A SHARE sörmárkát két éve alapította három magyar vállalkozó, és az eredeti célnak megfelelően a beérkező profit 100 százalékát az utolsó fillérig jótékony célra fordítják. Az adományozott szervezeteket minden alkalommal egy-egy átfogó terület SHARE-nagykövete választja ki – az idei kitüntetettet a hét elején nevezték meg.

A SHARE-ből több mint negyvenezer palackot adtak már el, a mostanival együtt 600 ezer forint adományt adtak át összesen, 40 vendéglátóhelyen folyt már a jótékony sör, és eddig 18 cég/szervezet vásárolt tőlük saját rendezvényeire.

A mostani adományozó nagykövet, a WWF Magyarország képviseletében Antal Alexa kommunikációs vezető azt mondta, a Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesületet azért választották és segítik 100 ezer forinttal, mert a fenntartható jövő kulcsa az ember és a természet harmóniája, ezt pedig a legfiatalabb generációknál kell kezdeni, ebben pedig nagyra tartják a Pangea munkáját. A tájékoztatón előkerült egy sárral felöntött korsó sör is, mely a WWF vizeink védelmét célzó kreatív kampányának része.

sör

A SHARE, a jótékony sör csapata ismét jótékonykodott, ezúttal egy természetvédelmi egyesület lett a kiválasztott – fotó: Pixabay

– Egy előremutató szabályrendszer, amely vizeink védelmét célozza, most veszélyben van. Az úgynevezett Víz Keretirányelvet, mely azt célozza, hogy vizeink jobb állapotba kerüljenek 2027-re, éppen felülvizsgálja az EU. Ha a keretirányelvet gyengítik, annak hosszú távon az lesz az eredménye, hogy vizeink minősége tovább romlik. Ennek szinte mindenünk áldozatul eshet, többek között kedvenc sörünk is – mondta Antal Alexa.