Gázolaj árak 653 Ft Benzin árak 643 Ft EUR 392.77 Ft USD 367.92 Ft CHF 404.2 Ft GBP 458.72 Ft

Fórum

Becenév: apro hirdetes
Csatlakozott: 2008-12-05 20:23:40
Utolsó belépés: 2009-06-29 07:32:53
Fórum hozzászólás: 14

Fórumhozzászólásai

Előzmény: #709 hozzászólása




Köszönöm.
Ha valaki tud még valamit kérem írja meg.

Hello Mindenkinek!

Alkatrész beszerzési forrásokra lenne szükségünk E 512-eshez, elsősorban Debrecen, Nyíregyháza környékéről, de ha nincs akkor máshonnan is. Új, használt, bontott minden érdekel, variátorok, szíjak, csapágyak, motoralkatrészek... Most kezdtünk "élesztgetni" egy több évig szabad ég alatt állott 512-est, úgyhogy sokmindenre szükség lehet. A testvére tavaly olyan jól dolgozott, hogy megpróbáljuk ezt is életre kelteni. :-)
Köszönöm előre is a segítséget.

A tengelyirányú megtámasztás ugy láttam a fogaskerék alatti fedél kell legyen. Azt három hatos csavar fogta, de az már nem tartja. Kicsit meg is indult kifelé, lehet csak jobban meg kell biztatni. Holnap meglatjuk... Köszi a segítséget. Jó éjt mindenkinek.

Előzmény: #56 hozzászólása



A három hatos csavart kivettem a fogaskerék mögül, lehet még más rögzítés is?

Előzmény: #52 hozzászólása



Hát igen ez csak szétszerelés után fog kiderülni egyértelműen. Igy úgy tűnik jó az ékpálya. Ki lehet vajon venni a tengelyt ha nincsenek teljesen kivéve a szeleptőkék?

Előzmény: #50 hozzászólása



Próbáltam lehúzni fogaskereket a tengelyről de nagyon ragaszkodnak egymáshoz, könnyebb lenne kivéve szétszerelni, meg jó lenne azért vetni egy pillantást a tengelyre is.

Előzmény: #49 hozzászólása



Igen. Jól láthatóan a fogaskerék és a tengely ékpályája nincs szemben, kopott vagy kisebb lehet az ék.

Előzmény: #47 hozzászólása



:-) Nem csak megemeltük egyenként a szeleptőkéket és rögzítettük őket felemelt állapotban. (egyébként E 512-es kombájnban van a motor csak ott nem válaszolt senki a kérdésemre. Azt talán még nehezebb lenne felborítani :-) )

Előzmény: #45 hozzászólása



Nem vettük ki.

Köszönöm a válaszokat. Az a helyzet, hogy sikerült a tőkéket megemelni ütközésig, tehát most olyan mintha fejre állítottuk volna az egész motort, de valamiért nem akar kijönni a tengely. Nem akartuk nagyon feszegetni, meg aztán az eső is eleredt. A kérdés tehát most az lenne, hogy leszereletlen hengerálványokkal, (helyükön lévő szeleptőkékkel) fejre allított motorból ki lehet-e húzni a vezérműtengelyt, vagy ki kell szedni mindenképp előbb a szeleptőkéket? (Azt gondolnám, hogy el kell tudjanak távolodni a szeleptőkék annyira a tengelytől, hogy ki tudjon csúszni a tengely)

Nincs csavar. Egy nagy átmérőjű dugószerű furcsaság van a tengely végében. (ebből gondolva lehet, hogy furat van a tengelyben végig az olajzáshoz?!) Vagy esetleg a dugó alatt lehet menet? Az jó lenne mert akkor vissza lehetne huzatni a fogaskereket.

Köszönöm a választ. Az a helyzet, hogy nincs kiszerelve a motor a gépből és igy akarnám megoldani valahogy. Tulajdonképpen ha az éket ki tudnám cserélni a vezérműtengelyből az is elég lenne. Lehúzni persze le tudnám a fogaskereket, de mivel nem szedtem még szét ilyet nem tudom, hogy amikor vissza akarom majd ütni a fogaskereket a tengely végére, akkor mi tartja meg a tengely hátsó végét. Mert ha például csak egy dugó van a vezérmű tengely-ágy hátsó végén akkor az könnyen ki eshet. Vissza lehetne ütni a kereket a tengely végére kiszerelés nélkül, csinált már valaki ilyet?

Hello mindenkinek!

Négy hengeres IFA motorból szeretném kivenni a bütykös tengelyt normál (álló) helyzetben. Vezérmű szét van szedve ki akarom húzni a tengelyt. Meg tudja e mondani valaki nekem biztosra, hogy ha kihuzom a tengelyt a kis csészék amelyek érintkezésben vannak a tengellyel és amelyekben állnak a szelep emelő szárak, beleesnek az olaj teknőbe vagy csak lennebb csúsznak és nem tudnak leesni. Ki akarom cserélni a bütykös tengelyt de nem akarom szétszedni az egész motort. Gondolom majd egyenként fel kell emelnem a csészéket amikor vissza akarom tenni a tengelyt, az nem baj mert a hengerfej le van szerelve már, csak nem tudom, hogy nem e esnek le. Előre is köszönöm a segítséget.

Hello mindenkinek!

Négy hengeres IFA motorból szeretném kivenni a bütykös tengelyt normál (álló) helyzetben. Vezérmű szét van szedve ki akarom húzni a tengelyt. Meg tudja e mondani valaki nekem biztosra, hogy ha kihuzom a tengelyt a kis csészék amelyek érintkezésben vannak a tengellyel és amelyekben állnak a szelep emelő szárak, beleesnek az olaj teknőbe vagy csak lennebb csúsznak és nem tudnak leesni. Ki akarom cserélni a bütykös tengelyt de nem akarom szétszedni az egész motort. Gondolom majd egyenként fel kell emelnem a csészéket amikor vissza akarom tenni a tengelyt, az nem baj mert a hengerfej le van szerelve már, csak nem tudom, hogy nem e esnek le. Előre is köszönöm a segítséget.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Pörögnek a pályázatok! Sorra jelennek meg az új kiírások
Pörögnek a pályázatok! Sorra jelennek meg az új kiírások
Az Agroinform pályázati összefoglalója.
Összeomolhat a növénytermesztés, ha kifogyunk a foszforból
Összeomolhat a növénytermesztés, ha kifogyunk a foszforból
Jelenleg pazarlóan szórjuk a földjeinkre a foszfortartalmú műtrágyát.
Trágyaszóró fortschritt t087
Trágyaszóró fortschritt t087

850.000 Ft

RAU 4 soros kultivátor
RAU 4 soros kultivátor

160.000 Ft

Claas Disco 300
Claas Disco 300

899.999 Ft

MTZ BELARUS 892.2  Klímás
MTZ BELARUS 892.2 Klímás

7.650.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]