Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb mezőgazdasági seregszemléjén hét kiállító mutatja be termékeit és szolgáltatásait az Agrármarketing Centrum 60 négyzetméteres standján. Az eseményen az AMC képviseletében részt vesz Ondré Péter ügyvezető és Giczi Gergely ügyvezető-helyettes is. A vásár nyitónapján Ondré Péter elmondta: az évek óta folyamatosan bővülő, nagyszámú látogatókörrel és szolgáltatásokkal rendelkező kiállításon már jól ismerik a magyar kiállítókat, jó kapcsolatot ápolnak a magyar partnerekkel és ezért a magyar cégek szívesen választják az AMC által szervezett közösségi megjelenést.

AMC

Hét magyar kiállító mutatja be termékeit és szolgáltatásait a rendezvényen – fotó: AMC

A magyar standon többek között pulykahúsból készült élelmiszerekkel, felvágottakkal, piros paprikákból és különféle húsféleségekből, szárnyasokból készült ételekkel, valamint almából, meggyből, bodzából és homoktövisből készített különlegességekkel, szőlőmag őrleményekkel és olajokkal várják a látogatókat.  A finomságok mellett a Pannon Tokaj Pincészet száraz, félszáraz és édes Tokaji borait is megismerheti a közönség.

Az Agrármarketing Centrum ügyvezetője kiemelte, hogy a kiállítás kiváló alkalom a tapasztalatcserére, valamint a szerbiai kereskedelmi és borkultúra megismerésére. „A kiállítás során, emellett lehetőség nyílik arra is, hogy a jelenlévő kiállítókkal egyeztetéseket folytassunk a 2019. szeptember 26-29. között általunk szervezett 79. OMÉK-on való megjelenési lehetőségekről is” – tette hozzá Ondré Péter.

AMC

A kiállítás jó helyszíne a tapasztalatcserének és a kapcsolatok létrehozásának – fotó: AMC

Az AMC ügyvezető igazgatója bízik abban, hogy kiállítóik az elmúlt évekhez hasonlóan ez alkalommal is elégedetten zárják majd a rendezvényt, hiszen a hét napos kiállítás során szép számmal fordulnak meg érdeklődők a magyar standnál. „Tudomásunk szerint több cég előre egyeztet tárgyalásokat meglévő kapcsolatainak frissítése érdekében, hiszen a személyes találkozás kiemelten fontos a térség üzleti kultúrájában” – mondta még el Ondré Péter, megjegyezve, hogy a tőlünk délre, délkeletre fekvő országokban kiválóak az üzleti lehetőségek, hiszen tavaly összességében mintegy 20 százalékot tett ki az agrár- és élelmiszeripari összkivitel aránya a teljes exporton belül.