Eurómilliókkal segíti az EU tagországait, hogy agrártermékeit reklámozzák
2006. január 12., csütörtök 23:51:50
Tizennégy
EU-tagországban 25 programot összesen 25,5 millió euróval támogat
csütörtöki döntése értelmében az Európai Bizottság annak érdekében,
hogy mezőgazdasági termékeiket népszerűsítsék és így növeljék azok
eladásait. Magyarország a borértékesítés segítésére 52 312 eurót kap.
Az EU a szóban forgó programok teljes költségének felét állja. A
támogatással az agrárszervezetek vásárokon és kiállításokon
népszerűsíthetik termékeiket, illetve azokkal kapcsolatos
információs kampányokat folytathatnak. A segített termékek köre az
olívaolajtól kezdve virágokon és zöldségeken át tejtermékekig és
sajtokig terjed.
Magyar részről ezúttal a Magyar Bormarketing Konzorcium
programját választotta támogatott akciói közé a bizottság. Az uniós
segítség ez esetben egy évre szól - derül ki a brüsszeli testület
közleményéből.
Forrás: MTI
tej
borászat
európai unió
mezőgazdaság
biso
agrár
pr
kerek
Ajánlott cikkek
A klímaváltozás miatt a gyakori fajok is veszélyben vannak
A gyakorinak mondható fajok is veszélynek vannak kitéve.
Ez ám a kihívás, lelkes fiataloknak: a CLAAS UniTech Mérnökverseny
Huszonhét csapat jelentkezett a megmérettetésre.
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Az adás vendége Miklovicz Péter.