Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Lengyel vegyszerező új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Szója termesztése új
- Körbálázót, de milyet? új
- Szenázs készítése, és gépei új
- Deutz Fahr traktorok új
- Rövidtárcsák új
Cikkajánló
Válaszúthoz érkezett a mezőgazdaság. Nem lehet megúszni az innovációt!
Napjaink kihívásai új megoldásokat igényelnek.
Hirdetés
hozzászólás
Válasz gazda1975 #270. hozzászólására
Nagyon gyorsan válaszolok!!!!! Konedata.net itt szinte az összes traktor kombájn, méretei műszaki adatai megtalálható.
Nálunk a Jonik viszik a pálmát a fogyasztésban.Gondolom azért ki hogy használja a kombájnt aszerint fogyaszt.Jó lenne egy azonos körülmények között összepródálni a szerkezeteket.Egyszer még a kilencvenes években olvastam egy ilyen tesztet,öt piacvezető betakarító gépet mértek össze minden szempontból.
Nekem nagyon bejött a hibrid rendszerü(tangenciális dob+rotor)kombájn,Teljesítményben verhetetlen.Igaz kell legalább + 100Le a ládáshoz képest,Gabonába többet fogyaszt,De ha aratni kell,Kapkodni kell a szemszállittóknak!
Hello. Claas mega 204 es kombájnomhoz kellenne szalmaszecskázó, kompletten. Újjonnan elég drága ezért használtan érdekelne. Vagy leégettről, felborultról leszerelve. Segítséget előre is köszönöm.
Hello. Claas mega 204 es kombájnomhoz kellenne szalmaszecskázó, kompletten. Újjonnan elég drága ezért használtan érdekelne. Vagy leégettről, felborultról leszerelve. Segítséget előre is köszönöm.
Én már elég régóta ismerem a Claas kombájnokat köztük a Mega családot is szerelem és hajtom is őket.97-óta javítok egy gazdának egy 204-es Megát és a mai napig kiváló kondíciónak örvend,mindig gond nélkül learat vele.Igaz ehhez az is hozzá tartozik hogy amit meg kell neki adni azon nem szabad spórolni.
Válasz #79. hozzászólásra
Nyugodj meg az embered teszi a dolgát!!Gyakorlatilag nem az a kérdés hogy a kombájn mit bir hanem az hogy az adapter?! Ha csak oros akor már igy is a maximum fölöt jártok!! Ezeket a modern kombájnokat sok esetben az adapter korlátoza le.. Igy engem is!! Kis tulzásal a 60m-ugy megyek mint a 110 ben !! Felénk a kis megák még anyival sem menek mint te de lasan de biztosan!! Tehát a véleményem az hogy teljesen mindegy hogy mi tolja az oros nem tudja a sebeséget!!!
Válasz #36. hozzászólásra
Az axiáldobos kukoricában nagyobb teljesítményű, de kukoricában mindegyik kombájn nagyobb áteresztőképességet tud mint búzában. A mi éghajlatunkon az axiáldobos főleg kukoricára jó, búzára nem igazán. Amerikában mások a fajták is, rövidszárű, nem bokrosodó ún. kombájnbúza.
Válasz #32. hozzászólásra
Kombájnnál sok múlik az adapteren. Hiába van egy nagy kombájn, kis asztallal nem tudja azt a teljesítményt ami benne van, de motor meg majdnem annyit fogyaszt így is.
szerintem azért használnak sokan 6 soros asztalt mert a soron tartás nagyon fontos. Ha nem a soron mész és egy kicsit eltér a sortáv már meg is dönti a kukoricaszárat. A kuki asztallal akkor lehet gyorsan menni ha pontos a sortáv. Ebben az esetben szép a munka, nem pattog ki a cső meg szép a szárzuzás is. Persze ahhoz hogy egy 250-280 lovas kombájnt leterheljük 6 soros kukiasztallal ahoz menni kell 6-felet ehez pedig jó asztal kell és legalább 80 mázsá kuki! Amit meg már előttem is irtak a fogyasztást nézve egyértelmű hogy ROTO-DISK:)) én is azzal nyomom!
Kinek mennyi a munkasebessége 204-el? Nekem a kombájnomon egy régi ipse van és 8 km/h-val megy. Mondom neki,hogy menjen jobban,de nem nagyon akar. Az lenne a kérdés,hogy mennyinél dolgozik még szépen a szárzúzó és még nem szór?
Látok itt egy-két kombájnt ami meg a másik véglet,mennek mint az állatok.Vagy a lexionokkal,meg a wts-ekkel ennyire lehet menni?
Válasz #169. hozzászólásra
Csináltam képet is a 169-es hozzászóláshoz. A kombájn jobb, illetve bal oldalán a szelelőnél.