Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.48 Ft USD 370.23 Ft CHF 407 Ft GBP 458.72 Ft

Fórum

32 találat

CASE IH kombájnok

Létrehozta: Vendég , 2008-03-09 12:20:54

Kedvencekhez Segítség

hozzászólás

Válasz yzfzoltan #186. hozzászólására
Hátsó kosarak /hornyolt furatos/ sajnos nincsen, az előző tulaj úgy megetette repcével a kombájnt, hogy szétszakították.
Első 3 db van gabonás és kukoricás, hátsó 3 db csak kukoricás van. Igy aratom a gabonát is, de nem vettem észre, hogy több szemét lenne benne. Idén a búzát, árpát gyönyörü tisztán vágta. Oldaldőllésekben sajnos van veszteség.....smile mellow
Tavaly nem egészem 600 euró +áfa volt egy hornyolt furatos szegmenskosár.
Muszáj lessz átnéznem a kosarak lehetőségeit, amit átküldtél táblázatot.

Válasz szanberg #175. hozzászólására
Magyarországon legalább van támogatás /preciziós,.../, de Sk-ban csak a speciális növénytermesztés, és az állattenyésztés kap támogatást.
Ezért vagyok rászorulva használt gépekre.
És az ilyen instabil árak, amik a terményeknél vannak, számomra az új kombájn kizárva az én Ha-jaimra.

Napraforgót melyik kosarakkal lehet - ajánlott aratni: gabona vagy kukorica kosár?
Esetleg kellene valami más kosár ?
Az előző 2 van a kombájnhoz........

Válasz szanberg #175. hozzászólására
7,6 m gabonaasztalt és a 8 soros kukoricaasztalt tudja a 150-es sorozat /csak ne az 5150 nézzed, abban kis 6,7 L motor van felhúzva 300 pacira, ami szerintem nem ilyen kombájnba való. 6150.7150 már 9 L motorral van szerelve/.
250-es sorozat méretekre nagyobb, de az ára is magasabb. Szuper választás lenne ez a model is a jövőben.

Ha megkérdezhetem, van napraforgó asztalod is, vagy kukoricaasztallal oldod meg a napraforgó aratását?

Pár éve kollége lecserélte a claas megát case 5140 axialflow -ra.
Ha olvasod írj már pár szót mik a tapasztalatok, észrevételek így néhány szezon után.
Igaz én a nagyobbakat nézegetem, de egyfelől kíváncsi vagyok a kicsire is, hogy szuperál, meg a 6140-7140 motoron magtartalyon kívül ugyan az a vas, a 7140-es meg potenciálisan engem is érdekelhet már.

Vagy másnak ha van ezekkel az újabb oh-kombajnokkal tapasztalat, írja már le!

Válasz Hús Futár #124. hozzászólására
Gratulálok a gépedhez! Magyar nyelvű kezelésit találsz a Honti és Társa kftnél, alkatrész katalógust az alábbiakban leírt cégnél találsz a honlapon, javításit én is próbáltam szerezni tőlük de az esélytelen. Szeretnék megosztani, néhány gondolatot veled és a többi MDW, illetve ezek piros színű Case IH változatait üzemeltetők között.
Nekem egy 524-esem volt 2015 ben vettem felújítva egy CASE 527-est Neustadtban.
Tudomásomra jutott, hogy van ott egy cég a WLB Landtechnik GMBH, ami a régi MDW gyár szervizére épült, a vezetője a Fortschritt időkben is a szervizben volt, a magyar szervizeseket is oktatta, elég sokat tud magyarul is, Thomas Pöche a neve rendkívül segítőkész , (lehet e-mailben beállítási és javítási segítséget kérni tőle, ebben az esetben szokott a javításiból oldalt kimásolni). Valamelyik éven kellett utóverő dobot cserélnem, a dobbal együtt jött a javításiból kimásolt szükséges anyag is. A cég vásárol és feljavítva elad, MDW, CASE IH kombájnokat és közben 1-1 CF is előfordul. Magyarországra tudtommal csak az enyém került eddig, de Cseh, Lengyel és a Németeknél sok van belőlük, oda biztosítanak szervizt is.
.A WLB pár éve megvette az MDW maradványát, az alkatrészkészletet, csinált egy webshopot-
WLB Landtechnik.de/ Webshop- ott vannak az alkatrész katalógusok, vannak olyan digitális verziók is amikben a keresett alkatrészre kattintva egyből dobja a cikkszámot, és az árát is, kártyával ki lehet fizetni, én az alkatrészesüknek ( Petra Berndt) szoktam e-mailban leadni a rendelést, elküldi a proforma számlát azt szoktam elutalni. Nekem 3-4 nap alatt megjön a megrendelt alkatrész.
És ez lenne a mondandóm lényege a megfelelő minőségű alkatrész elérhető áron.
Az én gazdaságom 240ha. területű, az 527es kombájnnal komolyabb hiba nélkül learatom
a gabonát, repcét szóját és kukoricát is. 2015 óta több mint 2ezer hektárt arattam le vele.
Akkor 15 millió volt az ára fuvarral, repcetoldattal együtt, nekem az árát rég behozta.Teljesen jó döntésnek bizonyult, 218 Megát szerettem volna a 24es után de csak sok pénzből gatyába rázható, vagy irreális áron árult volt. Amúgy szerintem a 27es simán megverte akkoriban a Megát Minden évben át van nézve, a kopott alkatrészeket, gondolkodás nélkül kidobom, érdemes mindenkinek akinek ilyen gépe van, megnézni, ráadásul az alkatrészek többsége még eredeti, vagy a WLB által legyártatott eredetivel egyező minőségű. Nem érdemes innen onnan beszerezhető cuccokat beletenni, csak az ára végett sem mert azok sem olcsóbbak. Akit érdekel küldjön üzenetet.

Válasz Sk Laci #146. hozzászólására

Mennyi jött le belőle?
Annyi kell belesmile lol.
Fordulj meg a kombájnnal és átlagold amit a nívópálcán látsz.
De ennyi lejtésnél (az én placcom is lejt, mondjuk vagy 10 centit), a nívónak érnie kell az olajat szerintem.
Egyébként traktorban nekem "ugyan az" a motor van (7,6), a traktor ~20, a kombájn 24,5 liter, mondjuk ugye az másik gyártó.

Válasz Sk Laci #144. hozzászólására
Ez még adagolós motor ugye? Ez van a 7200/8900 magnum traktorokban is, abba kereken 20 liter kell. Azt nemtudom a kombájnban más-e esetleg az olajteknő. 20-szal hem lőttél mellé.

Nagyigmándi Agri CS udvarán van egy Case Ih axiál 2388 E kombájn, 2008-as évjáratú.
Képek alapján eléggé rendben van.
Ismeri valaki a múltját???

Válasz Benkő Lajos #134. hozzászólására
Becsén van egy cég aki dobkosarakat gyárt minden félit Itt

Válasz mtz1221 #132. hozzászólására
Nem egészen 2 éve volt kint belőle a rotor, át volt körmözve, ki volt egyensúlyozva az előző tulajnál. Szakszerviz csinálta, de ha úgy mint ahogyan a hidromotorokat visszarakták, akkor inkább hagyjuk.....
Szorítóbilincsek a tömlőkön nem voltak ráhúzva, a csavarok amik a hidrogenerátort tartják csak 1 volt meghúzva, a többi csak lazán, ahogyan kézzel rátekerték....
Dobkosarak főlei nem voltak a helyükre beillesztve, lógtak.....
Aratás előtt megcsinálgattam, mikor a kombájnt néztem át.

Ma beindítottam, átjárattam, ha lenne "bentlakó" akkor kizavarjam, de nem volt bent semmi. Amikor állítottam a fordulatot vettem észre a rengést.

Axiálrotoros kombájnon mitő lehet az, hogy egy bizonyos rotorfordulatnál rázza a kombájnt?
650-700 fordulat között van ez a jelenség. Se alatta, se felette nem rázza a kombájt.
Rotor tiszta, nincsen rajta sehol se feltekeredett szármaradvány.
Mi okozhatja a rengést???smile confused

Üdv!Azt szeretném megkérdezni,hogy case ih 521 kombajnhoz amin már case ih fülke van (gömbölyű üveg) smile cowboy2001es gyártás,hol lehet szerezni szélvédőt,illetve melyik case ih típusával egyezhet meg,köszönöm előre is!

Valakinek 2388 kombájn, vagy 21xx-23xx esetleg 25xx sorozatú?
A ferde felhordóhoz a meghajtás kardántengalyan keresztül érkezik szöghajtáson keresztül, majd a ferdefelhordóra ékszíjon keresztül megy tovább a hajtáslánc.
Ebben az említett szöghajtásban ami a fülke mögőtt a magtartály alatt található a kombájn jobb oldalán mennyi olaj megy?
Eseteleg ha valaki lemérné nekem a nivópálcát, a dugó részéről a + és a - jelig mennyi mm?
Az enyémben el van törve, és ha újat rendelek, nem biztos, hogy megérkezik aratásig.

Case IH 525 kombájnhoz magyar nyelvű alkatrész katalógus és javítási útmutató érdekelne .

Válasz Hús Futár #108. hozzászólására
Gratulálok, és sok hibamentes órát kívánok!
Ebbe a kombájnba tett a Case valami technikai ujútást az MDW-hez képest, vagy csak más színben gyártották tovább?

Én is beálltam az IH kombájnosok sorába .

1

Van valakinek alkatrész katalógusa Case IH 2388 kombájnhoz, ahol a csapágyak és ékszíjak mérete le van írva, és nem csak katalógus szám megrendeléshez Case forgalmazónál?
Esetleg internetes oldal?
Nekem van alkatrész katalógusom, de csak katalógus szám van, nem valódi csapágy vagy ékszíjszám.
Mindig a szétszedett csapágyal szaladok a csapágyboltba, hogy mi kell.
Szeretném előre megrendelni azon részeket, amit megyek szétszedni, hogy ne keljen várni, még a csapágy megérkezik.
A munka is folyamatosan menne, nem akadozva alkatrészre várva.

Case axiál kombájnokon hogyan kell lekapcsolni a rostaszekrény aljában levő mag és törekcsigáról a szenzort, ami akkor jelez, amikor megáll a csiga torkalódás esetén?
Rá van téve a tengely végére, de nem tudok rájönni, hogyan kapcsolódik le.
Cserélném a csapágyakat, de a szenzor miatt állok.
smile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmilie

Válasz Rabó001 #99. hozzászólására
Igen, Szlovákiában vettem. Így elestem a felesleges papírtortúrától a hivatalokkal.
2008 már tényleg a model gyártásának a végefelé tartott, inkább úgy mondanám, hogy megjelentek az új sorozatok és még párhuzamosan szalad a gyártás talán 2009-ig.
Rengeteg videót és információt megnéztem-elolvastam a neten. Ami nekem van ennek az oldalán van a hütő előtt a forgódob, ezeknél a modelleknél már állítólag növelték a hütő hatásfokát, nem kellene melegednie.
Legfőbb szempont ne lelakott lerohadt kombájn legyen véve.
Remélem sikeres volt a választás, amiről aratáskor kapok "választ".
Bizonyíthatsmile smile

Válasz Rabó001 #97. hozzászólására
Nem hitted el régebben, hogy a kombájnvásárlást komolyan gondolomsmile biggrin

8,3 literes comonrail befecskendezésü motor.
2008-ban már adagolós befecskendezésüt csak 100 lóig lehetett venni /ha jól tudom/.
Egy szerelő és egyben kombájnos aki ujabb case kombájnal járt igérte, hogy megáll, átnézi elmagyarázza mit hogyan, de eddig nem adta ki neki. Én meg nem akarok várni az utolsó pillanatig aratás előtt.
Ezért is kérdeztem itt a fórumon.
Ha a Komáromi központban lenne ember aki ért az említett modelhez, akkor megpróbálnák szezon előtti átnézésre megrendelést beadni a cégbe.
NH traktor terén már dolgoztunk együtt az Agrotec Magyarországgal.

Válasz Sk Laci #96. hozzászólására
Na, mégis csak vettél kombájnt, és akkor IH Axial Flow lett.
Hirtelen nem is tudom ki most a Case IH forgalmazó Magyarországon, talán az Agrics.
De ez olyan régi típus, hogy ezek a cégek akkor még kb. nem is léteztek. Én a helyedben inkább szerelőt keresnék, aki ismeri a típust, cégtől függetlenül.
8,3 literes Cummins motor van benne, adagolós, turbós? Mint a 7200/8900 Magnumokban. A 2100 szériában asszem az van. Az egy jó motor.

Case IH 2388 kombájn szezon előtti átvizsgálásra melyik Központból melyik szerelőt lenne érdemes felkérni-kikérni, amelyik ért is a kombájnhoz, és nem fog egész idő alatt telefonálgatni, mit hol talál?

Még valamit, Case Magyarország központ az Agrotec Magyarország címe alatt van Komáromban a Puskás Tivadar utca 4/a szám alatt.
Egyesültek?
Esetleg ebből a központból szakszervizes aki ért az említett modelhez?

Ezt a témát valaki irja át "MDW CASE IH kombájnok" ami az ilyen piros szinüket jelenti...

Válasz #64. hozzászólásra
nincsen ilyen, és nem is lessz. Voltak nálem 2012-ben a csehek aratni. A szolgáltatónak volt, anyit mondott hogy örült hogy megszabadult töle. Nem részletezte hogy miért. Van neki egy clas lexion 560-as és három NH cx 8080-as. Remélem jól írtam a tipus számot az NH-nál. Szavai szerint ezekben a kombajnokban meg lehet bízni, a többi nem kéne néki. De ha te jónak látod a CF 60 case kombájnt és megfelel, rajtad múlik meg e veszed. Csak lentebb azt akartam kifejezni hugy jobb olyan gépet venni amiböl sok fut, mert nem véletlenöl terjedtek el némely kombájhok, holott más tipusokból alig akad egy kettö.

Válasz #57. hozzászólásra

Ikrnél mindent kapsz hozzá ha szert tennél ilyen vasra.Sztem jobban is nézki mint a sárga.Ja mindenki a claast sztárolja és fenn is van az ára eléggé,hasonlo méretü nyuszi ugyanazt tudja teljesitménybe fogyasztásba és munka minöségbe is.Olcsobb is jo pár millával.Az biztos hogy a claas itt van már majd 40 éve és gyára van itt nálunk,meg a régi idökbe itt tesztelték probálták és fejlesztették a nagyüzemeinkbe a gépeiket.De a new gépek is bizonyitottak sárgálik a határ tölük az egész országban.Piac vezetökmis voltak valamelyik évben.Sztem darab számba hasonlo mennyiség van mindkét márkábol az országban.Nekem e-514 van én nyuszira akarom cserélni az biztos.smile rolleyesVagy végsö elkeseredésbe 108-asra.Az volt még egy jo kombájn.Csak a rába motor a gyenge pontja meg a fogyasztás.smile confused

Semmi gond ez a tapasztalat. Én 4 szezont arattam az 524-el patent kis gép volt csak kinőttük. Azt nem tudom hogy az Ih hidromotoros- e mert ha az akkor nagyon jo gép lehet csak az alkatrészre mennyit kell várni .De kombájnba én a Claast favorizálom

Válasz #61. hozzászólásra

Ez szalmarázós kombájn. Nagyon kevés van belölük eledva. Kérdéses az alkatrész ellátotság is az országban. Ha aratáskor kiesik és nincsen alkatrész a kereskedöknél mivel ritka kombájn akkor nagyon elkeserítö tud lenni a gondola " ha Clast vettem volna, akkor lassan már a sarki füszeres is árul hozzá alkatrészt és pont ilyet kellet vennem amihez nehéz alkatrészt kapni". Természetesen nem csapágy leállásra gondolok.

Válasz #34. hozzászólásra

Helló Fan. idén szeretnék venni Mercatort, v. hasonló Class parcella kombájnt, és olvastam hogy te tudsz 2db-ot. Esetleg tudnál nekem segiteni valamilyen informácóval? (milyen állapotuak?, eladó-e?, merre található) Saját részre keresném, üzemképtelen is érdekel. Elöre is köszi.

Válasz #3. hozzászólásra

Amikor az ih megvette az E kombájn gyárat németországban arégi 525 -ös E kombájnt gyártotta tovább IH fülkével.Szerintem jó kombájn csak az alkatrész ellátás kérdéses.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
2028-ban meg akarják kezdeni a szer forgalmazását.
Hirdetés
Szerencsejáték-e a növénytermesztés? Avagy: lapot húzunk 19-re?
IFA ülés középső kísérő
IFA ülés középső kísérő

20.000 Ft

Krone Easy Cut 280 kasza
Krone Easy Cut 280 kasza

2.480.000 Ft

GASPARDO ST 300/540 6 soros szemenkéntvetőgép
GASPARDO ST 300/540 6 soros...

3.100.000 Ft

Balatoni rózsa 30-50mm
Balatoni rózsa 30-50mm

200 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]