Hirdetés
Fórum
- Üzemanyag fogyasztás / gázolaj- és benzináremelés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Claas traktorok új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Szója termesztése új
- Portálfejlesztés / Gépház / Fórum használat új
Cikkajánló
Ne kockáztasd a pénzbírságot!
Sok használt növényvédő gép tanúsító matricája lejárhatott a közelmúltban.
Hirdetés
hozzászólás
Válasz Pavló István #399. hozzászólására
Le kellene szűkíteni még évjáratra is! Nem sok értelme van az ilyen szűk csoportnak. Van sima claas csoport is, de az is tele van tizenévesekkel akiknek tetszenek a kombájnok és csak a fényképezőt ismerik.
Hello claas társak!Akinek van claas mega 360 as kombájnja az gyári Claas motor olajat használ benne,és 10w40 vagy 15w40est? 4000 motor órás!Nagyon szépen köszönöm a hozzá értő válaszát!
Lehet h. ki fogom cserélni a kombájnomat. Lenne egy 360-as Mega, aminek ismert az előélete, olyan 3500 üzemórával. Meg kellene nézni okával. Ha lenne valaki, aki látott már ilyet, és nem sajnálja a tintát, írhatna valamit erről a tipusról, mi a gyengéje. Lenne hozzá egy conspeed 6-75C csőtörő is. Köszi!!! Ha több vélemény van, annak külön örülnénk.
Válasz #270. hozzászólásra
Teccik, jó kombájn!
Jó nagy dobok vannak benne, nem kényes nem mackózós igaz idén láttam egyet megfogatva de ollyan anyagban hogy ihajj.
Kicsit sok idő az átszerelésük mint a TX-eknek is volt de ezen kívül nem nagyon van hátrányuk.
Hátsó hídjuk is roppant erős függőcsapos nem könyöktengelyes, nagy kerekek vannak hátul is, meg ha dombod is van akkor nem is orraesős mint egy mega pl.
Ládások egyik etalonjának látom.
Válasz #283. hozzászólásra
Hát tudod lehet, van egy ár határ ami felett már nem veszik meg a használt gépeket. Kint a németeknél felét dolgozik az kombájn azon idő alatt mint nálunk, sőt kuccát és naprát sem vág sok lehet onnét érdemesebb gépet behozni, és még áfát sem kell fizetni, tudomásom szerint!
Válasz #265. hozzászólásra
Hááát amikor a rostaszekrény összeomlik bennük olyankor szétmegy a szekrény, a rosták, és hasa alatt a kereszt csigák is. Van aki pár milliót kifizetett ilyen hiba végett. Van aki megúszta mert észrevette a repedést.
Ez a bajuk leginkább.
Nekem szecskázva az igenjó repcében olyan 18-20liter volt fogyasztásom, 2-3tonnásban ahol lehetett tolni neki ott 13-alatt is evett.
8tonnás búzában 24liter is volt, mellkasig érő fogós nem teljesen beéredt szárú búzában, meg 4tonnás szárazban szintén 13körül is szecskázva persze.
Hozzáteszem a CX ami mellettem arat az sem sokkal evett kevesebbet, az is bőven 20felé futott az igenjó anyagban szóval csodák nincsenek, ha komoly anyag van megkéri az árát az biztos.
Szerintem a régi 38-as MF kombájnom ilyenkor 18körül elment volna, maximum 20 de ez már szupermaximum, de ilyen kombájnok már nincsenek...
Válasz #273. hozzászólásra
Szokásos ferdéről való leállás, kosár csere és dob lemezelés ki-be.
Annyi, hogy 3pont felfüggesztés van a ferde elején és egy jobb traktorral rátudsz állni és levenni vele a kombájnról szépen könnyen.
A JD-ben nemkell kosarat cserélni.
Balla erre azt mondta az ilyen univerzális vackok nagyjából semmire sem valók hehe
Viszont kényelmesebb gyorsabb a szerelése ilyentéren.
Válasz #258. hozzászólásra
Én is vágtam 4-5tonnás repcét bérbe de a rotorosnál nincsen ilyen baj mert fújja ki magából az anyagot a szecskázóra, pedig az én asztalom 9,2méter széles.
Viszont a zöld szár tudja fogni a kombájn erejét, nem lehet szaladgálni ám!
Mindezek ellenére azt kívánom, hogy a saját anyagokban is csak 4-el tudjak aratni, de azért mert 8tonnás a búza meg ha van repce akkor az 40mázsa feletti hehe
Válasz #254. hozzászólásra
Nincs az égvilágon semmi baja. A következő van: a repceszar hatalmas tömegű anyag, es a szecskázó nem győzi at dolgozni a kések között. Gyakori hogy nagyobb szarak keresztbe akadnak, es torlodik vissza a cucc! Nekem anno azt mondtak, hogy repceben legalabb annyit nézzem a tükröt mint az asztalt, mert ha nem látom, hogy dolgozik a szecskázó akkor baj van!
Az állokéseket kiszedtetek? Mert azt ki kell, mert az gyakran oka a boltozodasnak! Kombájnbol mi cuccot meg csak repcét meg kamillával felnőtt búzát szertunk ki kézzel, de azt gyakran!
Nagyon figyelni kell ra, mert ha feltorlodik es eteted előbb utobb ládatörés lesz a vége...
Válasz #281. hozzászólásra
Biztos "aratott" csak nem kombájnnal, hanem a kombájnokon.
Sziasztok CLAAS kollégák! A munkahelyemen lecseréltük a MEDION 330-as,6 szezont aratott kombájnunkat,egy MEGA 360-as tiszta új kombájnra.Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy tudtok-e valamilyen hibákról amire oda kell majd jobban figyelni,pl.:a szervizes mondta nekünk,hogy a légkondi kompresszor szabadonfutója elég sűrűn elszokott szállni rajta.A MEDION-on a motor lendkerék felőli oldalán volt a kompresszor,azzal semmi bajunk nem volt,a MEGA-n pedig a motor hűtők felőli oldalán van a hűtőventillátorral és generátorral egy szíjon.Ehhez hasonló huncutságokról ha tudtok és megosztanátok velem ,azt megköszönném! Sziasztok
Válasz #88. hozzászólásra
Az tuti!!Sosem gondoltam volna hogy milyen fontos egy kombájn szabad hasmagasága!!!
Válasz #98. hozzászólásra
Csak mi kombájn tisztán tároljuk garmadába.és így veszélyes berakni,legalább 13 alatti lenne már.
Nálunk mindig a saját az első.Addig sehova nem mehetek.Egy métert nem enged vágni senkinek.Valahol jogos.Az idén is hívott inkább mégegy kombájnt,mert kenyér gabonát akart belőle.Nem volt semmi gondod közben?