A díjátadóra 2019. november 27-én az Extra Budapest színpadán került sor. Varga István László, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István, zsűrielnök ünnepélyes keretek között hirdették ki az 2019. év nyerteseit.

„Az idei termés rendkívül gazdag lett. Pályázóink mindegyike komolyan vette az okos eszközök elterjedését és már eleve mobilra tervezett honlapokkal startolt. Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy az első három legfontosabb marketing eszköz egyike a honlap. Ez a trend várhatóan a jövőben sem változik. A hazai specializált digitális ügynökségek és webfejlesztő csapatok előretörése már évek óta tart. Ennek eredményeképpen számos kimagasló és szakmailag igényes pályázatot díjazhatott a szakmai zsűri!” –mondta Varga István, a pályázat alapítója.

AXIÁL

Az elismerést Umenhoffer Péter, az AXIÁL Kft. marketingigazgatója vette át.

A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés a Szolgáltatás (25), az E-kereskedelem (20), illetve Az Év applikációja (15) kategóriába érkezett – olvashatjuk az összegzést Az Év Honlapja weboldalán. Az AXIÁL Kft. az Agrár kategóriában nevezte honlapját, amelyben összesen 6 induló volt.

Baranyiné Hutai Anikó, az AXIÁL Kft. marketingkommunikációs menedzserének megfogalmazása szerint a vállalat célja a www.axial.hu honlappal, hogy: „Naprakész információval lássa el az agrárium iránt érdeklődőket. Az online terület térhódításával egyértelműen szükséges, hogy weboldalunkon is megtaláljanak mindent a látogatók az általunk kínált termékekről, szolgáltatásokról, valamint az általános agrárgazdasági helyzetről, tendenciákról.

Éppen ezért folyamatosan frissülő tartalommal üzemeltetjük oldalunkat, amelyet mobilra is optimalizáltunk – hiszen a gazdálkodók gyakran munka közben, az okos készülékeiken keresztül tudnak csak időt szánni az információszerzésre. A szöveges tartalmakon kívül nagyon fontosnak tartjuk a fényképekben és videókban rejlő ismeretátadási lehetőségeket, ez megmutatkozik nem csak a honlapunkon, hanem a közösségi médiás jelenlétünkben is.”

Baranyiné Hutai Anikó kiemelte a folyamatos fejlesztés fontosságát is: "Minden nagyobb cégnek időszakonként felül kell vizsgálnia weboldalát, amelynek egyik fő lépcsője a saját és a partnerek megítélése az oldalról. Mindemellett fontos, hogy az elérhető, különböző elemző eszközöket is igénybe vegyük, hiszen elengedhetetlenül fontos tudnunk, hogyan látnak minket kívülről, milyen megoldandó / javítandó területek vannak. Éppen ezért 3-5 évente célszerű az oldalaknak minimum egy teljes „ráncfelvarráson” átesni.

2017 végén elérkezettnek láttuk az időt, hogy a korábbi weboldalt teljesen új alapokra helyezzük, a látogatók számára még tetszetősebb, és ami ennél is fontosabb, felhasználóbarátabb küllemet biztosítsunk. Számos elemzést, egyeztetést követően megszületett új oldalunk, amelyet azóta is folyamatosan fejlesztünk és karbantartunk.

Axiál

A weboldalt folyamatosan fejlesztik, alakítják.

Igyekszünk az érdeklődők számára minden olyan információt biztosítani felületünkön, amely az AXIÁL Kft.-vel és leányvállalataival kapcsolatos, de nem hagyjuk ki a legfontosabb agrártrendeket sem. Ezt a tendenciát a jövőben is folytatjuk, és a partnereinktől érkező folyamatos visszacsatolások és igények által még trendibbé, naprakészebbé szeretnénk varázsolni oldalunkat. Hiszünk abban, hogy jó úton járunk, amelyet a most megkapott Minőségi Díj is igazol, amelyet ezúton is nagyon köszönünk!"

A neves szakemberekből álló zsűri végül Minőségi Díjjal jutalmazta a weboldalt. Ez egy minőségi tanúsítványnak felel meg, amelyet azoknak a nem kategóriagyőztes honlapoknak adnak, melyek a zsűri szempontrendszere szerint kiemelkedők. A zsűri szempontrendszere alapján a következőket vette figyelembe: a designt – a honlap vizuális megjelenését, a UX-t – a felhasználó elégedettséget/élményt, a kategóriának megfelelő tartalmat, a kreativitást és a reszponzivitást – a felhasználó eszközeihez alkalmazkodó rugalmas webdizájnt.

axiál

Umenhoffer Péter: "Partnereink igényeit mindenkor szem előtt tartva szeretnénk a jövőben is folytatni a színvonalas tájékoztatást.”

Az elismerést Umenhoffer Péter, az AXIÁL Kft. marketingigazgatója vette át a díjkiosztón. „Mindig nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy igényes, jól használható weboldalt és saját közösségi média csatornákat üzemeltessünk, ahol a tevékenységeinkről, a termékeinkről, szolgáltatásainkról, rendezvényeinkről tájékozódhatnak leginkább ügyfeleink. Nagy öröm számunkra, hogy a befektetett energiáinkat a marketing szakma legjei is elismerték. Partnereink igényeit mindenkor szem előtt tartva szeretnénk a jövőben is folytatni a színvonalas tájékoztatást.”

Összeállította: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser, Axiál Kft.
Forrás: Azevhonlapja.hu