A 2017-es év viszonylag nyugodtan, kevesebb munkával, inkább pihenéssel, de annál több internetezéssel indult, ami jól látszik az Agroinfrom.hu látogatottsági eredményeiből. Abban biztosak vagyunk, hogy valaki még pihenés közben, más a kombájnt szerelve, sokan az istállókból, de mindenki valamilyen formában együtt volt és van az Agroinform.hu csapatával, és sokszor megáll egy-egy pillanatra, hogy informálódjon egy aktuális pályázatról, új vagy használt gépekről, esetleg facebook oldalunkra küldjön egy képet, hogy lássa mindenki,

egy csapat vagyunk, és egy célért dolgozunk nap mint nap.

A következő, dkt.hu hivatalos információin alapuló táblázat azt mutatja, hogyan indult az év eleji internetezés az Agroinform.hu szempontjából.

2017.01.01 2017.01.02 2017.01.03 2017.01.04 2017.01.05
Oldalletöltések 339 769 379 080 354 133 378 900 363 132
Látogatások 43 559 53 436 52 268 68 137 60 926

Látogatási gyakoriság az összes megkérdezett személy alapján – forrás: dkt.hu

Oldalletöltések minden olyan esemény, amikor a kiválasztott időszakban a megadott URL-címmel definiált webhelyet letöltik.

Látogatások – a látogatók által az adott webhelyen és a megadott időszakban tett látogatások száma. Egy látogatásról beszélünk abban az esetben, ha az oldalletöltést vagy az oldalletöltések sorozatát ugyanaz a látogató kezdeményezi egy adott weboldalon (domain), illetve két egymást követő oldalletöltés között nem telik el 30 percnél hosszabb idő.

Ha azt látjuk, hogy az év elején,

nap mint nap közel 400 ezres oldalletöltés történt,

és ezzel egyetemben 50-60, vagy akár közel 70 ezer látogató tekintette meg az Agroinform.hu online mezőgazdasági portált, érdeklődve mind a folyamatosan frissülő hírek, szakmai információk, mind pedig a nagyszámú piactér ajánlataink, és széles körű fórumtémáink iránt... egyszerűen nehéz szóhoz jutni!


Nézzük meg, hogyan alakult a 2016-os év:

Az AgroStratéga 2016-os adatai egyértelműen azt mutatják, hogy szerkesztőségünk munkáját rengeteg látogató díjazza, és amikor azt mondjuk, ÖNÖKNEK, a magyar mezőgazdaság szereplőinek írjuk a cikkeket, vágjuk a videókat, számolunk be sajtóeseményekről, frissítjük piactér ajánlatainkat, és aktív teret adunk fórumozóinknak, akkor azt tényleg szívvel-lélekkel tesszük, és óriási elismerés, hogy nagyon sokan érdeklődéssel, hozzászólásokkal, és a 2016-os év havi összes adatok átlagát tekintve 8,2 millió oldalletöltéssel értékelik munkánkat.

Agrárportálok látogatási gyakorisága az összes megkérdezett személy alapján forrás: AgroStratéga; szerzők: Pólya Árpád és Varanka Mariann

A fenti diagramból jól látszik, hogy az Agroinform.hu oldalt napi szinten jóval többen látogatják, mint a többi agrárportált, ráadásul a második és harmadik helyen is *-gal jelölt, nem kereskedelmi csatorna áll, így az oldal 23 százalékos abszolút első helyezése, még hangsúlyosabb a második, mindössze 8 százalékot elért helyezettel szemben.


Jöjjön egy olyan diagram, aminek láttán ismételten használnunk kell a KÖSZÖNJÜK szót!

Súlyos kérdés, és válaszolni sem könnyű rá – forrás: AgroStratéga; szerzők: Pólya Árpád és Varanka Mariann

Nyilván önnek is tettek már fel ilyen jellegű kérdést, aminek központjában a "ha csak egy dolgot választhatnál, mi lenne az" formula állt? A válasz sohasem egyszerű, viszont a 35 százalékos első hely tökéletesen mutatja, hogy

mi önökért és önökkel szerkesztjük az oldalt.

Az "Agroinformosok" olyan mint egy nagy család, hiszen jól látszik a mérési adatokból, diagramokból, statisztikákból, hogy milyen összetartás van az agrárium szereplői, és azon belül az oldal felhasználói között. Ami pedig a fiatal korosztályt illeti, ugyanezzel a kérdéssel foglalkozó diagramból tökéletesen visszatükröződik az általuk komolyabb méreteket öltő internethasználat, és a napi információ szerzés ezen formája.

50 százalék választaná az Agroinform.hu-t a 18-39 év közöttiek körében! Köszönjük! – forrás: AgroStratéga; szerzők: Pólya Árpád és Varanka Mariann

Mindkét diagramnál ugyancsak meg kell említeni a *-gal jelölt, nem kereskedelmi csatornákat, hiszen ha szigorúbb értelemben nézzük a számokat a fenti diagramon az Agroinform.hu 50 százalékos első helyezése mögött a második piaci szereplő eredménye 8 százalékot mutat.

2017.01.01 2017.01.02 2017.01.03 2017.01.04 2017.01.05
27 205 33 645 33 280 45 817 40 621
Egyedi böngészők 32 488 40 067 39 509 54 181 47 764
Oldalletöltéssek 339 769 379 080 354 133 378 900 363 132
Oldallátogatások 43 559 53 436 52 268 68 137 60 926