Gyakorlati gépbemutató és tesztvezetés! Jöjjön el és próbálja ki legújabb gépeinket szántóföldön!
Helyszínek:
2014.10.28.: Nyírgyulaj
2014.10.29.: Megyaszó
2014.10.30.: Gyöngyösoroszi
2014.11.04.: Jánoshalma-Borota
2014.11.05.: Zalaszentgrót-Tekenye
A gyakorlati gépbemutatóról bővebben IDE és IDE kattintva olvashat.
A Strike erőgépekbe a legújabb generációs, korszerű elektronikus vezérlésű, közös nyomócsöves, nagynyomású (2000 bar) befecskendező rendszerű (Deutz fejlesztésű) FARMotion motorok kerülnek beépítésre. Az energiatakarékos traktordízelmotorok az EU Stage III B (Tier 4i) előírásoknak megfelelő kipufogógáz kibocsájtási normatívákat DOC+EGR - dízeloxidációs és füstgáz visszavezetéses - kipufogógáz-kezelő rendszerekkel teljesítik.
A Lamborghini Nitro R az alig egy éve piacra dobott nagysikerű Nitro kissé egyszerűsített vagy, ha úgy tetszik, fapados változata. A gyártók közel 10 000 eurót faragtak le az árból úgy, hogy az eredmény egy megalkuvás nélküli, minden kihívásnál helyt álló univerzális erőgép legyen.
A motor ugyanaz a Németországban, Kölnben gyártott DEUTZ TCD 3.6 L 04 Tier4i, ami a következő paramétereivel: 3620ccm, 89-118 Le, 358-460 nm már a Nitro-ban és a platform más traktoraiban is bizonyított. A váltó alapja az 5 fokozatú mechanikus váltó, amely a csoportváltó függvényében 10 E+10 H, vagy 20 E+20 H fokozatra bővül. Két különböző teljesítményű hidraulika rendszer közül választhatunk. A fülke 12 cm-rel keskenyebb, mint a Nitro-é, viszont az elődnek számító R4-énél ugyanennyivel hosszabb, így kategóriájában nagynak számít.
A panoráma fülke teljes, minden irányba zavartalan kilátást biztosít, a „B"oszlop elhagyásával a holtterek minimálisra csökkentek. Homlokrakodó használatakor is végig a látótérben marad a kanál.
Nitro, az Év Traktora!
Alig rántották le a leplet az egyedi stílusú erőgépről, a Nitro máris hatalmas rajongótáborra tett szert! A megjelenésben és technikai elemeiben is forradalmi újításokkal büszkélkedő Lamborghini Nitro stílusát a Giugiaro Design tervezte. Az elülső, széles fehér hűtőrács nem csak a márkára jellemző sportos megjelenést sugallja, hanem optimalizálja a hűtőrendszert és ez által a DEUTZ motor gazdaságosságát.
A DEUTZ Nitro motor káros anyag kibocsátása a Tier4i szabványoknak megfelelő, és a kipufogógázt DOC rendszerrel kezeli. A dízel oxidációs katalizátor (DOC) csökkenti a NOx részecskéket és a környezetre veszélytelen anyagokká alakítja.
Részletes technikai adatokért és további információért látogasson el a Lamborghini magyarországi képviseletének oldalára: www.auditker.hu