Kapu az új Fendt világához – A Fendt Forum elkészült

Tavaly november 14-én letették az új Fendt Forum alapkövét. És néhány napja az AGCO/Fendt megnyitotta az új nemzetközi látogatóközpontját.

"A kibővített Fendt Forummal megteremtettük annak a lehetőségét, hogy ne csak a vevőinket és a rajongóinkat, hanem ezen túlmenően az idelátogatókat is megszólíthassuk, akiket csoportosan is tudunk majd fogadni a jövőben." – mondta el Roland Schmidt, a Fendt marketing igazgatója.

A meglévő Forum épülete 4.300 m2 további épületszárnnyal egészült ki. Az új és központi bejáraton keresztül jutnak a látogatók a Fendt új világába. Rögtön a bejáratnál mindenkit saját nyelvén köszöntünk.

"Célunk, hogy az idelátogatókhoz alkalmazkodjunk. Sokan Önök közül nem Németországból jönnek, ennek megfelelően mi is nemzetközivé szeretnénk válni, és minden információt legalább 20 nyelven elérhetővé kívánunk tenni. Épp abban a pillanatban vagyunk, amikor egy új kommunikációs csatornát építünk ki." – folytatja Roland Schmidt.

Márkaélmény a középpontban

Az új Forum épületszárnyban lépésről-lépésre egy új Fendt világ kerül felépítésre. Az érintőképernyős monitorok mellett – amelyeken a Fendt történetével ismerkedhetnek meg a látogatók – látható még az első Fendt traktor, egy Dieselross is.

Nagyszámú 1:32-es arányú modellgyűjtemény egészíti ki a gyártörténeti látnivalót és az interaktív monitorokon a látogatók informálódhatnak a valaha gyártott valamennyi szériáról is. A következő hónapokban további interaktív információk kerülnek majd kidolgozásra, azért, hogy célcsoport-specifikusan a látogatók letölthessék az őket érdeklő információkat a központi szerverről.

"Ezáltal kívánjuk biztosítani, hogy a látogatóink hozzájussanak azokhoz az információkhoz, amelyek őket valóban érdeklik, illetve, hogy Fendt gyár meglátogatása a vevőink számára egy élmény legyen, hisz traktort nem vesz az ember naponta." - mondta Roland Schmidt.

Ehhez tartoznak még az exkluzív, a kereskedőink és vevőink által nagyon kedvelt gyárlátogatások, amelyek a Fendt Forumban kezdődnek, és egy tesztvezetéssel végződnek.

Új Fendt márkabolt

A Fendt shop átköltözik az új épületbe és ott 150 m2-en egy nagy és új Fendt márkabolttá alakul át. A lényegesen nagyobb területen a látogatók a jövőben a teljes Fendt ruházati kínálatunkat megtekinthetik, felpróbálhatják, tesztelhetik és megvásárolhatják. Roland Schmidt marketing igazgató mindezt a bővítést azzal indokolja, hogy az elmúlt években a vadászati-ruhakollekcióval a Fendt egy új trendet kezdet és kitűnő visszhangra talált a vevőknél. Ennek megfelelően a Fendt márkabolt megnyitásával és az Agritechnica kiállítással egy időben megjelenik az új Fendt Classic-Line nevű kollekció.

Az idei nyáron a Fendt gyárat időről időre látogatók özöne lepte el. Több mint 10 000 vendég látogatta meg július 16. és szeptember 6. között a Fendt Forumot. Azért, hogy valamennyi látogató zökkenőmentes kiszolgálásban részesülhessen az éttermet 120 fő befogadására tették alkalmassá. Ez mellett további 60 fő kiszolgálásra alkalmas helység és egy nyitott vendéglátó tér is a látogatók kényelmét szolgálja.

Kényelmes megérkezés

A több vendég automatikusan több autót is jelent. Ezért a parkoló is kibővítésre került. Az autósok a Forum előtt és a szemközti területeken is letehetik az autójukat. Közvetlenül a bejárat mellett találhatók a mozgáskorlátozottak számára fenntartott parkolók és természetesen az egész Forum épület megtervezésénél különös gondot fordítottak az akadálymentesítésre.

Néhány dolog az AGCO/Fendt dolgozói számára is újdonság. A teljes Fendt-Marketing csapata először került egy épületbe – az első emeletre. Az emeleten 1400 m2 új munkaállomást alakítottunk ki, a közvetlen és személyes kommunikáció érdekében.

"Várhatóan az összes külső területtel és az irodai helységekkel együtt 2014 márciusának végére készülünk el." – mondja örvendezve Roland Schmidt.