Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 414.77 Ft USD 402.09 Ft CHF 439.56 Ft GBP 489.72 Ft

Fórum

Becenév: Gazda22
Csatlakozott: 2008-12-08 11:53:40
Utolsó belépés: 2019-01-03 09:48:20
Fórum hozzászólás: 866

Fórumhozzászólásai

Megkérdezném tisztelt fórum társakat, hogy hátha tudják, hogy ez melyik autó (ha autó) ajtóbehúzója vagy kapaszkodója lehet?
Már szinte minden régebbi autófajtát végig vizsgáltam, de valami biztosan kimaradt. A találgatással nem mentem eddig semmire, így konkrét válasz kellene, hogy minek a kapaszkodója ez.
Köszönöm előre is! smile smile

Előzmény: Gerimur #19294 hozzászólása



Üdv. Gerimur!
Köszönöm! Megkérdezhetlek, hogy ez milyen útmutatóban , katalógusban található ilyen dokumentum? Nagyon érdekelne! smile thumbupcool

Amúgy nekem a az országúti és a terep átváltót dobja ki, a sebesség az bent marad. Arra is érvényes az oldalsó karok állítása?

Előzmény: Gerimur #19252 hozzászólása



Üdv.!
Köszi a segítséget!
Annyit kérdeznék, hogy pontosabban megtudná nekem mondani azt is valaki, hogy végülis mit állítunk ezzel a váltón belül?

Nos, T30-asomnál is előjött a sebesség kiugrás.
Most aktuális nekem is a kérdés, hogy merre kell azokon az oldal karokon állítani, meg, hogy mikor tudom azt, hogy most már jó. Emlékszem valamire régebbi hozzászólásokból, de legyetek szívesek leírni, hogy mi a menete ennek az állításnak!
Köszönöm!

a2457!
Találtam egy szuper videót, biztos tetszeni fog! smile thumbupcool
T-25 erdőn pakol

Ez a szinkronváltós VTZ.

Előzmény: a2457 #19241 hozzászólása



Én is neki álltam váltót szerelni, nálam az előremeneti szorzót dobálta ki folyamatosan, vetni is csak úgy tudtam, hogy állandóan tartanom kellett a szorzó fokozatot. smile smile
Minden jel a reteszelőgolyóra és rugóra utal, én nagyon könnyen be- és kivettem fokozatból.



Előzmény: dávidka234567 #19223 hozzászólása



Én első indításnál mindig használom (ősztől), majd amikor a hőfok mutató kezd picit a 40° felé mutatni, ki szoktam venni.
Hasznos dolog nagyon , előbb bemelegszik a motor üzemhőmérsékletre.

Az olaj tényleg jó kérdés, hogy van-e benne?

A vezérlőtömb oldalán a fedél alatt lévő kúpos szelep nem lehet leragadva?

Előzmény: Gerimur #19028 hozzászólása



Én szint úgy csinálom, nagyon bevált módszer nekem is a hőlégfúvó, pikk-pakk van olajnyomásom. Én is csak ajánlani tudom.

Előzmény: Istvánka 30 #18984 hozzászólása



Üdv.!
Autósboltban keress ilyet, majd rá 2 db saru és fel kell csavarozni csak a biztosítéktáblához!
A megfelelő késes biztosítékot kell hozzá venni természetesen.
Szerintem a legegyszerűbb megoldás, én így csináltam meg a traktoron.

Már egy ideje néha előfordult, hogy VTZ-met nehezen indította az önindító. Gyanús volt, hogy töltés van, meg pl. 15-ből 4x nehezen tekerte a motort az önindító. Na tegnap már az önindító fura hangokat adott ki. Aztán meg is jelent a füst. Leszedtem, aztán úgy kotyog benne minden, hogy csak na.
Aztán kapott egy Magneton indítót, na azzal meg már majd kiugrik a motor a helyéről. smile thumbup

Előzmény: atis26 #18751 hozzászólása



Írtam privátban, majd nézd meg!

Előzmény: atis26 #18748 hozzászólása



Üdv. atis!
Használt érdekelne? Mert nekem van 2db használt 11.2x28-as.

Biztos nem kézzel emelték oda fel. smile biggrin

Hú, már sokat szenvedtem a régi huzalos biztosítékokkal, most végre összejött az átalakítás végre. smile rolleyes
Ez tűnt a legpraktikusabb megoldásnak hirtelen..vagy végleg. :)

VTZ tulajdonosok!
Kérdeznélek benneteket, hogy az üzemanyatankban nektek van-e üzemanyag beöntőszűrő , meg szintmérő pálca? De legfőképp a szintjelző pálca érdekelne, hogy olyat raktak-e bele. Mert más beosztású biztos, mint a T25/30-as szintmérő pálca, mert azt belepróbálva teljesen leérve a tank aljára koppan a pálca, meg még ki is lóg.

Tehát a kérdésem ismét, hogy van-e ilyen a tiétekben?

Előzmény: #449 hozzászólása



Üdv.!
Ilyet talán ebben a videóban láttam, bár látszik, hogy itt is már valamiről le volt szedve, aztán lehet, hogy a gyárija:
VTZ 2048A

Előzmény: #18272 hozzászólása



Jó dolog az, ha veszel, akkor a súlyára nagyon oda kell ügyelni, nehogy nehéz legyen a munkahenger tartó fülnek!
Én ajánlani nem tudok ilyen ekét.

Előzmény: #18188 hozzászólása



Üdv. ati26!

A 18075-ös hozzászólásban találsz PDF-ben javítási kézikönyvet! smile thumbupcool

45° vagy olyan 60° körül legyen egy simítónak a dőlésszöge?

Üdv.!
Házilag készítek simítót. Láncos húzással 2 sor akác deszka lesz (20x10-es) döntve. Vas tartókeret lesz köztük.

Kérdezném, hogy mi a legideálisabb döntési szög a simítónak? 45°?

Előzmény: #18108 hozzászólása



Üdv. Zsolt!

Javítási kézikönyvet találsz a 18075-ös hozzászólásban! PDF formátumú.

Márkatársak!
Van valakinek ásóboronája? Mekkorát bír elhúzni a vlagyi? Van esetleg tapasztalatotok róla?

Előzmény: #18084 hozzászólása



Az is jó, ha így lehet állítani, de T-25-ön az a csapágyházfedél nem ilyen univerzális. Bár traktorkernél lehet ilyet is kapni hozzá.
Gondolom egyre gondolunk:


ui.: még annyi, hogy én csak olyanra raktam ilyet, ami középállásban volt, így hát nem tudom, hogy ugyanúgy jó-e alacsony állású traktorra is. Mármint arra gondolok, hogy ott egy vonalban van-e a vonókarok csapjával ennek a karikának a láncrögzítője.
Mert fontos nagyon, hogy emelésnél a lánc ugyanolyan feszességű maradjon!

Előzmény: #18077 hozzászólása



Üdv. atis26!
A Habinál még szerintem kapható ez a gúzslánc tartó! A traktor "sonkáira" kell felrögzíteni a 4 db csavarral. De érdemes azt a láncot inkább felrakni, ami gyárilag van a gépen. Mert ami ezen van, az nem valami túl biztató.
Természetesen a kicsavart csavarok helyett hosszabbakat kell tenni, annyival, mint amilyen vastag ez a karika. 8.8-asokat minimum.


T-25 gúzslánc

Előzmény: #445 hozzászólása



Üdv. László!
Rendben, köszi! smile thumbupcool

Előzmény: #677 hozzászólása



Ap-300 pótkocsinál így oldották meg a munkahenger végállását. A jobb oldali "szelepet" meghúzza a drótkötél, így elzárja a hidraulika olaj útját és nem engedi egy tapodtat se tovább a munkahengert.

Előzmény: #1000 hozzászólása



Én régen ilyet szerettem volna:

Famer 03 pótkocsi

László!
Írtad, hogy nagyon jó az elhelyezése az irányváltónak.
Már régebben is kértem, de kérhetek egy fotót a váltó kar részről plusz az irányváltóról?
Nagyon érdekel, hogy hogyan helyezték el.
A sebesség fokozatok elhelyezése egy az egyben ugyanaz, mint a T-25-nél? A karral való bekapcsolására gondolok persze. Ha igen, akkor középen nem volt egyszerűbb "belekapaszkodni" a sebváltókarba?
Bocsánat a kíváncsiskodásért, de nagyon érdekel a váltó része. smile smile
Ebben a videóban látszik valamennyire, hogy váltja, itt már valamennyit tudtam belőle értelmezni.
https://www.youtube.com/watch?v=-Vb9U6dMY3s

Üdv.!
Segítséget szeretnék kérni. Meg tudnátok mondani nekem, hogy mi a neve ennek a kéttengelyes pótkocsinak? Vagy legalábbis milyen gyártmányú.
Kettő videót linkelek, az egyikben az MTZ húz ilyet, a másikban a Zetor.
https://www.youtube.com/watch?v=Lhx1vy1kxQM
https://www.youtube.com/watch?v=yPEMCX_KM1A

Előzmény: #433 hozzászólása



Üdv. László!
Én mindenképp a lengyel ekét ajánlom, bőven bírja.
De! Vígan elbírná pl. az orosz PLN 3/35-ös ekét is! Igaz, lehet, hogy azt 3 fejesbe lehetne megkapni, de 1 fejet le kell venni róla.
Ahhoz a Habi KFT-nél vannak fő részek is eladóak! Ekevas, kormánylemez, ekenád, beforgató..stb

Előzmény: #17887 hozzászólása




Én voltam. Írok ismét egy üzenetet.

Vlagyisok!

Keresek megvételre T-25-ös alsó húzó kampót!
Ha netán lenne valakinek, kérem írjon privátba!

Előzmény: #17857 hozzászólása



De azért tisztázzátok, hogy melyik motornál hol van az izzítás! Biztos mást is érdekelne.

Előzmény: #17842 hozzászólása



Nekem is volt gondom a VTZ-vel, de gyanítom, hogy az izzító gyertyákkal lehet valami.

De ez a megoldás segített az indításban:
A levegőszűrő ciklon fejét levettem, majd tenyérrel befogom a szívócsövet. Szépen felpörgeti a motort így, majd levéve a kezemet róla (önindítózás közben), már indul is.
Persze kell egy kis megfelelő időzítés is.
Bár , hogy ne kelljen nyújtózkodnom, ezt a módszert találtam ki rá. smile biggrin

Persze 7-8 fok nál enélkül is indul.

Előzmény: #17781 hozzászólása



Köszi Attila a leírást róla! Ezt jó tudni, el is raktározom. smile thumbupcool

Előzmény: #17787 hozzászólása



Köszönöm, akkor most olyat veszek én is, mert a stihl adalékom elfogyott, így egy próbát megér. smile thumbupcool

Üdv. a2457!
Bár már beszéltünk róla, de most került elém a téma ismét. Írtad, hogy csökkentett füstölésű olajat keversz a gázolajhoz pluszba.
Erre a Husqvarna LS -re gondolsz?
Láttam, hogy van XP olajuk is, vagy talán azt?
Szintetikusak ezek?
Husqvarna LS oil

Kérdeznélek benneteket, hogy valakinek van-e T-25 gyári vonókampó feje? Csak a fej és a zárókája érdekelne, a tartó nem. De még a Habinál is megtekintem, bár az oldalukon nem találtam. Traktorkernél van, de hátha valakinek van elfekvőben.

Herpai úrnál a "gáz húzó karnál " az adagolón nem lehet probléma?
ui.: nem tudom, hogy milyen probléma lehetne azzal, csak hátha ott van valami gubanc.

Előzmény: #17324 hozzászólása




Üdv.!
Ez mondhatni reális áron van így egyben. Mivel jól néznek ki (bár ez nem jelent sokat műszakilag).
A pótkocsi olyan 600 ezer körül lenne, a trakin pedig van ha jól látom gyári légfék rendszer. Ez nem elhanyagolandó!
A trakin nincs csak műszaki? Mert ha a póton van, akkor ne habozz a vétellel szerintem. Ha nagyon szükséged van rá. De ha mind kettőnek nincs műszakija, de minden papírja meg van, akkor is jó.

Üdv. jasi!
A kép:

Üdv. nektek!
Off-olok egy picit.
Kérdeznélek benneteket, hogy akinek lengyel ekéje van, milyen beforgató lemez van rajta? Lehet hajlítottabbat is rá rakni, mint a gyári?

gjoni! Olvastam, hogy ti cseréltetek rajta beforgató lemezt. Az milyen volt?

Előzmény: #17177 hozzászólása



Én mindenkinek csak ajánlani tudom a motor bal oldalának letakarását, nekem nagyon bevált! smile thumbupcool
Több órás munka után még az üzemanyagtartályom is enyhén langyos. Nehezebben is hűl ki a motor.
Nem beszélve arról, hogy meleg levegőt tud beszívni a légszűrő is.
Higgyétek el, érdemes ilyen hűvösebb időnél "bebagyulálni" a motort. A jobb oldalt a ventilátornál szabadon hagytam, ott tud friss hideg levegőt beszívni, meg persze így szív langyos levegőt is.

Én marhabőrből készítettem takarót egy külön tartóra. Talán már mutattam is a fotót.

László!
Képek alapján úgy néztem, hogy a 3. pont tartó a traktorodon levehető, csapszeggel van rögzítve. Szerintem jobban járnál, ha oda csináltatnál egy hasonló tartót, mint a gyári 3. pont , csak a 3. pont tartó furatos része helyett lenne egy húzófej. Ami persze forogna is.
Ötletként írom.

Előzmény: #17146 hozzászólása



Üdv. Gerimur!
Én minden kútról hozott gázolajomat bekeverek Sthil olajjal. 100 liter gázolajhoz adok 100 ml.

A 3.5-es és a 6.5-es billentő munkahengerek megegyeznek?
Lehet javító készletet kapni hozzájuk?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Többen és kevesebb papírmunkával pályázhatnak a támogatásra.
Fontos tudnivalók a növényvédelmi kezelésről szóló nyilatkozatról
Belshina gumi eladó
Belshina gumi eladó

1.234 Ft

BSS pótkocsi
BSS pótkocsi

2.950.000 Ft

Renault Ares 836 RZ
Renault Ares 836 RZ

10.990.000 Ft

Black Bull földkanál
Black Bull földkanál

370.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]