Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
- AKG támogatás új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- John Deere 6920 új
- Grubber új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Még tart a lendület! Brutális emelkedésben a szarvasmarha ára
Így változott a vágómarha és a várgósertés ára.
Hirdetés
Sziasztok ! Mi okozhatja azt a problémát New Holland 265 kisbálázónál , hogy srég bálát köt a menet irány szerinti bal oldalra , hiába állítottam a tömörséget a leszorító rugókkal , nem igen változott a helyzet , olyasmi mintha azon a felén rövidebb lenne a madzag
Sziasztok ! Érdeklődni szeretnék hogy lehet e még venni vagy esetleg gyártatni valahol rába motoros 106-oshoz sűrű cellás vízhűtőt ? vagy esetleg ki milyet ajánl bele ?
Sziasztok ! Utólag orbitozott 82-esnél mi okozhatja a következő problémát ?: legfőképp országúton megfigyelhető , menet közben szinte folyamatosan tekerni kell balra lassan a kormányt mert ha megállítom egy picit is , a gép már húz jobbra .
Üdv ! Nincs valakinek véletlenül elfekvőben nyomjelző út váltó szelep illetve kettő darab nyomjelző munkahengere ?
Sziasztok !
Mi lehet a probléma ? : egyik pillanatról a másikra gondol egyet és nem működik a menetvariátor , a motolla emelés és az ürítő csiga nyitás , asztalemelés illetve kormányzás tökéletesen működik .
Előzmény: ...:::Pisti:::... #11517 hozzászólása
Köszönöm szépen a segítséget , akkor megpróbálok szerezni rá 17-es kerekeket, aztán talán bírni fogja az öreg
Sziasztok ! 14-esre mennyire érdemes feltenni az 516-os első kerekeit , tönkre teszi a menet variátort vagy valami mást ?
Előzmény: sicko #11401 hozzászólása
írtam privátban
Előzmény: medikus #11389 hozzászólása
sajnos a tengely teljes hossza sincs meg, olyan mintha egyszer letörött volna a végéből pár cm-er és az ékszíjtárcsát megpróbálták ráhegeszteni a tengelyre de nem jött össze ,így másik kell mindenképp
Sziasztok!
Nem tud valaki 514-re való bontott hidraulika szivattyút ?,lehetőleg ékszíjtárcsával együtt.az sem baj ha csak a nagy szivattyú van, sajnos nekem annak a tengelyéről nyalódott le a borda.
Előzmény: medikus #11032 hozzászólása
összeraktam , most a lamellák valamivel jobban kifelé álltak , de így sem vagyok teljesen megelégedve vele . tegnap még ráállítottam a nyelestengely fékre , azóta még nem próbáltam , remélem ezután jobb lesz .
Előzmény: medikus #11028 hozzászólása
nyeles tengelyen jók a bordák is megy a csapágyak is megszorulnak , a csapágyak helyett most raktam újat . igen , most ahogy bent van a szerkezet kb majdnem vízszintesek a lamellák , akkor ne rakjak a szerkezet alá alátétet hanem rakjak bele egy új meg egy régi tárcsát és vetessek le a közbetétből ?
Előzmény: medikus #11021 hozzászólása
többszöri szétszedés és összerakás után sem emel ki , pedig mindíg kitakarítva rakom össze .
Előzmény: kori01 #11018 hozzászólása
azt észrevettem hogy mikor húzom le a szerkezetet , húzósan mennek a csavarok illetve a tányérrugók helyzete is változik lehúzás után .
Kuplungnál mi okozhatja azt a problémát hogy nem emel ki rendesen ? szezon elején kapott új kuplungszerkezetet , kinyomócsapágyat , új ékszíjtárcsát amire a szerkezet fel van fogatva , illetve vettem bele 2 új tárcsát is de összerakás után egyáltalán nem oldott szét . ezután visszaraktam a régi tárcsákat , azokkal kibírta a szezont de sokszor alig lehet betenni sebességbe , próbáltam állítottam a nyelestengely féken is de az sem javított a helyzeten , illetve a kinyomócsapágy is be van állítva rendesen , sőt ha meghagyom a gyári 2mm es távolságot még inkább nem old szét . mi lehet a probléma , mit érdemes megnézni ?
Előzmény: medikus #10662 hozzászólása
nem igen
Ezt a fajta szecskázó meghajtást alakította már át valaki úgy hogy ne kelljen állandóan fel-le rakosgatni az ékszíjat ?
Mitől lehet az hogy az 514-nél nem működik a menetvariátor , egyszer csak fogta magát aratás közben és nem akar felvariálni . a variátor része tavaly lett teljesen felújítva , megszorulva sincs semmi , olaj is van . a fülkében a kart úgy vettem észre mintha könnyebb lett volna nyomni , vezérlőtömb hiba nem lehet ?
Előzmény: medikus #10278 hozzászólása
rendben , köszönöm
Előzmény: medikus #10275 hozzászólása
még bent van a csapágy teljesen , a tartójában is meg a nyeles tengelyen is , csak nem tudom mit bontsak hozzá hogy ki tudjam cserélni .
kuplung kinyomó csapágyat hogyan tudom le venni? illetve a kuplungtárcsáknak hogyan kell állniuk , a szélesebbig agy résszel a variátortárcsa felé vagy forditva ?
sziasztok . olyan problémám van az 514-esnél hogy a fülkébe a dodvariátor állító kart nem bírom elforgatni , ezáltal variálni se tudok . egész eddig könnyen ment , igaz nemrég szét lett szedve az a tárcsa amin az a menetes agy van , de könnyen ment rajta . mi lehet a probléma ?
Nem tudja esetleg valaki hol tudnák venni spc-hez exhaustor-t /turbinát ? találtam egy két helyen de mind 200.000 ft felett vannak .
Előzmény: medikus #10221 hozzászólása
ránézek , nem tudom így fejből hogy az meg van e benne .
Előzmény: medikus #10219 hozzászólása
azt nem tudom , nem néztem . az mi célt szolgál benne ?
Válasz Tomi81 #10217 hozzászólásá
hatásos volt valamennyire ?
Előzmény: medikus #10213 hozzászólása
gondoltam rá én is ,csak mondom hátha van valami egyszerűbb megoldás , ha tennék oda egy ékszíjjal meghajtott ventilátor szerűséget az javítana a helyzeten ?
Mit lehetne az ellen tenni hogy a 14-es ne rakja meg állandóan a vízhűtő előtti rácsot ? nyáron volt mikor kerülőnként ki kellett szállni és lesöpörni mert telerakja és elkezd melegülni a víz .
Előzmény: medikus #10169 hozzászólása
rendben , megvettem az új menetvariátor házat , de a gyártás olyan precízre sikerült hogy , a perselyek seeger gyűrűit nem lehet belerakni , mert az egyiknél 1mm-rel , a másiknál 0.6 mm-rel beljebb van a seeger horony . ha esztergálunk le a persely hátuljából , annyit hogy belemenjen rendesen a seeger az nem okoz semmi problémát ugye ?
új menetvariátor ékszíjnál a spanoló görgőt le kell venni , vagy csak teljesen felhúzni ?
Előzmény: medikus #10155 hozzászólása
megnéztem , nem lötyögött a persely , de kicseréltem őket , összeraktam kb 1 ha után újra kinyomta a seeger gyűrűt . más nincs akkor mint variátorház csere ?
Előzmény: medikus #10151 hozzászólása
rendben , megpróbálom , és mi van akkor ha mozog illetve ha nem mozog ? van még más is amit meg lehet nézni ?
Előzmény: medikus #10149 hozzászólása
nem gondolnám hogy mozog , mert elég szorosan megy a helyére a seeger gyűrű , meg újak a perselyek is , tavasszal raktam bele őket .
Mitől lehet az hogy a menetvariátor dugattyúinál a perselyek seeger gyűrűit állandóan kinyomja ,illetve a perselyek is kijönnek ?
nordsten lift-o-matic 2,5 m-es vetőgéphez beállítási táblázata nincs véletlenül valakinek ?
valaki szerelt már fel ilyen adapter alá zúzót ? ha igen kérhetnék egy pár képet a felfogatásáról , meghajtásáról ?
Előzmény: medikus #9991 hozzászólása
oké, de én valahol láttam oda gyári értéket , csak már nem emlékszem mennyi .
Sziasztok ! A magtartályban a zárólemezeket hány cm-re kell kinyitni gabonánál , hogy ne duguljon el a csiga ? kerestem a kezelési utasításban , de nem találtam .
Előzmény: medikus #9955 hozzászólása
nem feltétlenül szeretném átalakítani forgódobosra , csak valami lapátot tenni oda .
Sziasztok ! Valaki tudna képet küldeni hogy hogyan lehet megoldani a hűtő elé betenni egy lapátot ami elcsapja a port ?
Előzmény: ...:::Pisti:::... #9896 hozzászólása
hogyan tudom legegyszerűbben kikeresni hol szív farsot ?
Előzmény: ...:::Pisti:::... #9894 hozzászólása
Nem tudom , szerintem nem . Vagy a fene tudja , az is okozhatja ?
tettem fel egy 517-esről lebontott szervó szivattyút a 14-esre , de néha nehezen , szinte rágósan lehet tekerni a kormányt , mi lehet a probléma ?
Előzmény: Rabó001 #9879 hozzászólása
mechanikus az óra , a dobtengelyről kap hajtást a spirál egy gömbszíjjal
Előzmény: medikus #9878 hozzászólása
a felső lánckereket cseréltem , az alsót nem , lánc is maradt a régi , elképzelhető hogy már nem olyan mint újkorában . okoz az valami problémát , ha hozzáér azon kívül hogy jobban kopik ?
Sziasztok !
Új gumilapátokat tettem a magfelhordóba , de eléggé csattog amikor megy , lánc nem laza , viszont a lapátok aljai hozzáérnek az alsó és a felső tengelyhez is , az úgy normális ? illetve a dob fordulatszámmérő óra folyamatosan csak ugrál , nem áll be egy azonos fordulatra , óra hülyülhetett meg ?
Előzmény: medikus #9628 hozzászólása
Akkor szerinted minek volt ott az a csapágy?
Előzmény: medikus #9626 hozzászólása
De akkor az nem megy be teljesen a vázig ?vagy igen ? Ha jól emlékszem akkor a belső szíjtárcsában 2db 6206 - os csapágy van. Az nem megy fel arra ahol a kúpgörgős van nekem . Vagy nem is kell ?
A képen látható helyen a szelelő variátornál ott kell lennie annak a kúpgörgős csapágynak? Vagy ott minek kellene lennie?