Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- GPS működése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- SPC-6 vetőgépek új
- Szója termesztése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Bodza ára új
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
Hirdetés
hozzászólás
Sziasztok. egy kérdés 1530-as kombájnhoz rostaszekrényt tartó u alakú tengely? vagy ahol lehetne venni? köszönöm
Válasz Anonimus82 #197. hozzászólására
igen köszönöm ezt megtaláltam, sajnos az ára nem sokkal alacsonyabb mint amennyiért az egész kombájnt vettem, de lehet, hogy a forintunk értéke gyengült ennyit 2 hónap alatt.
Válasz imre8108 #190. hozzászólására
Nem bírja el el az orost előre bukik nehéz neki class megint nem jó tapasztalatból mondom.Laverda asztal jd valami régi asztalok ilyen van itt rajtuk eppel kombájn.
Válasz csipi145 #189. hozzászólására
Szia. Köszönöm.
Beszéltem vele, de nem adta el külön a kukorica asztalt, csak egybe kombájnnal.
Az orsos/kleado asztalok nem túl nehéz ennek a gépnek? a két munkahenger megemeli? (valahol olvastam korábban, hogy 14-15q a tömege egy ilyen asztalnak)
Válasz gyula5851 #160. hozzászólására
Lengéscsillapító. Lesz még jó sok közös kalandod a kombájnnal, ezek szerint.
Válasz rudi88 #145. hozzászólására
Sokan viszont sokalják az árát,de ahogy írod sok rosszabb állapotú is van drágább áron, ez meg azért nem is kis kombájn,5 szalmarázós igaz öreg már de a Zmaj kombájnok minőségétől jóval eltér pozitív irányban.
Válasz MF6180 #137. hozzászólására
Szia ! Ha nem titok milyen fölszerelésell vettétek és mennyiért ? jó kis kombájnok ezek még mindég !
Válasz MF6180 #120. hozzászólására
Nah, neked már a legutolsó szériás kombájnod van, elvileg a gép sorozatszáma 791001 vagy azután. A tiéden így az újabb vezérlőtömb van, ahol elvileg a jobb szélső (hidroakkumulátor felőli) tolattyú emeli/süllyeszti az asztalt. Ha ez a tolattyú ugyanannyit mozdul el mindkét irányba mint a menetsebesség variátor tolattyúja (bal szélső), akkor a vezérlőtömbben a kivezérlés rendben van. Tehát vagy a vezérlőtömbben van felakadva egy kúpos szelep vagy kosz ment alá {lásd Robbantott ábra}
Vagy az áramlásszabályzó szelep, úgynevezett sorrendszelep vacakol, ez:
Ez a szelep a variátor munkahenger fölött található, kb. a hidraulika tartály alatt, kívűlről így néz ki:
vagy
Sziasztok. Tavaly vásároltam egy New Holland S 1550-es kombájn. Most sajnos nem működik.....Egy alkatrészt keresek hozzá, ehhez kérnék segítséget. Katalógusszámát ismerem, de egyenlőre még sehol nem találtam, ahonnan meg tudnám rendelni. Az alkatrész száma: 379767 vagy máskép a 80379767-es számon is írják. Találtam helyet, ahol a 333675-ös számon szerepel. Talán ti tudtok segíteni.
A képek lemaradtak némi tudatlanság miatt de már sikerült,plusz még videó linket is mellékeltem.
Válasz istvanlovak #76. hozzászólására
Szia! A se előre se hátra mit jelent? Előremenetbe a 3 fokozat közül mindegyiket beveszi, de hiába engeded a kuplungot, nem moccan meg a gép? Hátramenet ugyanígy? Nekem van egy tippem, de annak nem fogsz örülni, ha az..... Szal próbáld meg a következőt: fék gondolom jó a kombájnon, az most fontos lesz.... Na a két fékpedált oldd szét. Nyomd be a balos féket és nyomja ahogy csak bírod, tartsd úgy. Közben tegyél 1est,variáld vissza a sebességet teljesen és lassan engedd a kuplungot. A féket közben nyomja ahogy bírod. Ha elindul, balos féltengely eltört. Ha nem, akkor jobbos féket nyomd ugyanígy és próba. Ha sík terepen elindul, jobbos féltengely törött el. Ha így sem, akkor sebváltóban lesz gond.
Tisztelt Fórumtársak.
Kezdő kombájnosként (tavaly arattam először egy M 122-esel) akkor búzát vágtam vele de el ne kiabáljam akkor hiba nélkül.Ezen felbuzdulva idén beleprobálkoztam az ősziárpába is ma vágtam egy keveset de nem igazán tetszik a szem tisztasága, eléggé szálkás a learatott árpa.
Segítsetek legyetek szívesek hogy tudom ezt tisztábbra állítaniJelenleg azokkal a beállításokkal dolgoztam amit az előző tulaj elmondott de ez így nem frankó
Válasz #14. hozzászólásra
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/new-holland-1550s-kombajn-elado/h_6051257
Tapasztalat vagy ismeret van valakinek róla ? Erre gondoltam .
Hali!
Tavaly vettem meg ezt a kombájnt( rengeteg alkatrésszel), előtte rajta dolgoztam két évig de nemnagyon kelett javítani. Egyébként ez a négy szalmarázós típus , és ebben is 6 hengeres ford motor van. Nagyon könnyen indul, szépen jár és keveset eszik. De csak kalászosban nagyritkán borsóban használtuk. Most hogy hozzám került szeretnék napraforgót is vágni vele persze csak a sajátomat, de ez részletkérdés.
És az lenne a kérdésem, hogy milyen beállításokkal, és átalakításokkal lehet vele boldogulni?
Előre is köszönöm
Válasz #1. hozzászólásra
Sziasztok!
Nekem van a családban clayson m140 armada kombájn, elég sokat tudok róla...mire vagy kiváncsi? Megbízhatónak megbízható, a 6 hengeres Ford motor elnyűhetetlen, az adagolójának az olajozására kell figyelni, mert saját olaja van, nem a motortól kapja mint az mtz. A gyenge pontjuk az első híd: a fékjei illetve a féltengelyek. Sajnos gyakori a féltengely törés, mert elég hosszúak és rettentő nagyot bír fogni vele. A dobjuk mindnek 60 cm átmérőjű, tehát a fordulata ugyanaz mint a fortschritt 512-514-eseknek. Tehát kalászosoknál 950-1050 közt, kukorica-napraforgó 450-500. Ha kiváncsi vagy még valamire, kérdezz bátran! Jah, az avatar képem a m140 váltóját ábrázolja...
Válasz #7. hozzászólásra
Az télleg nem tesz jót 1 gépnek sem...akár traktor, akár kombájn, akár silózó.