Különleges filozófiát vall az amerikai Hennessey Performance műhely, miszerint „minél több a kerék, annál jobb” – írja a topgear.com. Ezt a hitvallást követve alkották meg a Ford Raptor hatkerekű változatát, ami a VelociRaptor 6x6 nevet kapta, ami jelzőt még leírni is újdonság egy 4x4 rovatban.

Amit tudni, hogy a motorháztető alatt egy 450 lóerős, 3,5 literes, V6-os duplaturbós szív dobog, de ha valaki nem érezné elegendőnek a széria blokk nyomatékát, a műhely akár

600 lóerőig is felhúzza a vasat.

A gyári Fox futóművet alapvetően nagyon komoly terhelésre tervezték, de az átépítés során módosították, és újragondolva az eredeti koncepciót, gyakorlatilag nincs olyan terep, amin ne tartaná stabilan a ráakasztott 20 colos felniket. Ezek után az már nem is volt kérdés, hogy a plusz tengely is zárható differenciálművet kapott, tehát, ha szélvédőig süllyed a traktor, lehet a Raptor után kötni.

A morcos külső még morcosabb belsőt takar – fotó:  a gyártó

Az átszabott külső jóval markánsabb lett, köszönhetően az újratervezett, „húzz a francba előlem” első lökhárítónak, a led fényszóróknak, és a mennydörgést szimuláló saválló kipufogórendszernek.

Az ára nem kevesebb, mint 295.000,- amerikai dollár, vagyis mai árfolyamon közel 80 millió forint, cserébe a műhely nem kér donor autót, vagyis az ár tartalmazza az alap Ford Raptort is.

Minél több a kerék, annál jobb – fotó: a gyártó