A magyar termelők büszkék kiváló termékeikre, melyeket nap, mint nap emberek milliói fogyasztanak. Nekik köszönhetően minden nap élvezhetjük a finom tejet, a friss tojást, a szaftos csirkemellet vagy az ízletes omlós sertéssültet. Az Agrifirm Magyarország Zrt. elindította új kampányát, amellyel partnereit, a magyar termelőket szeretné támogatni, és felhívni az emberek, fogyasztók figyelmét az ő munkájuk eredményére, a finom és friss magyar termékekre. A kampány első bemutatására a tavaly novemberi EuroTier kiállításon került sor, azóta több cikk és hirdetés is megjelent a nyomtatott médiában és az interneten.

Agrifirm

A kampány további szakaszában maguk a termelők mutatják be munkájukat, telepeiket és kiváló termékeiket. A XXII. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokon is ez lesz az Agrifirm stand fő témája. Ez a közös fellépés ösztönzi a vállalkozásokat és termelőket arra, hogy kifejezzék a szakmájuk iránti szenvedélyüket.

„A magyar termelők dolgos emberek, akik szenvedélyesek a munkájuk iránt, és nyitottak a fejlesztésekre, innovációkra. Az Agrifirm munkavállalói büszkék Partnereikre. Örülünk, hogy a mi takarmányaink, szakértelmünk és innovációink is hozzájárulnak ezen termékek előállításához. Támogatni szeretnénk a magyar termelőket azzal, hogy promótáljuk az egészséges, friss és finom húst, tejet és tojást, a mindennapi munkájuk eredményét”– mondta Alexander Drees, az Agrifirm Magyarország Zrt. vezérigazgatója.