A legfrissebb tájékoztatás szerint az EuroTier és az EnergyDecentral 2021 kiállítás fennállása óta először, digitálisan zajlik majd. A koronavírus-járvány kapcsán a továbbra is bizonytalan nemzetközi helyzetre való tekintettel az EuroTier és az EnergyDecentral expó programjait 2021. február 9. és 12. között digitális változatban kísérhetik figyelemmel az érdeklődők.

A hannoveri vásárvárosban ezúttal nem lesz fizikai jelenlét. Ezt a döntést a DLG a szakkiállítás vezető szervezőjeként hozta meg, miután az ipar képviselőivel-, a tanácsadó testülettel- és a partnerekkel is részletes egyeztetéseket folytatott.

"Az EuroTier / EnergyDecentral Digital nagy választékot- és a lehető legnagyobb rugalmasságot biztosítja a kiállítóknak a digitális üzleti csomagokkal, a látogatóknak pedig kiterjedt technikai programot és vonzó hálózati lehetőségeket kínál." – hirdeti a rendezvény hivatalos portálja.

Milyen téma köré csoportosul idén a kiállítás?

EuroTier 2021 Digital vezető témája a "Mezőgazdaság az élelmiszerláncban" tételmondat lesz. Mindez részletesen körüljárja majd a

  • takarmánytermelés
  • minőségi gazdálkodás és
  • élelmiszerbiztonság témaköreit.

A fogyasztók egyre inkább tudni akarják, honnan származnak az általuk fogyasztott ételek. Ennek az elvárásnak a teljesítése érdekében a feldolgozók és az élelmiszer-kereskedelem szereplői megkövetelik az egyes tételek nyomon követhetőségét a teljes láncban. Az EuroTier 2021 megmutatja, hogyan lehet megvalósítani az átláthatóságot és a nyomon követhetőséget a mezőgazdaságban – és hogyan lehet integrálni őket a digitális hozzáadottérték-megoldásokba a teljes értéklánc számára.

A témát különféle digitális formátumokban járják körül a szervezők és a kiállítók. Ilyenek lesznek a következő témájú nyilvános fórumok, amelyeket a DLG szervez:

  • A „Kibocsátásszabályozás” című fórum megoldásokat mutat a károsanyag-kibocsátások megelőzésére, csökkentésére és ellenőrzésére.
  • A "Direkt marketing” előadás a régióban, vagy közvetlenül a gazdaságban folytatott marketinget segíti, szintén az átláthatóság növelése szempontjából.
  • A „Szarvasmarha” témájú előadások, valamint a „Sertés” és „Baromfi” fórumok az egész élelmiszer-előállítási és -feldolgozási lánc átláthatóságával és nyomon követhetőségével foglalkoznak – és bemutatják a legkorszerűbb szarvasmarha-, sertés- és baromfi teljes gazdaságirányítási koncepciókat. Az előadások kitérnek az állatjólétet szolgáló- és a környezetbarát technológiák ötvözésére a modern állattartó istállókban – valamint segítséget nyújtanak az ezzel kapcsolatos kihívásokra a gazdálkodók számára.

Hogyan vehetünk részt látogatóként – és mennyibe fognak kerülni a jegyek?

A jegyvásárlás a digitális kiállításra 2020. december 7-étől lehetséges és a kiállítás teljes időszakára (2021. február 9–12.) 14 Euróba kerül személyenként.

Érvényes belépővel az érdeklődők részt vehetnek az összes nyilvános digitális eseményen, meglátogathatják a kiállítói profilokat, találkozókat szervezhetnek a kiállítókkal és kapcsolatba léphetnek a látogatókkal is.

Az EuroTier 2021 Digital tervezett programja nagy vonalakban így fog kinézni:

  • 2020. December 7. – Az online jegyvásárlási felület megnyílik.
  • 2021. február 1. – A digitális platform megnyílik, amelyen lehetőség lesz az érvényes belépőkkel rendelkezők számára a regisztrációra, személyes, vagy céges profil létrehozására, időpontot egyeztetésekre a kiállítókkal és felfedezni, valamint megismerni a digitális környezetet.
  • 2021. február 9. –  Megnyílik a kiállítás. Elindulnak a DLG vitafórumai, megnyílnak a rendezvény audio-video funkciói. A látogatók megbeszéléseket tarthatnak és élő tartalmakat is megtekinthetnek. A kiállítók termékeit és profiljait részletesen megismerhetik.
  • 2021. Április 15. – A digitális felület bezár.

Mire számíthatnak a kiállítók?

A kiállítók az digitális kiállításra 3 különböző szolgáltatáscsomagot vásárolhatnak meg, amelyek más-más arányban tartalmaznak online és offline előadás- meeting és egyéb elektronikus kapcsolatteremtési- és megjelenési lehetőségeket a látogatókkal és az üzleti partnerekkel. A kiállítók teljes körű információt oszthatnak meg a digitális kiállítás résztvevőivel a vállalkozásukról és a termékeikről.

A szervezők számos lehetőséget biztosítanak a digitális platform megnyitása előtt, hogy a résztvevők – és az újságírók – részletesen megismerjék az új felületet és kiismerjék magukat a digitális kiállítás összes hasznos funkciója között.

Az alábbi időpontokra is érdemes odafigyelni:

  • 2020. december 1. – Megnyílt a kiállítás digitális felülete a kiállítók és az újságírók száméra.
  • 2021. január 13. – A kiállítók "munkába állnak" és innentől kezdve el tudják kezdeni az online programjuk kialakítását és feltöltését.
  • 2021. január 31. – A cégek feltölthetik profiljaikat
  • 2021. február 1. – Nyilvános felület nyílik a naptár funkció kitöltésére és az online beszélgetésekre, egyeztetésekre a kiállítók és a látogatók között.
  • 2021 február 1-5 – Zártkörű felkészülési lehetőségek a kiállítás előadói számára.
  • 2021 február 9-12 – A kiállítás megnyit, majd minden funkciója üzemel
  • 2021 február 13-tól április 15-éig – A kiállítási felület igény szerint nyitva marad és látogathatók lesznek a "könyvtár funkciók", azonban az audio- és videó funkciók már nem lesznek elérhetők.

További információkat az EuroTier hivatalos oldalán talál.