A legördülés nem a legpontosabb meghatározás, hiszen a kombájnokat gyártó cég már régóta nem teljes járműveket, hanem csak részalkatrészeket szállít, amiket mindig a célállomáson állítanak össze. Így az olyan alkotóelemek, mint például a tisztítórendszer, leválasztórendszer, cséplőszerkezet és a vezetőfülke külön készítve érkeznek.

Ugyanis ma már sokkal gazdaságosabb a géprészeket konténerekben szállítani és csak a célban összeállítani, mint egész gépeket behajózni vagy kamionnal mozgatni.

A 450.000. LEXION alkotóelemeit Harsewinkelből szállították a Nebraska állam beli (USA) Omaha-i CLAAS gyárba, ott  szerelték készrea gépet. A monstrum az északi-amerikai piacon áll majd csatarendbe, míg a tízezredik TUCANO a Fekete-tenger mellett található Krasnodarba kerül, ahol a 2007 óta működik CLAAS gyár.


A százezredik CLAAS kombájn 1962-ban gördült le a gyártósorról, a kétszázezredik1968-ban, a háromszázezredik 1979-ben és a négyszázezredik 2003 februárjában. Most, kereken tíz évvel később gyártotta le a CLAAS a 450.000. kombájnját.

A harsewinkeli központban lévő CLAAS társasági tagjai, ügyvezetése és 35 fős gyári személyzete a héten mindkét gép elkészültét megünnepelte.