Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.17 Ft USD 369.96 Ft CHF 405.52 Ft GBP 456.83 Ft

Fórum

49 találat

John Deere W540 kombájnok

Létrehozta: Vendég , 2010-10-20 10:06:45

Kedvencekhez Segítség

hozzászólás

Válasz Diesel Tibor #535. hozzászólására

Lehet hibrid e-kombájnod van Tibibácsismile biggrin

Viccet félretéve, valami űber kontakt hiba van a gépen, nehogy kigyulladjon! Testkábelek,sarokpontok, kötések végig ellenőrzése azonnal!
Áramtalanító kapcsoló szokott még baxakodni, beég belül és kontaktos, de olyankor indítani is alig tudod, kevés az átfolyó áram!

john deere W540 kombájn munka közben lemerül az aksi,generátor új aksi új ,mi lehet az oka???,kezdek kifogyni az ötletekből,valami nagyon fogyassza az áramot.Valakinek valami ötlete lenne ne fogja vissza magát,írja le mit nézzek meg.smile cowboy

Sziasztok!
Kombájn vásárlás előtt állunk és két típus van a porondon a W650 vagy a T560 az lenne a kérdésen, hogy véleményetek szerint emlyik lehet a jobb? Gondolok itt a cséplési rendszerre meg a kiforrotságra. Előre is köszönöm a válaszotokat!

Üdv

Valaki nem érdeklődött mostanában ilyen kombájn után? Milyen árban vannak kb?

Üdv!
Érdeklődnék, hogy w540 kombájnnál napraforgóra felrakjátok -e a dobtakaró lemezeket vagy sem? Eddig Z2058 arattam ott nem raktam be és tisztán szedte, könnyen ment a gép.
Valamint a W540 előző tulaja mondta, hogy ő a kukoricára sem rakta be a takarólemezeket, erről mi a véleményetek, tapasztalatok? A régi gépet lemezeltem mindig kukoricára.

Válasz Mtz-s Kölök #517. hozzászólására

Üdv!
Érdeklődni szeretnék,írtad,hogy kivagtatok wts kombájnon valami lemezt a repcében való bedugulas végett! Milyen lemezről van szó?
Köszönöm előre is a választ!

Sziasztok ugy nez ki jön egy T 660-as kombájn kinek milyen tapasztalatai voltak vele? Válaszokat előre is köszönöm!!{:

nekem nagyon rossz a vágóasztalom, ezért nagyonjó száraz kukiszárnál is maximum 7-el tudok menni. Tavaly 10tonna feletti kukoricákban 7-el lazán ment, 13litert fogyasztott és nagyonsokat letudtam vágni egy nap.
Nyuszi 4sorral én 6sorral, együtt ketten 40hektáros nagy táblát kiforogtuk 6órára reggeltől.
Nyuszi még gyorsabban tudott menni a 4sorossal, bár ha 6-7-el mész már jól haladsz. Nomeg a szállítók közűl kettővel tudtam menetközben üríteni az nagyon sokat számított!
plusz ugye lapos táblán, így tudtam másodikkal menni, így forgóban odavágva 13,5-el gyorsan odaértem megint a fogáshoz.
Idén nemtudom milyen lesz, gyenge termést arattam, süllyedgetett ittott, 13literből most is kijött, de majd 100mézsásban -ha lesz ilyen- süllyedve ígyúgyamúgy nemtudom mi lesz, sok hektár nemigen, főleg,hogy kikellessz járni a tábla szélére üríteni mert a mezítlábos mtz nemigen jön be a tarlóra.

Egyszer amikor áttétel gondom volt a legelején a kombájnasztalnál akkor nagyon sokat szenvedtem, 4körül tudtam aratni...akkor 20litert is megevett kb, plusz hektár sem volt.
Aztán még most sem elég gyors az asztalom plusz már kopott is....
szeretnék egy újat, dehát a kombájn ára nem tudja azt amit egy új adapter...

Nálunk eddig (!) nem volt dugulási probléma vele, pedig kapott vizes búzát is rendesen. Repcét is szépen leszedegette, attól eltekintve, hogy a szelelő fordulatát nem lehetett annyira levinni, mint amennyire szerettük volna. Mint kiderült kéne hozzá másik ékszíjtárcsa, csak hát ugye 200 rugó lett volna, meg mire ígérték le is szedtük. Mondjuk a command center az egy kész káosz, az is igaz hogy sose volt vele időm szórakozni, a kombájnosnak meg bőven elég ha látja rajta a dobfordulatot meg az alapadatokat. Mondjuk pl 3 napi aratás után kiírta, hogy leszedett már 1600 hektárt. Tuti valami beállítási probléma, csak még nem jöttem rá a nyitjára. Írtam itt Korzónak, hogy szerezzen valami leírást, mert a kezelésiben szart se írnak róla, de hát biztos sürgősebb feladatai is akadtak. Mindenesetre ha van valakinek, az jelezze!

Válasz #55. hozzászólásra

elég sajnálatos, hogy egy ilyen drága neves kombájnra opcióként kell megvenni minden olyan felszerelést ami alapból sem kellene,hogy kérdés legyen egy kombájnra...
Ezt mondtam a múltkor,hogy annakidején mi köbméteres faládában annyi tartalék cuccot kaptunk a TC56 mellé, beleértve ilyen forgókefés tisztítóberendezést is, hogy nevetséges az összes mai gyártó-gépforgalmazó üzletpolitikája...
A régi sokak szerint szar ferguson kombájnon meg porelszívó is van, egyszerűen nemtud megtelni a hűtő sem betapadni, megmondom őszintén kb 80-100hektár óta nem fújtam a hűtőt ki, aztán egyszer volt sok idő meg kedvem is és alig jött ki valami belőle.... nyáron persze porzós búzában eleinte kifújtam mindig, jött is belőle anyag nem mondom, de csak az a fínom porocska, amit indításkor úgy húz ki a ventillátor mintha füst lenne.... dehogy törek pelyva liha akármi feltapadjon akármilyen időben is a kotlára az maximum az orrán lehet, körbe nem mert van tisztítókefe gyárilag plusz mint írtam elszívóberendezés. Ja a vizem meg 80-83fokos.

Ez a motorgyengülős sztori ismerős, cimborámnak van egy T660i gépezete aztán azzal is ilyen volt/van. jólvan csak gázolajszűrő...jahh már cseréltek vagy négyet más márkát is gyáritól eltérően nagyobb mikronosat miegymást aztán megejti a motor a fordúlatot...pedig csak 6soros nas-al vágta a napraforgót is egy ekkora géppel, ami szerintem a 12sorossal is elég jól elbirkózna, de a 8as lenne az optimális elé...
Szóval valami nem kóser az újabb johni motoroknál...

Válasz #143. hozzászólásra

Az ismerősömnek a W650-es sem megy 20fölé, 4kerékhajtással, a motor még most is ejti a fordulatot?
El kellene gondolkodni sztem a gázolaj minőségén is.
Én már 1 éve használom a Stanadyne Perfomance Formula adalékot, és váltottam Shell üzemanyagra a héten. Ma lesz 1 injektor cserénk a kombájnba, a 9560as-ba is cseréltünk 2nyomástartószelepet 1 injektort, a 6620as traktorba nyomástartószelep, úgy hogy a gázolaj minőségén nagyon sok múlik.

Válasz #152. hozzászólásra

Ha már a számoknál tartunk!! Én a hét végén kiváncsiságbol és a te problémádbol ki indulva csináltam egy próbát!! Az eredmény rövid dülöben több fordulásal 10-11 perc alat teleszedet magtartáj!! Ami kb 50m a kukorica valahol 110-115m körül lehetet tehát mondhatni hogy bö 20 perc plusz ürités egy ha!! Ebböl a kukoricábol de ha megoldható akkor menet közben is a nagyobb táblában ekkor már ez sem számit plusz idö veszteségnek!! És ha a te fogyasztásodal számolunk és az én teljesitményemel akkor valahol 80-90 liter oránként!!smile cursingsmile cursing És ez kivetitve egy szép napos idöben eltöltöt munkanapra akkor regel 8 órai kezdésel akkor már kora délután kifogy az üzemanyag!! Tehát vagy ujra kell tankolni vagy megál a szerkezet!! És azt már tapasztalatbol mondom hogy még a 2056 osbol sem tudtam kihajtani egy beülésel a 450 et!! Nem hogy a 2266 bol 560at!! Az sts nek valahol 1100 L környékén van a tankja de ezek szerint egy húzósabb müszakban nálatok ez is kevés lenne?? Bocsáss meg de valahogy ezt az egészet én már nem értem!! Pl olyanrol tudok hogy brutálisan ledölt búzában a 2056 csak 8 ha tudot levágni nyujtot müszakban.. És erre a 8 ha ra kell az egész napos fogyasztását kivetiteni az oké!! De kukoricában?? Egy valamire való kombájn az épp ugy halad a 40m ban mint a 100m ban!! Szoval én valahol az emberi tényezö táján keresgélnék!!smile confusedsmile confused

Válasz #501. hozzászólásra

Nálunk van 3 db WTS 9560, 2 db 2256, 2 db T660, 2 db Mega 360.
Az összessel Árpát, Repcét, Búzát, Szotyit, Kukik vágunk.
Átlagban a repcével szokott gond lenni a WTS-nél. Berakja a seggét a szalmarázónál.
Kivágtuk a lemezeket benne azóta jó.
Alföldön megy, tehát domb nincsen.
Kisebb alapvető gondok voltak, de a nem tudok rosszat mondani egyikről sem.
Próbálunk vigyázni, maga a motorra mert a KITE szerint a 350++++-os az olaja... Ez vicc mert 250-270 üzemóra után elkezdi enni az összes kombájn főleg a Traktorok. Ezért cseréljük 250nél. Hosszútávon megérdemli a motor...

A T600-al annyi baj volt tavaly, hogy a Szotyiszár lebasztatta a váltó felett egy gombát és beálltak az alsó rosták sajnos. Oda gyárilag rakhattak volna védőt.

Válasz #358. hozzászólásra

Ez az ár amit irtam a kombájn 4.8m es buza adapterrel és egy Geringhoff MMSC 6 soros kuki adapter a gumi az csak 650 es nedvességmérö hozammérö GPS nincs bennesmile cursingsmile cursing

Válasz #380. hozzászólásra

Megmérték az üzemanyag nyomást?
Nem tudom mit rettegnek a szoftver ujratöltésétől.
Csatlekozik a szerverhez oszt letölti.Kapcsolódik a kombájn agyához és rátölti.Megcsinálja a laptop vagy három kattintásra.
Nem tudom mi a szr bonyolult ebben.

Válasz #441. hozzászólásra

Még sajnos nem másztam ennyire bele a témába, az a gond, hogy mivel a hektármérő abszolut marhaságokat mutat nehéz megsaccolni, hogy mennyit is szedett le, de van egy nagyobbacska táblánk, ott megpróbálom bemérni. A vetés most áll, valahogy össze kéne szervezni a bandát, mert ahogy látom ebből csak úgy lesz valami, hogy szántás után közvetlen elmunkálás és azonnal vetni, de sajnos a héten eddig én se értem oda, meg az időjárás is elég bizonytalan. Ami a kombájnt illeti nálunk legalább az erőre nincs panasz, ezzel a komputer bajjal még elforog a cséplődob meg a kerék is.

Válasz #369. hozzászólásra

ez meg a másik.
Párszáz órás van 160-ért, hegyigép, kerekeit lefel mozgatja és még a s*gged is kitörlismile lol

Én másban nem gondolkodom! Mindig nézelődöm ismereteket szerzek róluk, de rendre a pirosra térek vissza. Egyedűl még mindig az IH5088-7088-as axiálok teccenek még toábbra is, a többi felejtős számomra.
Ha még mondjuk egy ilyen nagy piros eggyel roszabb gyengébb is mint egy ilyen nagy ződ-ződfehér, akkor is ez kellene!
A személytelen lassú tudatlan szervíz, lenéző cégek, fogyasztói társadalomnak címzett üzletpolitika... ebből akkor sem kérnék, és bizony a kombájnok is ütősek, még az én régi "szecskám" is megállja a helyét becsűletére váljék.
(ha meg lenne egy gyors újabb jobb adapterem eltudnám kenni sok új súhancnak is a száját)

Válasz #447. hozzászólásra

esküszöm ma láttam valamelyik német hírdetésben ezt a kombájnt, még csodálkoztam is , hogy miért viszik ezt ilyen alacsonpadozatos traileren , miért nem veszik le inkább a kerekeit, persze nem ez volt hírdetve , csak ott volt a háttérben

megáll az ész micsoda véletlenek smile unsuresmile unsuresmile unsure

Válasz #395. hozzászólásra

Kérdés ! A JD-nál az adat kábel állandó, vagy gép tipusonként változó pin kiosztású ? (traki,kombájn ...stb) Esetleg x alvázszám után változhatott ? Más tipusnál volt már ilyen. (claas)

Válasz #498. hozzászólásra

Nos 5 évig volt hozzá szerencsénk és türelmünk. De nem csak nekünk. Volt vagy 6-7 db a környezetemben alig várták hogy lejárjon a pályázat kifutása és mentek a piacra. Horváth országból 1 szezon után betolták az új gépeket az AXI udvarába. Vittek helyette kombájntsmile whistling. Persze van ki meg van elégedve vele....csak kukoricában volt jó kihasználható. A többiben katasztrófa volt. Szóját mindegyik kisebb átalakítás árán tudta csak szedni. Tiszta vicc volt az egész. A 20-as szériával nem kellet trükközni...adapter csere -lemezelés oszt gooooo ! Az elektronikai dolgai sem voltak annyira megbízhatók. Szétment vezetékek a kötegben 3 évesen-komplett alaplap csere a kartámaszban. Kalász visszahordó lézer szenzor. Még a motor vezérlót is meghülyítette ! Kicsit nedvesebb gabonában,bedugult a szalmarázó ! a rosták trükkjei pedig vicc kategória ! Ha nem volt elég száraz a gabona akkor ügyelni kellet hogy ne terheld túl az alsó rostát (játék az előtisztító rostával)Ha nagyon le zártad az előtisztítót akkor a felső rosta kapta a vazelint. Nézd oldalakat irhatnék lényeg el baxták a 20-as szériát. Póbáltak javítani a WTS-n a T-szériával. Állítólag ez már jobban eszi...de a tisztító rendszere ugyanaz a katasztrofális katvasz maradt. Tehát szerencsére a szakmai pájafutásom során volt már szerencsém pár paripához..de a JD még vissza nem tér ajól be vállt koncepcióhoz a ládás kombájnok terén addig nem fog újból az udvarban állni.

W550 kombájnom van.A rosták már előre vannak megdöntve. Az előtisztítórostát felére csökkentették.A géppel napraforgó és kukoricát arattam.Nagyon tisztán dolgozik.

Válasz #62. hozzászólásra

Talán te tudnál nekem segiteni a naprás problémámban!! Látom te régi motoros és régi Z kombájnos vagy!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Válasz #113. hozzászólásra

mi az, hogy csak nagyobbak???

baxus a 14éves gépeinkben csak csapágyakat cserélünk, idén pl egyet sem kellett,mert a gyáriak most forotak ki, már csak nehhány van benne origin első.

Én ha ráhúzoma gázkart nem néz az fokozatot szenzort a toklászban(mert nincs is) forog a soros Bosch adagolótól ameddig az ütköző csavar van hajtva. 13literből jöttem ki most is a maszek melóban kukoricában régi szar oros kopott adapterrel, egyenletes egésznapos hajtással jó sokat levágtam, megmég mennyit le is fog!?!!!
és kb minden évben kikeresi az aktuális piaci árát...

bexarok. Nem is kell új kombájn! Mostmár ha meglenne az ára is akkor elhoznám héjaairtól a 02-es 7272számú cereát nyárra, őszre meg marada ez a régi cerea nemkéne szerelgetni és még mindig maradna egy zsírúj 6499-re az új kombájn árából egy jóképű egyben lévő kondor ekével megtódva...

aztán kivan aratva az új kombájn, kivan forgatva a köbméteres kő is a főd alólsmile karatekasmile cowboy

Válasz #114. hozzászólásra

én tegnap lebaxtam a kombájnost,hogy csődbe akar vinni,a süppedős földön 10 tonnás kukában felvitte a fogyasztást 13 literresmile cursingsmile cursingsmile cursing

Válasz #154. hozzászólásra

Ezek szerint a te gépedbe egy STS kombájn motorját épiteték be!! Mert csak azt tudnám elképzelni ilyen brutális fogyasztásal!! Persze egy 6 soros oros adapterelsmile lolsmile lol

Válasz #188. hozzászólásra

Ne is haragudj 2266, de amit írtál, hogy nem fizetni a törlesztőt, csak vigyék onnan, az egy butaság. Akármilyen hitel is, 15-30% önrész biztosan van benne, mégis kinek érné meg ekkora bukóval kiszállni belőle?

Ha használtgép lenne, akkor pumas ti állnátok a f... ....os felén, de új gép esetén nem! Amikor új gépet veszel egy évig a forgalmazónak szavatolnia kell a termék rendeltetésszerű használhatóságát, és a reá jellemző teljesítményt. A Ti kombájnotok ezt nyílvánvalóan nem teljesíti, így a forgalmazónak ezt ki kellene javítani. ha nem teszi, akkor ki kellene cserélnie, és ha továbbra sem tudja megoldani, akkor vissza kell adnia a TELJES vételárat.

Ezzel simán menjetek perre, mert bőven megáll a lábán. Ilyen vonatkozásában nincs különbség egy elektromos fogkefe és egy kombájn között, és számtalan precedenst találni rá. Bőven nyert ügyetek van.

Válasz #322. hozzászólásra


Ez másra vonatkozik...

Ez a nyílatkozat éppen arról szól, hogy az eltérő piacokra épített gépeket a hivatalos szervizek megpróbálhatják ugyan javítani, és ehhez a John Deere kérésre megad nekik bármilyen segítséget, de nem garantálják, hogy ez sikerülni is fog.

Pl. ha veszel egy kombájnt az USA-ban, és hazahozod, majd elromlik benne egy kütyü, kihívod a Kitét hozzá, és a szerelő meg sem ismeri, hogy melyik gépet kellene javítani, akkor a JD mossa kezeit...

ez erről szól...

Mondjuk az igaz hogy a kombájnokat is célszerű 100 óráig kiméletesen járatni.De ezt nem ugy kell értelmezni hogy félgázon kell vele aratni.Hanem ürítésnél például kis gázon járatva körbenézni a gépet aztán beállni megint és gyerünk tovább./10 perc/.
De a gyárilag előirt paramétereket tudni kéne.
Ha pedig hibát ir azt illene megjavítani mert 1000 óra alatt nem fog megjavulni magától.

drágák a gépek, drágák a kombájnok.

Azért én még mindig egy Ferguson Centorrára szavaznék ha 4,8méteres asztalok mellett ilyenek az árak egy "mezítlábos" kombájnra.
Centorra azthiszem 7280-as de lehet tévedek a számokban, a lényeg,hogy 800-as előgumi 600-as hátsó, Datavision monitor ami mindent mutat ami csak mozog forog a gépeden, hozammérő, nedvességmérő, elektromos rostaállítás, autocontur autolevel meg minden ilyen automata bizbasz, 6,7-es powerflow vágóasztal kocsijával, erős szecskázó amivel lehet bármit darálni, pelyvaterítő izéhozé.....és ez egy 8ládás 350ló körűli kombájn, prémium fullos gép hatalmas teljesítménnyel, olyan szervízháttérrel aki nem csak vakarózik és ha szorúl a paraszt akkor este javítana ha úgy kell meg hagy e mondjam....nincsen semmi buzzancs ártalány aztán csak 1hétre jönnek ki ha bajvan meg miegymás...
a lényeg meg, hogy 185ezer Eurós ára van neki.
Teljesítményben pedig nem 550-es lexion...

Válasz #371. hozzászólásra

a rgi megádat megjavítja a kombájnosod ezért van kac-kac... majd megtudod amikor a lexionod kiírja,hogy zwanzig zűrzavar semmit sem tudsz tenni vele és csakis az axiálra vagy hagyatkozva.
Johndeernél a kitéről nem is beszélek inkább, lásd itt az 540-es W kombájn történetét.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Vélemény a BlueN® használatáról – interjú
Vélemény a BlueN® használatáról – interjú
Az eredmények szemmel láthatóak.
Hirdetés
Műholdadatok a precíziós gazdálkodásban: komoly a tét +VIDEÓ
Műholdadatok a precíziós gazdálkodásban: komoly a tét +VIDEÓ
Ez a cég komplex rendszert kínál a gazdáknak.
Különböző méretű fogasok és boronák 10.000 Ft/db-tól eladók
Különböző méretű fogasok és boronák...

10.000 Ft

6 soros sorművelő kultivátor eladó
6 soros sorművelő kultivátor eladó

320.000 Ft

Művelő,  ápoló kerék eladó vagy csere rendterítőre
Művelő, ápoló kerék eladó vagy csere...

1.050.000 Ft

Forrás 3000/18 szántóföldi permetezőgép
Forrás 3000/18 szántóföldi permetezőgép

3.650.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]