamellahézag az új nyomatékdobban be kellene, hogy legyen állítva, mert azt kompletten cseréltem.
Igen a nyomást azt mindenképp meg fogom mérni. Ami gyanús, hogy melegen hosszabb ideig villan fel a nyomás visszajelző mikor nyúlba át van kapcsolva.
Kérdésem lenne, hogy esetleg találkozott-e valaki már az alábbi problémával:
Adott egy zetor 10145, most cseréltem a váltóban hajtóműszivattyút, komplett nyomatékváltódobot, amire rácsúszik öntvény, annak a gyűrűit,A dob körüli szalagot, a szalag munkahengerének a karmantyúját, szűrőket, tömítéseket, szóval kb. mindent a nyomatékváltóban.
Hidegen működik is szépen, viszont ha felmelegszik, az olaj, akkor már nehézkesen vált át nyúlba. Olyan mint amikor a szivattyú már kopott, de mivel új, így az nem lehet.
A hozzászóló kolléga úgy látom nagyon építő jellegű tanácsot adott..
Nem jár lazán a váltókar? Mármint, hogy érzed, hogy bekattan a helyére ha sebességbe rakod? Nem-e véletlen csak a rudazatnál a rugós rögzítő akadt be, vagy eltört a rugó.
Ha jól sejtem akkor most a középső váltókarra gondolsz. Tehát az országúti jó, a hátramenet meg a terep nem.
Szia! Nekem 12111 van, de nem csinál ilyet nyúlban, mint amit írtál. Vonófejet meg szoktak árulni néha, de igazából csak a váz ami használható mivel velem éppen most kötekedtek a közlekedésfelügyeletnél, hogy a gyári vonófej nem megfelelő, csak az automata vonófej.
Sziasztok!
Adott egy 12011 zetor. Valaki közületek meg tudná-e mondani, hogy mennyire lenne macerás első hajtást tenni rá? Gondolok itt arra, hogy ketté kell-e húzni hozzá, illetve a hídon, a kardánon, illetve az első hajtás tengelykapcsolóján kívül mi kellene még? Bölcső egyezik? Illetve a váltóban megvan legalább a hely mindennek?
Előre is köszönöm a segítséget!
Teljesen igazad van. K454b-vel én is báláztam már olyan szénát amit utána ketten kellett,hogy felrakjuk, olyan nehéz volt. A kis kockabála értelme pedig pont az is lenne, hogy könnyen lehessen pakolni egy személynek. Egyébként nálunk is új kora óta van egyébként a gép...
Köszönöm a választ mindenkinek. A lánccokal nekem nem szokott sűrűn gondom lenni. Igaz, hogy tényleg haladós dolgozni a k454-el. De erre homok van és nehéz.Mtz küzd vele , ezért is 120-as crystallal van húzva. És még így is előfordult már hogy úgy elsüllyedt a homokban,hogy csak összecsukva bírtam kihúzni. Szóval ez is szempont lenne egy markant esetén, hogy könnyebb.
Az azért elég jó,ha csak ennyi baja volt 14 év alatt. Azért a k454-en ettől én többet szoktam javítani.
Milyen bálákat köt? Hajlamos arra hogy gyengébb rendnél féloldalasra kösse a bálákat? Illetve mekkora géppel hajtod?
Ha abból indulok ki, hogy gyakorlatilag ők alkották meg a többi gyártó által is használt kötözők elődjét, akkor szerintem jobb lesz. Nem utolsó szempont az se, hogy kapni hozzá jó minőségű gyári alkatrészt.
Sziasztok!
Valaki tudna Claas markantokról tapasztalatot írni? 40-eseket nézegettem de kicsinek tűnik, inkább a 65 ami jobban tetszik. K454-es bálázó helyett szeretném.
Teljesítményigény is érdekelne, hogy mekkora gép kell eléjük. Előre is köszönöm!
Köszönöm neked is a választ. Az elektronika nem probléma, megcsinálom magamnak. Arra gondolsz, hogy a felező szivattyúja helyett vissza lehet kötni a nagy hidraulika szivattyút?
Köszönöm a választ. Szerintem maradok a Zetornál. A kérdés csak az lesz, hogy melyik legyen. Mivel igaz hogy drágább a 121-es de fiatalabb is, komfortosabb a fülke is. De ha kifognék egy jó állapotú sima 12045-öst lehet az is megérné.
Az Mtz teljesen kizárt. A Zetortól nem tartok, inkább az IH meg Massey aminél kételkedem, hogy ilyen idősekben megéri-e gondolkodni. A legideálisabb egy 90-100 lóerő körüli gép lenne, szóval a 120-as Zetor meg kicsit nagy.
Sziasztok!
Hamarosan traktort szeretnék vásárolni egy sajátot. Kb. 1,5-2 millió lenne majd rá a a keretem. De nem tudok dönteni, hogy milyenek között nézelődjek inkább. Mtz az ki van zárva. 80- és 120 lóerő között nézelődöm. Eddig ami legjobban esélyes az a Zetor 12045 vagy 12145. Ezeknél nem is lenne nagyon számomra újdonság mivel jelenleg is van egy 12011 a családi gazdaságban...8045 vagy 8145 is szóba jöhetne akár de itthon ritkák mint a fehér holló.
Amiket még nézegetek az a régebbi IH vagy Massey Ferguson traktorok. Szerintetek érdemes ezekben gondolkozni vagy inkább a Zetor? Vagy esetleg valakinek tapasztalata hasonló gépekkel van?
Érdekes....nekem még semmi panaszom nem volt rájuk. Egyszer véletlen rossz csapágyházat küldtek, de szó nélkül küldték is érte a futárt és hozta is a jó alkatrészt. Van náluk eredeti alkatrész is.
Ez nincs így azért egészen, az Optibelt szíj sincs 80-90 ezertől többe, gagyit meg lehet venni már 40-50 ért is. A meleget pedig nem nyomja be, ha benne vannak a szigetelések. Én tettem újakat, alukasírozott kőzetgyapotból.
Ez így van 20 liter körül fogyaszt de nekem az 514-es se állt meg 15-20 liter alatt, pedig nem volt szétkopva a motorja.
Ha valaki beleül egy tényleg rendesen minden porcikájáig rendbe szedett dominatorba, akkor érti miről beszélek...
Ha valakit érdekel,hogy mire gondolok, hogy rendbe szedni, akkor itt a videó a sajátomról.. Igaz a lépcső, a ferdefelhordő, meg az asztal hátra van, de így is egy szezont már ment.
Szia! Nekem is volt 514-es, egy éve sikerült megválni tőle....Nekem elég volt belőle...A hajtások gyengék, szerintem a menetvariátorja egy gyenge konstrukció,az Ifa motorról nem is beszélve. Az utángyártott alkatrészek minősége pedig hagy kívánni valót maga után elég sokszor. Egy leharcolt 105-ös dominatort sikerült beszereznem helyette. Kapott egy teljes lakatolást, felújítást, de ég és föld a különbség a dominator javára. A Rába motor nem küszködik folyamatosan, mint az Ifa. A hidrosztatikus hajtás szintén sokkal jobb, mint a variátor. Az egész gép egy sokkal strapabíróbb konstrukció, még így 40 évesen is. Ja és természetesen teljesítményben megeszi az 514-est nem kicsit. Sokan tartanak tőle, mert, hogy drága az alkatrész, ami valamelyest igaz, de nem nagyságrendekkel és ráadásul kifizetődőbb, mert nem kell állandóan javítani.
nekünk 340-es van de szerintem a hidraulikája szinte ugyanaz. A dereka körül ami van szűrő be volt rakodva máskor és akkor csinálta ezt. Vagy a szivattyú is lehet kopott akár.
Szia,
próbáld meg náluk. Ha nekik nincs akkor az országban senkinek szerintem. Ők a magyarországi alkatrész forgalmazók. Én főtengelyt kérdeztem utoljára, hogy lenne-e és volt új és köszörült is.
Arocenter Kft.
Elérhetőségük: 6728-Szeged, Dorozsmai út 186.
Telefon: 30/680-6802
Kecskeméten nem túl sűrűn csinálnak zöld rendszámot mert mikor utoljára voltam, akkor is jött még két ügyintéző, hogy akkor hogy is van ez a dolog és megcsinálták.
Nekem is ez volt utoljára. Az 514-eshez váltottam ki eredetileg, de el lett adva. Vettem egy dominátort és átírattam a zöld rendszámomat arra. Nem problémáztak rajta semmit. Új biztosítást, adásvételit, gépkönyvet vittem és át is írták. Fél óra volt az egész kb.
Biztosítás, regisztrációs szám, meg gépkönyv, adásvételi,azt hiszem ennyi kellett. Alkatrészkatalógust, meg fotót vittem, mert az volt. Lényeg hogy lássák hogy az egy kombájn. Csak nem a Rákóczi úti okmányirodában intézik már hanem a másikban...talán Deák tér..
Kecskeméten szó nélkül átírták nekem nem régen. Ezelőtt 514-es kombájnon, volt és átírattam a dominátorra. Átírták az indítási naplót,meg új ideiglenes forgalombantartási engedély és kész is. Kecskeméten normálisan állnak a témához.
Szia, köszönöm a segítséget, most egyelőre talán megoldódik a probléma. Ahol feszül ott én is azt csinálom amit te. Szépen jött is már ki a rozsda. Ahol meg megrepedt ott is ki lesz takarítva és kijavítva.
De olyat láttam, viszont a fordulat/ cm3 nem ezt jelenti, amit írt korábban. Mivel ennek a jelentése az, hogy egy cm3 alatt megtett fordulat. Ilyen jelölést nem használnak.
Amire gondolt az a cm3/ fordulat, ez már azt jelenti, hogy egy fordulat alatt szállított térfogat.
Ahol ilyen volt nekem és hozzá lehet férni ott vékony flexkoronggal kiszedtem a rozsdát meg kikalapáltam én is, aztán ahogy mondod, jól meg kell hegeszteni. Csak az a bajom hogy az első kereszttartónál annyira megnyomta a rozsda, hogy a nagy u profil alja meg is repedt. Viszont utána érdeklődtem és eddig nem tudtak ugyanilyen hidegen hajlított u profilt adni sehol.
Köszönöm mindenkinek a váltó gyorsításra a választ. Még gondolkozom rajta, hogy mi legyen.
Sziasztok!
Aki gyorsított már meg crystalt az tudna mondani tapasztalatokat?
Gondolkozom rajta, hogy 10145-öt meg kellene gyorsítani, viszont olvasgattam itt, hogy a 3. fokozat lesz a gyors sebesség.
A kérdésem az lenne, hogy a többi sebesség is gyosul? Mivel viszonylag sokat használom a 3.fokozatot, szóval szükségem van arra a sebességtartományra.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Előzmény: endypapa_20120 #10786 hozzászólása
Itt ha lapozol ott lesz a cikkszámos oldal is.
https://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-ii-crystal-major/8011-12045/rejstrik-30/hlava-kola-s-reduktorem-z-8045-z-12045/?p=146
Előzmény: Gabi 07 #10781 hozzászólása
Na igen, nekem is így csinál ha felmelegszik, csak én nem csak lamellàkat, hanem komplett nyomatékdobot cseréltem.
Előzmény: buszsofőr #10777 hozzászólása
A kardánt úgy kapcsolja nagyjából, mint hidegen, az első hajtást még nem próbáltam. Na azt a nyomástartót nem cseréltem még.
Előzmény: Dzsanosi #10778 hozzászólása
Olajat azt SAE80 UTTO raktam bele.Szerintem, ha rosszul lenne beállítva, a szalagfék, akkor hidegen sem működne.A lamellahézag az új nyomatékdobban be kellene, hogy legyen állítva, mert azt kompletten cseréltem.
Igen a nyomást azt mindenképp meg fogom mérni. Ami gyanús, hogy melegen hosszabb ideig villan fel a nyomás visszajelző mikor nyúlba át van kapcsolva.
Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy esetleg találkozott-e valaki már az alábbi problémával:
Adott egy zetor 10145, most cseréltem a váltóban hajtóműszivattyút, komplett nyomatékváltódobot, amire rácsúszik öntvény, annak a gyűrűit,A dob körüli szalagot, a szalag munkahengerének a karmantyúját, szűrőket, tömítéseket, szóval kb. mindent a nyomatékváltóban.
Hidegen működik is szépen, viszont ha felmelegszik, az olaj, akkor már nehézkesen vált át nyúlba. Olyan mint amikor a szivattyú már kopott, de mivel új, így az nem lehet.
Előre is köszönöm a segítséget.
Előzmény: Horváth Gábor_53257 #1137 hozzászólása
Elérhetőséget tudnál adni?
Előzmény: fendt309 #10159 hozzászólása
Jó igaz, már balra van vezetve, de középre van bekötve. úgy értettem, hogy a középső. Meg a régiekben még előre felé áll, nem bal oldalra.
Előzmény: lmester33 #10151 hozzászólása
A hozzászóló kolléga úgy látom nagyon építő jellegű tanácsot adott..
Nem jár lazán a váltókar? Mármint, hogy érzed, hogy bekattan a helyére ha sebességbe rakod? Nem-e véletlen csak a rudazatnál a rugós rögzítő akadt be, vagy eltört a rugó.
Ha jól sejtem akkor most a középső váltókarra gondolsz. Tehát az országúti jó, a hátramenet meg a terep nem.
Előzmény: Tomsics László #9360 hozzászólása
Szia! Nekem 12111 van, de nem csinál ilyet nyúlban, mint amit írtál. Vonófejet meg szoktak árulni néha, de igazából csak a váz ami használható mivel velem éppen most kötekedtek a közlekedésfelügyeletnél, hogy a gyári vonófej nem megfelelő, csak az automata vonófej.
Sziasztok!
Kecskemét környékén kisebb mennyiségű vágónyúlra felvásárlót tudna valaki?
Előzmény: T.f. #8981 hozzászólása
Köszönöm, holnap megérdeklődöm, és jelzek mire jutottam.
Előzmény: T.f. #8972 hozzászólása
Köszönöm, akkor várom a visszajelzésedet.
Előzmény: T.f. #8969 hozzászólása
Köszönöm a válaszokat mindkettőtöknek.
Még nincsenek, úgyhogy megköszönném.
Előzmény: Sk Laci #8966 hozzászólása
Köszönöm a választ. Tehát szét is kellene húzni, vagy a kapcsolóegységet kell csak felszerelni a váltó oldalára?
Sziasztok!
Adott egy 12011 zetor. Valaki közületek meg tudná-e mondani, hogy mennyire lenne macerás első hajtást tenni rá? Gondolok itt arra, hogy ketté kell-e húzni hozzá, illetve a hídon, a kardánon, illetve az első hajtás tengelykapcsolóján kívül mi kellene még? Bölcső egyezik? Illetve a váltóban megvan legalább a hely mindennek?
Előre is köszönöm a segítséget!
Előzmény: sanyi1965 #3284 hozzászólása
Teljesen igazad van. K454b-vel én is báláztam már olyan szénát amit utána ketten kellett,hogy felrakjuk, olyan nehéz volt. A kis kockabála értelme pedig pont az is lenne, hogy könnyen lehessen pakolni egy személynek. Egyébként nálunk is új kora óta van egyébként a gép...
Köszönöm a választ mindenkinek. A lánccokal nekem nem szokott sűrűn gondom lenni. Igaz, hogy tényleg haladós dolgozni a k454-el. De erre homok van és nehéz.Mtz küzd vele , ezért is 120-as crystallal van húzva. És még így is előfordult már hogy úgy elsüllyedt a homokban,hogy csak összecsukva bírtam kihúzni. Szóval ez is szempont lenne egy markant esetén, hogy könnyebb.
Előzmény: gazsi 1 #3270 hozzászólása
Az azért elég jó,ha csak ennyi baja volt 14 év alatt. Azért a k454-en ettől én többet szoktam javítani.
Milyen bálákat köt? Hajlamos arra hogy gyengébb rendnél féloldalasra kösse a bálákat? Illetve mekkora géppel hajtod?
Előzmény: gazsi 1 #3267 hozzászólása
Az 65-ös markant? Tapasztalataid milyenek vele?
Előzmény: Ares 826 #3263 hozzászólása
De miért lenne nokedli? És amúgy ezért szeretnék olyannal beszélni akinek van tapasztalata a markantokkal.
Előzmény: Ares 826 #3263 hozzászólása
Ha abból indulok ki, hogy gyakorlatilag ők alkották meg a többi gyártó által is használt kötözők elődjét, akkor szerintem jobb lesz. Nem utolsó szempont az se, hogy kapni hozzá jó minőségű gyári alkatrészt.
Előzmény: jozef19 #3261 hozzászólása
Köszönöm. Esetleg tapasztalatod is van valamelyikkel? Úgy látom azért, hogy inkább az 55 vagy 65-ös lenne jó nekem.
Előzmény: Ares 826 #3259 hozzászólása
K454B van most. Egyszerűen nem szeretem. Claast szeretnék helyette.
Sziasztok!
Valaki tudna Claas markantokról tapasztalatot írni? 40-eseket nézegettem de kicsinek tűnik, inkább a 65 ami jobban tetszik. K454-es bálázó helyett szeretném.
Teljesítményigény is érdekelne, hogy mekkora gép kell eléjük. Előre is köszönöm!
Előzmény: T.f. #2710 hozzászólása
Ja értem,bár ha gyenge a váltószivattyú akkor az ígyis úgyis cserélni kell.
Előzmény: Sk Laci #2687 hozzászólása
A mostanin is pont így van az akkumulátor kábeleknél.
Előzmény: T.f. #2684 hozzászólása
Köszönöm neked is a választ. Az elektronika nem probléma, megcsinálom magamnak. Arra gondolsz, hogy a felező szivattyúja helyett vissza lehet kötni a nagy hidraulika szivattyút?
Előzmény: Sk Laci #2652 hozzászólása
Köszönöm a választ. Szerintem maradok a Zetornál. A kérdés csak az lesz, hogy melyik legyen. Mivel igaz hogy drágább a 121-es de fiatalabb is, komfortosabb a fülke is. De ha kifognék egy jó állapotú sima 12045-öst lehet az is megérné.
Előzmény: VMisi #2641 hozzászólása
Az Mtz teljesen kizárt. A Zetortól nem tartok, inkább az IH meg Massey aminél kételkedem, hogy ilyen idősekben megéri-e gondolkodni. A legideálisabb egy 90-100 lóerő körüli gép lenne, szóval a 120-as Zetor meg kicsit nagy.
Sziasztok!
Hamarosan traktort szeretnék vásárolni egy sajátot. Kb. 1,5-2 millió lenne majd rá a a keretem. De nem tudok dönteni, hogy milyenek között nézelődjek inkább. Mtz az ki van zárva. 80- és 120 lóerő között nézelődöm. Eddig ami legjobban esélyes az a Zetor 12045 vagy 12145. Ezeknél nem is lenne nagyon számomra újdonság mivel jelenleg is van egy 12011 a családi gazdaságban...8045 vagy 8145 is szóba jöhetne akár de itthon ritkák mint a fehér holló.
Amiket még nézegetek az a régebbi IH vagy Massey Ferguson traktorok. Szerintetek érdemes ezekben gondolkozni vagy inkább a Zetor? Vagy esetleg valakinek tapasztalata hasonló gépekkel van?
Előzmény: medikus #9485 hozzászólása
Érdekes....nekem még semmi panaszom nem volt rájuk. Egyszer véletlen rossz csapágyházat küldtek, de szó nélkül küldték is érte a futárt és hozta is a jó alkatrészt. Van náluk eredeti alkatrész is.
Előzmény: shazi #9482 hozzászólása
Így van, én általában a Kom-Belttől vásárolok mivel jóval olcsóbbak és egy nap alatt küldik az alkatrészt.
Előzmény: medikus #9480 hozzászólása
Egy óra alatt van alkatrészem bontott. Új pedig egy nap alatt itt van.
Hogy etettem meg vele? Homokban! Kettes variálva....
Előzmény: medikus #9476 hozzászólása
Az Axiál nem olcsó hely az tuti
Előzmény: medikus #9468 hozzászólása
Ez nincs így azért egészen, az Optibelt szíj sincs 80-90 ezertől többe, gagyit meg lehet venni már 40-50 ért is. A meleget pedig nem nyomja be, ha benne vannak a szigetelések. Én tettem újakat, alukasírozott kőzetgyapotból.
Ez így van 20 liter körül fogyaszt de nekem az 514-es se állt meg 15-20 liter alatt, pedig nem volt szétkopva a motorja.
Ha valaki beleül egy tényleg rendesen minden porcikájáig rendbe szedett dominatorba, akkor érti miről beszélek...
Ha valakit érdekel,hogy mire gondolok, hogy rendbe szedni, akkor itt a videó a sajátomról.. Igaz a lépcső, a ferdefelhordő, meg az asztal hátra van, de így is egy szezont már ment.
https://www.youtube.com/watch?v=ld_0_Z1CgNg
Előzmény: VDénes #9449 hozzászólása
Szia! Nekem is volt 514-es, egy éve sikerült megválni tőle....Nekem elég volt belőle...A hajtások gyengék, szerintem a menetvariátorja egy gyenge konstrukció,az Ifa motorról nem is beszélve. Az utángyártott alkatrészek minősége pedig hagy kívánni valót maga után elég sokszor. Egy leharcolt 105-ös dominatort sikerült beszereznem helyette. Kapott egy teljes lakatolást, felújítást, de ég és föld a különbség a dominator javára. A Rába motor nem küszködik folyamatosan, mint az Ifa. A hidrosztatikus hajtás szintén sokkal jobb, mint a variátor. Az egész gép egy sokkal strapabíróbb konstrukció, még így 40 évesen is. Ja és természetesen teljesítményben megeszi az 514-est nem kicsit. Sokan tartanak tőle, mert, hogy drága az alkatrész, ami valamelyest igaz, de nem nagyságrendekkel és ráadásul kifizetődőbb, mert nem kell állandóan javítani.
Előzmény: boriszpannika #373 hozzászólása
Szia,
nekünk 340-es van de szerintem a hidraulikája szinte ugyanaz. A dereka körül ami van szűrő be volt rakodva máskor és akkor csinálta ezt. Vagy a szivattyú is lehet kopott akár.
Előzmény: bubumedve #375 hozzászólása
Szia,
próbáld meg náluk. Ha nekik nincs akkor az országban senkinek szerintem. Ők a magyarországi alkatrész forgalmazók. Én főtengelyt kérdeztem utoljára, hogy lenne-e és volt új és köszörült is.
Arocenter Kft.
Elérhetőségük: 6728-Szeged, Dorozsmai út 186.
Telefon: 30/680-6802
Előzmény: medikus #870 hozzászólása
Kecskeméten nem túl sűrűn csinálnak zöld rendszámot mert mikor utoljára voltam, akkor is jött még két ügyintéző, hogy akkor hogy is van ez a dolog és megcsinálták.
Előzmény: medikus #863 hozzászólása
Nekem is ez volt utoljára. Az 514-eshez váltottam ki eredetileg, de el lett adva. Vettem egy dominátort és átírattam a zöld rendszámomat arra. Nem problémáztak rajta semmit. Új biztosítást, adásvételit, gépkönyvet vittem és át is írták. Fél óra volt az egész kb.
Előzmény: medikus #861 hozzászólása
Biztosítás, regisztrációs szám, meg gépkönyv, adásvételi,azt hiszem ennyi kellett. Alkatrészkatalógust, meg fotót vittem, mert az volt. Lényeg hogy lássák hogy az egy kombájn. Csak nem a Rákóczi úti okmányirodában intézik már hanem a másikban...talán Deák tér..
Előzmény: medikus #857 hozzászólása
Ja és most így újra érvényes 4 évig. De igen, más névre nem lehet átírni, csak másik saját gépre.
Előzmény: medikus #857 hozzászólása
Kecskeméten szó nélkül átírták nekem nem régen. Ezelőtt 514-es kombájnon, volt és átírattam a dominátorra. Átírták az indítási naplót,meg új ideiglenes forgalombantartási engedély és kész is. Kecskeméten normálisan állnak a témához.
Előzmény: vasgabor81 #1088 hozzászólása
Szia, köszönöm a segítséget, most egyelőre talán megoldódik a probléma. Ahol feszül ott én is azt csinálom amit te. Szépen jött is már ki a rozsda. Ahol meg megrepedt ott is ki lesz takarítva és kijavítva.
Előzmény: medikus #603 hozzászólása
De olyat láttam, viszont a fordulat/ cm3 nem ezt jelenti, amit írt korábban. Mivel ennek a jelentése az, hogy egy cm3 alatt megtett fordulat. Ilyen jelölést nem használnak.
Amire gondolt az a cm3/ fordulat, ez már azt jelenti, hogy egy fordulat alatt szállított térfogat.
Előzmény: medikus #600 hozzászólása
Lehet liter/min is egy névleges fordulatoz tartozóan. Vagy cm3/fordulat de semmiképp nem fordítva. Legalábbis még nem láttam olyat.
Előzmény: HIstván #599 hozzászólása
Melyik szivattyúra gondolsz? Valamelyik nap megnézem az enyémen, már ha rá van írva.
Előzmény: vasgabor81 #1085 hozzászólása
Ahol ilyen volt nekem és hozzá lehet férni ott vékony flexkoronggal kiszedtem a rozsdát meg kikalapáltam én is, aztán ahogy mondod, jól meg kell hegeszteni. Csak az a bajom hogy az első kereszttartónál annyira megnyomta a rozsda, hogy a nagy u profil alja meg is repedt. Viszont utána érdeklődtem és eddig nem tudtak ugyanilyen hidegen hajlított u profilt adni sehol.