Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.32 Ft USD 370.23 Ft CHF 406.83 Ft GBP 457.88 Ft

Fórum

26 találat

New holland tx 66 kombájn

Létrehozta: Vendég , 2009-06-27 08:21:49

Kedvencekhez Segítség

hozzászólás

Udv. Olyan kérdésem lenne (tx63) hogy miért remeg be a kombájn mikor bekapcsolom a cséplést és ráadom a fordulatot? Elöre is köszönöm a hozzászolásokat.

Válasz R Sándor #254. hozzászólására
Nem tudom, mennyit engedhetsz meg magadnak, de ilyen öreg kombájnokat ha nézel min. 5000 eurónak megfelelő forintot számolj, hogy 99% fog kelleni a kombájnt nagyjából hejrepofozni.
Nagyon kételkedek benne, hogy ilyen öreg gépeket 100 % állapotban árulnának.
Én is futkostam eleget kombájn ügyben, még eldőlt, mire a Case 2388 lett a befutó.
Sikeres választást kívánok!

Válasz R Sándor #252. hozzászólására
Nekem az axial Case kombájnom 380 cm széles 650 gumikkal.
350 Megát nézzél, az szükebb /olyan 350-360 széles lehet/. Mega tulajdonosok megmondják.

Válasz i.batyity #251. hozzászólására

Köszönöm a segítséget, pont ezért nem tudok venni tx 66 ot mert a kombájn garazsom beton szélessége 390cm.akkor ilyen re mereteztem meg hát ennyire volt pénz.

Válasz R Sándor #248. hozzászólására

Vettél kombájnt? Már trélert keresel hozzá?
420 cm körül van a kerék szélénél.

Jó estét valaki megmérné vag megmondaná ,nekem hogy a tx 66 kombájn legnagyobb szélessége mennyi, az első gumi két szélére gondoltam. Köszönöm ,

Sziasztok!

Köszi mindenkinek a hétvégén meg is vásároltuk első tx66 kombájnunk, mert egészen jó állapotban volt és az ára is korrekt volt! Szóval boldog tulajdonosok lettünk és még biztosan fogok jelentkezni. Pozitívum, hogy kézikönyve bent volt, ha kell vkinek jelentkezzen és szkennelem is ????

Sziasztok!
Szeretnénk vásárolni egy tx66-ot, mit kell mindenféleképpen ellenőrizni? Saját kombájnunk még nem volt. Előre is köszi

Ha hozol egy tutti másikak valamikor akkor elviheted az enyémet!

Öt éve csak tartalékba áll a kombájn mert bémunkában vágok minndent és semmi gondom(ha baj van röffentünk)

De biztos ami biztos télen fillerekért meg két TX 66 ide lesz állítva és ötven évig nem nagyon érdekel hogy 200 millió lesz lassan egy kombájn...

Válasz bandigh #177. hozzászólására

Ez a ti műfajotok, de szerintem érdemes elől a nagyobb rés, ami függ attól is mennyi a szalma, illetve szármaradvány.


"A cséplőszerkezet munkájának elemzése

A beetetett gabonaréteg a verőléc és a kosár között halad a forgásirányban. A gabona sebessége a rétegben nem azonos; legnagyobb a verőlécekkel közvetlenül érintkező szálak sebessége, legkisebb a kosárral érintkezőké. A réteg átlagsebessége a kerületi sebességnek 0,3–0,4-szerese. A gabonaréteg relatív visszamaradása miatt a verőléc erős dörzsölő hatást fejt ki. A verőléc a borda alacsonyabb végével halad előre, így ékhatást fejt ki a rétegre, miáltal a kicsépelt szemeket és a törmelék egy részét sugárirányban terelve átszorítja a kosáron.

A cséplést a verőlécek dörzsölő hatása mellett nagymértékben elősegíti a gyorsulás, amely a kalászokat éri a behúzás pillanatában. Mérések alapján a gabonára ható gyorsulás 30 m/s kerületi sebesség esetén eléri a 8000 m/s2 értéket; egy átlagos 0,044 g tömegű szemre ez esetben 0,35 N erő hat, amely meghaladja a kalászból való eltávolításhoz szükséges 0,2–0,25 N erőt.
"

"
A kosár körülfogási szöge a mai gépeknél 105–150° között van, ennek megfelelően változik a cséplési úthossz (kosárív) is. A cséplőszerkezeten a termény 0,01–0,02 s alatt halad át, és 8–12 m/s átlagos sebességgel hagyja el a dobot.
"


Kíváncsiságból kiszámolom mit ad ki
30m/s az egy 0.6 m-es dobármérőnél.

A kör kerülete K = 2 ∙ r ∙ π.
0,6 m ∙ π = 1,88495m
azaz egy fordulat alatt ekkora utat tesz meg.

Mivel kombájnokban általában a dobfordulat mértékegysége fordulat/perc így a 30m/s az 1800m/perc ezt elosszuk a dob kerületével és 1800m/perc / 1,88495m = 954,93249 fordulat/percet kapunk.
955 f/min, hogy ez mennyire stimmel a gyári ajánlásokhoz azt nem tudom.




Válasz GREVEN #172. hozzászólására

Minden esetben a cséplő dob dörzsölő hatása csak akkor érvényesül, ha szűkülő rés van a dob és a kosár között. Régen olvastam pont New Holland kombájn esetében vizsgálták, hogy az elől 20mm hátul 4mm-es beállítással volt a legkevesebb a szemtörés és a legjobb cséplés az adott búza esetében.

Üdv Tx66 Newholland kombájn szereléséről szeretnék szakmai tanácsot kérni.
Hogy lehet ki venni a dob csapágyat? Lehúzással próbálkoztunk, de meg sem mozdul.

Udv mindenkinek. Tx66-os kombajnnal van egy kis gondom. Kukoricat aratok vele es valamiert nincs ereje a kombajnnak. Sik teruleten mukodik szepen de ahogy egy kis emelkedo kozeleg nincs ereje , csokken a motorfordulat.
Az uzemanyag szuroket kicsereltem.

Üdv.Ha érdekli van a TX 60-as sorozatú kombájnhoz magyar nyelvű javítási elektromos kapcsolási és hibakód keresési. Írjon privátba.

Válasz bubu13 #130. hozzászólására

Semmi. Nekünk évek óta nincs berakva, igazából azt se tudjuk milyen mert meg sincs hozzá. Mikor megvettük érdeklődtünk utána mert könyvében olvastuk, de többen mondták hogy nem kell foglalkozni vele.

Nekem is lenne egy kérdésem. Kukoricában használjátok a szecskázót? Állítólag kellene oda valami lemez belülre. Nélküle is lehet használni, csak így szétveri a kombájn tetejét. Csak nem találtam róla semmit hogy pontosan hova megy hogy néz ki,van valami infótok róla?

Válasz GREVEN #82. hozzászólására

Zúg mind a kettő, ha közelítem felé a kezem akkor változik a hangja is. A piros nem villog egyáltalán, a másik két programozásnál a zöld villog amennyit a könyv ír, de ennél semmi pedig majd egy percig tartottam a gombokat. Ha átteszem a talajkövetést S re és elbillentem akkor sem szintezi ki magát csak mozog fel le, úgy hogy berángatja az egész kombájnt. Az asztal billentés érzékelőnek lehet köze hozzá?

Válasz medikus #76. hozzászólására

Bakker "mester" ... , már megint? Ilyenkor hasfájásod van vagy fogfájásod?
Belepofázok ebbe is , mert nehogy már ne merjenek lassan ilyesmit kérdezni!
Ha valaki kérdez egy ajánlott gyári beállítást , vagy a gyakorlatban alkalmazott beállítást ami bevált valakinek , akkor az nem azt jelenti ,hogy hektárokon keresztül vakon úgy akar menni! Ha igen az meg az ő dolga.

Neked unalmas vagy bosszantó tizedszer is leírni a megoldásokat , de senki nem az anyja hasában tanulta.
Aki nem ismeri a típust annak egy-két támpont is nagy segítség. Hába van olyan kombájn a szomszédban , ha annak a kezelője szeret beszólogatni és genyózni.
Nem kell azzal jönni megint , hogy úgy nem lehet aratni ahogyan 200 kilóméterről megírják neki. Nem mondta hogy úgy fog aratni!

Sokszor a beszólásra leütött karakter mennyisége futná a kérdezett megoldást, vagy bármi pozitív dolgot. Mit ér a tudás besavanyítva egy befőttes üvegbe?
Tudom , többször adsz tanácsot mint nem , de ez a most ide került tx 66-os ember mit gondoljon a fórumról?

A te mottód:
"Ki minek nem mestere, elrontója az annak"

Az enyém inkább az lenne:
"Az igazi mester nem nevel tanítványokat, hanem csak mestereket."

tx 66 New Holland kombàjn cséplő dob és a rosta közti hézagnak mennyinek kell lenni? A dob fordulat és a szelelő fordulatnak mennyinek kell lenni? Vàlaszokat előre is köszönöm

Érdeklődni szeretnék higy a tx 66 kombájnok hogy váltak be menyire üzembiztos gépek.válaszotokat előre is köszönöm

Válasz #1. hozzászólásra

Helló! Igen már valahol kiveséztük ezt a dolgot. Aki claas-os az úgy is le fog róla beszélni. Meg majd jönnek azzal hogy miért van belőle annyi eladó. (claas-ból kétszer annyi eladó van) Azért van annyi eladó mert sok van belőle. Suzukiból, opelből miért van sok eladó?
A lényeg jó kis gép nekem 5 éve van meg 2600 üvel vettem most 4500 van benne. zárt csapágyakra kell odafigyelni meg a szilentekre. főegységek bontatlanok. motor nagyonjó, vágóasztalhoz 5 éve csak kaszapengét cseréltem. nagy magtartály. korszerű űritési rendszer. nagyon jó fülke. 4 sebesség difizár füthető elektromos tükrök. Gyenge pontja a szecskázó (nekem már nem a gyári van rajta), van rajta egy két alkatrész főleg a kapcsolható szíjhatásoknál nincs gyárilag elég rendesen meghegesztve ezek itt ott letörnek, de 2000 üzemóra felett ezek már mind oda vannak rendesen hegesztve. a dob megható tengely zárt csapágyát érdemes kicserélni ha ilyet veszel. nekem az volt a legnagyobb majom eddig. az összetört és a másik oldalt letörte a variátor tárcsa agy részét. Azt hozzáteszem hogy én is hibás voltam mert tudtam hogy ki van a csapágy. Ennyit tudok a rossz oldaláról írni. de akármilyen kombájnt veszel 2000 üzemóra felett azt ne hidd el senkinek hogy te még belehajtasz 2000 üzemórát és azzal nem lesz semmi baj. Ami még lényeg fülke tartály motor sorrend. Hidraulika rendszer nagyon jó 4500 üzemóra bontatlan csak szürő csere. elektromos rendszer, ha az egér nem megy bele stabil nekem egyszer volt vele hogy hogy nem tudtam a gázfordulatot ráadni. Szaki kijött egy óra alatt megcsinálta. meg egyszer volt egy egérrágásom de az megint nem a gép hibája. kérdezz nyugodtan még egy napig is írhatnék róla!

Tx egy modern e kombájn.Ford és iveco motorok jok benne.Jo teljesitményü aratogép a kategoriájában.Tény olcsobb a másik két márkánál.Felénk van sok szeretik.Lenne több aratni valo ilyet vennék én is.Lassitomü legyen hozzá öszi munkára.

Válasz #50. hozzászólásra

Nem tudom pontosan mibe különbözhet a TX 64 Plustól a 66-os, de gondolom a fő darabjai igencsak hasonlóak.
Az hogy töri a szalmát meg a szemet, meg nem csépel rendesen baromság. Akinél így dolgozik az nem ért hozzá. Majdnem minden évben sikerül kombájn tisztán eladni a kukoricát, búzát, naprát. Búzából 1% körül volt a törtszem. A vetőmagnál 3-as kerek rostán a tisztítónál 190q-ból 3q lett a kieső törtszem.
Motorerőben bőven elég nekünk az 5,2-es asztalhoz. Príma anyagban amúgy sem lehet szaladni, mert különben elszór.
2002-es a mienk, olajat egyáltalán nem ette, amióta elrepedt az olajteknő tömítés azóta kell öntögetni utána.
66-os talán még jobb is, mert ha jol tudom nagyobb gumikkal van mint a mienk. Nekünk a felninél elég rondán ki vannak repedve a gumik, meg a körmök tövénél csupa lik luk. Valószínűleg nagy a súly ezekhez a gumikhoz.
Fogyasztása tényleg nagyon jó, hanem az egyik legjobb. Területteljesítménye olyan 24-26 ha anyagtól függően búzába a mienknek.

Válasz #56. hozzászólásra

kamu nem kamu nekünk volt tx és dolgoztunk együtt jd 2056 al. Hesstonnal nappal a kombájn után közvetlen csak a jd utáni rendet lehetett felszedni, a tx után betörekelt. Persze ma már nem sokan használnak hesstont. De csak jobban törte a szalmát mint a jd. Persze az jön most mi állítottuk be rosszul... 7 éven keresztül smile smile

Nincs profilkép
tm155
2009-06-27 08:21:49
Ugrás a hozzászóláshoz

Sziasztok!
Vélemények tapasztalatok érdekelnének tx 66 kombájnról.
A használtpiacon 2000-4000 üó. közöttieket hirdetnek,így lehet róluk már némi tapasztalat,főleg a teljesítmény ,megbízhatóság javíthatóság érdekelne.

Válasz #8. hozzászólásra

Ez baromság, az APS rendszer nem töri a szemet!!! Akkor töri mint minden kombájn ha sok a dobfordulat ,vagy nagyon fel van húzva a kosár!!!smile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
2028-ban meg akarják kezdeni a szer forgalmazását.
Hirdetés
Szerencsejáték-e a növénytermesztés? Avagy: lapot húzunk 19-re?
Szürkemarha Tehén
Szürkemarha Tehén

600.000 Ft

Fűkasza eladó
Fűkasza eladó

150.000 Ft

Posch körfűrész
Posch körfűrész

85.000 Ft

Rendsodro fella
Rendsodro fella

225.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]