Hirdetés
Fórum
Becenév: | apro hirdetes |
---|---|
Csatlakozott: | 2008-12-05 20:23:40 |
Utolsó belépés: | 2009-06-29 07:32:53 |
Fórum hozzászólás: | 14 |
Fórumhozzászólásai
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Epertermelés új
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Vadkártérítés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- GPS működése új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Kajszibarack új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Előzmény: #709 hozzászólása
Köszönöm.
Ha valaki tud még valamit kérem írja meg.
Hello Mindenkinek!
Alkatrész beszerzési forrásokra lenne szükségünk E 512-eshez, elsősorban Debrecen, Nyíregyháza környékéről, de ha nincs akkor máshonnan is. Új, használt, bontott minden érdekel, variátorok, szíjak, csapágyak, motoralkatrészek... Most kezdtünk "élesztgetni" egy több évig szabad ég alatt állott 512-est, úgyhogy sokmindenre szükség lehet. A testvére tavaly olyan jól dolgozott, hogy megpróbáljuk ezt is életre kelteni. :-)
Köszönöm előre is a segítséget.
A tengelyirányú megtámasztás ugy láttam a fogaskerék alatti fedél kell legyen. Azt három hatos csavar fogta, de az már nem tartja. Kicsit meg is indult kifelé, lehet csak jobban meg kell biztatni. Holnap meglatjuk... Köszi a segítséget. Jó éjt mindenkinek.
Előzmény: #56 hozzászólása
A három hatos csavart kivettem a fogaskerék mögül, lehet még más rögzítés is?
Előzmény: #52 hozzászólása
Hát igen ez csak szétszerelés után fog kiderülni egyértelműen. Igy úgy tűnik jó az ékpálya. Ki lehet vajon venni a tengelyt ha nincsenek teljesen kivéve a szeleptőkék?
Előzmény: #50 hozzászólása
Próbáltam lehúzni fogaskereket a tengelyről de nagyon ragaszkodnak egymáshoz, könnyebb lenne kivéve szétszerelni, meg jó lenne azért vetni egy pillantást a tengelyre is.
Előzmény: #49 hozzászólása
Igen. Jól láthatóan a fogaskerék és a tengely ékpályája nincs szemben, kopott vagy kisebb lehet az ék.
Előzmény: #47 hozzászólása
:-) Nem csak megemeltük egyenként a szeleptőkéket és rögzítettük őket felemelt állapotban. (egyébként E 512-es kombájnban van a motor csak ott nem válaszolt senki a kérdésemre. Azt talán még nehezebb lenne felborítani :-) )
Előzmény: #45 hozzászólása
Nem vettük ki.
Köszönöm a válaszokat. Az a helyzet, hogy sikerült a tőkéket megemelni ütközésig, tehát most olyan mintha fejre állítottuk volna az egész motort, de valamiért nem akar kijönni a tengely. Nem akartuk nagyon feszegetni, meg aztán az eső is eleredt. A kérdés tehát most az lenne, hogy leszereletlen hengerálványokkal, (helyükön lévő szeleptőkékkel) fejre allított motorból ki lehet-e húzni a vezérműtengelyt, vagy ki kell szedni mindenképp előbb a szeleptőkéket? (Azt gondolnám, hogy el kell tudjanak távolodni a szeleptőkék annyira a tengelytől, hogy ki tudjon csúszni a tengely)
Nincs csavar. Egy nagy átmérőjű dugószerű furcsaság van a tengely végében. (ebből gondolva lehet, hogy furat van a tengelyben végig az olajzáshoz?!) Vagy esetleg a dugó alatt lehet menet? Az jó lenne mert akkor vissza lehetne huzatni a fogaskereket.
Köszönöm a választ. Az a helyzet, hogy nincs kiszerelve a motor a gépből és igy akarnám megoldani valahogy. Tulajdonképpen ha az éket ki tudnám cserélni a vezérműtengelyből az is elég lenne. Lehúzni persze le tudnám a fogaskereket, de mivel nem szedtem még szét ilyet nem tudom, hogy amikor vissza akarom majd ütni a fogaskereket a tengely végére, akkor mi tartja meg a tengely hátsó végét. Mert ha például csak egy dugó van a vezérmű tengely-ágy hátsó végén akkor az könnyen ki eshet. Vissza lehetne ütni a kereket a tengely végére kiszerelés nélkül, csinált már valaki ilyet?
Hello mindenkinek!
Négy hengeres IFA motorból szeretném kivenni a bütykös tengelyt normál (álló) helyzetben. Vezérmű szét van szedve ki akarom húzni a tengelyt. Meg tudja e mondani valaki nekem biztosra, hogy ha kihuzom a tengelyt a kis csészék amelyek érintkezésben vannak a tengellyel és amelyekben állnak a szelep emelő szárak, beleesnek az olaj teknőbe vagy csak lennebb csúsznak és nem tudnak leesni. Ki akarom cserélni a bütykös tengelyt de nem akarom szétszedni az egész motort. Gondolom majd egyenként fel kell emelnem a csészéket amikor vissza akarom tenni a tengelyt, az nem baj mert a hengerfej le van szerelve már, csak nem tudom, hogy nem e esnek le. Előre is köszönöm a segítséget.
Hello mindenkinek!
Négy hengeres IFA motorból szeretném kivenni a bütykös tengelyt normál (álló) helyzetben. Vezérmű szét van szedve ki akarom húzni a tengelyt. Meg tudja e mondani valaki nekem biztosra, hogy ha kihuzom a tengelyt a kis csészék amelyek érintkezésben vannak a tengellyel és amelyekben állnak a szelep emelő szárak, beleesnek az olaj teknőbe vagy csak lennebb csúsznak és nem tudnak leesni. Ki akarom cserélni a bütykös tengelyt de nem akarom szétszedni az egész motort. Gondolom majd egyenként fel kell emelnem a csészéket amikor vissza akarom tenni a tengelyt, az nem baj mert a hengerfej le van szerelve már, csak nem tudom, hogy nem e esnek le. Előre is köszönöm a segítséget.